آموزش تخصصی SEO : آموزش سئو 2020

سلامی ویژه خدمت دوستان علاقه مند و دنبال کننده علم، در این دوره آموزشی کاملا متفاوت و تخصصی می خوام 0 تا 100 سئو رو بهتون به صورت تخصصی آموزش بدم تا شما هم بتونید با آموزش سئو رایگان سایت خودتون رو به صفحه اول گوگل بیارید.

Search engine optimization یا همون سئو تکنیک ها و روش هایی هستش که ما با استفاده از این تکنیک ها و روش ها سایت خودمون رو به بهینه می کنیم و بر اساس بهینگی سایت، گوگل تصمیم میگیره که سایت رو توی صفحه اول به کاربران نشون بده. هدف از آموزش سئو توسط سایت آیلین وب این هستش که کاربرای سایت آیلین به‌راحتی بتونن با آموزش وردپرس و همچنین آموزش افزونه المنتور و در کنار اینها با این دوره آموزش Seo سایت خودشون رو بدون هیچ هزینه ای به صفحه اول گوگل هدایت کنند!

همچنین جهت دریافت مشاوره سئو می توانید با ما در تماس باشید.

 

 

با دوستان به اشتراک بزارید

اطلاعات دوره آموزش سئو رایگان

تعداد جلسات

بیشتر از 20 جلسه

زمان آموزش

بیش از 20 ساعت

سطح

از مبتدی تا حرفه ای

مدرس

محمود شعبانی

اینفوگرافیک عناصر مهم در آموزش seo

اینفوگرافیک عناصر مهم در آموزش seo

دوستان عزیز، هر گونه سوال در رابطه با این دوره آموزش حرفه ای سئو داشتید در بخش دیدگاهای همین صفحه مطرح کنید تا کاربران دیگر هم بتوانند از پاسخ ها استفاده کنند.

آموزش seo رایگان

روال دوره آموزش سئو (Seo) به چه صورت است؟

در اولین قدم باید با سئو در این دوره آموزش seo آشنا بشیم و بپردازیم به مراحل و اصول سئو که برای هر سایتی لازم و ضروری است و همچنین میپردازیم به قدرت افزونه Rank Math که بهترین افزونه سئوی وردپرس هم محسوب میشه و حتی آموزش افزونه yoast seo و خیلی بخش های دیگه.

همچنین دوستان عزیز اگر خواستید که با اصطلاحات رایج سئو آشنا بشید که برای هر سئو کاری لازم هست، میتونید از دیکشنری سئو کمک بگیرید.(حتی دارای نسخه PDF هم هست.)

دوره جامع آموزش سئو میتونه بهترین آموزشی باشه که توی عمرتون دیدید! چون مباحثی گفته میشه که هیچ کسی نمیگه یا حتی رایگان در اختیار شما قرار نمیده.

فیلم آموزشی رایگان SEO (مبتدی تا حرفه ای)

این دوره آموزش رایگان بر اساس تجربه کاری خودم تهیه و ضبط شده و تمامی مباحثی که در این دوره گفته میشه کاملا تضمینی بوده و کلا از آموزش رایگان سئو بی نیاز می شوید!

داستان این دوره

چندین ماه قرار بود که یک دوره آموزش SEO برای کاربران عزیز ضبط کنیم که  با برنامه هایی که انجام دادیم قرار شد این آموزش سئو با قیمت یک میلیون و پانصد به فروش برسد و کاربران بتوانند از این پکیج به صورت پولی استفاده بکنن. اما تصمیم عوض شد و بعد از اضافه کردن چندین جلسه از دوره آموزشی قرار شد که این دوره آموزشی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده بشه تا بدون هیچ هزینه ای با آموزش های سایت آیلین وب بتونید یک کسب و کار آنلاین خوب با درآمد بسیار بالا طراحی بکنید.

 این دوره آموزش کاملاً تخصصی بوده و بنا به تجربه کاربری خودم که توی سئو دارم براتون ضبط کردم و امیدوارم که  شما هم بتونید سایت خودتون رو به درآمدهای بسیار بالایی برسونید.

seo
هدیه ویژه سایت آیلین وب به شما!

دوستان عزیز سایت آیلین وب، برای این که شما هزینه های زیادی برای خرید بک لینک یا ریپورتاژ نپردازید، ما به شما لیست هزاران سایت برای لینک سازی قرار دادیم که در ادامه لینک دانلود این لیست اضافه خواهد شد و براحتی میتوانید سایت خودتون رو در این سایت ها رایگان ثبت کنید!!

آموزش سئو چه یاد می دهد به شما؟

در این دوره آموزش حرفه ای سئو که به صورت رایگان هم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شما سئو، که یکی از بهترین روش ها برای افزایش درآمد سایت هستش رو به صورت کامل یاد می گیرید و از این به بعد می تونید هم سایت های خودتون رو به صورت کامل سئو کنید و هم سایت های مشتریان رو بهینه سازی کنید و به درآمدهای بسیار خوبی برسید. مطمئن باشید که شما بعد از گذراندن این دوره آموزشی نیاز به هیچ آموزش SEO نخواهید داشت.

امروز بازار سئو بسیار گرم هستش و  شرکت هایی که سئو کار می کنن به درآمدهای بسیار خوبی رسیدن، چون رقابت توی ایران و همچنین توی جهان بسیار سخت شده و سایتی موفق هستش که seo بسیار خوبی داشته باشه تا بتونه از رقیب های خودش پیش بگیرد. پس شما مطمئن باشید که با این دوره آموزش سئو به صورت حرفه ای سه رو یاد میگیرید و میتونید شما هم به بازار گرم سئو بپیوندید و به درآمدهای خوبی برسید پس توصیه می کنم حتما این دوره آموزشی رو ببینید.

blog group
wordpress aylinweb tutorial main

چرا ما هم باید سئو (SEO) رو یاد بگیریم؟

 سایتی که طراحی میشه به دست خودتون یا شرکتهای طراحی سایت، به صورت خام در اختیار شما قرار می گیره و وقتی شما توی گوگل و موتورهای جستجو سرچ نداشته باشید مطمئناً درآمدی نخواهید داشت، چون فقط باید سایت شما تو صفحه اول گوگل باشد تا کاربران بتوانند بعد از سرچ به سایت شما هدایت بشن و محصول خودشون رو خریداری بکنن.

 پس یعنی میتونیم بگیم که سایتی که هر چقدر قدرتمند باشه سئو نداشته باشه یعنی سایت شما سایت کاملی نیست و حتماً باید سایت شما هم ظاهر جذابی داشته باشه و هم سئوی خوبی تا بتونید سایت خودتون رو به درآمد برسونید پس حتماً باید شما SEO رو یاد بگیرید.

آموزش رایگان کامل سئو

همان طور که می مشاهده می کنید این آموزش به عنوان آموزش رایگان کامل سئو در نظر گرفته شده. 

اما در حال تهیه پکیج جدیدی از آموزش سئو هستیم که شما را با آخرین الگوریتم ها و تکنیک ها آشنا کنیم. 

امیدواریم آموزش رایگان کامل سئو حسابی به کار شما عزیزان بیاید.

آموزش seo در وردپرس

شما زمانیکه قوانین اصلی سئو را یاد بگیرید دیگر تفاوتی ندارد که با کدام محیط کار میکنید. 

اما سئوی وردپرس اغلب از این رو پر مخاطب است که این سیستم بسیار پر مخاطب است و همچنین ابزارهای کمکی مثبل یوئست و رنک مث به کمک سئو کاران می آیند.

دوره آنلاین سئو

در دوره آنلاین سئو ایلین وب همه چیز کاملا رایگان است و این دوره تقریبا تنها دوره کاملا رایگان در سطح وب فارسی است.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره سئو با ما در تماس باشید.

09120647344

آموزش seo در سال 2021

خوب دوستان به سال 2021 خوش آمدید. 

جایی که برخی مفاهیم سئو در اون دچار تغییرات بنیادین شدن. 

این روزها المان جدیدی به نام تجربه کاربری یا پیج اکسپرینس وارد کار شده. 

شما در این مورد نکات کمی رو می دونید. 

یکی از مهم ترین نکات در این زمینه سرعت لود سایت شماست. 

خیلی راحت بگم سایتتون روی هم رفته باید جی تی A بگیره. 
کلی تکنیک و ترفند هست که برای موفق شدن در این زمینه باید رعایت کنید. 

پس دیگه بازی فقط محتوا و ریپورتاژ نیست و حالا باید روی کیفیت محتواها هم خیلی بیشتر کار کنیم. 

 

نظرات شما ما را خوشحال میکند ...

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش سئو | آموزش تخصصی SEO + [به صورت ویدئویی و 100% رایگان];

  1. سلام اموزش هاتون عالیهههههههههههه . نمیدونین چقدر خوشحال شدم که قراره اموزش سئو رایگان باشه . فقط لطفا اموزشات رو مخصوصا اموزش سئو رو ویدیویی تدریس کنید و لطفا هرچه سریعتر این اموزش رو قرار بدین و شروع کنید . بازم ممنونم ازتون

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ممنونم از شما
      بله درسته کاملا رایگان هست و البته رایگان شد
      چون تمامی مباحث تجربی سئو رو تو این آموزش براتون گفتم و دیگه نیازی نیست هزینه های بسیار زیادی رو پرداخت کنید

      پاسخ
  2. آقا چرا من نمیتونم ۳۰ جلسه دوره seo رو ببینم ؟ فقط ۹ جلسه رو نشون میده ؟
    دقیقا از کجا میتونم دوره رایگان seo رو کامل ببینم ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید