سئو چیه؟ و چقدر سئو (seo) مهم است❓

what ih seo1 min

فهرست مطالب

سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization هستش که با استفاده از این تکنیک و روش میتونیم ترافیک کاملاً طبیعی و ارگانیک رو به وب سایت خودمون هدایت بکنیم . میشه گفت که مهمترین  بخش هر سایت هستش. چون وقتی شما سایت را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کنید گوگل یا دیگر موتورهای جستجو میان و بهترین محتوا را به کاربر نشان می‌دهند یعنی کاربر وقتی کلمه کلیدی خودش رو سرچ کرد توی صفحه اول گوگل که ۱۰ تا نتیجه هستش بهینه ترین رو توی لینک 1 و الی تا ۱۰ قرار میده پس خیلی خیلی سئو برای افزایش فروش و افزایش ترافیک مهم هست.

سئو به چه درد سایت میخوره؟!

دوستان عزیز سئو شاید مهمترین بخش هر سایت باشه و چون هر سایتی که طراحی میشه برای این طراحی میشه که کسب درآمد کنه و بتونه برای مالک سایت درآمدهای زیادی رو رقم بزنه اما این موضوع در مواقعی هستش که سایت شما در موتورهای جستجو رتبه ای بسیار خوبی را کسب کند و این رتبه میتونه درآمد سایت و همچنین ترافیک سایت شما را بسیار بالا ببره.

چون شما می توانید به دو روش توی صفحه اول گوگل ظاهر بشید :

  • روش تبلیغات هستش که توی این روش میتونید شما هزینه های زیادی پرداخت کنید و توی گوگل بالا یا پایین قرار بگیرید.
  •  سئو و بهینه سازی سایت دومین روش این هستش که شما بیایید و سایت خودتون رو بر اساس اصول سئو بهینه سازی کنید یعنی محتوا و هر چیزه دیگه ای رو تولید بکنید و با اصول صحیح و تکنیکهای سئو، سایت خودتون رو توی صفحه اول گوگل بیاورید تا کاربران روی سایت شما کلیک کنند و از محصولات و خدمات شما بهره بگیرند. پس سئو و نقش کلیدی و نقش بسیار مهمی رو توی ترافیک و درآمد سایتتون داره و امروزه خیلی خیلی مهم شده و سایتی که سئو و بهینه سازی نشده باشه سایت نیست.
سئو
seo

سئو چگونه کار میکند

موتورهای جستجوی متنوعی هفته مانند بینگ، یاهو، گوگل، یا هر موتور جستجوی دیگه یک لیست کامل از پیوندهایی رو توی بانک اطلاعاتی خودشان دارند که می تونن با استفاده از این پیوند ها به کاربر بهترین پاسخ رو نشون بدن.

موتورهای جستجو مانند گوگل دارای یک خزنده هستش که وقتی کاربر میاد و یک کلمه مثل “آموزش وردپرس” رو سرچ میکنه،  خزنده میاد و بر اساس اون کلمه کلیدی بهینه ترین نتیجه رو از بین بانک اطلاعاتی خودش پیدا میکنه و اون رو توی لینک یک قرار میده و بنا به این اصول و الگوریتم هایی که گوگل به خزنده گفته بر اساس اینها میاد و نتایج رو سرچ میکنه و به کاربر نشون میده و در این میان شما هم باید سایت خودتون رو برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل که ۶۵ درصد کل کاربرا توی این موتور جستجو سرچ می کنند، رو سایت شما هم بین ۱ تا ۱۰ این موتور جستجو قرار بگیره.

محبوبیت گوگل
محبوبیت موتور جستجوی گوگل

چقدر سئو (SEO) مهم است؟

میشه گفت که Seo مهمترین بخش هر سایت هستش و اگر سایت شما سئوی خوبی نداشته باشه مطمئنا ترافیک خیلی کمتری دارید و هم فروش خیلی کمتر نسبت به سایت هایی که سئوی خوبی دارند، اما در این میان ما چطور سایت خودمون رو بهینه کنیم و فروش، ترافیک بسیار خوبی رو برای سایتمون رقم بزنیم؟

به راحتی توی دوره آموزش سئو میتونید به صورت کاملاً رایگان سئوی سایت خودتون رو بسیار بالا ببرید و ترافیک و فروش سایتتون رو بعد اعمال تکنیکهای Seo ، مشاهده بکنید که چقدر سایتتون پیشرفت خوبی داشته. استفاده از این آموزش هم کاملاً رایگان هست و تمامی تجربه‌هایی که خودم چندین سال بر روی سئو داشتم رو تو این دوره آموزشی بهتون آموزش دادم پس بهترین آموزش سئو به صورت رایگان میتونه در ایران باشد.

چقدر سئو (SEO) مهم است؟
چقدر سئو (SEO) مهم است؟

چون تجربه نشون داده که وقتی کاربر کلمه ای رو توی گوگل سرچ میکنه ۹۰ درصد حالات روی لینک اول گوگل کلیک میکنه و میره و کار خودش رو انجام میده و اگه لینک یک نتونست هدف کاربر رو برطرف کنه یا نیاز کاربر را برطرف بکنه کاربر بیرون میاد و میره لینک دوم و الی آخر، اما توی 1 درصد حالات فقط ممکنه که کاربر توی ده نتیجه اول یعنی توی صفحه اول گوگل نیاز خودش رو برطرف نکنه و میره به صفحه دوم گوگل و اونجا هم با سرچ میکنه ولی توی ۰% حالات کاربر از اینکه از صفحه ۲ گوگل میره صفحه ۳ گوگل که این امکان ناپذیره چون همون صفحه اول فوقش صفحه دوم نیاز خودش رو برطرف میکنه.

سئوی سایت رو خیلی جدی بگیرید و امروز توی جهان یکی از پردرآمدترین کسب و کار هایی هستش که وجود داره پس شما هم میتونید با این دوره آموزشی به راحتی یک متخصص سئو بشید.

فیلم آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید