مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم موضوع مشاوره اینستاگرام مارکتینگ را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

در دنیای دیجیتال، به قدری زیر و بم ها و فوت و فن ها زیاد است که برای هر یک، به صورت جدا تخصص و مهارت می طلبد. اینستاگرام هم به همین شکل است. ما بدون دریافت مشاوره از افراد با تجربه و کارشناس نمی توانیم به موفقیت برسیم. لذا قبل از هر کار و هر اقدام می بایست مشاوره اینستاگرام مارکتینگ انجام دهیم تا نتیجه نهایی بهتری حاصل آید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه مارکتینگ کسب و کار خود در اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

09120647344

 

توصیه میکنیم قبل از ادامه خواندن این مقاله هزینه مشاوره کسب و کار را مطالعه نمایید.

همچنین خواندن مقاله ترفند تبلیغات در اینستاگرام نیز خالی از لطف نخواهد بود.

اما مشاوره اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

رسیدن پیج شما به صفحه سرچ اینستاگرام (Explore)

برای اینکه محتوای شما به اکسپلور برود نکات بسیار پر پیچ و خمی را باید طی کند.

 

مشاوره اینستاگرام (فعالیت در اینستاگرام با مشاور حرفه ای)

جهت دریافت مشاوره در اینستاگرام حتما با تماس بگیرید.

این می تواند همه چیز را برای شما تغییر دهد و گاهی رعایت برخی نکات می تواند بسیار کارآمد باشد.

09120647344

چه فاکتورهایی در اینستاگرام مارکتینگ مهم است؟

طبیعتا فاکتورهای بسیار زیادی از جمله تولید محتوای حرفه ای و هدفمند، آنالیز دقیق رقبا ، برگزاری کمپین های حرفهای تبلیغاتی و … می تواند برای اینستاگرام مارکتینگ کارآمد باشند.

در این راستا توصیه میکنم مقاله مشاور تبلیغاتی در تهران را نیز مطالعه نمایید.

 

فهرست
  1. مفهوم اینستاگرام مارکتینگ چیست؟
  2. چرا شرکت ها به اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارند؟
  3. ویژگی های اینستاگرام برای توسعه نام تجاری شما
  4. ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام
  5. تفاوت مشاور اینستاگرام مارکتینگ و ادمین
  6. مشاور اینستاگرام
  7. مشاور اینستاگرام باید چه مهارت هایی داشته باشد؟
  8. چرا برای کسب درآمد از اینستاگرام به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارید؟
  9. مشاوره اینستاگرام مارکتینگ برای چه کسانی مفید است؟
  10. مشاوره افزایش فالوور
  11. مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
  12. مشاوره بازاریابی در اینستاگرام
  13. جمع بندی

 

مفهوم اینستاگرام مارکتینگ

مفهوم اینستاگرام مارکتینگ
مفهوم اینستاگرام مارکتینگ

قبل از آن که چیزی درباره مشاوره اینستاگرام مارکتینگ بگوییم، بهتر است تا روی کلیت ماجرا بررسی کوتاهی انجام دهیم.

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین فارسی زبانان است و این محبوبیت، توجه بسیاری را به این شبکه اجتماعی جلب کرده است. هر شغلی بسته به سیاست هایی که تعیین می کند، اهداف متفاوتی برای حضور در فضای دیجیتال دارد. برخی از مارک ها سعی در افزایش آگاهی از برند دارند، در حالی که برخی دیگر به دنبال فروش مستقیم هستند.

بازاریابی در اینستاگرام به معنای استفاده از این بستر برای دستیابی به اهداف تعیین شده در زمینه های فروش و بازاریابی است. اگر کسب و کار شما می تواند با ایجاد محتوای مناسب و رعایت اصول حرفه ای به اهداف خود برسد، در بازاریابی اینستاگرام موفق هستید.

چرا شرکت ها به اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارند؟

چرا شرکت ها به اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارند؟
چرا شرکت ها به اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارند؟

دلیل اصلی مراجعه کسب و کارها به این پلتفرم، محبوبیت و کاربرد زیاد این شبکه اجتماعی است. اما این تنها دلیل نیست. دلایل دیگری نیز وجود دارد که نیاز به تجارت در اینستاگرام را توجیه می کند. در بخش زیر از مقاله “مشاوره اینستاگرام مارکتینگ” برخی از آن ها را با هم مرور خواهیم کرد. ما را همراهی نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش اینستاگرام مارکتینگ دیدن کنید.

مناسب برای هر شغلی

مناسب برای هر شغلی
مناسب برای هر شغلی

یکی از ویژگی های خوب اینستاگرام این است که مهم نیست که شیرینی خانگی دارید یا شرکت مرسدس بنز. با برنامه های محتوای مختلف و البته اهداف متفاوت، اینستاگرام برای همه مشاغل در هر اندازه مفید است. تجربه نشان داده است که حتی مشاغل کوچک می توانند از طریق بازاریابی اینستاگرام، درآمد زیادی داشته باشند.

کمک به تبدیل شدن به چهره معروف

کمک به تبدیل شدن به چهره معروف
کمک به تبدیل شدن به چهره معروف

نتایج همه تحقیقات بازاریابی در طول سال ها نشان می دهد که مردم می خواهند مشتری انسان باشند، نه فقط مارک هایی که زنده نیستند. بیرون آوردن این چهره انسانی از کسب و کار خود با استفاده از ویژگی های استوری اینستاگرام، یکی از بهترین راه ها برای جلب اعتماد مشتریان است.

همکاری با افراد تأثیرگذار

همکاری با افراد تأثیرگذار
همکاری با افراد تأثیرگذار

بازاریابی تأثیرگذار، مانند بازاریابی اینستاگرامی، اصطلاحی است که استفاده از آن در دذنیای دیجیتال تازه مرسوم شده است. ساده ترین بیان این است که برای دستیابی به اهداف مورد نظر با افراد تأثیرگذار همکاری کنید.

خانه های دیجیتال اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی هستند و اتفاقا درصد بسیار بالایی از اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. بنابراین، چون از اینستاگرام استفاده می کنید و از این بستر استفاده می کنید، می توانید برای معرفی برند خود با اینفلوئنسرهای مناسب همکاری کنید.

رشد با هشتگ

رشد با هشتگ
رشد با هشتگ

اگر بتوانید هشتگ مناسب برای محتوای خود را بیابید، رشد چشمگیری خواهید داشت. یکی از مهمترین ویژگی های بازاریابی شبکه های اجتماعی و اینستاگرام، استفاده از هشتگ است.

ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتریان
ارتباط با مشتریان

هدف از راه اندازی یک شبکه اجتماعی، برقراری ارتباط بین افراد مختلف است. بنابراین یکی از مفیدترین کاربردهای اینستاگرام ارتباط با مشتریان است. آن ها می خواهند شما را بهتر بشناسند، نظرات خود را ارائه دهند، از شما انتقاد و تحسین کنند. به طور کلی، بازاریابی موفق در اینستاگرام نیاز به روابط خوب با مشتری دارد.

در هر زمان موجود است

در هر زمان موجود است
در هر زمان موجود است

بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی مبتنی بر استفاده از مرورگر، اینستاگرام بر اساس برنامه های تلفن همراه است که یک مزیت بزرگ است. اینستاگرام احساس بسیار بهتری را در تلفن همراه ارائه می دهد. یعنی اینستاگرام همیشه در همه موارد توسط کاربران استفاده می شود. دلیلش این است که این روزها همه جا از تلفن همراه استفاده می کنیم.

نیم نگاهی به رقبا

نیم نگاهی به رقبا
نیم نگاهی به رقبا

هیچ مکانی بهتر از اینستاگرام برای نظارت بر عملکرد دیجیتال رقبای خود وجود ندارد. شما می توانید از همه فعالیت های کوچک و بزرگ نظارت کرده و از آن ها درس بگیرید. البته تمرکز بر آن چه رقبای شما انجام می دهند، درست نیست و می تواند منجر به شکست شود.

دست خود را برای خلاقیت باز کنید

دست خود را برای خلاقیت باز کنید
دست خود را برای خلاقیت باز کنید

مزیت دیگر بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل این است که می توانید ایده های خود را به روش های مختلف پیاده سازی کنید. این بدان معناست که قابلیت های اینستاگرام دست کاربر را برای خلاقیت و تکرار نشدنی بسیار باز می کند.

ویژگی های اینستاگرام برای توسعه نام تجاری شما

ویژگی های اینستاگرام برای توسعه نام تجاری شما
ویژگی های اینستاگرام برای توسعه نام تجاری شما

همان طور که قبلاً ذکر شد، در اینستاگرام، مشاغل برای خلاقیت و پیشرفت، فعالیت می کنند. پست ها، استوری ها، IGTV  و زنده؛ چهار قالب اصلی محتوا هستند که می توانید در اینستاگرام ایجاد کنید.

شما می توانید مخاطبان جدیدی را برای کسب و کار خود با محتوای مناسب کسب و کار خود بیابید و البته مخاطبان قدیمی خود را راضی نگه دارید. قابلیت به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام در سایر سیستم عامل ها یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام است که به شما امکان می دهد تا نام تجاری خود را توسعه دهید.

تبلیغات نیز یکی دیگر از ابزارهای موثر اینستاگرام برای تبلیغ هرچه بیشتر برند شماست. استفاده از بینش این بستر به شما کمک می کند تا با اندازه گیری داده ها و اطلاعات مربوط به مخاطبان خود، جذاب ترین محتوا را ایجاد کنید.

با ایجاد یک هشتگ سفارشی، می توانید یک مسابقه مربوط به حوزه کاری خود را آغاز کنید

با ایجاد یک هشتگ سفارشی، می توانید یک مسابقه مربوط به حوزه کاری خود را آغاز کرده و از بینندگان خود بخواهید تا از هشتگ مخصوص خود استفاده کنند. قابلیت برچسب گذاری و تعیین مکان ها، ویژگی دیگری است که برای مشاغل کوچک و مشاغل محلی بسیار مفید است. از آنجا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس محور است، استفاده از تصاویر خلاق، با کیفیت و جذاب، راه را برای پیشرفت هموار می کند.

قبلاً نیز به بازاریابی تأثیرگذار اشاره کرده ایم. با تأثیرگذاری مناسب در بازاریابی اینستاگرام، بازده سرمایه گذاری بالا، رشد چشمگیر و البته مفید را مشاهده خواهید کرد.

همچنین، اگر مشتریان شما زمان زیادی را در اینستاگرام صرف می کنند (که معمولاً در ایران چنین است)، این شبکه اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصولات جدید و اعلام تغییرات کسب و کار است. بازاریابی اینستاگرام با ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم به شما در توسعه نام تجاری شما کمک زیادی می کند.

ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام
ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

برای توسعه یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام، ابتدا اهداف تجاری خود را بر اساس وجود تجارت خود در اینستاگرام تعیین کنید. مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و فعالیت رقبای خود را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید.

در گام آخر می توانید، نقشه راه بازاریابی خود را در اینستاگرام ترسیم نموده و گسترش دهید و تقویم محتوای خود را ایجاد کنید. فعالیت های نام تجاری خود را به طور مداوم و بلند مدت در اینستاگرام برنامه ریزی کنید و فالوورهای بیشتری جذب کنید. در نهایت، پیروان خود را با تکنیک های بازاریابی اینستاگرام، از ایجاد محتوای خلاقانه تا استفاده از اینفلوئنسرها، به مشتری تبدیل کنید.

نکاتی که در زیر ذکر می کنیم، می توانند به شما در جهت ایراد یک استراتژی کاربردی و مناسب کمک کنند.

اهداف خود را مشخص کنید

اهداف خود را مشخص کنید
اهداف خود را مشخص کنید

قبل از شروع به فعالیت در اینستاگرام بهتر است از همکاران خود بپرسید که چرا می‌خواهید در اینستاگرام حضور داشته باشید؟ قطعا نباید پاسخ دهید که «چون بقیه هم هستند». اگر می خواهید در دراز مدت در اینستاگرام موفق باشید، باید هدفی خاص برای حضور خود داشته باشید تا زمان و هزینه ای که برای حضور در اینستاگرام صرف می کنید، برای شما موجه باشد.

محتوایی که تولید می کنید، باید با اهداف شما مطابقت داشته باشد. برای اندازه گیری اهداف خود در اینستاگرام می توانید از ابزارهای Instagram Analytics استفاده کنید. این ابزارها به شما کمک می کند تا موفقیت یا شکست خود را در اهداف خود بسنجید، نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا مسیر را ادامه دهید یا تغییر دهید.

مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام مشخص کنید

مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام مشخص کنید
مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام مشخص کنید

قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام، مطمئن شوید که مخاطبان هدف خود را مشخص کرده اید. عواملی مانند سن، جنسیت، موقعیت، درآمد، علاقه، انگیزه را تعیین کنید.

اگر استراتژی های بازاریابی دیگری غیر از اینستاگرام دارید، فراموش نکنید که می توانید از آن ها برای جذب و هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر خود نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، با بررسی برچسب ها و صفحات رقبای خود، می توانید مخاطبان مورد نظر خود را بررسی و تعریف کنید.

فعالیت رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

فعالیت رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید
فعالیت رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

رقبای مشابهی را در زمینه فعالیت خود در اینستاگرام پیدا کنید و نحوه کار آن ها را تجزیه و تحلیل کنید. مطالعه و ارزیابی بیو صفحات، بررسی هشتگ ها، نوع محتوا و رفتار مخاطبان، زمان و تعداد پست در روز و میزان رشد آن ها. برای شروع و توسعه کسب و کار خود به این اطلاعات و تجزیه و تحلیل رقبا نیاز دارید. ممکن است متوجه شوید که آن ها هنگام مرور فعالیت ها چیزی را فراموش کرده اند، سپس می توانید از این فرصت برای خود استفاده کنید.

شما در حال خواندن پست مشاوره اینستاگرام مارکتینگ هستید.

یک برند ثابت در اینستاگرام ایجاد کنید

یک برند ثابت در اینستاگرام ایجاد کنید
یک برند ثابت در اینستاگرام ایجاد کنید

به شخصیت برند خود فکر کنید، ارزش برند را تعیین کنید و ببینیدکه  مشتریان و کارکنان شما چگونه در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند. در نهایت، شخصیت برند خود را با کمک لحن، محتوا و زیبایی شناسی هویت بصری به تصویر بکشید.

دنبال کنندگان شما رشد می کنند

دنبال کنندگان شما رشد می کنند
دنبال کنندگان شما رشد می کنند

از ربات ها و دنبال کنندگان غیرواقعی برای افزایش دنبال کنندگان خود استفاده نکنید. افزایش فالوورها به صبر و البته زمان نیاز دارد. برای انتخاب نام کاربری آسان و قابل جست و جو، صفحه خود را بهینه کرده و صفحات مربوط به مارک خود را دنبال کنید.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، آن ها را تشویق کنید تا مطالب شما را به اشتراک بگذارند، محتوای شما را در اینستاگرام از طریق سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند. با کمک این روش ها می توانید فالوورهای خود را در طول زمان افزایش دهید.

پیروان خود را به مشتری تبدیل کنید

پیروان خود را به مشتری تبدیل کنید
پیروان خود را به مشتری تبدیل کنید

کمپین های تخفیف، حراج،  مسابقه، کمک های خیریه، معرفی محصولات جدید و هیجان انگیز، بررسی محصولات و موارد دیگر به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را برای خرید متقاعد کنید.

تفاوت مشاور اینستاگرام مارکتینگ و ادمین

تفاوت مشاور اینستاگرام مارکتینگ و ادمین
تفاوت مشاور اینستاگرام مارکتینگ و ادمین

مدیر لزوماً با قوانین بازاریابی دیجیتال آشنا نیست و فقط ممکن است با اینستاگرام یا برنامه های طراحی پست و داستان آشنا باشد و بر اساس آزمایش و خطا نکاتی را آموخته باشد، اما مشاور کسی است که از دیجیتال مارکتینگ آگاهی دارد.

مشاور کسی است که می داند چه محتوا، چه زمانی، چگونه و تحت چه شرایطی تولید می شود، در چه زمانی، در چه پلتفرمی و چگونه آن را بررسی می کند!

مشاور اینستاگرام در زمینه طراحی تقویم محتوا، استراتژی ارائه محتوا (پست ها، استوری ها و …)، تبلیغات مناسب (تا سر خود را از دست ندهید)، رفع ضعف های تجاری از نظر بازاریابی دیجیتال، موقعیت یابی و غربالگری رقبا و … شما را راهنمایی می کند. این کار به شما در کار خود به صورت حرفه ای کمک می کند. در ادامه این مقاله، بیشتر درباره مشاوره اینستاگرام مارکتینگ صحبت خواهیم کرد.

مشاور اینستاگرام

مشاور اینستاگرام
مشاور اینستاگرام

امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری، کسی نمی تواند از تاثیر زیاد و نقش پررنگ آن بر زندگی چشم پوشی کند. داشتن یک تجارت و کسب درآمد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اینستاگرام بستر بسیار خوبی برای تبلیغ انواع مشاغل است. این نرم افزار از دو منظر می تواند برای شما مفید باشد: گاهی فقط برای تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر استفاده می شود و گاهی برخی از مشاغل عمدتا از طریق اینستاگرام اداره می شوند و هیچ فعالیت رسمی خارج از فضای مجازی ندارند.

با کمی تامل می توانید به خوبی درک کنید که تبلیغات و تجارت در اینستاگرام چقدر اهمیت دارد. فقط داشتن یک حساب معمولی در اینستاگرام باعث پیشرفت تجارت شما نمی شود و مدیریت غیر اصولی حساب شما را عقب می اندازد. تنها راه توسعه کسب و کار شما، مشورت با یک متخصص و مشاور بازاریابی در اینستاگرام است.

مشاور اینستاگرام باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

مشاور اینستاگرام باید چه مهارت هایی داشته باشد؟
مشاور اینستاگرام باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

کسی که مشاوره اینستاگرام مارکتینگ انجام می دهد، باید به مباحث متعددی مسلط بوده و دارای برخی مهارت ها باشد. در این بخش به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

اگر در برنامه اینستاگرام کار می کنید، مطمئناً سوالات زیادی در مورد نحوه عملکرد این برنامه و الگوریتم وجود دارد. همچنین ممکن است چندین بار در فرآیند ایجاد محتوا برای حساب خود با مشکل مواجه شوید.

تجربه و مهارت های مشاور اینستاگرام مشکلات شما را به این شکل حل می کند. بدون تسلط به برخی مهارت های لازم، حضور در عرصه مشاوره اینستاگرام مارکتینگ سخت خواهد بود.

مهارت های اساسی مشاور توانمند اینستاگرام به شرح زیر است:

  • کنترل کامل بر فضای کاربری این برنامه و استفاده از خود برنامه اینستاگرام
  • قوانین امنیتی حساب اینستاگرام خود را بدانید تا از هک شدن حساب اینستاگرام خود جلوگیری کنید.
  • کنترل به روز و کامل قوانین و محدودیت های مربوط به فعالیت و مشاهده محتوا در اینستاگرام (به عنوان مثال، محتوای ممنوع در این برنامه، تعداد هشتگ های مجاز در هر پست، انواع هشتگ های غیر مجاز، نحوه کار بدون مجازات و محدود شدن توسط اینستاگرام و …)
  • تسلط بر تولید محتوای اینستاگرام
  • تسلط کامل بر اصول هشتگ ها به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم اینستاگرام
  • آشنایی با اصول تعریف بیو اینستاگرام مناسب و طاقچه
  • آشنایی کامل با الگوریتم های جدید اینستاگرام به دلیل تغییر مداوم آن ها
  • بر ترفندها و راه های افزایش نرخ مشارکت در اینستاگرام مسلط باشید. (engamentrate)
  • توانایی ایده پردازی و طراحی برنامه تولید محتوا برای اینستاگرام با توجه به سلیقه، نیازها و مهمتر از همه با توجه به سلیقه مخاطبان هدف شما در اینستاگرام
  • زمان مناسب را برای مشاهده هر نوع محتوا انتخاب کنید.
  • آشنایی با اصول طراحی پست ها و استوری های مناسب و ارائه موفق آن ها در اینستاگرام
  • تسلط بر روش های دریافت تبلیغات موثر در اینستاگرام و همچنین توانایی بررسی صفحات تأثیرگذار و انواع صفحات تبلیغاتی، از نظر کیفیت فالوورها و تاثیر تبلیغات آن ها در اینستاگرام.

چرا برای کسب درآمد از اینستاگرام به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارید؟

چرا برای کسب درآمد از اینستاگرام به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارید؟
چرا برای کسب درآمد از اینستاگرام به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارید؟

در حال حاضر، با گذشت زمان و به روزرسانی های موفق اینستاگرام، این نرم افزار پیشرفت زیادی کرده است و در هر نسخه به خوبی رشد کرده است. این برنامه نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان و توسط افراد مشهور و حتی رهبران سیاسی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

محبوبیت بی سابقه این شبکه اجتماعی باعث افزایش گسترده کاربران و حساب ها از بدو تاسیس شده است. تعداد زیاد کاربران، تعداد شرکت های اینستاگرام و صنعت تبلیغات را افزایش داده است.

امروزه با گسترش اینستاگرام، محیط رقابتی در این برنامه بسیار تنگ شده است و وجود انواع مختلف حساب ها با انواع محتوا، ایجاد حساب کاربری در این برنامه را دشوار و تقریباً تخصصی کرده است. فعالیت جدی در این پلتفرم دیگر به یک اندازه نیست، اما با تخصص الگوریتم های اینستاگرام، برای افراد عادی که سابقه مدیریت حساب جدی ندارند نیز بسیار دشوار می شود.

اگر شما هم یک کسب و کار در اینستاگرام دارید یا عموماً در حال برنامه ریزی یک کسب و کار سودآور در اینستاگرام هستید، نمی توانید به تنهایی مدیریت حساب خود را انجام دهید و باید یک مشاور توانمند، ماهر و مسلط  اینستاگرام برای راهنمایی داشته باشید.

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ برای چه کسانی مفید است؟

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ برای چه کسانی مفید است؟
مشاوره اینستاگرام مارکتینگ برای چه کسانی مفید است؟

برای همه کسانی که فعالیت های جدی و تجاری در اینستاگرام دارند! همه شرکت ها و همه مشاغل، همه کسانی که از اینستاگرام برای تبلیغ تجربه خود استفاده می کنند و همه کسانی که می خواهند اینفلوئنسر و وبلاگ نویس شوند، باید با یک متخصص بازاریابی اینستاگرام مشورت کنند.

کمک به یک مشاور مجرب و توانمند اینستاگرام برای پیشرفت و روند صعودی یک صفحه کاملاً ضروری است. بدون کمک یک مشاور خوب اینستاگرام، شک نکنید که حساب شما پیشرفت نمی کند و زمان و پول زیادی را در این زمینه هدر می دهد.

مشاوره افزایش فالوور

مشاوره افزایش فالوور
مشاوره افزایش فالوور

به نظر شما تعداد فالوورها چقدر اهمیت دارد؟

همچنین ممکن است فکر کنید، هرچه تعداد فالوورهای صفحه بیشتر باشد، بهتر است.

ما فکر می کنیم این چنین نیست!

الگوریتم های اینستاگرام روز به روز تعاملی تر می شوند.

این بدان معناست که هرچه مخاطبان شما بیشتر با صفحه شما ارتباط برقرار کنند، صفحه اینستاگرام شما موفق تر خواهد بود و پست های بیشتری را در Explorer به اشتراک می گذارید.

آن چه مهم است، نسبت تعامل فالوورهای شما با تعداد فالوورهای شماست!

به عنوان مثال، اگر شما 1000 دنبال کننده دارید و هر پست 100 تعامل دارد (در کل لایک، نظر، ذخیره و ارسال به جلو) صفحه شما بسیار بهتر از صفحه ای با 10000 دنبال کننده است اما 500 تعامل دارد!

بنابراین هنر مشاور این است که از تجربه و تخصص خود برای افزایش تعامل در صفحه شما استفاده کند و باعث شود تا مخاطبین مورد نظر، شما را سریعتر و راحتتر پیدا کنند و از طریق پیام یا تماس مستقیم، مشتری شوند!

بسیاری اوقات شخصی می آید یا مستقیماً با شما تماس می گیرد و در نهایت مشتری می شود، اما هنوز شما را دنبال نکرده است!

بنابراین دلیل این که ما به تعداد فالوورها اعتقاد نداریم این است که هدف نهایی ما و شما افزایش فروش است نه افزایش فالوور.

تعداد لایک صفحاتی که او می خواهد تبلیغ کند (اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان یا صفحات سرگرمی) آن قدر مهم است که سیاست در این صفحات به عنوان مشاور به طور کلی با صفحات تجاری متفاوت است.

مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام

مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام

یکی از مهارت های مهم مشاور بازاریابی اینستاگرام این است که در انواع تکنیک های تولید محتوا کاملاً مسلط باشد و بتواند از طیف وسیعی از تکنیک ها در تقویم محتوای خود استفاده کند.

یکی از مهمترین اصول مدیریت موفق حساب اینستاگرام، تولید محتوای قدرتمند است. مطابق سلیقه مخاطب باید محتوای خاص و منحصر به فرد تولید شود. محتوای قوی و جذاب، کلید کیفیت بالای صفحه شما خواهد بود. اما مشکل این است که موضوعات تولید محتوا نامحدود است.

در این میان، حتی اگر محتوای مناسب را پیدا کنید، زمان بندی محتوا نیز به همان اندازه مهم خواهد بود. با ارسال محتوا در زمان اشتباه، ممکن است موضوع و ایده شما از بین برود. ایجاد محتوا دارای بی شمار اصل دیگر است که مشاور اینستاگرام می تواند برای بهبود چشمگیر کیفیت حساب شما از آن ها استفاده کند.

مشاوره بازاریابی در اینستاگرام

مشاوره بازاریابی در اینستاگرام
مشاوره بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی، رشد و توسعه مشاغل کوچک و بزرگ، درآمدزایی از اینستاگرام؛ همگی اصول خاص خود را دارند. مطمئناً شما نیز متوجه شده اید که تعداد زیاد دنبال کننده به این معنا نیست که فروش خود را افزایش داده اید.

بازاریابی در اینستاگرام و جذب مشتری یکی از حساس ترین نکات مربوط به مدیریت صفحه تجاری اینستاگرام و یکی از عوامل اصلی موفقیت آن است.

ممکن است حسابی با محتوای مناسب مخاطب داشته باشد، اما فروش یا درآمد آن حساب اینستاگرام به طور کلی بسیار کمتر از حد انتظار است یا برعکس. صفحاتی هستند که ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده نداشته باشند، اما بازاریابی هوشمند و موفق آن ها برای صاحب حساب بسیار سودآور است.

مشاوره بازاریابی اینستاگرام یکی دیگر از خدمات عمده ای است که توسط مشاور اینستاگرام ارائه می شود. روش جذب مشتری و بازاریابی، جذب مخاطب فعال و تعامل با محتوای حساب، تخصص مشاور اینستاگرام است.

در ابتدا، با کمک مشاور ماهر و مسلط اینستاگرام، بازاریابی موفقیت آمیزی در اینستاگرام خواهید داشت و پاداش تلاش و هزینه های خود را دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

دانستیم که اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی حال حاضر است که امروزه بسیاری از شرکت ها می خواهند به وسیله آن برند سازی کنند.

این مسئله باعث می شود که اهمیت مشاوره اینستاگرام مارکتینگ بیشتر به چشم آید. چرا که بدون دریافت راهنمایی های یک متخصص، رسیدن به موفقیت در دنیای دیجیتال غیر ممکن یا بسیار سخت است. ما در این مقاله سعی کردیم تا مبحث مشاوره دیجیتال مارکتینگ را از زوایای مختلف بررسی کنیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

منبع:

https://bit.ly/3agSQBZ

http://tw.gs/

دیدگاهتان را بنویسید