مشاور تبلیغاتی در تهران

مشاور تبلیغاتی در تهران موضوعی است که در این گفتار به بررسی و معرفی آن می‌پردازیم که با توجه به نقش و اهمیت تبلیغات در افزایش فروش مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست. بعد از شروع به کار یک کسب و کار چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی و آنلاین مهم ترین اصل یافتن مشتریان است.

جهت دریافت مشاوره تبلیغاتی در سطح وب و دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید:

09120647344

اینفوگرافیک مراحل دریافت مشاوره تبلیغاتی

اینفوگرافیک مراحل دریافت مشاوره تبلیغاتی​

 

فروش زمانی به حد قابل قبول افزایش پیدا میکند که مشتریان زیادی با کسب و کار آشنایی داشته باشند، معرفی به مشتریان و افزایش فروش از طریق تبلیغات انجام می شود، تبلیغات اصول و شرایط به خصوصی دارد، همچنین ابزارهای مختلفی را میتوان برای انجام آن به کار برد، این مسائل تبلیغات را به کاری حرفه ای و تخصصی تبدیل کرده اند که برای انجام آن با بهترین کیفیت تنها باید توسط تیم یا متخصص انجام شود.

در این شرایط، مشورت با یک مشاور تبلیغاتی در تهران و انجام کار توسط وی می تواند کمک زیادی به کسب و کار کند. در این مقاله در مورد مشاور تبلیغاتی در تهران، ویژگی ها، وظایف و مزایای مشورت و به کارگیری چنین فردی برای تبلیغات و همچنین نکاتی که در انتخاب بهترین مشاور موثر است صحبت خواهیم کرد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
  • مشاور تبلیغاتی کیست؟
  • مشاور تبلیغاتی در تهران چه وظایفی دارد؟
  • یک مشاور تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • خدمات مشاور تبلیغاتی در چه سطح و انواعی ارائه می شود؟
  • مهارت هایی که برای شروع به کار به عنوان یک مشاور تبلیغاتی باید از آن ها برخوردار بود چیست؟
  • استفاده از مشاور تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟
  • برای انتخاب مشاور تبلیغاتی در تهران باید به چه نکاتی توجه کرد؟
  • اساس کار مشاور تبلیغاتی به چه صورت است؟

 

مشاور تبلیغاتی کیست؟

مشاور تبلیغاتی کیست؟
مشاور تبلیغاتی کیست؟

برخلاف تصور عموم تبلیغات کار ساده ای نیست و در صورتی که به درستی انجام نشده و اصول آن را هیت نشود نه تنها بازدهی مناسبی نداشته بلکه به دلیل هزینه نسبتاً زیادی که این کار نیاز دارد، باعث ضرروزیان های مالی شدید نیز می شود. به همین دلیل در صورت نیاز به همراه تبلیغات برای معرفی کسب و کار و افزایش فروش بهتر است این کار را به افراد متخصص و با تجربه سپرد تا نتیجه کار کاملا مطلوب باشد.

تبلیغات چیست

تبلیغات چیست
تبلیغات چیست

تبلیغ کردن در اصطلاح به معنی رساندن یک پیام به فرد یا گروهی از افراد است، بنابراین تعریف تبلیغات فرایندی است که برای رساندن این پیام انجام می شود.

زمانی که از تبلیغات صحبت می‌شود بیشتر ما تبلیغات تلویزیونی بین برنامه های مختلف را به یاد می آوریم، هر چند این تصور کاملاً درست است و تبلیغات بین برنامه‌های تلویزیونی روشی از انجام این کار می باشد اما تبلیغات فرایند گسترده تری ست با توجه به تنوع ابزارهای امروزی نه فقط در بستر تلویزیون بلکه در بسیاری از شکل های مختلف قابل انجام می باشد.

می توان گفت که تمام مشاغل برای معرفی به مشتریان و افزایش فروش نیازمند تبلیغات می باشند که این کار باید به طور حرفه ای و توسط افرادی انجام شود که در زمینه تبلیغات تجربه کافی دارند.

مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی
مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغات فردی است که به طور مستقل یا وابسته به یک سازمان تبلیغاتی در امر ارائه خدمات مرتبط با تبلیغات به مشتریان مختلف و کسب و کارها فعالیت می کند.

به عبارت دیگر مدیران کسب و کار برای پیدا کردن یک مرکز مناسب جهت انجام تبلیغات برند خود باید با مشاور تبلیغاتی آن مرکز وارد گفتگو شوند تا انتظارات خود از تبلیغ مورد نظر را بیان کرده و پیشنهادات مشاور تبلیغاتی را دریافت کنند.

همانطور که گفته شد مشاور تبلیغاتی می تواند یک فرد مستقل یا وابسته یک تیم باشد که در صورت فعالیت مستقل نه تنها امر مشاوره بلکه برنامه ریزی ها انجام تبلیغات نیز معمولاً توسط خود فرد انجام می‌شود و در صورت همکاری با یک تیم تبلیغاتی مشاور واسطه بین تیم و کسب و کار خواهد بود.

جهت پیدا کردن بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران می توانید به سایت آیلین وب مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست خدمات مشاور تبلیغاتی دیدن کنید.

مشاور تبلیغاتی در تهران چه وظایفی دارد؟

مشاور تبلیغاتی در تهران چه وظایفی دارد؟
مشاور تبلیغاتی در تهران چه وظایفی دارد؟

با توضیحاتی که در بخش قبل گفته شد ممکن است این تصور ایجاد شود که وظیفه یک مشاور تبلیغاتی تنها ارتباط گرفتن با صاحب این کسب و کار و تلاش برای بستن قرارداد است در حالیکه این فقط بخشی از وظایف یک مشاور حرفه‌ای است. در ادامه بخشی از وظایف یک مشاور تبلیغاتی خوب و با تجربه را به طور مفصل تر توضیح خواهیم داد و در صورت نیاز به توضیحات تکمیلی می توانید به سایت آیلین وب مراجعه کنید.

بررسی کامل کسب و کار

بررسی کامل کسب و کار
بررسی کامل کسب و کار

ارزیابی اولیه کسب و کار از وظایف مشاور تبلیغاتی است. این فرد با بررسی وضعیت کسب و کار، در خواست ها و نیازهای صاحب این کسب و کار بهترین راهنمایی را در جهت انتخاب نوع تبلیغات خواهد کرد. همچنین با بررسی اولیه نیازها و وضعیت کسب و کار معمولاً یک تقویم تبلیغاتی توسط مشاور طراحی می شود که در آن مدت زمان آغاز به تبلیغات تا بازدهی به طور کامل مشخص میشود.

تعیین هزینه اولیه

تعیین هزینه اولیه
تعیین هزینه اولیه

طبیعی است که تبلیغات نیازمند صرف هزینه می باشد. تمام صاحبین کسب و کار تمایل دارند که پیش از شروع به کار از هزینه ها مطلع باشند تا در صورت عدم تناسب بودجه نوع تبلیغات و سطح انتظارات خود را تغییر دهند. در گفتگوهای اولیه با مشاور تبلیغاتی و ارزیابی های ابتدایی هزینه های مورد نیاز برای انجام تبلیغات تا حد زیادی مشخص می شوند.

مشخص کردن نوع خدمات

مشخص کردن نوع خدمات
مشخص کردن نوع خدمات

در صورتی که مشاور تبلیغاتی وابسته به یک تیم خاص باشد از خدماتی که توسط تیم ارائه می شود به طور کامل مطلع است و این خدمات را به طور کامل برای مشتریان توضیح خواهد داد. این کار علاوه بر جلب اعتماد بیشتر مشتری کمک می‌کند که در صورت نیاز به تغییر یا اصلاح شخصی یکی از انواع تبلیغات این اقدام را پیش از شروع به کار انجام دهد.

پیدا کردن تیم تبلیغاتی خوب توسط مشاور

پیدا کردن تیم تبلیغاتی خوب توسط مشاور
پیدا کردن تیم تبلیغاتی خوب توسط مشاور

اما یکی دیگر از حالتهای کار مشاور تبلیغاتی انجام کار مستقل است. در این صورت مشاور با تمام روشهای تبلیغاتی شیوه‌های انجام آن آشنایی دارند و بعد از مشخص کردن خواسته های مشتری برای اجرای کار به دنبال یک تیم تبلیغاتی خوب خواهد گشت.

بررسی روند اجرا و ارتباط با مشتری

بررسی روند اجرا و ارتباط با مشتری
بررسی روند اجرا و ارتباط با مشتری

بعد از شروع به کار تبلیغات توسط تیم اجرا بررسی روند پیشرفت آن و اتفاقاتی که در طول کار میافتد به عهده مشاور است، همچنین مشاور موظف است که هر زمان مشتری در مورد روند کار توضیح یا خلاصه ای خواست اطلاعات لازم را در در اختیار او قرار دهد.

پشتیبانی

پشتیبانی
پشتیبانی

بعد از اتمام کار تبلیغات و عرضه آن در منابع مختلف صاحبین کسب و کار باید به وضعیت تبلیغات نظارت کرده و در صورت نیاز تغییر یا اصلاحی در روند کار خود داشته باشند تا جذب مشتری موفق‌تر باشد، این مسئله باید با مشورت با مشاور تبلیغاتی انجام شود بنابراین یک مشاوره خوب علاوه بر وظایف گفته شده باید بعد از اتمام کار نیز پاسخگوی سوالات مشتریان باشد.

یک مشاور تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک مشاور تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
یک مشاور تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب مشاور تبلیغاتی در تهران کار ساده ای نیست. افراد زیادی در این سمت فعالیت می کنند که طبیعتاً تمام آنها مدعی ارائه بهترین خدمات می باشند این مسئله گاها موجب سردرگمی مشتریان شده و باعث می شود که مشتری در نهایت انتخاب درستی نداشته باشد و علاوه بر اتلاف وقت، بخشی از هزینه‌های خود را نیز از دست دهد. به منظور جلوگیری از این مشکل پیش از انتخاب یک مشاور تبلیغاتی باید با ویژگی های یک مشاور خوب آشنایی پیدا کرد.

برخورداری از پلن های تبلیغاتی خوب

برخورداری از پلن های تبلیغاتی خوب
برخورداری از پلن های تبلیغاتی خوب

یک مشاور تبلیغاتی خوب باید با روشهای نوین تبلیغاتی آشنایی داشته باشد و همواره پلن های به روز و خلاقانه ای را برای ارائه به مشتری در اختیار داشته باشد.

پلن های پیشنهادی تا حد امکان باید مبتکرانه باشند، به عبارتی ایده هایی که در اختیار مشتری قرار می گیرند نباید پیش از این مورد استفاده قرار گرفته باشند و حتی در صورتی که از ایده ها و پلن های قبلی استفاده شود نیز باید تنها در حد الهام گرفتن باشد نه به طور کل کپی کارهای قبلی. به منظور اطمینان از این ویژگی مشتریان می توانند پیش از مراجعه به مشاور تبلیغاتی مورد نظر در مورد برخی از انواع تبلیغات مرتبط با برند خود تحقیق کنند.

داشتن تیمی مطمئن و حرفه ای

داشتن تیمی مطمئن و حرفه ای
داشتن تیمی مطمئن و حرفه ای

دیگر ویژگی یک مشاور خوب، داشتن تیمی حرفه ای از تخصص های مختلف است. افرادی که در امر انجام تبلیغات فعالیت می کنند باید متخصص در استفاده از ابزارهای مختلف و ایده پردازی باشند، تبلیغات علاوه بر هزینه، زمان نسبتا زیادی نیز چه در تهیه و چه در پخش و تبلیغ صرف می کند که در صورت بی کیفیت بودن کار تمام هزینه و زمان تلف شده و گاها موجب نتایج و بازخوردهای منفی از مشتریان یک برند نیز می شود. یک مشاور خوب از تیمی با تجربه و با سابقه برخوردار است و در صورت فعالیت مستقل نیز با تیم های خوش سابقه در ارتباط می باشد.

توانمند در ارتباط با مشتریان

توانمند در ارتباط با مشتریان
توانمند در ارتباط با مشتریان

از دیگر ویژگی هایی که در انتخاب یک مشاور تبلیغاتی خوب تاثیر زیادی دارد می توان به ارتباط با مشتریان و کارفرمایان اشاره کرد. مشاورین خوب در صحبت با مشتریان با قدرت عمل می کنند، در طول جلسات مشاوره برای انجام کار تبلیغات معمولا سوالات زیادی در ذهن مشتریان ایجاد می شود، یک مشاور خوب باید با اغلب سوالات مشتریان آشنایی داشته باشد تا در زمان ارتباط و تماس یا دیدار با مخاطب به خوبی پاسخگوی تمام ابهامات و مشکلات او باشد.

نتیجه گیری از جلسات مشاوره و انجام کار تبلیغات توسط تیم و مشاور تبلیغاتی به ارتباط اولیه با کارفرما بستگی دارد، همچنین تا زمان تحویل کار این وظیفه مشاور است که با ارتباط گیری با مشتری، اطمینان وی را جلب کرده و نگرانی های او را کاهش دهد.

دارای قدرت تجزیه و تحلیل

دارای قدرت تجزیه و تحلیل
دارای قدرت تجزیه و تحلیل

دیگر ویژگی یک مشاور خوب، برخورداری از قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات و صحبت های مشتریان است، طبیعی است که مشتریان به اندازه مشاور با اصول تبلیغات، روش ها، اصطلاحات آن و… آشنایی ندارند و گاها تنها یک ایده خام در ذهن خود دارند که حتی در بیان آن نیز موفق نمی باشند، یک مشاور خوب باید توانایی فهم توضیحات مشتری و خواسته های وی را داشته باشد، همچنین قدرت تحلیل و ارزیابی برند و نیازهای مشتری خود را داشته باشد، در این صورت نتیجه نهایی کار کاملا مطابق با نظر و سلیقه مشتری خواهد بود.

سایر ویژگی های یک مشاور تبلیغاتی خوب در تهران که در انتخاب کمک کننده می باشد را می توانید در سایت آیلین وب مطالعه کنید.

خدمات مشاور تبلیغاتی در چه سطح و انواعی ارائه می شود؟

خدمات مشاور تبلیغاتی در چه سطح و انواعی ارائه می شود؟
خدمات مشاور تبلیغاتی در چه سطح و انواعی ارائه می شود؟

مشاور تبلیغاتی در تهران، انواع مختلفی دارد و به شکل های مختلفی ارائه می شود. هر برند با توجه به نیاز خود به تبلیغات می تواند نوع مناسب مشاوره را برای خود انتخاب کرده و از آن استفاده کند. در ادامه دو نوع رایج مشاور تبلیغاتی و نوع خدمات ارائه شده در هر نوع معرفی شده اند.

مشاوره ساعتی و خدمات آن

مشاوره ساعتی و خدمات آن
مشاوره ساعتی و خدمات آن

در مشاوره های ساعتی، مشاور تبلیغاتی تنها مانند یک راهنما عمل می کند. به عبارت دیگر مشتری برای چند ساعت به مشاور مراجعه می کند و سوالات خود در مورد تبلیغات، بهترین شیوه آن، بازدهی انواع مختلف تبلیغات و… را با مشاور در میان می گذارد.

هرچند این شیوه استفاده از مشاور تبلیغاتی هزینه کمتری دارد اما بازدهی آن نسبتا پایین می باشد، در این شیوه برای پیدا کردن بهترین تیم تبلیغات مشتری خود باید به جستجو بپردازد و سپس هزینه ای مجدد را برای صحبت با تیم تبلیغاتی و گفتن انتظارات خود به آن ها صرف کند.

این نوع از مشاوره بیشتر مناسب کسب و کارهای کوچک است یا شرکت هایی است که هنوز شروع به کار نداشته و در حال ارزیابی هزینه ها و راه هایی هستند که بعد از راه اندازی موجب به سودرسانی زودتر آن ها می شوند.

مشاوره ماهیانه یا سالیانه و خدمات آن

مشاوره ماهیانه یا سالیانه و خدمات آن
مشاوره ماهیانه یا سالیانه و خدمات آن

دیگر نوع فعالیت مشاورین تبلیغاتی، مشاوره ماهیانه یا سالیانه بسته به نیاز برند است. در این نوع، مشاور بخشی از تیم تجاری است و هرچند وقت یکبار در شرکت حضور پیدا کرده و از ایده ها و راهکارهای جدید برای افزایش مشتریان به وسیله تبلیغ با مشتری صحبت می کند، این صحبت ها معمولا طی جلسه مشاوره ای در تایم از پیش تعیین شده، انجام می شود.

این نوع از مشاوره به دلیل ارتباط مشاور با کسب و کار و آشنایی با تغییرات آن موثرتر می باشد، همچنین مشاور توانایی بیشتر در تحقق خواسته های شرکت تجاری دارد در نتیجه تبلیغات موثرتر خواهند بود.

اطلاعات بیشتر در مورد انواع مشاور تبلیغاتی در تهران، خدمات ارائه شده توسط آن ها، هزینه های مشاوره و… در سایت آیلین وب موجود می باشد.

مهارت هایی که برای شروع به کار به عنوان یک مشاور تبلیغاتی باید از آن ها برخوردار بود چیست؟

مهارت هایی که برای شروع به کار به عنوان یک مشاور تبلیغاتی باید از آن ها برخوردار بود چیست؟
مهارت هایی که برای شروع به کار به عنوان یک مشاور تبلیغاتی باید از آن ها برخوردار بود چیست؟

تا اینجا در مورد ویژگی ها و وظایف یک مشاور تبلیغاتی در تهران صحبت شد تا افرادی که قصد پیدا کردن یک مشاور خوب و همکاری با او را دارند در این کار موفق تر باشند، اما در این قسمت در مورد مهارت هایی که افراد علاقه مند به این کار باید از آن ها برخوردار باشند صحبت خواهد شد.

کار تیمی

کار تیمی
کار تیمی

همان طور که در بخش های قبل گفته شد، مشاور تبلیغاتی در هر نوع و شیوه کاری در نهایت با یک تیم تبلیغاتی در ارتباط خواهد بود یا بخشی از تیم برند تجاری خواهد بود که در هر دو حالت انجام موفق کارها نیازمند توانایی در کار تیمی است.

مشاور باید در انتقال اطلاعات بین تیم و مشتری قوی عمل کند، انتظارات مشتری را به خوبی به تیم اجرا منتقل کرده و مشکلات در طول کار یا نظراتی که باعث بهبودی تبلیغ می شوند را به موقع و به بهترین شکل به مشتری انتقال دهد. صبر، علاقه، نظم، خلاقیت و ابتکار و… از مهارت های مهم یک مشاور تبلیغاتی برای فعالیت در کار تیمی می باشند.

ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتریان
ارتباط با مشتریان

دیگر مهارت مورد نیاز برای فعالیت به عنوان مشاور تبلیغاتی و موفقیت در این حرفه، ارتباط با مشتریان است. ارتباط با مشتری اصول و قواعد مختلفی دارد و برای گرفتن کار و درآمد زایی از اهمیت زیادی برخوردار است. ارتباط با مشتری در چند زمینه اهمیت داشته و باید به آن توجه شود، مشاور تبلیغاتی هم در مرحله اول باید مشتری را به کار با خود و تیم مورد نظر خود ترغیب کرده و هم بعد از کار مشتری را برای همکاری های بیشتر ترغیب کنند.

روش های تبلیغاتی

روش های تبلیغاتی
روش های تبلیغاتی

مهارت مهم بعدی که مشاورین خوب باید از آن اطلاع داشته باشند روش های تبلیغات است، تبلیغات در بستر و انواع مختلفی قابل انجام است، یک مشاور خوب چه به عنوان مجری و چه به عنوان راهنمای مشتریان باید با تمام این روش ها آشنایی داشته باشد و دانش خود در این زمینه را به روز کند. در غیر این صورت در ارتباط با مشتری دچار مشکل شده و توانایی راضی کردن مشتری و ترغیب به همکاری را نخواهد داشت.

استفاده از مشاور تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

استفاده از مشاور تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟
استفاده از مشاور تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

همان طور که در بخش های قبل گفته شد، تبلیغات کار ساده ای نیست، یک اشتباه ساده در امر تبلیغات می تواند موجب سقوط برند شود بنابراین داشتن یک مشاور خوب در این امر یکی از نیازهای ضروری تمام صاحبین کسب و کار می باشد. تبلیغات همچنین راه ارتباط با مشتریان است که اگر به درستی انجام گیرد موجب افزایش فروش و رونق چشمگیر کسب و کار می شود.

مزایای استفاده از مشاور تبلیغاتی

مزایای استفاده از مشاور تبلیغاتی
مزایای استفاده از مشاور تبلیغاتی

طبیعی است که یک مشاور تبلیغاتی بیشتر از افراد عادی با جزئیات تبلیغات و روش های بازاریابی آشنایی دارد در نتیجه در انجام این کار موفق تر عمل کرده و بازدهی تبلیغات انجام شده توسط او بالاتر خواهد بود، افزایش بازدهی تبلیغات موجب آشنایی مشتریان بیشتری با کسب و کار می شود که این امر نیز در افزایش فروش تاثیرگذار می باشد.

هر نوع تبلیغات تا یک بازه زمانی مشخص اعتبار داشته و موجب جذب مشتریان می شود، در واقع هر تبلیغ تاریخ انقضایی دارد و زمانی که توسط مشتریان زیادی دیده شد، تکراری شده و دیگر در جذب مشتری موثر نمی باشد، در این زمان باید روش تبلیغ یا نوع آن را تغییر داد، به عنوان مثال به جای تبلیغات سایت از تبلیغات شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

تاریخ انقضای تبلیغ معمولا توسط مشاور با بررسی بازدهی تبلیغ مشخص می شود و در صورت نیاز اقدامات لازم برای تغییر به موقع آن را انجام می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای پیدا کردن یک مشاور تبلیغاتی خوب، می توانید از مطالب سایت آیلین وب درباره این موضوع استفاده کنید.

برای انتخاب مشاور تبلیغاتی در تهران باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای انتخاب مشاور تبلیغاتی در تهران باید به چه نکاتی توجه کرد؟
برای انتخاب مشاور تبلیغاتی در تهران باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در قسمت های قبلی ویژگی های بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران که در انتخاب وی تاثیرگذار است توضیح داده شد، اما تشخیص ویژگی های گفته شد تنها زمانی امکان پذیر است که مشتری با مشاور ارتباط داشته و به گفتگو بپردازد که این کار با توجه به تعدد مشاورین در این حوزه زمان بر می باشد، در نظر گرفتن برخی نکات پیش از انتخاب مشاور می تواند دایره انتخابات را محدودتر کرده و در نتیجه گزینش نهایی مشاور برای همکاری را ساده تر سازد.

سابقه مشاور

سابقه مشاور
سابقه مشاور

هر مشاور دارای رزومه ای از سوابق کاری خود می باشد. این رزومه را می توان در سایت مشاور یا صفحات اجتماعی او مشاهده کرد. با بررسی سوابق کاری مشاور و بازدهی فعالیت های انجام شده توسط او می توان تا حد زیادی دایره انتخاب های خود را محدودتر کرد. مشاورینی که با برندهای معروف تر فعالیت می کنند معمولا از سطح کاری بالاتری برخوردار می باشند.

نظرات مشتریان

نظرات مشتریان
نظرات مشتریان

در صفحات اجتماعی یا سایت ها بخشی تحت عنوان نظرات قرار دارد که در آن می توان با نظرات مشتریان مختلفی که پیش از این با مشاور مورد نظر شما همکاری کرده اند آشنایی پیدا کرد. نظرات مشتریان سابق یکی از بهترین روش ها برای انتخاب و اطمینان از کار مشاور است.

تیم های کاری

تیم های کاری
تیم های کاری

دیگر نکته ای که در انتخاب مشاور حائز اهمیت می باشد تیم هایی است که مشاور با آن ها همکاری دارد، این تیم ها اعم از تیم کاری و اجرای تبلیغات یا تیم های تجاری تا حد زیادی نشان دهنده تخصص و کیفیت کار مشاور می باشند.

اساس کار مشاور تبلیغاتی به چه صورت است؟

اساس کار مشاور تبلیغاتی به چه صورت است؟
اساس کار مشاور تبلیغاتی به چه صورت است؟

اساس و مراحل کار تمام مشاورین تبلیغاتی مشخص و یکسان می باشد که بسته به نوع برند و تبلیغات مورد نظر ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود.

نیازسنجی و تشخیص خواسته ها

نیازسنجی و تشخیص خواسته ها
نیازسنجی و تشخیص خواسته ها

مشاور در اولین قدم باید نیازسنجی داشته باشد، با صحبت با مشتری و دریافت نظرات او باید اصلی ترین خواسته های مشتری که قابل اجرا می باشند را تشخیص داده و آن ها را ارزیابی کند.

طرح ریزی اولیه

طرح ریزی اولیه
طرح ریزی اولیه

در قدم دوم مشاور موظف است که طرحی اولیه از خواسته مشتری داشته باشد. این طرح هم برای تایید نهایی مشتری و شروع به کار و هم برای تعیین هزینه الزامی می باشد بنابراین باید در انجام آن دقت کافی را به عمل آورد.

ارتباط با تیم اجرا

ارتباط با تیم اجرا
ارتباط با تیم اجرا

بعد از تایید طرح اولیه مورد نظر مشاور به مشتری و تایید او، نیاز است که آن را به تیم اجرا انتقال داد تا آماده سازی شود.

نظارت بر اجرا

نظارت بر اجرا
نظارت بر اجرا

در طول آماده سازی طرح مورد نظر مشتری، مشاور باید به روند اجرای کار نظارت داشته باشد، در حین این کار همچنین مشاور باید با مشتری خود در ارتباط باشد تا در صورت نیاز به ایجاد تغییر پیش از اتمام کار اقدامات لازم انجام گیرد.

تحویل کار

تحویل کار
تحویل کار

در نهایت بعد از آماده سازی نسخه نهایی باید به مشتری تحویل داده شود تا توسط خود مشتری یا مجددا به وسیله مشاور بعد از تایید در بسترهای مختلف مانند وب سایت، تلوزیون، شبکه های اجتماعی و… پخش شده و تبلیغ انجام شود.

توضیحات بیشتر در مورد فرآیند کار مشاوره، نحوه انتخاب و بستن قرار داد با مشاور تبلیغاتی در تهران در سایت آیلین وب وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید