افزونه Yoast Seo | افزونه سئوی وردپرس یواست سئو(🥇اورجینال💯)

yoast seo msin aylinwet

فهرست مطالب

افزونه Yoast Seo مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که در زمینه افزایش سئو و رنکینگ وب سایت فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و می‌توان گفت که اکثر وب سایت های وردپرسی برای افزایش سئو وب سایت خود از افزونه Yoast Seo سئو استفاده می نمایند. حتی توی بسیاری از  سایت های جهان این افزونه به عنوان بهترین افزونه سئو وردپرس محسوب میشه و توصیه ما هم اینه که حتما از این افزونه به عنوان افزونه سئو وردپرس خودتون استفاده بکنید حتی توی پادکستی تمامی افزونه  های سئو وردپرس رو بررسی کردم و بهترین افزونه سئو رو معرفی کردم که میتونید در زیر این پادکست رو گوش بدید.

 

Yoast Seo Plugin
افزونه سئوی وردپرس یواست سئو

چرا افزونه Yoast Seo بهترینه؟؟!

اگر توی سایت های خارجی یا سایت های ایرانی شما اسم افزونه سئو رو برای خرید Yoast Seo سرچ کنید میبینید که تمامی سایت های برتر جهان یا ایران امروز توی وردپرس خودشون از افزونه Yoast Seo استفاده می‌کنند و همچنان توی مخزن وردپرس محبوب ترین افزونه برای وردپرس محسوب میشه. و توی دنیا طرفداران و هواداران بسیار زیادی داره و همچنین سایت Yoast.com خودش یکی از بهترین منابع برای یادگیری سئو هستش و حتماً شما به این سایت سر بزنید و از امکانات بی نظیر این افزونه دیدن کنید.

افزونه yoast seo

 و اما چرا پلاگین Yoast Seo بهترینه؟؟ می تونید توی مقاله مربوطه این مورد رو بخونید و مطمئن بشید که بهترین انتخاب برای سئو سایت شما هستش .

سئوی وردپرس چقدر مهم است؟

همانطور که می دانید امروزه یکی از بهترین راهکارها برای افزایش ترافیک یک وب سایت، بهینه سازی و سئو آن وبسایت می باشد زیرا در نتیجه این بهینه سازی و سئو رنکینگ وب سایت از نظر گوگل افزایش می‌یابد و در هنگامی که کاربران برای موضوعی سرچ می کنند وب سایت مورد نظر در نتیجه های اول می آید و بدین صورت کاربران به وبسایت مورد نظر هدایت می‌شوند و ترافیک وب سایت افزایش می یابد پس اگر شما می خواهید رنکینگ وب سایت خود را از نظر گوگل افزایش دهید می توانید از افزونه یواست سئو در سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود استفاده نمایید ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های افزونه یواست سئو بپردازیم پس اگر شما نیز قصد خرید این افزونه را دارید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و اطلاعات کاملی در رابطه با این افزونه به دست آورید.

آمار پلاگین yoas seo
دقت کنید که این آمار برای سال 2017 هست و توی سال 2020 رشد زیادی داشته و بسیار بسیار قدرتمندتر و محبوب تر شده

بررسی ویژگی های افزونه یواست سئو وردپرس

افزونه یواست سئو پریمیوم با نام تجاری Yoast SEO Premium بهترین و قدرتمندترین افزونه ای که در زمینه بهینه سازی و سئو سایت وردپرسی فعالیت می کند در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. افزونه یواست سئو همانند یک مشاور سئو بسیار قدرتمند به شما کمک می کند تا در زمینه بهینه سازی و سئو وب سایت وردپرسی خود به بهترین شکل عمل کنید و بتوانید رنکینگ وب سایت خود را در نظر ربات های گوگل تا حد چشمگیری افزایش دهید.

محیط افزونه سئوی وردپرس
اسکرین شات از محیط افزونه محبوب سئوی وردپرس با نام yoast seo

علاوه بر موضوعاتی که ذکر شد با کمک افزونه یواست سئو پرمیوم شما می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوایی که درون سایت خود قرار داده و یا قصد قرار دادن آنها را در وبسایت خود دارید انتخاب نمایید و همچنین با در نظر گرفتن اصول و قوانین سئو در بخش عنوان خلاصه تعداد کلمات استفاده از اینها لینک مطلب و غیره به شما کمک می کند تا بتوانید این ها را به بهترین شکل بنویسید و تا حد بسیار زیادی به وب سایت خود را افزایش دهید و بتوانید به این صورت در نتایج اول گوگل قرار بگیرید و ترافیک وب سایت خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

اسرار افزونه یواست سئو که باید بدانید

همچنین افزونه یواست سئو دارای این قابلیت می باشد که تغییراتی که درون آدرس لینک مطالب موجود در این سایت شما صورت می‌گیرد را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد و به جای اینکه بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت شما را با خطای ۴۰۴ مواجه کند به آدرس جدید منتقل می کند یا به عبارت دیگر به آدرس جدید ریدایرکت در وردپرس می‌کند و این خود به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها و عوامل افزایش سئو در سیستم مدیریت محتوای وب وردپرس به حساب می آید و این موضوع در بین تمامی مدیران وب سایت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. البته باید این نکته را بگویم که مراحل انتقال لینک از صفحه ۴۰۴ به صفحه موجود به صورت خودکار توسط خود افزونه صورت می‌گیرد و نیازی نیست که شما کار خاصی را در این زمینه انجام دهید.

اضافه کردن خودکار کدهای اسکیما (داده های ساختاری)

کدهای اسکیما کدهایی هستند که توی سئو بسیار بسیار تاثیر دارند و شاید قبلا زیاد مهم نبود ولی توی سال ۲۰۲۰ بسیار مهم شده و توی مخزن وردپرس افزونه های متعددی برای این کار وجود داره که توی نسخه های قبلی Yoast Seo این امکان نبود و توی نسخه جدید این امکان اضافه شده و به راحتی می توانید فقط با نصب این کدها رو به وردپرس و سایت خودتون اضافه کنید.

این کد ها بسیار مهم هستند و اگر خزنده های گوگل بخوان سایت شما را آنالیز کنند می توانند به راحتی تمامی بخش های آن رو با داده های ساختاری تشخیص بدن و به راحتی بتونن سایت شما را آنالیز بکنن. 

ویژگی های هوشمندانه دیگر افزونه Yoast Seo

Yoast Seo علاوه بر امکاناتی که در رابطه با افزونه یواست سئو پریمیوم ذکر شد این افزونه دارای امکانات هوشمندانه دیگری نیز می‌باشد که از این امکانات می توان به پشتیبانی از آنالیز زنده و بسیار پرسرعت محتوا و مطالب شما و ارائه راهکار ها و هشدارهای لازم برای اینکه شما بتوانید محتوای خود را به بهترین شکل بهینه سازی نمایید، اشاره نمود.

همچنین این افزونه به شما در این زمینه به گونه‌ای کمک می‌کند که شما قبل از اینکه محتوایی را منتشر نمایید آن را به بهترین شکل بهینه سازی نمایید و پس از این که آن را منتشر نمودید آن محتوا در نظر ربات ‌های گوگل از رنکینگ بسیار بالایی برخوردار شود.

آیلین وب توصیه میکند که حتما مقالات و ویدئوهای آموزشی زیر رو مشاهده کنید تا مشکلی در استفاده از افزونه نداشته باشید.

امیدارم که بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. 💚💚💛💛

فقط : 21000 تومان

[su_button url=”https://aylinweb.com/?add-to-cart=6406″ target=”blank” style=”flat” background=”#cdc107″ color=”#ffff” size=”18″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#ffff”]خرید افزونه + دانلود آنی[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید