پشتیبانی و چت آنلاین در وردپرس به کمک افزونه Tawk.to Live

online chat wp

فهرست مطالب

اگر مانند گذشته خدمات ما سنتی بود مشتری که به مغازه ما می آمد ،هر مشکل و سوالی داشت میپرسید و ما به او جواب میدادیم.یک ارتباط کاملا دیداری و دوطرفه.

حال با وجود سایت ها و دنیای اینترنتی امروز این ارتباط به چه شکل است؟ اگر مشتری در مورد محصول و یا خدمات ما سوالی داشت چگونه ارتباط برقرار کند؟ از طریق فرم تماس؟ از طریق شماره تماس قرار داده شده در سایت؟ شاید شما امکان این را نداشته باشید مثلا روزانه به 20 تماس پاسخ دهید و شاید یادتان برود ایمیل خود را چک کنید و فرد ساعت ها منتظر بماند.

[toc]

چت و پشتیبانی آنلاین در وردپرس با افزونه چت Tawk.to Live

پس اگر خدمات ارائه میدهید،اگر میخواهید کاربرانتان به راحتی بتوانند  با شما ارتباط برقرار کنند،سوالات خود را از بپرسند،مشاوره بگیرند و … وجود یک افزونه ی برقراری ارتباط (چت انلاین) بسیار ضروری خواهد بود.

برای مثال شما یک سایت فروش پنل پیامکی دارید.تعرفه ها را داخل آن قرار داده اید. اما فردی که قصد خرید دارد هنوز از اینکه کدام سرویس را خریداری کند مطمئن نیست چون نمیداند با توجه به کار او کدام پکیج مناسبتر است.ممکن است حتی به دلیل شک سایت شما را ترک کند چون مطمئت نیست که کدام سرویس مناسبتر است .

پس اگر شما یک چت آنلاین برای پشتیبانی و مشاوره داشته باشید به راحتی میتوانید به این شخص مشاوره دهید. ابهامات او را برطرف سازید تا بتواند خرید خود را انجام دهد.یا حتی میتوانید بعد از ورود شخص به سایت شما خودتان پیش قدم شوید و از او بپرسید که آیا نیاز به کمک دارد و این برای خیلی از کاربران بسیار خوشایندتر است.

افزونه Tawk.to Live
پشتیبانی و چت آنلاین در وردپرس

این کار بسیار سریعتر از ارسال دیدگاه است چون ممکن است دیدگاه های سایت چندین ساعت بعد دیده و پاسخ داده شوند. پس برای اینکه ترافیک سایت خود را افزایش دهید حتما از چت آنلاین استفاده نمائید.

در بین تمام افزونه هایی که برای این کار وجود دارند افزونه Tawk.To Live Chat از همه محبوبتر می باشد.به همین خاطر تصمیم گرفتیم این افزونه را برای آموزش انتخاب کنیم.

با این افزونه میتوانید به بازدید کنندگان سایتتان نظارت داشته و از آن ها پشتیبانی کنید. این افزونه امکانات خوبی از جمله نحوه ورود کاربران،ارائه پیشنهاد به کاربران و … در اختیار شما قرار میدهد.و جالب اینجاست که این افزونه کاملا رایگان میباشد.

ویژگی های افزونه چت انلاین Tawk.to Live:

  • آمار دقیق و کامل
  • چت آنی با مخاطبان
  • ارتباط با افراد  از هرجای دنیا
  • سازگاری با تمامی مرورگرها
  • کاربری ساده اما پرکاربرد

این افزونه برای بیشتر شدن کارایی و مدیریت آنلاین ساخته شده.

نحوه کار با این افزونه:

افزونه را ابتدا از مخزن وردپرس دانلود،نصب و فعال نمائید.(این افزونه به طور کل فقط به صورت رایگان عرضه میشود). اگر هم در نصب افزونه مشکل دارید میتوانید از نحوه نصب افزونه وردپرس کمک بگیرید.

بعد از فعال سازی این افزونه به بخش تنظیمات پیشخوان شما اضافه خواهد شد. برای فعال سازی این افزونه نیاز است که یک حساب کاربری ایجاد کنید.اگر عضو هستید که از طریق کادر آن وارد شوید ولی اگر عضو نیستید بر روی لینکی که در زیر آن قرار دارد کلیک کنید(روی گزینه Don’t have a tawk.to account? Go to tawk.to and create one! ).

وارد بخش مدیریت پیام ها می شوید ، انجا می توانید پیام ها رو ارسال، مدیریت پشتیبانی وب سایت خود را بر عهده بگیرید.

همانطور که در بالا مشاهده میکنید پنل این افزونه به این شکل است.

در بخش monitoring میتوانید تعداد کاربران فعال به همراه ای پی انها را مشاهده کنین.میتوانید وارد این قسمت شوید و جزئیات را کامل ببینید

با ورود به این قسمت میتوانید کاربران را ببینید.

به محض اینکه کاربر با شما ارتباط برقرار کند این افزونه به شما آلارم میدهد و شما را متوجه این خواهد کرد که کاربر قصد برقراری ارتباط با شما را دارد.

  • به تصویر بالا توجه کنید کاربر چت آنلاین را آغاز کرده و حال برای ما پیغامش امده و ما باید پاسخ کاربر را بدهیم.
  • به همین سادگی میتوانید با این افزونه کار کنید و در طول 24 ساعت عملکرد سایت و کاربرانتان را مشاهده نمائید.
  • در قسمت اکتیو چت میتوانید چت های فعال را ببنید چون ممکن است به طور همزمان چند نفر بخواهند باشما ارتباط برقرار کنند.

در قسمت  Messaging

تمام پیام هایی که تا الان ارسال شده را مشاهده نمائید.

و در قسمت Reporting

هم میتوانید گزارش ها را مشاهده کنید.

امیدواریم که از این افزونه پرکاربرد استفاده نمائید و برای شما نیز مفید واقع شود.

۱ دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی و چت آنلاین در وردپرس به کمک افزونه Tawk.to Live;

دیدگاهتان را بنویسید