اتصال وردپرس به تلگرام و ارسال مطالب وردپرس به تلگرام با افزونه WP Telegram

wp telegram aylinweb

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در شبکه‌ اجتماعی برای افزایش بازدید و بهبود کسب و کارهای مختلف مفید است. یکی از شبکه اجتماعی که در ایران کاربران زیادی را به خود جذب کرده است تلگرام است.

افزونه WP Telegram
اتصال وردپرس به تلگرام و ارسال مطالب وردپرس به تلگرام با افزونه WP Telegram

افرادی که دارای سایت هستند می‌توانند با نصب افزونه اتصال وردپرس به تلگرام مطالب خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. شما با نصب این افزونه می‌توانید به سادگی از وردپرس مطالب خود را به اشتراک بگذارید. با انتشار هر پست در سایت خود و کلیک بر روی لینک تلگرام مطالب در این شبکه اجتماعی قرار داده می‌شود.

[toc]

شیوه های ارسال مطالب وردپرس به تلگرام

دو شیوه مختلف برای اشتراک گذاری مطالب از سایت به تلگرام وجود دارد که هر کدام می‌تواند با توجه به نیاز صاحب سایت انتخاب شود. در هر دو روش به سهولت می‌توان مطالب درج شده در سایت را در شبکه اجتماعی تلگرام به اشتراک گذاشت. از این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتراک گذاری توسط آیکون تلگرام برای وردپرس
  • ارسال خودکار مطالب وردپرس به تلگرام از طریق افزونه وردپرس

اشتراک گذاری توسط آیکون تلگرام برای وردپرس

همان‌طور که عنوان شد یکی از شیوه‌های اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام، استفاده از آیکون تلگرام است. زمانی که شما آیکون اشتراک گذاری را در سایت خود قرار دهید کاربران در صورت مفید بودن مطلب آن را به سهولت به اشتراک می‌گذارند. در این شیوه مطالبی که بر روی آیکون کلیک شود در شبکه اجتماعی منتشر می‌شود.

افزونه اتصال وردپرس به تلگرام

شیوه دیگری برای اشتراک گذاری مطالب سایت وجود دارد و آن هم افزونه اتصال وردپرس به تلگرام است. به کمک این روش می‌توانید با وصل کردن سایت خود به شبکه اجتماعی پس از انتشار مطالب به صورت اتوماتیک مطالب منتشر شده را در تلگرام نیز داشته باشید.

فواید نصب افزونه اتصال وردپرس به تلگرام

یکی از دلایلی که باید به این کار اقدام کنید اطلاع رسانی سایت و تبلیغات است. تلگرام به عنوان یکی از شبکه‌های محبوب در کشورمان شناخته می‌شود و کاربران زیادی دارد. شما به عنوان صاحبان کسب و کار بهتر است از این فرصت به درستی استفاده کنید. این امر باعث می‌شود تا بازدید سایت شما به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

به دلیل اینکه مدیریت کانال تلگرامی سخت و زمان‌بر است استفاده از افزونه اتصال وردپرس به تلگرام پیشنهاد می‌شود.

با نصب این افزونه بدون هیچ دردسری می‌توانید مطالب سایت را به صورت مستقیم به کانال تلگرام انتقال دهید. این افزونه دارای کاربردهای دیگر نیز است که از جمله آنها می‌توان به اطلاع رسانی سایت، ثبت دیدگاه در سایت و غیره اشاره کرد.

شیوه اتصال افزونه وردپرس به تلگرام چگونه است؟

شما برای اینکه بتوانید افزونه را به درستی راه اندازی کنید باید یک کانال تلگرام عمومی داشته باشید. بهتر است برای خود یک ربات تلگرام تعبیه کنید، سپس با استفاده از افزونه اتصال وردپرس به تلگرام این کار را انجام دهید.

افزونه‌ی نصب شده دارای تنظیمات زیادی است که بنا به سلیقه و نیاز خود می‌توانید آن را شخصی سازی کنید.

آشنایی با افزونه‌های اتصال وردپرس به تلگرام

افزونه‌های متعددی برای اتصال سایت به تلگرام وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود است. در تمامی افزونه‌ها برخی موارد به صورت مشترک قابل انجام است که شامل موارد زیر است:

  1. ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه اجتماعی تلگرام
  2. ارسال پیام‌های فرم تماس به تلگرام
  3. ساخت لینک نمایش سریع در تلگرام
  4. ابزارک تلگرام در وردپرس
  5. ربات تلگرام وردپرس
  6. اتصال تلگرام به چت آنلاین وردپرس

افزونه Telegram for WP

یکی از افزونه اتصال وردپرس به تلگرام افزونه فوق است که دارای عملکرد بالایی بوده و کاربردی است. این افزونه امکانات بی نظیری را به شما ارائه می‌دهد که شامل:

  • ارسال ایمیل اطلاع رسانی به تلگرام برای مدیران سایت
  • اتصال کانال تلگرام به وردپرس
  • ارسال پست‌های وردپرس به تلگرام
  • امکان ارسال انواع فایل به همراه پست
  • ارسال ایمیل به تلگرام زمانی که یک دیدگاه جدید ثبت شود
  • و …

افزونه تلگرام وردپرس WP Telegram

یکی دیگر از افزونه اتصال وردپرس به تلگرام افزونه WP Telegram است که قابلیت‌های فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اتصال جدیدترین نسخه وردپرس و تلگرام
  • به‌روزرسانی منظم
  • ابزارک تلگرام در وردپرس
  • ارسال پست‌های وردپرس به تلگرام
  • ارسال تصویر شاخص وردپرس به تلگرام با کپشن
  • تنظیم ارسال به‌روزرسانی نوشته‌های وردپرس به تلگرام
  • و …

علاوه بر دو افزونه معرفی شده افزونه‌های دیگری برای اتصال وردپرس به تلگرام وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش نحوه نصب افزونه اتصال وردپرس به تلگرام

توجه داشته باشید برای اتصال سایت به تلگرام باید یک ربات تلگرام برای خود داشته باشید. ساخت ربات تلگرام به سهولت قابل انجام است. در صورتی که آشنایی کافی در این زمینه ندارید بهتر است آموزش‌های موجود در اینترنت را مطالعه کنید. پس از ساخت موفق ربات تلگرام، باید اتصال بین سایت و تلگرام را برقرار کنید.

در این مرحله باید یک کانال تلگرام عمومی برای خود داشته باشید. اگر کانال ندارید بهتر است در تلگرام یک کانال عمومی ایجاد کنید. ساخت کانال برای تمامی افراد یک مسئله ساده و جا افتاده است. نکته حائز اهمیت در ساخت کانال تلگرام public بودن آن است.

بهتر است نام کانال انتخابی شما متناسب با برند و سایت‌تان باشد تا هم‌خوانی و تناسب بهتری بین آنها ایجاد شود.

بعد از ساخت کانال باید از ربات ساخته شده در تلگرام برای اتصال کمک بگیرید. افزونه اتصال وردپرس به تلگرام را نصب کنید (آموزش نصب افزونه وردپرس) . انتخاب افزونه بر اساس نیاز شما قابل تعیین است. اما پیشنهاد ما نصب افزونه WP Telegram است.

WP Telegram
نصب افزونه اتصال وردپرس به تلگرام

افزونه معرفی شده تا به امروز بیش از 4 هزار نسخه دانلود و نصب شده است. پس از نصب افزونه آن را فعال‌سازی کنید. در ادامه به بخش وردپرس رفته و افزونه نصب شده را شخصی سازی کنید.

مهم‌ترین بخش در این مرحله وارد کردن نام دقیق کانال تلگرامی است. باید کانال تلگرامی را به صورت @ وارد کنید.

تست اتصال
تست توکن مربوط به ربات تلگرام

بهتر است بعد از انجام کار افزونه را تست کنید تا از صحت عملکرد آن مطمئن شوید.

[su_button url=”https://wordpress.org/plugins/wptelegram/” target=”blank” style=”flat” background=”#ffd200″ color=”#000000″ size=”10″ center=”yes” radius=”5″]دانلود افزونه از مخزن وردپرس[/su_button]

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید برای ارسال مطالب وردپرس به تلگرام مراحل مختلفی وجود دارد و با توجه به اینکه شبکه اجتماعی تلگرام به عنوان یکی از شبکه‌های محبوب شناخته می‌شود انجام این کار باعث افزایش بازدید سایت و کسب درآمد بیشتر می‌شود. افزونه اتصال وردپرس به تلگرام بر اساس نیاز شما قابل نصب است. شما با رعایت کردن نکات گفته شده می‌توانید اتصال موفقی داشته باشید.

۱ دیدگاه دربارهٔ «اتصال وردپرس به تلگرام و ارسال مطالب وردپرس به تلگرام با افزونه WP Telegram;

دیدگاهتان را بنویسید