قالب cumulo | قالب وردپرس رویایی و چند منظوره کومولو (رایگان)

cumulo free min

فهرست مطالب

قالب چند منظوره Cumulo قالبی مناسب و کاربر پسند برای کسب و کار ها می باشد که میتوان برای هر نو زمینه ای استفاده کرد و بسیار منعطف و طراحی زیبایی دارد. از یک صفحه ساز بسیار پیشرفته استفاده می کند که میتوانید با کشیدن و رها کردن، صفحه طراحی کنید – می توانید از افزونه های اسلایدر استفاده کنید و دارای بیش از 100 ها طرح آماده و قابل سفارشی سازی است.

قالب چند منظوره cumulo فارسی
بهترین امکانات را از قالب کومولو انتظار داشته باشید!

درباره ویژگی ها قالب Cumulo بیشتر بدانید (قانعتون میکنه!)

دارای 22 طرح آماده برای صفحه اصلی

همچنین قالب کومولو دارای بیش از 20 دموی آماده برای صفحه اصلی است و می توانید از این صفحات استفاده و یا آنها را سفارشی و طبق سلیقه خودتون طراحی و ویرایش کنید. می توانید این صفحات اصلی را در پیشنمایش فارسی مشاهده کنید.

همچنین صفحاتی جدا و اضافی برای استفاده در انواع کسب و کارها وجود دارد.

3 استایل برای نمایش قسمت وبلاگ سایت – کلاسیک، به صورت لیست و مدرن، 5 صفحه جدا برای قست درباره ما، 5 صفحه و  2 صفحه زیبا برای نمایش اعضای تیم، 4 صفحه مدرن برای قسمت تماس با ما، 4 صفحه زیبا برای صفحه تعمیر (بزودی بر می گردیم) و 2 صفحه برای قسمت پرسش و پاسخ و بسیاری صفحات دیگر.

بیش از 70 دلار در خرید افزونه صرفه جویی کنید!

تمامی افزونه های استفاده شده در قالب رسپانسیو Cumulo کاملا اورجینال و پریمیوم هستند و آخرین قیمت این افزونه ها 70 دلار است. با خرید قالب وردپرس تمامی این افزونه ها در قالب موجود است. همچنین در هر آپدیت ارائه شده از آیلین وب تمامی این افزون ها بروز می شوند و میتوانید دانلود و جایچزین نسخه های قبلی افزونه ها نمایید.

ویژگی های بسیار حذاب
ویژگی های حرفه ای cumulo بسیار منحصر به فرد

طرح بندی های متنوع برای نمایش صفحات

می توانید قسمت های مختلف قالب را ویایش کنید و صفحات را به صورت جعبه ای و یا تمام عرض نمایش دهید. همچنین دارای 6 استایل سربرگ و 4 سبک فوتر و میتوانید انتخاب و یا شخصی سازی کنید..

گزینه هایی برای سفارشی سازی قالب

قالب فارسی کومولو سعی شده است برای تمامی کاربران و حتی کسانی که دانش قبلی هم ندارند، استفاده آسانی داشته باشد و همه بتوانند بدون برنامه نویسی سایت خود را سفارشی سازی کنند. با پنل تنظیماتی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید تمامی قسمت های سایت را ویرایش و المانها را فعال / غیر فعال کنید و تنظیمات شخصی خود را اعمال کنید.

صفحه ساز حرفه ای با بیش از 40 شورتکد برای طراحی

قالب Cumulo از صفحه ساز های متنوعی پشتیبانی می کند و همچنین دارای یک صفحه ساز بسیار حرفه ای است که هر نوع صفحه رو میتونید با این صفحه ساز طراحی کنید بدون هیج دردسری! همچنین دارای بیش 40 شورتکد آماده است، می توانید در طراحی صفخات از این شورتکدها استفاده کنید و همواره مطالب زیبایی داشته باشید.

مگا منو (Mega menu) قالب کسب و کار Cumulo

مگا منو ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و میتوانید تمامی دسته بندی های خودتون رو در کمترین فضای ممکن توی هدر یا سربرگ جا دهید، مگا منو ها امکان استفاده ستونبندی در زیر منو ها را فعال میکند و میتوان از چند ستون و حتی تصویر در زیرمنوها استفاده کرد.

  • می توانید برای صفحات و بخشهای سایت از پس زمینه های ویدئویی از داخل هاست و یا از یوتیوب و یا ویمئو و یا از تصاویر استفاده کنید.
  • قالب چند منظوره کومولو به صورت کاملا فارسی سازی شده است و براحتی می توانید با قالب کار کنید. همچنین نیازی به اضافه کردن فونت فارسی ندارید، چون قالب خود داری فونت فارسی است.
  • بیش از 500 فونت آیکون وجود داره که میتونید در صفحات و عناصر از این آیکون ها استفاده کنید. فونت آیکون همون طور که از نامش پیداست، آیکون هایی هستند در قالب فونت و امروزه در تمامی طراحی های سایت از فونت ایکون استفاده می شود.
  • رنگ های نامحدود وجود دارد و می توانید رنگ تمامی بخش ها را تغییر دهید.
  • دارای انیمیشن های زیادی هست و میتوانید از این انیمیشن ها که به صورت CSS هست در تمامی بخش ها و برای تمامی المانها استفاده کنید.
  • دارای ابزارک های اختصاصی بسیاری است هم برای قسمت وبلاگ سایت و هم برای قسمت فروشگاه، از قسمت ابزارک ها در وردپرس میتوانید این قسمت ها را تنظیم کنید.
  • قالب Cumulo کاملا رپسانسیو (Responsive) طراحی شده و در تمامی دستگاه ها همانند موبایل، تبلت و … بدون مشکل اجرا می شود.
  • سازگاری کامل با مرورگرهای محبوب و مرورگرهای مدرن همچون، Chrome، Firefox، Safari، IE10 +، Edge
  • سئوی بسیار عالی و بهینه و سازگاری کامل با آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو
  • پیشنمایش فارسی

لینک دانلود حذف شد!

دیدگاهتان را بنویسید