دانلود رایگان افزونه iThemes Security Pro | امنیت کامل وردپرس

ithemes sfree

فهرست مطالب

افزونه ithemes security pro یک افزونه بسیار مناسب در زمینه امنیت برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس به حساب می آید در حقیقت با استفاده از افزونه ithemes security pro تمامی امکانات لازم برای افزایش امنیت وردپرس مورد نظر در اختیار فرد صاحب سایت قرار می گیرد و در واقع همانند آن است که در حقیقت یک متخصص امنیت برای سایت مورد نظر خود استخدام کرده اید و به صورت حضوری و آنلاین امنیت سایت رو کنترل میکند.

پلاگین ithemes security pro
امنیت کامل یک سایت وردپرسی

افزونه ithemes security pro محصول شرکت iThemes بوده و در دو نسخه مجانی و پرمیوم و یا تجاری برای کاربران از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند عرضه می گردد. با توجه به امکانات بسیار زیادی که در نسخه تجاری این افزونه موجود می باشد این امکان برای کاربر خریدار این سوال به وجود می آید از امکانات امنیتی بسیار پیشرفته موجود در این افزونه بر روی سایت وردپرسی خود نهایت استفاده را ببرد.

نسخه رایگان افزونه

تدابیر امنیتی موجود در افزونه ithemes security pro

با توجه به اینکه در حال حاضر چیزی در حدود ۲۵ درصد از کلیه سایت ها و فروشگاهها وجود در سراسر دنیا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند و برای این روزها به عنوان یک هدف و گزینه اصلی برای هجوم مخرب و هکرها به حساب می‌آید. با استفاده از افزونه ithemes security pro در سیستم مدیریت محتوای وردپرس در سطح قابل قبولی قرار می گیرد.

اما در حالت کلی باید برای سایت خود که بر اساس مجموعه های وردپرس استفاده می کنید یک استراتژی امنیتی پیشرفته در نظر بگیرید که این موضوع با سرعت امنیت میسر می باشد و این افراد به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین و مطمئن ترین انتخاب ها برای جلوگیری از هر گونه نفوذ و هک در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به حساب می‌آید.

در حالت کلی افزونه ithemes security pro امکانات و قابلیت های امنیتی بسیار زیادی را به سایت مورد نظر اضافه می نماید. این افزونه با اضافه کردن یک لایه امنیتی بسیار پیشرفته بر روی سایت مورد نظر خیال صاحب سایت را از هرگونه حمله توسط هکرها به افراد سود جو راحت می کند.

قابلیت ورود بدون رمز

قابلیت ورود بدون رمز جدیدترین و بهترین روش ها برای تایید هویت کاربران بدون احتیاج به رمز عبور برای ورود به سیستم به حساب می آید. زمانی که شما از شناسایی صورت و یا اثر انگشت برای باز کردن تلفن همراه خود استفاده می‌کنید در واقع از یک روش ورود بدون گذرواژه استفاده می کنید. در افزونه ithemes security pro نیز روش ورود بدون رمز به این صورت عمل می کند که یک ایمیل حاوی یک لینک جادویی برای فرد مورد نظر ارسال شده و درون ایمیل یک لینک وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک فرد این امکان را در اختیار خواهد داشت تا با یک دکمه وارد سایت مورد نظر خود و پنل دسترسی به سیستم مدیریت محتوای وردپرس گردد.

افزونه امنیتی وردپرس
بهترین و محبوب ترین افزونه امنیتی وردپرس

به وجود آوردن رمز عبور پیشرفته با استفاده از افزونه ithemes security pro

استفاده از رمز عبور قوی یکی از بهترین روش ها برای مقابله با به خطر افتادن سایت و حمله هکرها به حساب می آید با استفاده از افزونه ithemes security pro این امکان را برای کاربران مختلف از جمله کاربران عادی، سردبیران، مدیران و غیره رمز عبور قوی ایجاد کرده تا با استفاده از آن بتوانند وارد سایت مورد نظر گردند.

مد پیشرفته حالت دور

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب وجود حالت دور می باشد که با سرعت این مدت می توان در ساعت خاص پنل وردپرسی خود را دور از دسترس دیگران قرار دهید و از این طریق با شرایط هیچ کس به صورت مخفیانه وارد سایت شما شده و تغییراتی در آن ایجاد نماید همچنین با تغییر آدرس پیشفرض سایت تان می تواند از حمله هکرها و نفوذ کنندگان به سایتتان جلوگیری کرده و آنها را گمراه سازید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/ithemes-security-pro005355/ithemes-security-pro005.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید