الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام آشنا شوید.

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید. در واقع این نرم افزار کاربران زیادی دارد و مردم کشور ما هم بخشی از این کاربران را تشکیل می دهند.

شما می توانید به کمک این نرم افزار، عکس ها و ویدئوهای مورد علاقه تان را به اشتراک بگذارید. الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام مسئله ای است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم.

جهت برون سپاری تولید محتوای اینستاگرام خود با ما در تماس باشید.

 

 

اینفوگرافیک الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

در زیر یک اینفوگرافیک مهم در زمینه پست گذاشتن در اینستاگرام را مشاهده می نمایید.

اینفوگرافیک الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام
اینفوگرافیک الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام
آن چه در این نوشتار، مطالعه می کنید:

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

کسب درآمد از طریق آشنایی با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به چه صورت است؟

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام در اکسپلور

الگوریتم جدید اینستاگرام

تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام

شکست الگوریتم اینستاگرام

 

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام
الگوریتم اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید. در واقع این نرم افزار کاربران زیادی دارد و مردم کشور ما هم بخشی از این کاربران را تشکیل می دهند.

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام مسئله ای است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم. اینستاگرام کاربردهای فراوانی دارد. شما می‌توانید به کمک این نرم افزار، عکس ها و ویدئوهای مورد علاقه تان را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام و کرونا

همچنین می ‌توانید صفحه افرادی را که تمایل دارید، دنبال کنید. در دوران کرونا هم این شبکه مجازی نقش مهمی را در زندگی مردم ایفا کرد.

زیرا برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، همه انسان ها باید قرنطینه را رعایت می ‌کردند و به همین علت ماندن در خانه حوصله آن ها را سر می برد.

به همین علت کاربران اینستاگرام می توانستند خود را با این نرم افزار سرگرم کنند. همچنین از آنجایی که برای مبارزه با این ویروس باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود، روابط دوستی و خویشاوندی کم رنگ تر شده بود. برای رفع دلتنگی، ‌مردم از تماس تصویری استفاده می ‌کردند.

همان طور که اشاره شد، اینستاگرام کاربردهای فراوانی دارد و تنها به موارد گفته شده ختم نمی شود. به طور مثال به کمک این شبکه اجتماعی می ‌توانید سطح اطلاعات و دانش خود را افزایش دهید‌.

در اینستاگرام پست های آموزشی زیادی به اشتراک گذاشته می شود و شما می ‌توانید با مشاهده کردن آن ها چیزهای جدیدتری یاد بگیرید. در ادامه ی این مطلب، به الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام خواهیم پرداخت. لطفا تا انتهای این مبحث کاربردی، ما را همراهی کنید.

از اینجا کلی قالب تولید محتوا اینستاگرام دانلود کنید.

کسب درآمد از طریق آشنایی با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

کسب درآمد از طریق آشنایی با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام
کسب درآمد از طریق آشنایی با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

یکی از مهم ترین کاربردهای اینستاگرام، کسب درآمد از آن است. امروزه با پیشرفت علم و دانش، تکنولوژی هم پیشرفت زیادی کرده‌است و همین مسئله تغییراتی را در زندگی انسان ها ایجاد کرده است.

در واقع هم اکنون افراد زیادی درآمد خود را از طریق اینترنت به دست می آورند. صفحاتی که در اینستاگرام وجود دارند، می توانند منبع مناسبی برای کسب درآمد باشند‌.

در واقع صفحاتی که دارای دنبال کننده های زیادی هستند، می توانند برندها و شرکت های مختلفی را تبلیغ کنند و کسب درآمد کنند. به همین علت این افراد باید با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام آشنا باشند.

در واقع زمانی که با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به خوبی آشنا باشید، می توانید دنبال کننده های بیشتری را جذب کنید‌ که این مسئله در نهایت سبب می شود تا کسب و کار بهتری داشته باشید.

افرادی که از الگوریتم پست گذاشتن اینستاگرام آگاه هستند و در این شبکه مجازی به کسب درآمد مشغول می باشند، از دیگر صفحات کمک می گیرند تا دنبال کننده های خود را افزایش دهند.‌

برای انجام این کار از افرادی که صفحه اینستاگرام آن ها دنبال کننده زیادی دارند، درخواست می‌ کنند تا با تگ کردن آدرس پیج شان، کسب و کار آن ها را تبلیغ کنند.

بهتر است تنها به تعداد دنبال کننده های یک صفحه بسنده نکنید

البته باید دقت کنید که بهتر است تنها به تعداد دنبال کننده های یک صفحه بسنده نکنید، زیرا در حال حاضر بعضی از صفحات  دنبال کننده های نا معتبر دارند. به همین خاطر برای اثر گذاری‌بیشتر باید از صفحه ای درخواست تبلیغ ‌داشته باشید که بازدید استوری ‌ها و پست های آن بالا باشد.

متاسفانه در حال حاضر بیشتر افراد جامعه به دنبال جذب دنبال کننده هستند و برای این کار حتی هزینه های زیادی صرف می کنند. اما در حقیقت این هزینه ها موثر ‌واقع نمی ‌شوند. زیرا دنبال کننده های نا معتبر، نه استوری‌های شما را بازدید می کنند و نه پست های شما را. پس بهتر است برای داشتن دنبال کننده های معتبر، هزینه هایی از این قبیل صرف نکنید.‌

اگر در صفحه شما جذابیت بالایی وجود داشته باشد، قطعا تعداد دنبال کننده های آن افزایش پیدا می کند. در ادامه مقاله، بیشتر با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام آشنا می شویم. ما را همراهی نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست شرح وظایف ادمین اینستاگرام دیدن کنید.

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام
الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در اینستاگرام مشغول به کسب درآمد هستند و یا جزو افرادی هستید که قصد دارند تا در این شبکه مجازی کسب درآمد کنند، باید حتما با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به خوبی آشنا باشید. در واقع باید از هر راه و روشی استفاده کنید تا بتوانید درآمد خود را بیشتر کنید.

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام از این جهت می‌تواند برای شما اثر گذار باشد که سبب می شود تا پست های شما را افراد بیشتری بازدید کنند و در نهایت درآمد بیشتری از آن ها به دست بیاید.

با ما همراه باشید تا با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام بیشتر آشنا شویم. در واقع می ‌توانیم بگوییم که الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام نوعی هوش مصنوعی است. یعنی پشت این شبکه مجازی یک هوش مصنوعی وجود دارد و با یک ترتیب خاصی پست ها را به شما نشان می دهد.

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام همواره در حال تغییر است

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام همواره در حال تغییر است
الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام همواره در حال تغییر است

به نوعی می توانیم بگوییم که الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام همواره در حال تغییر است. زیرا در این شبکه مجازی، میلیون ها کاربر وجود دارد و در هر روز چندین هزار و یا حتی چندین میلیون پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

پس همواره باید هوش مصنوعی که در این شبکه مجازی وجود دارد، در حال تحلیل باشد. یعنی در شبانه روز با توجه به پست هایی که به اشتراک گذاشته شده اند، به کمک الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام برخی از آن ها به کاربران نشان داده می شود.

برای فهم بهتر این موضوع می توانیم بگوییم که پشت این شبکه اجتماعی پر طرفدار، نوعی ماشین وجود دارد. در واقع همین ماشین، الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام را تعیین می کند.

این ماشین با هوش مصنوعی کار می کند و مشابه آن را در دیگر نرم افزارها هم می توانیم ببینیم. به طور مثال ماشین هوش مصنوعی را می توانیم در دیجی کالا هم ببینیم.

زمانی که وارد دیجی کالا می شوید و کالاهایی را مشاهده می کنید، ماشین هوش مصنوعی پشت این نرم افزار تشخیص می دهد که شما به این نوع کالا علاقه مند هستید. به همین علت در دفعات بعدی که به این نرم افزار مراجعه می کنید، کالاهایی را که از قبل مشاهده کرده اید، به عنوان کالای پیشنهادی به شما نشان می دهد.

الگوریتم اینستاگرام در اکسپلور

الگوریتم اینستاگرام در اکسپلور
الگوریتم اینستاگرام در اکسپلور

اگر شما هم جزو چند میلیون کاربر اینستاگرام باشید، می دانید که یکی از بخش های این نرم افزار اکسپلور است. زمانی که آیکون ذره بین در اینستاگرام را لمس کنید، وارد اکسپلور‌ می شوید.

در اکسپلور، پست های گوناگون به شما نشان داده می شود. این پست ها توسط الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام تعیین می شوند. نکنه جالب اکسپلور این است که پست های مختلفی را به کاربران خود نشان می دهد.

یعنی وقتی شما به اکسپلور می روید، پست هایی را مشاهده می کنید و زمانی که دوست شما به اکسپلور مراجعه می کند، پست های متفاوت با آن چه که شما مشاهده کرده اید را مشاهده می کند.

به همین علت است که گفته می شود الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام توسط هوش مصنوعی تعیین می شود. چرا که با توجه به سوابق و فعالیت هایی که کاربر در این شبکه اجتماعی داشته، پست های مختلفی را مشاهده می کند. اینستاگرام می ‌تواند فضای مناسبی برای سرگرمی و کسب درآمد و موارد دیگر باشد.

به شرط این که در استفاده از آن زیاده روی نکنید. آگاهی از الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام ممکن است برای شما جذاب باشد و یا حتی اگر جزو کاربران این نرم افزار نیستید، ممکن است شما را برای ورود به آن ترغیب کند.

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به تازگی تغییر پیدا کرده است. این تغییر ممکن است برای برخی مفید باشد و یا ممکن است برخی دیگر از آن ناراضی باشند. اگر به دنبال آگاهی از  تغییرات الگوریتم پست گذاشتن  در اینستاگرام هستید، همراه ما باشید.

الگوریتم جدید اینستاگرام

ممکن است شما هم از تغییراتی که در الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام ایجاد شده است، آگاه شده باشید. در گذشته زمانی که به این شبکه اجتماعی مراجعه می کردید، در ابتدا پست هایی به شما نشان داده می شد که زودتر از بقیه پست ها به اشتراک گذاشته شده بودند. در واقع در گذشته، معیار الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس زمان انتشار پست ها بود. اما در حال حاضر این معیار تغییر کرده است.

در حال حاضر پست هایی زودتر به شما نشان داده می شوند که علاقه بیشتری به آن ها دارید. این امر دقیقا مشابه با قسمت اکسپلور در اینستاگرام است.

همان طور که گفتیم، هنگامی که به بخش اکسپلور می روید، توسط هوش مصنوعی که پشت این شبکه اجتماعی وجود دارد، تعیین می شود که چه پست هایی به شما نشان داده شوند.

برای فهم بیشتر به توضیحی که در ادامه مقاله ذکر شده است توجه کنید. زمانی که وارد اینستاگرام شده اید، می‌ توانید پست هایی که توسط افرادی که آن ها را دنبال می کنید به اشتراک گذاشته شده اند را مشاهده کنید‌.

ست هایی را به شما نشان می دهد که بیشتر به آن ها علاقه دارید

در گذشته در ابتدا پست هایی را ملاحظه می کردید که به تازگی به اشتراک گذاشته شده بودند. اما در حال حاضر الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام پست هایی را به شما نشان می دهد که بیشتر به آن ها علاقه دارید. همچنین مورد دیگری که روی این مسئله اثر گذار است،ارتباط شما با صاحب حساب است‌.

یعنی شما از بین پست های مختلف، پست هایی را زودتر ملاحظه می کنید که با آن ها ارتباط بیشتری داشته اید‌. در اینجا ممکن است سوالی برای شما پیش بیاید که میزان علاقه مندی کاربر به پست ها چگونه مشخص می شود؟

و یا هوش مصنوعی اینستاگرام چگونه از ارتباط کاربر با کاربرهای دیگر آگاه می شود؟ زمانی که یک کاربر پست های گوناگونی را لایک و یا ذخیره می کند، ماشین هوش مصنوعی تشخیص می دهد که این کاربر به این نوع پست ها علاقه دارد و پس از مراجعات بعدی کاربر به این شبکه مجازی، این نوع پست ها زودتر از بقیه به او نشان داده می شود.

دقت به فعالیت ها

همچنین ماشین هوش مصنوعی اینستاگرام برای آگاهی از میزان ارتباط کاربران با یکدیگر، به فعالیت آن ها دقت می کند. به طور مثال اگر شما همیشه استوری های یک کاربر را مشاهده کنید و یا پست های او را لایک کنید، ماشین هوش مصنوعی به ارتباط بین شما و کاربر دیگر پی می برد.

مورد دیگری هم که درباره ارتباط کاربران با یکدیگر وجود دارد، میزان تعامل آن ها در بخش دایرکت با یکدیگر است. اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد.

اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد الگوریتم دایرکت اینستاگرام داشته باشید این مقاله را مطالعه نمایید.

به طور مثال زمانی که یک کاربر پستی را مشاهده می کند، می تواند آن را به کاربران دیگر نشان دهد. برای انجام این کار باید از بخش دایرکت، آن پست را برای دیگر کاربران ارسال کند. که همین مسئله هم سبب تعامل بیشتر بین دو یا چند کاربر می شود. همچنین در بخش دایرکت، کاربران می توانند با یکدیگر گفت و گوی متنی داشته باشند و یا حتی عکس ها و ویدئوهای‌ مورد علاقه شان را برای یکدیگر ارسال کنند.

تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام

تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام
تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام تغییرات دیگری هم داشته است که در ادامه قصد داریم تا به معرفی آن ها بپردازیم.

تفاوت بین تصویر و ویدئو:

عده ای تصور می کردند که الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام اولویت بیشتری برای ویدئو قائل می شود. یعنی این افراد اعتقاد داشتند که اگر ویدئو به اشتراک بگذارند، نسبت به زمانی که عکس به اشتراک می ‌گذارند، اینستاگرام پست های آن ها را به افراد بیشتری نشان می دهد. افراد زیادی چنین اعتقادی داشتند تا این که اینستاگرام آن را تکذیب کرد.

یعنی این شبکه اجتماعی اعلام کرد که در اینستاگرام ویدئوها هیچ برتری خاصی نسبت به عکس ها ندارند. همچنین در ادامه اعلام کرد که الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به این گونه عمل می کند که پست هایی را به کاربران نشان می دهد که دیگر کاربران زمان بیشتری را برای تماشای آن ها صرف کرده اند.

یعنی ماشین اینستاگرام تفاوتی بین عکس و ویدئو قایل نمی ‌شود و اگر ویدئوهای مختلف، بیشتر به کاربران نمایش داده می شود، به علت رفتار کاربران است و الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام روی این مسئله هیچ تاثیری ندارد.

شناسایی تعاملات نا معتبر:

همان طور که در پاراگراف های قبلی همین مقاله گفتیم، عده ای برای داشتن دنبال کننده هزینه های بسیار زیادی می کنند. علاوه بر این، برخی از کاربران اینستاگرام برای داشتن لایک های بیشتر، همچنین کارهای گوناگونی را انجام می دهند. به طور مثال ربات هایی در این زمینه ساخته شده اند که پست های مختلفی را لایک می کنند.

چنین داستانی برای کامنت هم وجود دارد. یعنی برخی از کاربران برای افزایش تعداد کامنت های صفحه خود هزینه می کنند که البته ربات هایی هم برای انجام این کار ساخته شده اند. الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام این نوع تعاملات را تشخیص می دهد. پس بهتر است که به دنبال چنین کارهایی نباشید.

طول کامنت:

طول کامنت هیچ تاثیری در اولویت بازدید ندارد. یعنی اگر یک صفحه، کامنت های طولانی تری داشته باشد، اولویت بالاتری نسبت به صفحه ای که دارای کامنت های کوتاه تری است، ندارد. علاوه بر این نکته، تفاوتی ندارد که متن کامنت ایموجی باشد یا کاراکتر باشد و یا کلمه باشد. معیار الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام، تعداد کامنت ها است. همچنین این موضوع که کامنت به زبان فارسی باشد یا به زبان انگلیسی نیز تفاوتی ندارد.

نوع حساب:

الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام تفاوتی میان انواع حساب ها قائل نمی شود. یعنی فرقی نمی کند که حساب شما شخصی است و یا کاری. ممکن است کاربری در این شبکه اجتماعی صفحه ای شخصی داشته باشد و پس از مدتی تصمیم بگیرد که با همان صفحه بیزینس کند.

در این شرایط، فرد تصمیم می گیرد تا حساب خود را از نوع شخصی به نوع بیزینس تغییر دهد. اما در حقیقت این مسئله تاثیری روی نشان دادن پست به دیگر کاربران ندارد.

مسئله ای که سبب می شود تا پست های یک کاربر بیشتر به دیگر کاربران نشان داده شود، فعالیت صاحب حساب است. یعنی باید تعاملات صفحه را افزایش داد تا الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام آن را به افراد و کاربران بیشتری نشان دهد‌.

تاثیر پست در 30 دقیقه اول:

این شایعه نیز یکی از طولانی ترین شایعه های الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام است‌. در گذشته تصور می شد که اگر در 30  دقیقه ی اولی که پست به اشتراک گذاشته شد، بازدید و کامنت مناسبی داشته باشد، به کاربران دیگر نمایش داده نمی شود و اگر در 30 دقیقه ی اول، کامنت و بازدید مناسبی نداشت، ممکن است تا به افراد دیگر نشان داده  نشود‌.

در واقع مدتی پیش اینستاگرام این شایعه را رد کرد و اعلام کرد که الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام  به میزان تاثیر پست در 30 دقیقه ی اول توجهی نمی کند.

شکست الگوریتم اینستاگرام

شکست الگوریتم اینستاگرام
شکست الگوریتم اینستاگرام

افرادی که در اینستاگرام مشغول به کار هستند، باید با الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به خوبی آشنا شوند. به این علت که این مسئله تاثیر زیادی روی موفقیت آن ها دارد.

یعنی اگر از الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام آگاه باشید، می توانید آن را شکست دهید و به موفقیت برسید. در این قسمت از مطلب، به معرفی اولویت های الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام خواهیم پرداخت. همراه شما هستیم.

علاقه کاربر به نوع پست:

علاقه کاربر به نوع پست:
علاقه کاربر به نوع پست:

این که کاربر به چه پست هایی علاقه بیشتری دارد، سبب می شود تا همان پست ها بیشتر به او نمایش داده شوند‌. پست هایی که بالاتر به کاربر نشان داده می شوند، پست هایی هستند که کاربر به آن ها علاقه بیشتری دارد.

در واقع الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام به این گونه است که پست هایی که به یک کاربر نمایش داده می شوند، به فعالیت او در گذشته بستگی دارد. یعنی  اگر کاربر به پست های ورزشی علاقه بیشتری نشان می دهد، این نوع پست ها بالاتر و زودتر از بقیه ی پست ها به او نشان داده می شود.

علاوه بر این مسئله، اگر شما چندین صفحه ورزشی را دنبال کنید، در قسمت اکسپلور پست های ورزشی بیشتری به شما نشان داده می شود. تقریبا 1 سال است که در اینستاگرام تعداد لایک ها پنهان می شوند. اما باز هم این که چه پست هایی را لایک می کنید، روی نشان دادن پست های دیگر تاثیر می گذارد.

اهمیت زمان پست کردن:

اهمیت زمان پست کردن:
اهمیت زمان پست کردن:

همان طور که عنوان شد، در گذشته زمان روی الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام اثر گذار بود. اما امروزه میزان علاقه و تعامل روی این الگوریتم تاثیر می گذارد. البته باز هم زمان پست گذاشتن روی نشان داده شدن آن به دیگر کاربران بی تاثیر نیست‌. در واقع معیار اصلی الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام علاقه است.

اما زمان هم به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار شناخته می شود. همان طور که بیان کردیم، باید الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام را شکست داد. به همین خاطر باید به زمان پست گذاشتن هم دقت کنید.

برای بیشتر دیده شدن پست ها سعی کنید تا آن ها را در زمانی بهینه به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار باید تشخیص دهید که در چه زمان هایی کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین هستند. به همین منظور باید زندگی دنبال کننده های خود را مورد توجه قرار دهید.

اگر بیشتر دنبال کننده های شما کارمند هستند، احتمالا در ساعت ناهار یعنی تقریبا 2  بعد از ظهر آنلاین می شوند. همچنین در ساعات 8  تا 10 شب هم احتمال آنلاین شدن این افراد بیشتر است‌. البته ممکن است پیدا کردن زمان بهینه کمی مشکل باشد‌. قبل از هر چیزی باید نوع و روش زندگی دنبال کننده های خود را بشناسید و از روش آزمون و خطا استفاده کنید‌.

اگر طیف وسیعی از افراد در دنبال کننده های شما کارمند و شاغل هستند، باید ساعاتی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که تقریبا همه آن ها مشغول به استراحت هستند. با آگاهی از الگوریتم پست در اینستاگرام، می توانید بازدید پست های خود را افزایش دهید.

افزایش تعامل:

برای این که پست های یک کاربر به کاربران دیگر بیشتر نشان داده شود، باید تعاملات بین کاربران را افزایش داد. به همین علت صاحب یک حساب باید از دنبال کننده های خود درخواست تعامل کند.

برای انجام این کار می ‌توان آن ها را برای همراهی بیشتر ترغیب کرد. به طور مثال می ‌توان در پست ها از کاربران سوال پرسید و از آن ها خواسته شود که پاسخ های خودشان را در قالب کامنت تایپ کنند.

همچنین می توان محتوا را به گونه ای پست کنید که دنبال کنندگان ترغیب شوند که اسلایدهای موجود را ورق بزنند و یا برای دوستان خودشان ارسال کنند.

به کار گیری ترفندهای مختلف:

برای شکست دادن الگوریتم پست در اینستاگرام، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. به طور مثال می توانید از هشتک های مختلف استفاده کنید. برای اثر گذاری بیشتر باید از هشتک های معتبر استفاده کنید.

علاوه بر این مسئله، می توانید پست ها و محتواهای قدیمی را مجدد به اشتراک بگذارید. در این صورت، هم افراد جدیدی را به خود جذب می کنید و هم محتوای قدیمی را به یاد کاربران افرادی که از قبل شما را دنبال می کنند، انداخته اید‌.

این زمان برای هر پیج متفاوت است و باید توسط انالیز بدست آید. 

معمولا موقع مناسب برای انتشار محتوا در شب ساعت 22 و ظهر حدود ساعت 13 است.

مواقع دیر وقت برای انتشار پست زمان مناسبی نیستند.

بهتر است از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. استفاده از هشتگ های نامربوط می تواند آسیب های بلند مدت به همراه داشته باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید