الگوریتم دایرکت اینستاگرام

الگوریتم دایرکت اینستاگرام

فهرست مطالب

با ما همراه باشید تا بیشتر با موضوع الگوریتم دایرکت اینستاگرام آشنا شوید.

در حال حاضر اطلاع از الگوریتم اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است، به طوری که این امر سبب گردیده تا اغلب موفقیت ها و همچنین پست آن ها در قسمت های اکسپلور، فید، استوری و غیره بازدید بیشتری داشته باشد. با ما همراه باشید تا درخصوص الگوریتم دایرکت اینستاگرام اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

توصیه میکنیم جهت تکمیل محتوای اموزشی این مقاله، حتما الگوریتم پست گذاشتن در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

الگوریتم اینستاگرام به چه صورت کار می کند؟

مشخصه های اساسی برای حضور در FEED POST را نام ببرید؟

برای تنظیمات دایرکت اینستاگرام بایستی به چه نکاتی دقت نماییم؟ توضیح دهید.

نکات کلیدی برای الگوریتم جدید اینستاگرام را نام ببرید؟

نتیجه گیری

 

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام
الگوریتم اینستاگرام

از سال 2016 میلادی، الگوریتم ها و همچنین قوانین مدبرانه بازدید پست ها در بخش صفحه فید کاربران، داخل پلتفرم اینستاگرام گردید و به این ترتیب هر ساله تغییرهای مختلفی به منظور بهبود و ارتقای خود پیدا نموده است. در مجموع؛ مفهوم به کارگیری از الگوریتم در اینستاگرام، شیوه رأی گیری برنامه فوق برای ترتیب ارائه پست هاست. این شبکه اجتماعی با اتکا بر دانش هوش مصنوعی و برمبنای رفتار سابق کاربر، یک فید خصوصی برای هر کاربر ارائه نموده است.

حتی در صورتی که شما به درستی حساب های هموند (مشترک) را همچون سایر کاربران پیگیری نمایید، با فید شخصی سازی شده برمبنای شیوه ی واکنش شما با حساب کاربری مواجه خواهید شد. اگر انگیزه شما از فعالیت در این شبکه اجتماعی، جذب کاربران برای ارتقای درآمد و سوددهی است، بایستی بتوانید پست های اشتراکی خود را در صفحه جست و جو و یا اکسپلور کاربران قرار دهید.

زیرا با ارائه در این صفحه، شما این امکان را خواهید داشت که پروسه جذب کاربر به صفحه اینستاگرامی خود را تا چندین برابر افزایش دهید. جالب است بدانید که یکی از مهم ترین الگوریتم ها، الگوریتم دایرکت اینستاگراماست.

فعالیت الگوریتم دایرکت اینستاگرام

فعالیت الگوریتم دایرکت اینستاگرام
فعالیت الگوریتم دایرکت اینستاگرام

شاید تاکنون شما آگاهی کامل با تمامی بخش های اینستاگرامی را کسب کرده باشید و زمان زیادی را به صفحه فید و همچنین اکسپلور اختصاص داده اید. به طور کلی FEED POST (صفحه فید) صفحه ای است که پست های فالوور شما برایتان عرضه می گردد و صفحه اکسپلور همان (صفحه سرچ) است که شما آن را با نماد ذره بین در اینستاگرام می شناسید. امروزه دستیابی به صفحه فوق آرزوی تمامی کاربرانی است که مایلند بیشتر مشاهده شوند.

اما نکته حائز اهمیت این است که پست های اشتراکی شما برای دستیابی به اکسپلور، با سدی به عنوان (فید) مواجه می شوند. به عبارتی تا هنگامی که پست های صفحه اینستاگرامی شما در ابتدای POST FEED کاربران عرضه نگردد، دیگر شاهد ارائه آن ها در اکسپلور نخواهید بود.

ممکن است در سا لهای گذشته، عبور از FEED POST و دستیابی به اکسپلور امری راحت و آسان بود، به این علت که عرضه اغلب پست ها در فید براساس زمانبندی صورت می پذیرفت. به عبارتی چنان چه شما در ساعت دوازده ظهر پستی را به اشتراک می گذاشتید، پست اشتراکی شما در همان ساعت در اختیار فید کاربران قرار می گرفت و در این راستا کاربرانی که بعد از این ساعت وارد اینستاگرام می شدند، پست های منتشر شده بعد از شما را مشاهده می کردند.

الگوریتم دایرکت اینستاگرام، تراکنش پست در این قسمت را با تحولات گسترده ی روبرو نمود

اما الگوریتم دایرکت اینستاگرام، تراکنش پست در این قسمت را با تحولات گسترده ی روبرو نمود. در این راستا اگر شما مایلید بر روی اینستاگرام خود مدیریت کافی داشته باشید، بهتر است با مشاوران سایت آیلین وب تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این خصوص کسب نمایید.

براساس تغییرات صورت گرفته، دیگر زمان مشخص کننده این نیست که پست اشتراکی شما در صدر فید کاربر قرار گیرد و یا در بخش پایانی، اما رفتار کاربران تعیین کننده ی موقعیت پست شماست. به عبارتی احتمال داشت پستی از صفحه اینستاگرام شما که تقریباً در حدود دو ساعت قبل انتشار یافته، در بخش انتهایی صفحه فید کاربران ارائه گردد و در عمل تعداد کثیری از دنبال کنندگان، پست های اشتراکی شما را مشاهده نکنند.

پیشنهاد می کنیم از پست شرح وظایف ادمین اینستاگرام دیدن کنید.

حال این سوال مطرح می شود که چرا برخی از پست ها برای بعضی از کاربران ارائه نمی گردد؟

حال این سوال مطرح می شود که چرا برخی از پست ها برای بعضی از کاربران ارائه نمی گردد؟
حال این سوال مطرح می شود که چرا برخی از پست ها برای بعضی از کاربران ارائه نمی گردد؟

در پاسخ به این سوال باید بیان نمود که بر مبنای الگوریتم دایرکت اینستاگرام، پست اشتراک گذاشته ی شما نخست تنها به ده درصد از دنبال کنندگان در صفحه فید ارائه می گردد، در مواردی که رفتار و یا تعامل کاربران مانند کامنت، لایک و یا ویو در مقابل آن مفید بود، پست برای دیگر فالوورها نیز به نمایش گذاشته می شود.

همچنین، پست اشتراکی شما در انتهای فید کاربران قرار می گیرد و در نهایت با بازدید کمتری نیز همراه خواهد بود. بنابراین مورد فوق هم با لحاظ نمودن تعاملات و رفتارهای کاربران، الگوریتم دایرکت اینستاگرام عزم خود برای ارائه و یا عدم پست پیج شما در صفحه جست و جو (اکسپلور) حتمی می نماید.

به این ترتیب می توان بیان نمود که صفحه فید دروازه ی برای ورود به اکسپلور در اینستاگرام است. همان طور که بیان نمودیم، براساس الگوریتم دایرکت اینستاگرام، پست اشتراکی شما نخست به ده درصد از فالوورها نمایش داده می شود، پس بایستی مطلوب ترین موردی که می توانید را در این راستا عرضه دارید و همچنین کلیه قواعد اولیه طراحی پست را در این راستا رعایت نمایید و صحیح ترین هشتک را قرار دهید و صدها مبحث اساسی و مهم دیگر را نیز اجرا کنید. لازم به ذکر است که برای کسب درآمد و همچنین موفقیت از طریق اینستاگرام، بایستی کلیه دستورالعمل های کاربردی در این امر را رعایت کنید.

شاخص های کاربردی برای حضور در FEED POST یا فید کاربران

شاخص های کاربردی برای حضور در FEED POST یا فید کاربران
شاخص های کاربردی برای حضور در FEED POST یا فید کاربران

به طور کلی این شبکه اجتماعی نیز همچون Google در توضیحات و شناسایی درخصوص الگوریتم دایرکت اینستاگرام کمی سختگیرانه عمل می نماید و خیلی کم درباره الگوریتم های خود مطالب مفیدی را انتشار می دهد.

اما هنگامی که با انتقاد بسیاری از کاربران برای تغییرات رخ داده همراه شد، سعی نمود که در این راستا در مورد الگوریتم های جدید و اطلاعات موجود در آن ها توضیحات کاملی را عرضه دارد. به این ترتیب به منظور دستیابی پست ها به ابتدای فید فالوورها بایستی شاخص هایی که در زیر به آن اشاره می نماییم را برای بازبینی الگوریتم های اینستاگرام قرار دهید که عبارتند از:

توجه کاربر به محبث پست شما

توجه کاربر به محبث پست شما
توجه کاربر به محبث پست شما

الگوریتم نوین اینستاگرام، برای ارائه پست ها در FEED همانند اکسپلور (صفحه جست و جو) به تعلقات کاربران نیز توجه بسیاری می نماید. به عنوان مثال اگر در یک روز پست ورزشی منتشر کنید، توانسته اید کاربران بیشتری را به صفحه شخصی خود جذب نمایید، اما اگر از روز بعد شما اقدام به انتشار پست های غیر ورزشی کنید، به طور قطع نبایستی به این که پست های شما در فید این کاربران ارائه گردد، امید داشته باشید.

قابلیت شبکه اجتماعی اینستاگرام این است که برای هر کاربر، پست هایی را که به علاقه و توجه آن ها نزدیک تر باشد را عرضه می دارد. هنگامی که کاربر شما پیوسته در پی مطالب فوتبالی و یا ورزشی است، به طور قطع مضامین شما درباره شیوه های آشپزی گزینه جذابی نخواهد بود و در این راستا الگوریتم نوین اینستاگرام تقدمی برای ارائه آن به کاربر قائل نمی گردد.

در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی و همچنین قابلیت تشخیص تصویر اینستاگرام، شناسایی پست اشتراک گذاشته شده شما برای کاربران به این صورت اعمال می پذیرد. لازم به ذکر است، تکنولوژی فوق با قابلیت های فعال در خدمات تصاویر Google و همچنین شناخت تصویر یوتیوب نیز مطابقت دارد. در این راستا شما با مشاوره با سایت آیلین وب می توانید اطلاعات کامل تری را در این خصوص کسب نمایید.

تعامل کاربران با شما

تعامل کاربران با شما
تعامل کاربران با شما

از اصلی ترین اسرار موفقیت در Instagram به تعامل کاربر اختصاص دارد. براساس آمار به دست آمده و همچنین آغاز تغییرات الگوریتم اینستاگرام، کاربران تقریباً در حدود پنجاه درصد از پست های اشتراک گذاشته شده ی دوستان و هفتاد درصد از پست های داخل صفحه را مشاهده نمی کردند، اما با اهمیت قائل شدن به تعامل کاربران در وجود الگوریتم های نوین، این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم شده است که نسبت به گذشته بیشتر پست های آشنایان و یا دوستان خود را مشاهده نمایند.

حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که الگوریتم های جدید اینستاگرام به چه صورت دوستان نزدیک شما و کاربران را شناسایی می کنند؟

حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که الگوریتم های جدید اینستاگرام به چه صورت دوستان نزدیک شما و کاربران را شناسایی می کنند؟
حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که الگوریتم های جدید اینستاگرام به چه صورت دوستان نزدیک شما و کاربران را شناسایی می کنند؟

هنگامی که کاربران در استوری و یا پست دوستان خود در فعالیت روزانه اینستاگرام تعامل دارند، شما با ارسال نظرات خود استوری های آن ها را پاسخ داده، لایک نموده و یا به روش دایرکت، پیام خود را ارسال می نمایید.

به این ترتیب اینستاگرام ارتباط بین شما و کاربر را تشخیص می دهد و با ارائه پست آن ها در صفحه فید و یا برای شما، اولویت نخست خود قرار می دهد. بعد از بالا بردن اهمیت رابطه کاربر و همچنین به روزرسانی الگوریتم های جدید، مدیران این شبکه به این نتیجه رسیدند که کاربران بالغ بر نود درصد از پست های اشتراک گذاشته دوستان خود را در صفحه فید مشاهده نمودند.

از مزیت مثبت دیگری که در جهت کاربردی بودن الگوریتم دایرکت اینستاگرام می توان به آن اشاره کرد، تقلیل جست و جوی کاربران به منظور یافتن پروفایل دوستان و همچنین بازدید مجدد پست های اشتراکی آن هاست.

ارتباط کاربر با محتوا

ارتباط کاربر با محتوا
ارتباط کاربر با محتوا

مبحث تعامل تنها به رفتار کاربران با همدیگر پایان نمی یابد. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، الگوریتم این شبکه اجتماعی به این صورت است که پست جدید اشتراک گذاشته شده ی شما تنها به ده درصد از کاربران ارائه می گردد و پس از آن، اگر کاربران با این پست ارتباط مطلوبی داشتند، درصد شانس آن برای ارائه به کاربران دیگر افزایش می یابد. بهتر است متذکر شویم که هدف از این تعامل:

لایک 2) کامنت 3) ذخیره کردن 4) اشتراک گذاری و غیره با توجه به پست منتشر شده شماست.

زمان انتشار پست

زمان انتشار پست
زمان انتشار پست

مشخصه کاربردی دیگری که برای حضور در فید کاربران بایستی به آن توجه نماییم، زمان انتشار پست است. در حال حاضر زمان منتشر شدن پست نیز برای الگوریتم دایرکت اینستاگرام حائز اهمیت است.

شاید پستی که شما امروز منتشر کرده اید، درصد شانس بیشتری را برای ارائه در ابتدای فید شما داشته باشد تا پست قبلی که چند روز پیش منتشر کرده اید. بنابراین به هیچ وجه نمی توان مبحث زمان منتشر کردن پست برای دستیابی به ابتدای فید کاربران را بی ارزش قلمداد کرد.

تنظیمات دایرکت اینستاگرام

تنظیمات دایرکت اینستاگرام
تنظیمات دایرکت اینستاگرام

ممکن است DM (دایرکت اینستاگرام) در ظاهر امری آسان و ساده تلقی گردد، اما زمانی که شروع به استفاده از این قابلیت ها می نمایید، به دشورای ها و پیچیدگی های ویژه ی آن پی خواهید برد.

امروزه کاربران از دایرکت اینستاگرام برای مبادله پیام ها استفاده می نمایند و از این طریق به توانایی امکانات موجود در دایرکت این شبکه اجتماعی پی خواهند برد. در همین راستا سعی داریم تا در خصوص ترفندها و نکات مهم و کاربردی الگوریتم های دایرکت اینستاگرام مطالبی را ارائه نماییم:

لایک کردن پیام ها

لایک کردن پیام ها
لایک کردن پیام ها

خوشبختانه این شبکه اجتماعی این قابلیت را داراست که دایرکت را با زدن قلب کوچک در بخش پایین پیام ها لایک نماید. برای انجام این کار کافیست قلب حک شده در زیر پیام را کلیک نمایید تا به رنگ قرمز در آید. اگر پیام انتشار یافته مورد تایید شما بود، بایستی دو بار بر روی نماد قلب ضربه بزنید. برای آنلایک کردن نیز تنها کافیست که یک بار روی این نماد را ضربه بزنید تا مجدداً به صورت اولیه خود برگردد. البته می توانید دست خود را بر روی پیام قرار داده و گزینه (آنلایک) را از پنجره بازشو انتخاب نمایید.

ابطال (لغو) ارسال پیام

ابطال (لغو) ارسال پیام
ابطال (لغو) ارسال پیام

این مشخصه ها سال هاست که در این شبکه اجتماعی قرار دارد. البته بسیاری از کاربران از وجود آن بی اطلاع هستند. همانند سایر مشخصه های دیگر در دایرکت اینستاگرام، این قابلیت نیز به مراتب کمتر مشاهده شده است.

به منظور ابطال ارسال پیام در بخش دایرکت این شبکه، لازم است که دستتان را بر روی آن در حدود چند ثانیه نگه دارید و سپس گزینه Unsend message? را از پنجره بازشو انتخاب نمایید، به این صورت پیام ارسالی برای دو مخاطب حذف می گردد. البته بایستی متذکر شد که این روش، تنها شیوه لغو پیام در اینستاگرام برای شما کاربران عزیز به شمار می آید.

نکته حائز اهمیت این است که مشخصه ابطال ارسال پیام از طریق دایرکت در اینستاگرام به تایید نیازی ندارد، به عبارتی زمانی که برای لغو ارسال پیام ضربه می زنید، پیام شما در همان ثانیه پاک می شود. بنابراین در این راستا بایستی بسیار مراقب باشید.

بازبینی زمان ارسال پیام

بازبینی زمان ارسال پیام
بازبینی زمان ارسال پیام

زمانی که دایرکت اینستاگرام را باز می نمایید، زمان آغاز مکالمه برای شما ارائه می گردد. تنها امری که شما بایستی در این راستا انجام دهید، باز کردن چت درخواستی است و سپس انگشت خود را در جهت گفت و گو از سمت راست به چپ هدایت کنید. شما با انجام این امر، زمان دقیق کلیه پیام های دریافتی و ارسال شده را کسب خواهید کرد.

در ادامه نکات کاربردی به منظور تنظیمات دایرکت اینستاگرام، بایستی به موارد دیگر نیز اشاره نماییم:

پنهان کردن آخرین مدت فعالیت 2) ذخیره نمودن عکس ها 3) ارسال پروفایل همچون پیام 4) تولید چت گروهی 5) جست و جو برای چت درخواستی 6) ستاره دار کردن و یا فیلتر پیام ها 7) ارسال بومرنگ 8) بی صدا کردن چت 9) ترتیب زمان نمایش 10) ارسال عکس های موجود در گالری

کاربران باید به این نکته توجه نمایند که تمامی مشخصه های ذکر شده برای تمامی کاربران قابل استفاده  است.

بهتر است از هشتک های مرتبط و همچنین صحیح استفاده نمایید تا اشخاص وابسته بتوانند پست های منتشر شده ی شما را مشاهده نمایند. به کارگیری از هشتک های نامناسب و غیر مرتبط از لحاظ الگوریتم اینستاگرام، سبب کاهش مشاهده شما در این شبکه اجتماعی می شود.

الگوریتم جدید اینستاگرام در ارائه محتوای بیزینسی

الگوریتم جدید اینستاگرام در ارائه محتوای بیزینسی
الگوریتم جدید اینستاگرام در ارائه محتوای بیزینسی

الگوریتم های جدید این شبکه اجتماعی در محتوای صفحات بیزینس با تغییرات بسیاری همراه بوده است که برخی از این الگوریتم ها برای بهره مندی بهتر و مناسب تر از پیج های اینستاگرام تاثیرگذار بوده است. همان طور که بیان نمودیم، تنها ده درصد از فالوورهای شما قادر خواهند بود که پست منتشر شده ی شما را مشاهده نمایند. آن هم در شصت دقیقه، به غیر از آن، همان ده درصد نیز پست شما را نخواهند دید.

الگوریتم این قانون نیز به کارگیری از داده هایی است که در بخش صفحات insight  بیزینسی می توانید مشاهده نمایید که چه زمانی دنبال کنندگان صفحه شما حضور بیشتری را خواهند داشت تا از این طریق در همان ساعات اطلاعات خود را در صفحه قرار دهید. بایستی به این نکته نیز دقت نمایید که بخش زمان تحلیل Instagram به شکل هفتگی به روز رسانی می شود و شاید زمانی که فالوورهای شما فعال هستند، تغییر یابد.

به این ترتیب بهتر است راهبردهای هفتگی را در این اقدام پیش بگیرید. امکان دیگری که الگوریتم های دایرکت اینستاگرام برای شما در نظر گرفته اند، این است که در صورتی که به مقدار دنبال کنندگان پیج، پست از تعامل بیشتری برخوردار باشد، Instagram پست را به کاربران بیشتری به روش اکسپلور (صفحه جست و جو) ارائه می دهد.

نکات کلیدی درخصوص الگوریتم های جدید Instagram

نکات کلیدی درخصوص الگوریتم های جدید Instagram
نکات کلیدی درخصوص الگوریتم های جدید Instagram

تفاوت تصویر و ویدیو:

اغلب کاربران تصور می کنند در صورتی که اکثر محتواهای ویدیویی تصاویر ثابت منتشر نمایند، به مراتب Instagram  بیش از حد تصور آن ها را به مخاطبین عرضه می دارد. به همین دلیل، این شبکه اجتماعی سعی نمود که به تمامی این شایعات خاتمه دهد.

به این ترتیب تصاویر و ویدیو از لحاظ الگوریتم اینستاگرام در مقابل هم هیچ تقدمی نخواهند داشت. اینستا سعی دارد محتواهایی را برای کاربران ارائه نماید که مدت زمان بیشتری را برای مشاهده آن استفاده کرده اند. معمولا مضامین ویدیویی زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهند که کاربران مکث بیشتری را برروی آن ها خواهند داشت. اگر مغایرتی بین تصاویر و ویدیوها وجود دارد، تنها از رفتار کاربران این شبکه ناشی می شود.

اینتراکشن (تعامل) فیک:

الگوریتم اینستاگرام (2021) این امکان را دارد که مواردی همچون استفاده از بات به منظور جمع کردن کامنت و یا لایک را بررسی نماید. بنابراین برای جذب دنبال کنندگان اینستاگرام واقعی اقدامات لازم را انجام دهید.

طول کامنت:

از نکات مهم دیگر در خصوص الگوریتم های جدید اینستاگرام این است که کامنت ها دارای چند پاراگراف و یا فقط یک اموجی باشد. کلیه کامنت ها فاقد از طول پارگراف از اهمیت یکسانی برای الگوریتم اینستا برخوردار هستند و همچون (اینتراکشن) به حساب می آیند.

نوع اکانت:

اگر برای تغییر اکانت های خود از خصوصی به بیزینسی شک دارید، نگران نباشید. زیرا Instagram به طور رسمی اعلام نموده که الگوریتم های موجود مغایرتی بین سایر اکانت ها قائل نمی گردد. یعنی اکانت شما به تنهایی بر روی سنجش ارائه ی محتوای شما بر روی کاربران اثری نخواهد داشت.

ارسال پروفایل به روش دایرکت اینستاگرام

ارسال پروفایل به روش دایرکت اینستاگرام
ارسال پروفایل به روش دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام این توانایی را برای کاربران خود فراهم نموده که پروفایل های درخواستی خود را نیز به روش قابلیت دایرکت به همدیگر ارسال نمایند. برای ارسال پروفایل به روش دایرکت لازم است تا مراحلی که در زیر به آن اشاره می نماییم را رعایت کنید:

ابتدا پروفایل درخواستی که مایلید برای شخص مقابل دایرکت کنید را انتخاب نمایید.

سپس برروی تصویر سه نقطه ای که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک نماید.

در این آیکون شما بایستی گزینه ی(Share this Profile) را انتخاب نماید.

به این ترتیب بایستی شخص و یا اشخاصی که مایلید پروفایل درخواستی ارسال گردد را انتخاب نمایید.

و در انتها با انتخاب گزینه (send) پروفایل مورد نظر را ارسال نمایید. بنابراین شما کاربران عزیز با توجه به موارد عنوان شده قادر خواهید بود که پروفایل را به روش دایرکت اینستاگرام ارسال نمایید.

نکات مهم در مورد الگوریتم دایرکت اینستاگرام

نکات مهم در مورد الگوریتم دایرکت اینستاگرام
نکات مهم در مورد الگوریتم دایرکت اینستاگرام
  • حداکثر اشخاصی که شما می توانید پست را به روش الگوریتم های دایرکت اینستاگرم ارسال نمایید، پانزده نفر است.
  • همچنین برای ارتقای شانس خود به منظور شرکت در ذره بین (اکسپلور) اینستاگرام، بهتر است کیفیت ویدیوها و همچنین تصاویر را افزایش دهید.
  • براساس آمار صورت گرفته، تعداد کاربرانی که روزانه از استوری اینستاگرام بازدید می نمایند، بالغ بر پانصد میلیون نفر است. پس تا حد امکان توانایی استوری خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

شما برای ارتقای کسب و کارهای خود در صفحه اینستاگرام بایستی با تغییراتی که به تازگی در الگوریتم های جدید اینستاگرام ایجاد شده است، آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید از طریق دایرکت، استوری و یا پست های جدید را برای کاربران ارائه نمایید. همچنین نیاز است تا در برخی از موارد، محتواهای پر بازدید را مجدداً پخش نمایید. زیرا این امر سبب جذب کاربران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید