افزونه MemberPress: سیستم عضویت ویژه در وردپرس

login aylinweb

فهرست مطالب

افزونه MemberPress یک افزونه قدرتمند در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که افرادی که وبسایت خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته اند می توانند از این افزونه قدرتمند به صورت رایگان استفاده نماید.

افزونه MemberPress
سیستم عضویت ویژه در وردپرس

کارایی این افزونه این می باشد که برای عضویت افراد در وب سایت شما ویژگی های بسیار خاص و متنوع ایجاد می نماید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی افزونه MemberPress بپردازیم پس اگر شما قصد ایجاد اشتراک ویژه در وردپرس را در وردپرسی خود دارید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و در رابطه با افزونه MemberPress اطلاعات بسیار کامل را به دست آورید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

[toc]

بررسی افزونه MemberPress

همانطور که گفته شد افزونه MemberPress یک افزونه قدرتمند در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که افراد با استفاده از این افزونه می توانند ویژگی های بسیار زیاد و متنوعی را برای عضویت افراد در وب سایت خود ایجاد نمایند.

علاوه بر این موضوعات افزونه MemberPress دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی می باشد که از این ویژگی‌ها می‌توان به راه اندازی آسان، قرار دادن قوانین دسترسی قدرتمند، فروم های انجمن بسیار ویژه و همچنین امکان ایجاد کوپن و موارد دیگر اشاره نمود که هر کدام از اینها خود یک قابلیت بسیار با ارزش و پرطرفدار به حساب می‌آیند.

ویژگی های افزونه MemberPress

همانطور که گفته شد افزونه MemberPress دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد و همچنین دارای این قابلیت می باشد که برای عضویت افراد در وب سایت ویژگی‌های بسیار زیادی ایجاد نماید. ما در ادامه برخی از ویژگی های افزونه MemberPress را به صورت کامل برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد پس اگر قصد دارید که از ویژگی‌های این افزونه اطلاعات کامل به دست آورید می توانید در ادامه با ما همراه باشید :

حتما بخونید : گذاشتن نقشه گوگل در وردپرس

برترین ویژگی های افزونه عضویت ویژه در وردپرس

یکی از مهمترین و ویژه ترین قابلیت های افزونه MemberPress این می باشد که افراد می‌توانند به راحتی و در آسان ترین شکل ممکن افزونه MemberPress را بر روی وبسایت خود نصب نمایند. برای این کار کافیست تا وارد وبسایت MemberPress شوند و بر روی افزونه MemberPress کلیک نمایید و بر روی گزینه نصب کلیک کنید تا این افزونه بر روی وبسایت شما نصب گردد.

قرار دادن قوانین دسترسی بسیار قدرتمند و ویژه

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در افزونه MemberPress که بر روی وبسایت خود نصب نمود این امکان را در اختیار دارید که بر روی مطالبی که کاربران می‌توانند ببینند و یا همچنین بر روی محصولات دیجیتالی که می توانند خریداری کنند کنترل بسیار دقیقی داشته باشید.

عضویت ویژه در وردپرس
ذاشبورد افزونه

علاوه بر این، این افزونه این قابلیت را به شما می دهد تا دسترسی به صفحات مختلف، صفحات کودکان، پست ها، انواع پست های سفارشی و موارد دیگر را به صورت کامل محدود نمایید و این قابلیت را در اختیار همه قرار ندهید که این موضوعات را بتوانند به راحتی ببینند.

وجود قابلیت فروم های انجمن ویژه

یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در افزونه MemberPress می باشد که امکان یکپارچه شدن با افزونه های انجمن دیگر مانند بی بی پرس را دارا می باشد و هنگامی که شما از این افزونه در کنار افزونه بی بی پرس استفاده نمایید هیچ مشکلی برای وب سایت شما به وجود نمی آید.

مقاله پیشنهادی : سبز کردن چراغ سئو در افزونه yoast seo

وجود قابلیت ایجاد کوپن

همانطور که می دانید کوپن ها یک ابزار بسیار قدرتمند در زمینه بازاریابی و همچنین تبلیغات برای وب سایت ها می باشد. بنابراین قابلیت کوپن یک قابلیت بسیار مهم می باشد که باید در هر وبسایت وجود داشته باشد.

این نکته را در رابطه با افزونه MemberPress باید بگویم که شما در این افزونه می توانید تا هر تعداد کوپنی را که دلخواهتان می‌باشد تولید نمایید و زمان منقضی شدن آنها را نیز کنترل نمایید و همچنین آن را تعیین نمایید. با استفاده از این افزونه این امکان در اختیار شما قرار دارد که تعداد استفاده و حتی کد کوپن را نیز سفارشی سازی نمایید.

امنیت بسیار زیاد

یکی دیگر از قابلیت های موجود در افزونه MemberPress این می باشد که شما می توانید صفحات قیمت گذاری بسیار جذاب و پویا را برای محصولات عضویت خود ایجاد نمایید که مرتب نمودن سفارش محصولات نیز بسیار راحت می باشد.

البته در رابطه با افزونه MemberPress باید بگویم که این افزونه چند تم بسیار زیبا و جذاب را برای ایجاد صفحات قیمت‌گذاری نیز قرار داده است که برای استفاده نمودن از این صفحات نیازی نیست که شما به زبان های html و css مسلط باشید.

سفارشی سازی قالب ها

البته این نکته را باید بگویم که اگر شما به زبان های html و css مسلط می باشید می توانید قالب های ارائه شده توسط این افزونه را ویرایش نمایید و یا اینکه خودتان یک قالب زیبا و پویا را بنویسید. البته این نکته را باید در رابطه با این افزونه بگویم که شما می‌توانید سبک‌های css خود را درون این قالب‌ها پیاده سازی نمایید و یا اینکه سبک های css به کار رفته در قالب های ارائه شده توسط این افزونه را به صورت کامل ویرایش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید