اشتراک گذاری نوشته های وردپرس در شبکه اجتماعی با افزونه Nelio Content

nail contents

فهرست مطالب

این روزها عضو جدایی ناپذیر زندگی خیلی از ما تلفن همراه و شبکه های اجتماعی هستند.گاهی برای تفریح و وقت گذرانی و گاهی به خاطر بهره مندی از اخبار روزانه و در خیلی مواقع کار و توسعه کسب و کار خود.

به طوری که ساعت ها وقت را در شبکه های اجتماعی میگذرانیم . گاها پیش آمده بخواهیم مطالبی که در سایت خود داریم به شبکه اجتماعیمان نیز منتقل کنیم چون استفاده از این شبکه ها بسیار رایج است پس میتوانیم مطالب سایتمان را  در معرض دید بیشتر قرار دهیم و مخاطبین سایت خود را بیشتر کنیم.

[toc]

اشتراک گذاری خودکار نوشته های سایت در شبکه های اجتماعی با استفاده از افزونهnelio content :

انجام دستی انتقال مطالب بسیار زمانبر و خسته کننده است پس بهتر است با یک افزونه این کار را انجام دهیم که کارمان را بسیار سریع تر کند.

افزونه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم از نظر ما ساده ترین افزونه اتصال به شبکه های اجتماعی است. این افزونه nelio content  نام داردکه به طور منظم برنامه ریزی های دقیق، ایجاد و انتقال محتوا را به طور خودکار انجام میدهد.

این افزونه  یک تقویم به همراه ویژگی های زمان بندی دقیق  و ارسال خودکار پست ها را در اختیار ما قرار میدهد و حتی مبتوانیم کل مطالب سایت خود را به صورت یکجا منتقل کنیم.

وجود یک تقویم برای افزونه های این چنینی میتوانند بسیار کاربردی باشند چون در بعضی از ساعت ها مخاطبان بیشتری در شبکه های اجتماعی حضور دارند و اگر مطالب ما در این ساعات منتشر شوند بازخورد بیشتری خواهند داشت.

ویژگی های تقویم :
📥 اضافه نمودن کارها و فعالیت ها
💌 برنامه ریزی برای به به روز رسانی های مطالب شبکه های اجتماعی
⏰ برنامه ریزی برای  ارسال های جدید

از قابلیت های دیگر این افزونه میتوان به سازگار بودن با بیشتر شبکه های اجتماعی از جمله(اینستاگرام، فیس بوک ، پینترست و …)اشاره کرد.در زیر لبست کامل آن ها را مطرح میکنیم.

برای اتصال به شبکه اجتماعی ها مجاز به حداکثر شش ارتباط هستید،این شبکه ها عبارت اند از:

  • توییتر
  • پروفایل فیس بوک
  • صفحه فیس بوک
  • گروه فیس بوک
  • گوگل پلاس
  • لینکدین
  • اینستاگرام
  • پینترست

✔ حتی میتوانیم الگوهای پیش فرض برای هرکدام از شبکه های اجتماعی خود تعیین کنیم.

✔ همچنین قابلیت این را دارد برچسب هایی که برای پست خود تعیین کرده اید را نیز به طور خودکار منتقل کند.

✔ این افزونه با هیچ افزونه ی دیگری تداخل ندارد و مشکلی برای سایت شما ایجاد نخواهد کرد.

اتصال به Google Analytics:

این افزونه قابلیت اتصال به Google Analytics را دارد و از طریق آن میتوانیم متوجه شویم که چه تعداد از افراد از شبکه های اجتماعی ما و با استفاده از کدام مطالب به سایت ما هدایت شده اند و این بسیار کار ما را در بررسی عملکرد مطالبمان یاری میکند. زیرا میتوانیم متوجه سلیقه مخاطبان خود شویم و آن مطالبی که بازدید بیشتری داشتند را در سایت خود بیشتر کنیم.

طریقه کار با افزونه nelio content:

 

افزونه nelio content
به اشتراک گذاشتن نوشته های وردپرس در شبکه های اجتماعی

ابتدا افزونه را از مخزن وردپرس دانلود نمائید سپ آن را نصب و فعال نمائید. (حتما از آموزش نصب افزونه کمک بگیرید.) در پیشخوان سایت وردپرسی شما بخشی تحت عنوان nelio content اضافه میشود، وارد قسمت setting آن شوید. فضایی مانند فضای زیر را مشاهده میکنید

در تب social profiles شما میتوانید شبکه اجتماعی مورد نظر خود را وارد نمائید.(باید با سیستم به اکانت اجتماعی خود وصل شوید و اجازه دسترسی را صادر کنید تا این افزونه بتواند به اکانت شما متصل شود و سپس مطالب را طبق زمان و خواسته مورد نیاز شما به اشتراک بگذارد.)

بعد از اینکه به شبکه اجتماعی مورد نظرتان وصل شدید کار تمام است.حالا میتوانید هر نوشته ای که ایجاد میکنید تیک شبکه اجتماعی را بزنید و مطلب مورد نظرتان را مستقیم وصل کنید.

در تب tamplates شما میتوانید حتی قالب های مورد نظر برای کار خود را نیز ایجاد نمائید اما نکته ای که اینجا مطرح است این است که دسترسی به قالب ها و یکسری امکانات اضافی دیگر مستلزم آن است که نسخه premium آن را خریداری نمائید.

در بخش content شما میتوانید تنظیمات مربوط به اتصال افزونه به گوگل انالیتیکس،تنظیمات مربوط به تقویم و  اینکه عکس ها را نیز منتقل کند را انجام دهید.

میتوانید مشخص کنید که کدام قسمت ها منتقل شوند. پست ها یا برگه یا هردوی آن ها. و در اخر هم میتوانید تیک ارسال اتوماتیک را نیز فعال نمائید،advanced در قسمت 

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید