ارسال ایمیل گروهی در وردپرس با افزونه Mass Email To Users

send group email

فهرست مطالب

وبسایت های وردپرسی این قابلیت را دارند تا کاربران بتوانند در آن‌ها ثبت نام کنند و به نوعی به عضویت سایت درآیند! گاهی شما به عنوان مدیر سایت می خواهید یک پیام را برای تمام اعضا و مشترکین وبسایت خود ارسال کنید، درست همین‌جاست که افزونه ارسال ایمیل گروهی در وردپرس به کمک شما خواهد آمد. برای این کار چند افزونه وجود دارد که افزونه ی Mass Email To Users شناخته شده ترین و بهترین ابزار برای انجام این کار است. در ادامه بیشتر به کاربرد و امکانات این افزونه خواهیم پرداخت تا با آشنایی و تسلط بیشتری، کار با آن را شروع کنید.

افزونه-ارسال-ایمیل-گروهی-در-وردپرس

افزونه ارسال ایمیل گروهی در وردپرس یا پنل ارسال ایمیل انبوه؟!

همانطور که احتمالا می دانید، ابزارها و سایت هایی هستند که خدمات ارسال ایمیل را برای افراد فراهم می کنند. شما می توانید با استفاده از این پنل ها، کمپین های ایمیل مارکتینگ را اجرا کنید و یک ایمیل را برای چند صد تا چند هزار نفر ارسال کنید! از طرفی دیگر افزونه ارسال ایمیل برای کاربران سایت، یک ابزار کارآمد برای برقراری ارتباط با کاربران می باشد.

در این میان باید به شما بگوییم که اگر تعداد کاربران شما خیلی زیاد نیست و می خواهید یک پیام برای آن ها ارسال کنید، افزونه ارسال گروهی ایمیل ابزاری مناسب تر به حساب می آید اما در صورتی که تعداد کاربرهایتان زیاد است و همچنین می خواهید یک کمپین ایمیل مارکتینگ را اجرا کنید، بهتر است از پنل ها و ابزارهای ارسال ایمیل انبوه استفاده کنید.

افزونه Mass Email To Users

این افزونه ی کاربردی دارای امکانات و کارکردی ساده است و شما با نصب آن می توانید به سادگی نیازهای خودتان در زمینه ارسال ایمیل برای کاربران را برطرف کنید. پلاگین Mass Email To Users تا کنون بیش از هزار نصب فعال در وردپرس داشته است و امتیاز خوبی هم به دست آورده است. ابتدا لازم است که این افزونه را بر روی وبسایت وردپرسی خود نصب کنید. میتونید از اموزش نصب پلاگین وردپرس کمک بگیرید.

برای انجام این کار کافیست آن را از مخزن وردپرس پیدا و نصب کنید و یا آن را دانلود کرده و در بخش افزونه های سایتتان بارگذاری کنید. به منظور دانلود این افزونه و کسب اطلاعات جامع درباره آن می توانید به لینک روبرو که صفحه اختصاصی در وردپرس است، مراجعه کنید: Mass Email To users

نحوه کار با Mass Email To Users

پس از آن که این پلاگین را نصب و فعال کردید، در بخش پیشخوان وبسایتتان قسمتی به نام این افزونه اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی آن وارد صفحه تنظیمات این افزونه خواهید شد. در نگاه اول متوجه خواهید شد که تنظیمات و آپشن های زیادی در این پلاگین وجود ندارد و شما به سادگی می توانید با اعمال موارد مورد نظرتان، ارسال ایمیل را به روش دلخواه انجام دهید. به عنوان مثال به تصویر زیر نگاه کنید:

نحوه کار با Mass Email To Users

همانطور که می بینید، شما به سادگی می توانید بر روی گزینه Select All Emails کلیک کنید تا همه ی آن ها به عنوان دریافت کننده ایمیل شما انتخاب شوند و یا آن که به صورت دستی افرادی که می خواهید را انتخاب کنید تا ایمیل فقط برای تعدادی از کاربران ارسال شود. در پایان و بعد از انتخاب افراد مورد نظرتان، بر روی دکمه Send Email To Users کلیک کنید تا به بخش بعدی برویم.

در قسمت بعدی با صفحه مواجه خواهید شد که چند باکس و بخش دارد.

  • در باکس اول که Subject نام دارد می توانید عنوان ایمیلتان را وارد کنید تا دریافت کنندگان ایمیل را با عنوان دلخواه شما مشاهده کنند.
  • باکس دوم که Email From Name نام دارد نیز این امکان را به شما می دهد تا نام ارسال کننده را درج کنید. می توانید نام شخص خود و یا شرکت و یا وبسایتتان را به عنوان نام ارسال کننده درج کنید.
  • باکس بعدی که با اسم Email From مشخص شده است این امکان را در اختیارتان می گذارد تا ایمیل ارسال کننده را مشخص کنید. در این بخش ایمیلی که می خواهید کاربران آن را به عنوان فرستنده ببیند را وارد کنید که می تواند ایمیل شخصی خودتان و یا ایمیل شرکت یا وبساتتان باشد.
  • باکس چهارم که به نام Email To دیده می شود لیست دریافت کننده های ایمیل را به نمایش می گذارد.
  • در باکس پایانی که Email Body نامیده شده است نیز باید متن پیام خود را وارد کنید که به عنوان محتوای ایمیل برای کاربران دیده خواهد شد.

پس از بررسی و پر کردن همه ی این بخش ها باید بر روی دکمه Send Email کلیک کنید تا فرایند ارسال انجام شود.

همانطور که مطالعه و مشاهده کردید، کار کردن با پلاگین ارسال ایمیل گروهی در وردپرس اصلا کار سختی نیست و شما با چند کلیک ساده خواهید توانست پیام مورد نطرتان را برای همه و یا تعدادی از کاربران سایت وردپرسی خود ارسال کنید.

شما عزیزان می توانید سایر مطالب آیلین وب در زمینه افزونه رایگان وردپرس را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید