پرداخت سریع محصولات دانلودی ووکامرس با افزونه Checkout For Digital Goods

Checkout For Digital Goods main

فهرست مطالب

تا الان برایتان پیش آمده بخواهید از سایتی یک فایل را دانلود نمایید و از شما مشخصات شهر و کشور و کد پستی بخواهد؟به عبارت دیگر با شما مانند مشتری ای که یک محصول فیزیکی را خریداری کرده رفتار کند؟

واقعا این چنین موضوعات کلافه کننده هستند و فقط باعث اتلاف وقت میشوند.چون فردی که محصول دانلودی را به محصول فیزیکی ترجیح میدهد قطعا زمان برایش اهمیت دارد و میخواهد سریعا فایل را دریافت نماید.پس قطعا شما هم دوست ندارید مشکلات این چنینی برای کاربران سایتتان ایجاد شود.

حذف فیلدهای اضافی فرم پرداخت محصولات دانلودی ووکامرس با افزونه Checkout For Digital Goods

شما ممکن است در سایتتان هم محصولات دانلودی و هم محصولات فیزیکی برای فروش داشته باشید و نیازمند آن هستید که برای محصولات فیزیکی فیلد آدرس،کد پستی و …داشته باشید و برای محصولات دانلودی این فیلدها حذف شود

ووکامرس هیچ استثنایی برای محصولات فیزیکی و دانلودی قائل نیست و این موضوع چندان جالبی نیست.اما از آنجایی که افزونه های وردپرس بسیار قدمتمند و همچنین متنوع هستند برای این مشکل هم راه حل و افزونه وجود دارد.با پلاگین وردپرسی که امروز معرفی خواهیم کرد به کمک شما می آید تا قسمت های غیر ضروری را حذف نمائید و این روند کار مشتری را خیلی راحت تر میکند.

Checkout For Digital Goods
پرداخت سریع محصولات دانلودی ووکامرس با افزونه Checkout For Digital Goods

این افزونه WooCommerce Checkout For Digital Goods نام دارد و یکی از کاربردیترین افزونه های ووکامرس است.

ویژگی های افزونه Checkout For Digital Goods :

  1. میتوانید برای محصولات دیجیتال برچسب ها و دسته بندی ها را حذف نمائید.
  2. نمایش بسیار سریع دکمه پرداخت در صفحه ی فروشگاه
  3. فعال یا غیر فعال سازی یادداشت ها زمان پرداخت سفارش

مزایای استفاده از افزونه Checkout For Digital Goods :

✔ صرفه جویی چشم گیر در وقت: اگر در هنگام خرید محصولات دانلودی فقط اطلاعات مهم برای مثال ایمیل و شماره تماس گرفته شود این کار سرعت خرید را برای مشتری افزایش میدهد در انتهای کار از خرید خود و سایت شما رضایت خواهد داشت.

✔ ناامیدی کمتر و پرداخت آسان: این قضیه کاملا درست است که محصولات فیزیکی بسیار پرطرفدار هستند اما در بعضی از موارد مانند محصولات اموزشی حتما نیازی نیست افراد محصول فیزیکی را در اختیار داشته باشند و گاها شاید یکسری افراد از اینکه محصولات فیزیکی دیر به دستشان رسیده و یا نرسیده بسیار شاکی باشند و حتما بخواهند محصول را دانلود نمایند.و وقتی این کار با مراحل بسیار کم امکان پذیر است حس خیلی بهتری را مشتری القا میکند.

✔ کاهش رهاکردن خرید توسط مشتری: به دلیل اینکه مراحل خرید بسیار اسان و کوتاه هستند مشتری را مجاب میکنند تا خرید خود را تکمیل نماید و به دلیل پیچیدگی مراحل گرداخت صفحه شما را ترک نمیکند.

✔ افزایش فروش محصولات دانلودی: بررسی سریع و کاربری اسان باعث میشود افراد زیادی از سایت شما خرید کنند و در نتیجه فروش شما از محصولات دانلودی بیشتر میشود.

آموزش کار با افزونه WooCommerce Checkout For Digital Goods:

ابتدا افزونه را دانلود، نصب و فعال سازی کنید. (اگر نمیتوانید افزونه رو نصب کنید از آموزش نصب افزونه در وردپرس استفاده کنید.)

سپس به داخل تنظیمات پلاگین رفته و تیک enable رافعال نمایید سپس مانند تصویر زیر هر کدام از گزینه ها که به نظرتان غیر ضروری است را انتخاب نمایید تا غیر فعال شود.(میتوانید شهر،کشور،کد پستی،آدرس و … را انتخاب نمائید)

  • اگر گزینه exclude order note را تیک بزنید بخش یادداشت برای کاربران نمایش داده میشود.
  • اگر گزینه quick checkout button display on shop page را تیک بزنید دکمه پرداخت در صفحه فروشگاه نمایش داده میشود.
  • اگر گزینه quick checkout button display on product details را تیک بزنید دکمه پرداخت در صفحه جزئیات نمایش داده میشود.
  • Quick Checkout for all downloadable and/or virtual products پرداخت سریع برای کلیه محصولات فیزیکی/ یا مجازی.
  • Manually Quick Checkout List for Product/Category/Tag In Pro Version:لیست دستی پرداخت سریع   برای محصول.

پرداخت سریع محصولات دانلودی ووکامرس با افزونه Checkout For Digital Goods

اگر از سایت های دیگر این افزونه را دانلود کرده اید ممکن است تنظیمات را به این شکل نداشته باشید چون این صفحه ی تنظیمات مربوط به اخرین و جدیدترین اپدیت این افزونه میباشد.در زیر شکل قبلی تنظیمات را نیز برایتان قرار میدهیم.در اپدیت جدید گزینه های (یادداشت گذاری و دکمه پرداخت در صفحه فروشگاه اضافه گردیده است).

تنها تفاوتی که با اپدیت جدید دارد این است که اینجا هر گزینه ای که میخواهید برای محصولات دانلودی غیر فعال شود را تیک میزنید.

امیدواریم آموزش این بخش مورد استفاده شما قرار بگیرد.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید