قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت با وردپرس اولین چیزی است که تمام افرادی که به دنبال طراحی یک سایت و به کارگیری آن هستند به آن توجه می کنند، در حالیکه نکات مهمتر دیگری برای دقت، بررسی و در نهایت انتخاب طراح سایت وجود دارد.

تجربه کاری، نمونه کارهای قبلی، طراحی کارهای مشابه با چیزی که کاربر به آن نیازمند است و… از جمله مواردی هستند که مقدم بر قیمت طراحی سایت با وردپرس بوده و در زمان انتخاب یک تیم طراحی سایت باید به آن ها توجه شود.

در این مقاله در مورد اصول طراحی سایت با وردپرس و مراحلی که برای این کار باید طی شود، برای آشنایی بیشتر توضیحاتی خواهیم داد، همچنین عواملی که تعیین کننده قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشند را نیز بررسی و معرفی خواهیم کرد.

در صورت نیاز به دریافت قیمت به روز و متناسب با شرایط بیزینسی شما با ما تماس بگیرید.

09120647344

اگر هنوز اقدام به خرید دامنه نکرده اید باید بدانید که خرید دامنه رنک دار یک راه میانبر برای رشد سریع سئو وب سایت شماست.

اگر برای سایت خود نیاز به تولید محتوا دارید نیز می توانید از هزینه تولید محتوا مطلع شوید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
  • طراحی سایت با وردپرس چیست و چه تفاوتی با طراحی سایت عادی دارد؟
  • مراحل طراحی سایت با وردپرس به چه صورتی می باشد؟
  • چه مسائلی در طراحی سایت با وردپرس از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند؟
  • در طراحی سایت با وردپرس چه ابزاری کمک کننده هستند؟
  • چه عوامی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر می باشند؟

طراحی سایت با وردپرس چیست و چه تفاوتی با طراحی سایت عادی دارد؟

طراحی سایت با وردپرس چیست و چه تفاوتی با طراحی سایت عادی دارد؟
طراحی سایت با وردپرس چیست و چه تفاوتی با طراحی سایت عادی دارد؟

نخستین ابزار ارتباط جمعی که مردم می‌توانست آن اخبار و اطلاعات مختلف و از آنها کسب کنند تلویزیون و روزنامه ها بودند. این ابزار در عین پوشش جهانی و انتشار اخبار از تمام نقاط دنیا دسترسی نسبتاً محدود تری داشتند. جایگزین این ابزار ها امروزه سایت های اینترنتی هستند که هم برای خبررسانی و هم برای موضوعات دیگر مانند فروش محصولات بسیار کاربردی بوده و دسترسی به آنها بیشتر و ساده تر است از ابزارهای قدیمی اتفاق می‌افتد.

طراحی سایت در قدیم

طراحی سایت در قدیم
طراحی سایت در قدیم

هرچند سایت ها خیلی زود توانستند جایگزین بسیاری از ابزارهای ارتباط جمعی شده و محبوبیت زیادی در بین تمام مردم دنیا پیدا کنند اما مسئله مهمی که در مورد آنها وجود داشت نحوه طراحی سایت بود.

طراحی سایت در گذشته به هیچ عنوان کار ساده‌ای نبود، طراحی یک سایت با حداقل امکانات در گذشته نیازمند آشنایی کامل با برنامه نویسی و قواعد آن بود همچنین گرداندن سایت از مطلب گذاری و به روز رسانی تا رفع مشکلات احتمالی سایت نیز هر کدام پروسه ای سخت و زمان بر داشتند که موجب می شد این کار از عهده هر کسی بر نیامده طراحی سایت را انجام می‌دادند هزینه‌های بشدت بالایی برای یک سایت دریافت می‌کردند.

برای سایت با وردپرس

برای سایت با وردپرس
برای سایت با وردپرس

امروزه ما از ابزارهای ساده تری برای طراحی سایت ها وجود دارد که همان امکانات که از سایت های قدیمی انتظار داشت را برآورده می کنند و در عین حال هم روند ساده تری داشته و هم از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. یکی از ابزارهایی که برای طراحی سایت در عصر امروز مورد استفاده قرار می گیرد وردپرس است.

طراحی سایت با وردپرس تفاوت هایی با سایت به شکل قدیم و با استفاده از برنامه نویسی دارد اما در نهایت خروجی هر دو سایتی است که کاربران می توانند با استفاده از آن در ارتباط با دیگر افراد پرداخته و حتی از سایت به عنوان یک فروشگاه استفاده کنند.

طراحی سایت با وردپرس ساده تر و سریع تر است، اما استفاده از آن برای هر کسی امکان پذیر نیست و جهت طراحی یک سایت حرفه ای نیاز است که طراح آشنایی کامل با این ابزار داشته و با علم طراحی سایت نیز آشنایی کافی داشته باشد، این بهتر است طراحی سایت با وردپرس را نیز فیلم های حرفه ای در این زمینه مانند تیم هشت سپرد.

پیشنهاد می کنیم از پست مشکل پیوندهای یکتا وردپرس دیدن کنید.

مراحل طراحی سایت با وردپرس به چه صورتی می باشد؟

مراحل طراحی سایت با وردپرس به چه صورتی می باشد؟
مراحل طراحی سایت با وردپرس به چه صورتی می باشد؟

همانطور که در اولین بخش مقاله قیمت طراحی سایت با وردپرس گفته شد این مدل از طراحی نیز اصول و قواعد به خصوص خود را داشته و تنها در صورت اطلاع از آنها و انجام مرحله به مرحله طراحی مطابق با اصول نتیجه نهایی و سایت دریافتی از کیفیت مناسبی برخوردار خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس به شرح زیر می باشد.

ثبت دامنه

ثبت دامنه
ثبت دامنه

دامنه سایت همان چیزی است که سایت با آن شناخته شده و افراد با وارد کردن آن در نوار جستجو، به سایت شما وارد می شوند. برای طراحی سایت اولین قدم انتخاب دامنه ای است که از هر نظر برای سایت مناسب باشد. دامنه باید خریداری شود.

در واقع با خرید دامنه، آن را برای خود شخصی می کنیم و تا زمانی که سایت فعالیت کند هیچ سایت دیگری نمی تواند دامنه ای کاملا مشابه با دامنه شما داشته باشد.

در ادامه عنوان هر دامنه، پسوندی قرار می گیرد که با دات شروع شده و در هرکشور و بسته به موضوع سایت متفاوت است، به عنوان مثال .org برای سایت های با موضوع اطلاع رسانی و شرکتی کاربرد دارد. نام دامنه باید کوتاه باشد و با دقت بالا انتخاب شود تا به خوبی در ذهن مخاطبین باقی بماند.

تهیه هاست

تهیه هاست
تهیه هاست

بعد از خرید دامنه نیاز است که هاست یا فضای ذخیره سازی و میزبانی اطلاعات را فراهم کرد. این فضا با نگهداری تمام اطلاعاتی که به آن وارد می شوند سایت را در هر زمان برای کاربران قابل استفاده می کند و کاربران می توانند به طور 24 ساعته از سایت استفاده کنند.

هاست نیز باید همانند دامنه خریداری شده و در خریده آن باید به سرعت بارگیری بالا، پشتیبانی از نسخه ویندوز، زبان های برنامه نویسی مختلف و… دقت کرد.

نصب وردپرس

نصب وردپرس
نصب وردپرس

بعد از خرید هاست و دامنه نیاز به ورود به وردپرس می باشد. برای اینکار باید نرم افزار وردپرس را از سایت رسمی این شرکت دانلود و نصب کرد. وردپرس باید در هاست از پیش خریداری شده آپلود شود، بعد از این کار نیاز به قالب سایت است.

قالب در واقع همانند تیر آهن یک ساختمان، یا اسکلت بدن، اسکلت سایت را تشکیل می دهد و تمام اطلاعات و امکانات سایت برپایه قالب در آن قرار می گیرند. وردپرس ابتدا قالب خاصی ندارد و بعد از آپلود روی هاست باید قالب های مورد نظر را روی آن نصب کرد. برخی از قالب های وردپرس رایگان و برخی قالب ها قابل خریداری می باشند.

تولید محتوا

تولید محتوا
تولید محتوا

بعد از انتخاب قالب سایت، می توان اقدام به تولید محتوا کرد. محتوا در وردپرس به چند شکل مورد استفاده قرار می گیرد. برخی محتواها در طول زمان ثابت بوده و تغییر نمی کنند به عنوان مثال اطلاعات تماس با یک فروشگاه، این محتوا باید به صورت متن در برگه ها، که ثابت بوده و نیازی به تغییر مکرر آن ها نیست اضافه شوند، برخی محتواها نیز به طور روزانه تغییر کرده و به آن ها افزوده می شود که پست های سایت را تشکیل می دهند.

شخصی کردن سایت

شخصی کردن سایت
شخصی کردن سایت

بعد از تولید محتوای اولیه یا حتی قبل از آن می توان فرآیندی را برای شخصی کردن سایت انجام داد که شامل مواردی مانند تغییر عنوان سایت، که همان اسم اولیه سایت در صفحه ابتدایی است، اضافه کردن نام نویسندگان و… می باشد.

ایجاد منو و…

ایجاد منو و...
ایجاد منو و…

در آخرین مرحله نیز باید دیگر ابزار سایت را آماده سازی کرد. به عنوان مثال تمام سایت ها نیازمند یک منو هستند که دسترسی مخاطبین به بخش های مختلف را ساده تر می کند، یا نیاز به قرار دادن بخشی برای نظرات کاربران و قرار دادن آن ها در سایت است که با مخاطب تعامل داشت.

مراحلی که به طور کلی در مورد آن ها صحبت شد، تمام مراحلی هستند که هنگام طراحی یک سایت در وردپرس باید آن ها را به دقت انجام داد، قیمت طراحی سایت با وردپرس در نهایت به مجموعه هزینه هایی که در هر مرحله مانند خرید دامنه و… انجام شده بستگی دارد، اما گاها این هزینه با انتخاب های اشتباه از بین می رود. برای جلوگیری از این مشکل استفاده از تجربه و سپردن کار، به گروه های حرفه ای مانند تیم هشت بسیار مناسب می باشد.

چه مسائلی در طراحی سایت با وردپرس از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند؟

چه مسائلی در طراحی سایت با وردپرس از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند؟
چه مسائلی در طراحی سایت با وردپرس از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند؟

هنگامی که صحبت از طراحی سایت با وردپرس می شود بسیاری از افراد تصور می کنند که به دلیل برخورداری از امکانات مختلف و رایگان مانند قالب ها می توان به راحتی اقدام به طراحی هر نوع سایتی با وردپرس کرد و تنها با قرار دادن محتوا در آن، سایت ما در ابتدای لیست جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت در حالی که اینطور نیست و یک سایت خوب سایتی است که بر پایه اصول طراحی شده باشد و یکی از اصول مهم طراحی سایت با وردپرس طراحی سئو بیس سایت است.

مفهوم طراحی سئو بیس

مفهوم طراحی سئو بیس
مفهوم طراحی سئو بیس

سئو بیس بودن سایت به این معناست که در فرآیند طراحی و تولید محتوای سایت تمام اصول و قوانینی که در سئو سایت حائز اهمیت بوده و باعث بالا آمدن سایت در موتورهای جستجو و قرار گرفتن آن در پیشنهاد های اول لیست جستجوی موتور هایی مانند گوگل می شود.

سئو بیس بودن سایت به افزایش بازدید کنندگان و بالا رفتن ترافیک سایت کمک می‌کند سایت هایی که از طریق فروش محصول یا تبلیغات درآمدزایی می کنند این ویژگی به افزایش چشمگیر کسب درآمد منجر می شود.

نحوه طراحی سایت سئو بیس با وردپرس

نحوه طراحی سایت سئو بیس با وردپرس
نحوه طراحی سایت سئو بیس با وردپرس

به منظور طراحی چنین سایتی که بر پایه اصول سئو ایجاد شده باشد نیاز است به برخی از قواعد آن در طراحی دقت شود. به عنوان مثال سرعت لود سایت در سئو بسیار اهمیت دارد، همچنین تصاویری که در بخش های مختلف مانند قالب سایت و غیره استفاده می شود باید از حجم مناسبی برخوردار باشد تا خیلی زود برای کاربر نمایش داده شود، با استفاده از بک لینک ها در سایت می توان مطابق قوانین سئو عملکرد و سایت را در لیست جستجو در بالاترین رتبه ها قرار داد.

تیم هشت، با برخوردای از اعضای متخصص در زمینه طراحی انواع سایت با وردپرس، به خصوص سایت های سئو بیس بهترین عملکرد را دارد.

در طراحی سایت با وردپرس چه ابزاری کمک کننده هستند؟

در طراحی سایت با وردپرس چه ابزاری کمک کننده هستند؟
در طراحی سایت با وردپرس چه ابزاری کمک کننده هستند؟

در ادامه مقاله قیمت طراحی سایت با وردپرس، در مورد ابزارای که برای انجام بهترین طراحی می توان از آن ها استفاده کرد توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

ابزار طراحی سایت با وردپرس

ابزار طراحی سایت با وردپرس
ابزار طراحی سایت با وردپرس

برای راحتی کاربران در استفاده از وردپرس، ابزارهای مورد نیاز برای طراحی یک سایت ساده با امکانات کافی به طور رایگان در این نرم افزار وجود دارد یا از طریق سایت وردپرس قابل دانلود می باشد، کاربر نیاز به امکانات پیشرفته تری داشته یا از سایت استفاده حرفه ای تری می شود که در این شرایط نیاز به استفاده از ابزارهای دیگری است که به طراحی سایت وردپرس کمک می کنند.

مثال ممکن است قالب هایی که به طور پیش فرض در وردپرس وجود داشته یا به طور رایگان قابل دانلود هستند پاسخگوی به نیازهای کاربر نباشند در این شرایط کاربر می‌تواند با استفاده از ابزارهایی مانند چیت شیت، از قالبهای بیشتر استفاده کرده

یا قالب های وردپرس را پیش از پیاده سازی در سایت به طور کامل بررسی کند تا تغییرات مورد نیاز را در آن ایجاد کند یا برای صفحه بندی سایت و نوع قرار دادن محتوا ها در آن ممکن است کاربر سلیقه یا نیاز به خصوصی داشته باشد که در این شرایط باید ابزارهای جانبی مانند نرم افزارهای تولید محتوا را خریداری برای مدیریت سایت وردپرس مورد استفاده قرار دهد‌.

تیم های طراحی سایت حرفه ای مانند تیم هشت معمولاً بیشتر و ابزارهای مورد نیاز برای طراحی تخصصی در سایت وردپرس را در اختیار دارند.

چه عوامی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر می باشند؟

چه عوامی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر می باشند؟
چه عوامی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر می باشند؟

با توجه به موارد گفته شده علیرغم این که طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده تر از طراحی سایت از طریق برنامه نویسی و کد نویسی سایت است اما با اینحال پیچیدگی های خاص خود را داشته و نیاز است که در هر مرحله آن دقت کافی به عمل آید که این مسئله برای افراد عادی و آشنا به فضای اینترنت و طراحی سایت کار چندان ساده ای نیست.

به این منظور می توان طراحی سایت را به تیم های متخصص و حرفه ای در این زمینه سپرد همیشه وجود دارد قیمت طراحی سایت با وردپرس توسط تیم‌های طراح است.

محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس

محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس
محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس

عوامل زیادی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس تأثیرگذار می باشند از جمله آنها می توان به دامنه خریداری شده و سایت فروش دامنه اشاره کرد که مبلغ ثابتی نداشته و متغیر است

همچنین هاست و مرجعی که خریداری می‌شود نیز در قیمت طراحی سایت با وردپرس اثر خواهد داشت. در صورتی که کارفرما نیاز به یک قالب شخصی سازی شده داشته باشد هزینه ساخت قالب نیز به قیمت نهایی طراحی اضافه خواهد شد

همچنین هزینه هایی مانند تولید محتوای اولیه، برگه ها و پوسته های اولیه مواردی از این دست و همچنین هزینه دریافتی تیم طراح همگی در تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس اثر می گذارند. بنابراین قیمت نهایی این کار با ارائه لیست نیازها تیم طراحی و برآورد آنها مشخص می شود.

زیادی وجود دارند که امروزه طراحی سایت با وردپرس را انجام می دهند که در میان آن ها، می‌توان تیم هشت را به عنوان با تجربه ترین تیم در این زمینه نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید