تولید محتوای تخصصی پزشکی

تولید محتوای تخصصی پزشکی

فهرست مطالب

در این مقاله، قصد داریم تا موضوع تولید محتوای تخصصی پزشکی و مطالب مرتبط با آن را برای شما توضیح دهیم. ما ار همراهی نمایید.

ما با ده ها تجربه موفق در سئو و تولید محتوای تخصصی در زمینه هایمختلف پزشکی اماده ارائه خدمات تولید محتوای هدفمند به پزشکان محترم هستیم.

شما می توانید با ما در تماس باشید.

09120647344

شما همچنین می توانید بازاریابی خدمات پزشکی خود را به ما بسپارید.

کسانی که دارای یک سایت پزشکی هستند، تولید محتوای قوی و جذاب برای سایت، راه مناسبی برای جذب مخاطب و ارائه خدمات می باشد. تولید محتوای پزشکی برای کلینیک های درمانی، بیمارستان ها و مراکز مراقبتی، بسیار کاربردی و مفید است. تولید محتوای متنی و تصویری با توجه به نوع سایت و نوع خدماتی که ارائه می شود، متفاوت است.

بیشتر کاربران و مخاطبان سایت های پزشکی؛ بیماران، همراهان بیمار، کارمندان و سایر افرادی هستند که در حوزه ی خدمات درمانی فعالیت می کنند. برای تولید محتوای تخصصی پزشکی، به یک استراتژی مشخص نیاز دارید. در این مقاله، روش ها و ایده هایی را برای تولید محتوای سایت پزشکی به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهید.

آن چه در این نوشتار کاربردی، مورد مطالعه قرار می گیرد:

اهمیت محتوای با کیفیت در چیست؟

انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوای تخصصی پزشکی

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

نویسنده در جایگاه کاربر

چرا بازه زمانی در تولید محتوای پزشکی مهم است؟

دلیل مناسب برای استفاده از خدمات و محصولات را بیان نمایید.

اطلاعات کاربران، چه تاثیری در تولید محتوای تخصصی پزشکی دارد؟

اهمیت نظرات کاربران و مشتریان

اصطلاحات رایج در تولید محتوای تخصصی پزشکی

شناسایی مخاطبان احتمالی

دو اصل اساسی در تولید محتوا

نکات کلیدی تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

برای تولید محتوای تخصصی پزشکی، به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

اهمیت تصاویر در تولید محتوای تخصصی پزشکی

محتوانویس، چه فنونی را باید آموزش ببیند؟

جمع بندی

 

اهمیت محتوای با کیفیت در چیست؟

اهمیت محتوای با کیفیت در چیست؟
اهمیت محتوای با کیفیت در چیست؟

ممکن است سایت پزشکی شما از گرافیک و قالب های با کیفیت و جذابی برخوردار باشد، اما داشتن یک محتوای قوی در سایت، اهمیت بسشتری دارد تا در کنار گرافیک جذابی که دارید، سایتی درجه 1 و پر بازدیدی را داشته باشید.

مطمئن باشید که گوگل، سایت هایی با محتوای جذاب و درجه 1 را شناسایی می کند و بر اساس محتوا، رتبه سایت را تعیین می کند. این رتبه سایتتان است که جایگاه آن را در صفحات جست و جوی گوگل تعیین می کند. پس سعی نکنید که فقط با مقالات و متن ها صفحات خود را پر کنید. هم کاربران، هم گوگل، به کیفیت محتوای شما پی خواهند برد.

انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوای تخصصی پزشکی

انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوای تخصصی پزشکی
انتخاب عنوان مناسب در تولید محتوای تخصصی پزشکی

با توجه به گستردگی علم پزشکی، عناوین و موضوعات زیادی را می توان در مقالات و کتب پزشکی پیدا کرد و از آن برای تولید محتوای تخصصی پزشکی استفاده نمود. با توجه به موضوع اصلی سایت و تخصصی که دارید، عناوین مورد نظر را در نظر بگیرید. این عنوان ها هستند که کاربر را به سمت سایت شما می کشانند. پس در انتخاب عنوان باید دقت داشت وموارد زیر را رعایت کرد:

  • عنوان باید شامل کلمات کلیدی باشد (در بخش بعد به معرفی کلمات کلیدی خواهیم پرداخت). کلمات کلیدی از مهم ترین عوامل دیده شدن سایت است.
  • برخی عناوین را به صورت پرسشی بیان کنید. ممکن است کاربر دقیقا همین سوال شما را در صفحه گوگل جست و جونماید و مقاله شما در لیست جست و جوی او ظاهر شود.
  • از اعداد و آمار و درصد ها در عنوان استفاده کنید تا توجه کاربر را جذب نمایید. اعداد و درصدها در مقاله به صورت چشمک زن عمل می کنند.

پیشنهاد می کنیم از پست چگونه با گوشی تولید محتوا کنیم دیدن کنید.

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا
استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

کلمات کلیدی عبارت است از تمام کلمات کاربردی در رابطه با موضوع مقاله. با همین کلمات کلیدی است که کاربر وارد سایت شما می شود. شما باید کلماتی را که کاربر در اینترنت جست و جو می کند را حدس بزنید و از آن ها در طول محتوا و متن خود استفاده کنید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی، ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا کلمات مناسب و مرتبط به تخصص و محتوای خود را پیدا کنید. برای این کار می توانید از پیشنهادات گوگل نیز استفاده کنید. Kwfinder، keywordplanner و googletrend برخی ابزارهای جست و جوی کلمات کلیدی هستند که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

نویسنده در جایگاه کاربر

نویسنده در جایگاه کاربر
نویسنده در جایگاه کاربر

یک نویسنده ی خوب همیشه باید خود را در جایگاه مخاطب و کاربر قرار دهد و از دید یک بیمار به محتوای خود بنگرد تا بتواند محتوایی قوی و قابل فهم تولید کند. فقط در دنیای خود و به دور از اخبار و مقالات جدید، محتوا نویسی نکنید. به دنبال موضوعات و مقالات جدید باشید تا کاربر، به روز بودن سایت شما را درک کند وهمیشه از دنبال کنندگانتان باشد.

به طور مثال؛ با ورود ویروس کرونا و جهش این ویروس، هر روز مقالات و نظریه های جدیدی را دانشمندان ارائه می کنند. اگر مطالب و محتوای شما در رابطه با کرونا کم و مبتدی باشد، کاربر به سرعت سایت شما را ترک خواهد کرد و به دنبال مطالب جدید به سایت های رقبا خواهد رفت.

امروزه راه های ارتباطی میان مردم و کادر درمان بسیار متفاوت و گسترده شده است. مردم از طریق اینترنت و فضای مجازی، خدمات را دریافت می کنند. اگر می خواهید کسب و کارتان در اینترنت را گسترش دهید، مهم ترین گام، تولید محتوای تخصصی پزشکی و ثبت مطالب به روز و مفید است.

چرا بازه زمانی در تولید محتوای پزشکی مهم است؟

چرا بازه زمانی در تولید محتوای پزشکی مهم است؟
چرا بازه زمانی در تولید محتوای پزشکی مهم است؟

در میان تمام فاکتورهای پزشکی، باید به بازه زمانی توجه زیادی داشت. بسیاری از بیمارانی که مقالات و محتوای سایت شما را مطالعه می کنند، در دوره ای از بیماری به سر می برند که باید در همان بازه زمانی، اطلاعات مفید و دقیق و به روز در اختیارشان بگذارید. به طورمثال؛ با ورود ویروس کرونا، بسیاری از بیماران نگران سلامتی خود هستند.

اگر فردی بخواهد برای سایت خود در حوزه زنان و مامایی اقدام به تولید محتوای پزشکی بکند، باید خطرات ویروس کرونا و مواجهه با آن را برای زنان باردار به طور کامل شرح دهد.

باید خطرات و احتمالات ابتلای جنین به کرونا را به طورکامل توضیح دهد و روش های مقابله با ویروس را بیان کند. باید در صورت مبتلا شدن مادر و جنین به ویروس کرونا، آن ها را راهنمایی کند و گوشزد نماید که از مصرف داروها به صورت خود سرانه بپرهیزند.

دلیل مناسب برای استفاده از خدمات و محصولات ارائه دهید

دلیل مناسب برای استفاده از خدمات و محصولات ارائه دهید
دلیل مناسب برای استفاده از خدمات و محصولات ارائه دهید

در سایت های تخصصی پزشکی، این محتوا است که تصمیم گیری را برای کاربر تعیین می کند. براساس کیفیت محتوای شما، کاربر تصمیم می گیرد که از محصولات و خدمات شما استفاده کند یا خیر. تولید محتوای مناسب می تواند به کاربران، دانش و آگاهی کافی را بدهد تا محصول یا خدمات خود را با اطمینان بیشتری انتخاب و کلیک کنند و این نحوه ی تولید محتوای شماست که تعیین کننده این انتخاب است.

داشتن یک استراتژی مناسب در این زمینه می تواند کاربران را به یک مشتری واقعی تبدیل کند و به کسب و کار شما رونق زیادی ببخشد. هنگامی که فروش محصولات و خدمات شما از طریق محتوای جذاب بالا برود، گوگل به این موضوع پی برده و اقدامات لازم را برای رتبه بندی سایت انجام می دهد.

اطلاعات کاربران چه تاثیری در تولید محتوا دارد؟

اطلاعات کاربران چه تاثیری در تولید محتوا دارد؟
اطلاعات کاربران چه تاثیری در تولید محتوا دارد؟

شما می توانید با دریافت اطلاعات و تجارب مشتریان، محتوای سایت خود را تقویت کنید. هنگامی که یک مشتری از شما محصولی را خریداری می کند، اطلاعاتی نظیر سن، جنسیت و تلفن همراه را از وی دریافت کنید و از نتایج استفاده از محصول، پرس و جو کنید. با قرار دادن تجربه های مشتریان قبلی، خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر مخاطبان شما قشر جوان باشند، راحت تر می توانید با آنان ارتباط برقرار کنید. زیرا جوانان، کارکردن با اینترنت و شبکه های اجتماعی را بیشتر بلدند ومی توان آن ها را بهتر قانع کرد تا به سایتتان سر بزنند.

اهمیت نظرات کاربران و مشتریان

اهمیت نظرات کاربران و مشتریان
اهمیت نظرات کاربران و مشتریان

برای موفقیت در تولید محتوای تخصصی پزشکی، باید این نکته را در نظر داشت که مخاطب سایت باید توانایی اظهار نظر در مورد محتوا و محصولات شما را داشته باشد. با راه اندازی فیلدهای نظرسنجی و ثبت نظر از کاربران و مشتریان قدیمی، برای بهبود بخشیدن به محتوا کمک بگیرید.

در نظرات کاربران مشارکت کنید و جواب آن ها را در فیلد دیگری پاسخ دهید. مشارکت در نظرها این پیام را به کاربر انتقال می دهد که شما به سایت خود اهمیت می دهید و برای مخاطبان خود احترام قائلید.

این مهم در جلب اعتماد کاربران تاثیر شایانی خواهد گذاشت. هرچه بیشتر از مشکلات و خواسته های کاربران مطلع شوید، به همان میزان می توانید محتوا و مقاله تولید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

اصطلاحات رایج در تولید محتوای پزشکی

اصطلاحات رایج در تولید محتوای پزشکی
اصطلاحات رایج در تولید محتوای پزشکی

در علم پزشکی، بسیاری از بیماری ها و داروها و اصطلاحات، به صورت انگلیسی و کلیشه ای بیان می شود. بسیاری از مردم از اصطلاحات رایج پزشکی بی اطلاع هستند و یادگیری آن نیز برایشان مشکل است  و موجب سردرگمی مخاطب در سایت شده و بدون این که نیازشان رفع شده باشد، سایت را ترک خواهند کرد.

در نتیجه، نگارش ساده و صحبت به زبان مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نگارش ساده در تولید محتوای تخصصی پزشکی؛ علاوه بر جلوگیری از سردرگمی، به خواننده در درک مطلب کمک خواهد کرد.

وقتی مخاطب در نگاه اول، سادگی و گیرایی موضوع را درک کند، وی را به صفحات و موضوعات دیگر علاقه مند می کند. طرز تفکر شما در این نوع محتوا باید به صورتی باشد که باری را از روی  دوش کاربران بردارید و نیاز مخاطب را برآورده سازید. اما باید به این نکته دقت داشت که ساده انگاری سبب تغییر اصطلاح و معنای آن نشود و فرد را به اشتباه نیندازد.

شناسایی مخاطبان احتمالی

شناسایی مخاطبان احتمالی
شناسایی مخاطبان احتمالی

قبل از این که شروع به تولید محتوای تخصصی پزشکی بکنید، مخاطب شناسی انجام دهید. شما باید بدانید که جامعه هدفتان چه افرادی هستند و محتوای سایت شما را چه نوع بیمارانی مطالعه می کنند؟

مخاطبان رایجی که به سایت تخصصی پزشکی سر می زنند، شامل افرادی مانند پزشکان، پرستاران، پرستاران پزشکی، بیماران و همراهان بیماران هستند. انتخاب کلمات، لحن صحبت و گفتار شما با هر یک از این افراد متفاوت می باشد. به همین دلیل است که باید ابتدا هدفتان از نوع مخاطب را شناسایی کنید.

اگر مخاطبان شما پزشکان و کادر درمان باشند، می توانید به صورت تخصصی با آن ها سخن بگویید. اما مردم عادی نمی توانند محتوای سنگین تخصصی را هضم کنند.

آن ها به دنبال ساده ترین و راحت ترین مطالب پزشکی هستند که علاوه بر درک بهتر، مطالب مفیدی را یاد بگیرند. به طور مثال شما می خواهید مطلبی در مورد موضوع ” ناباروری ” تولید کنید. مخاطبان این موضوع می تواند زوج های جوان یا دانشجویان پزشکی یا پزشکان زنان و زایمان باشند.

اگر خواننده ی محتوای شما زوج های جوانی باشند که با مشکلات ناباروری مواجه هستند، باید تمام اصطلاحات پزشکی را حذف یا ترجمه نمایید و به زبانی ساده و قابل فهم سخن بگویید تا مخاطب، درک درستی از دلایل ناباروری و درمان آن داشته باشد.

محتوای تولیدی باید طوری باشد که مخاطب بعد از خواندن آن بتواند شرایط بدنی و هورمونی خود را بشناسد

محتوای تولیدی باید طوری باشد که مخاطب بعد از خواندن آن بتواند شرایط بدنی و هورمونی خود را بشناسد و سپس با داشتن اطلاعاتی به پزشک مراجعه کند تا روند درمان سریع تر صورت گیرد.

می توانید در تولید محتوای خود خلاقیت به خرج دهید و مطالب را از زبان اعضای بدن توضیح دهید تا مخاطب بیشتری را از طریق محتوا جذب کرده باشید. اما اگر همین عنوان را برای دانشجویان پزشکی بخواهید توضیح دهید، ورق بر می گردد.

تمام اصطلاحات زبان های خارجی رایج در پزشکی را باید به دانشجو آموزش دهید. تجارب پزشکان و مقالات مختلف را باید در محتوا لحاظ کنید و صفر تا صد اطلاعات پزشکی را باید در اختیار دانشجو قرار دهید. اما اگر محتوایی را برای پزشکی می خواهید ارائه دهید، باید از مطرح کردن مطالب ابتدایی و ساده جلوگیری کنید.

پزشکان با تجربه، بیشتر به دنبال مقالات و پژوهش های جدید در سراسر دنیا هستند تا درمان ها و داروهای جدید را شناسایی کرده و برای بیماران استفاده نمایند.

برای تولید محتوایی که مخاطبانش پزشک هستند، می توانید در مقالات خارجی جست و جو و آن را ترجمه نمایید و در سایت خود بارگزاری کنید. شما با بارگزاری جدیدترین مقالات پزشکی، کاربران زیادی را به سایت خود سرازیر می کنید.

دو اصل اساسی در تولید محتوا

دو اصل اساسی در تولید محتوا
دو اصل اساسی در تولید محتوا

هرگونه تولید محتوایی، 2 اصل اساسی دارد که رعایت آن ها کمک زیادی در بهبود کیفیت محتوای تولیدی می کند.

1- مطالب غیر کپی

2- مطالب معتبر و صحیح

مهم ترین هدف از تولید یک محتوا، ارزش مطالعه کردن از طرف کاربر را دارد. تولید چنین محتوایی، کار ساده ای نیست و زمان و دانش زیادی می خواهد. اما یک محتوای خوب، مخاطب را مجاب می کند که تا انتهای مطلب را بخواند و به شکلی متفاوت عمل کند. برخی از عملکردها باعث بهبود بازدید سایت خواهد شد. به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • ترجمه مقالات و محتوای سایت های خارجی
  • لینک سازی مناسب در سایت و ایجاد بک لینک ها
  • تولید خبر در رابطه با موضوع سایت و محتوا
  • چاپ مجلات تخصصی

 

نکات کلیدی تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

نکات کلیدی تولید محتوای اینستاگرام چیست؟
نکات کلیدی تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

نحوه تولید محتوا برای فضاهای مجازی با سایت تخصصی بسیار متفاوت است. در ادامه به صورت خلاصه، به برخی از نکات تولید محتوای اینستاگرام می پردازیم:

  • متن کوتاه: در اینستاگرام، از نوشتن متن های طولانی خودداری کنید.
  • کیفیت عکس: کیفیت عکس و انتقال پیام از طریق عکس از مهم ترین عوامل جذب کاربر می باشد.
  • قالب مناسب: برای نشان دادن برندتان در پست ها، از قالب مناسبی استفاده کنید.
  • نوشته های کوتاه: در گالری عکس ها و ویدئوها، متون کوتاهی را درج کنید تا مخاطب در نگاه اول جذب محتوای شما شود.
  • موضوع محتوا: درانتخاب موضوع محتوا دقت داشته باشید که مرتبط با موضوع اصلی صفحه تان باشد.
  • تبلیغات: با زیاد شدن تعداد دنبال کننده هایتان، قطعا با پیشنهاداتی برای انجام تبلیغات در صفحه تان مواجه خواهید شد. دقت داشته باشید که انجام تبلیغات بیش از حد، باعث ایجاد دافعه برای کاربر خواهد شد.

برای تولید محتوای تخصصی پزشکی، به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

برای تولید محتوای تخصصی پزشکی، به چه چیزهایی احتیاج داریم؟
برای تولید محتوای تخصصی پزشکی، به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

یک محتوانویس باید به نیازهای مخاطبانی که به سایت ورود می کنند، توجه کند. برای درج محتوا در سایت، تقویم محتوا داشته باشد و با قوانین سئو آشنا باشد. درباره ی علم بازاریابی محتوا، پیش زمینه ای داشته باشد تا از بازار رقبا جا نماند. در ادامه، به فرایند تولید محتوای تخصصی پزشکی می پردازیم تا محتوایی جذاب و زیبا را تولید کنید.

تعیین استراتژی قدرتمند:

کسانی که خدمات تولید محتوا را ارائه می دهند، باید یک استراتژی بازاریابی محتوا برای سایت طراحی کنند تا میزان بازدید سایت، افزایش چشمگیری داشته باشند.

هنگام تولید محتوای تخصصی پزشکی باید به کلمات کلیدی و استفاده آن ها در متن، توجه زیادی داشت. بهتر است قبل از نوشتن، کلمات کلیدی را لیست کنید و در تقویم محتوایی ثبت کنید تا بتوانید در طول محتوا از آن ها استفاده کنید. شما می توانید برای یافتن کلمات کلیدی متناسب با موضوع متن، از ابزارهایی که پیشتر به آنان اشاره کردیم، استفاده نمایید یا از شرکت هایی که خدمات تولید محتوا ارائه می دهند، کمک بگیرید.

برای بهبود روند محتوای خود از بررسی سایت ها و محتوای رقبا غافل نشوید. مدیریت یک مجموعه بدون بررسی فعالیت رقبا لذتبخش نیست. همواره برای تولید یک محتوای خوب، باید موضوعات و مقالات جدید را بررسی کرد. اما اگر از اخبار و وقایع بی خبر ماندید، در مقابل با بررسی سایت رقبا می توانید از اخبار و وقایع مطلع شوید و به سرعت اقدام به تولید محتوا نمایید.

در محتوای خود ترکیبی از متن و تصویر و ویدئو استفاده کنید. محتوایی که فقط از متن تشکیل شده، برای خواننده خسته کننده می شود. استفاده از تصاویر و ویدئو به چشمان خواننده استراحت می دهد و خواننده مشتاق می شود تا ادامه متن را بخواند.

محتوا و برند خود را در اینترنت گسترش دهید

محتوا و برند خود را در اینترنت گسترش دهید. فقط ازسایت برای ارائه ی خدمات و محصولات استفاده نکنید. حضور خود را درشبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز پررنگ کنید تا مخاطبانتان چند برابر شوند. برای این کار، تصاویر، ویدئو و متن های کوتاه تولید کنید و در بازه های زمانی مناسب به طورمکرر، پست و استوری بگذارید. درعلم پزشکی، مطالب و مقالات زیادی وجود دارد. بنابراین بابت مطالب خیالتان راحت باشد که مطلب و موضوع کم نمی آورید.

در تولید محتوای پزشکی، متنوع عمل کنید. خدمات دیگری به مخاطب ارائه دهید. مثلا ثبت شماره تماس برای مشاوره های رایگان، اعتماد کاربر را برمی انگیزد.

در سایت، صفحه پرسش و پاسخ راه اندازی کنید

در سایت، صفحه پرسش و پاسخ راه اندازی کنید تا کاربران به پاسخ سوالات ذهنی برسند. اگر کاربر احساس کند که شما فقط به فکر خالی کردن جیبشان هستید، به راحتی سایت و صفحه شما را ترک خواهند کرد و به اطرافیان خود نیز توصیه می کنند که از خدمات شما استفاده نکنند.

برای نوشتن محتوا، تقویم محتوایی ایجاد کنید. تمام فعالیت هایی را که قرار است انجام دهید یا انجام داده اید را ثبت کنید. برای فعالیت های خود، مانند پست های سایت و شبکه های اجتماعی و استراتژی هایتان برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

ایجاد تقویم محتوایی، ابزاری ساده برای عملی سازی استراتژی بازاریابی می باشد. تقویم محتوا، راه رسیدن به اهداف شما نظیر جذب مخاطب، بازخورد قوی عملکرد محتوا و در نهایت افزایش فروش را هموار می کند. تشکیل این تقویم آسان است اما عمل به آن کمی دشواراست که مستلزم یک انگیزه قوی می باشد.

عناوین در محتوا از اهمیت ویژه ای برخورداراست. عناوین متن ها را جذاب و کاربردی بنویسید. از عبارات کنجکاوانه استفاده کنید. علاوه بر تولید محتوا با شرایط و نیازهای کاربران، باید به گیرایی و جذابیت محتوا نیز توجه داشته باشیم. زیرا مخاطبان از طریق همین عناوین هستند که به دنبال پاسخ هایشان می گردند.

اهمیت تصاویر در تولید محتوای تخصصی پزشکی

اهمیت تصاویر در تولید محتوای تخصصی پزشکی
اهمیت تصاویر در تولید محتوای تخصصی پزشکی

تصاویر؛ نقش مهم و حیاتی در تولید محتوا دارند. تصاویر در ترغیب کاربران برای ماندن در سایت و خواندن ادامه مطلب، تاثیر زیادی دارد. پس تصاویر را دست کم نگیرید و برای انتقال پیام، بیشتر از تصاویر در محتوا استفاده کنید.

اما استفاده از تصاویر نیازمند رعایت نکاتی است که در این بخش، به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. این نکات جزو قوانین سئو است و رعایت آن باعث بهبود سایت و افزایش رتبه و بازدید سایت خواهد شد.

  • نام گذاری تصاویر
  • کیفیت بالای 500 در 500 رزولوشن
  • ایجاد تصاویر منحصر به فرد
  • ثبت لوگو و برند روی تصاویر

 

محتوانویس، چه فنونی را باید آموزش ببیند؟

محتوانویس، چه فنونی را باید آموزش ببیند؟
محتوانویس، چه فنونی را باید آموزش ببیند؟

برای ایجاد یک محتوای خوب و قوی نمی توان بی گدار به آب زد. قبل از اقدام به تولید، فرد باید علومی را بیاموزد که در ادامه، به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
•    بازار شناسی: بررسی بازار و شناخت کسب و کارهایی که با علوم پزشکی در ارتباط هستند.
•    محصول شناسی: بررسی محصولات و خدماتی که با علوم پزشکی مرتبط هستند.
•    رقیب شناسی: بررسی سایت های رقبا و نحوه ی عملکرد آنان
•    مخاطب شناسی: ایجاد پرسونای مخاطب و شناسایی مشتریان احتمالی بر اساس نوع سایت
•    موضوع شناسی: شناسایی و لیست کردن موضوعات مرتبط با علوم پزشکی تخصصی
•    منبع شناسی: شناخت منابعی که می توان از آن ها برای تولید محتوا کمک گرفت.
•    فرصت شناسی: شناسایی فرصت ها و ایده های جدید تولید محتوا
•    روش شناسی: بررسی و کشف موثرترین روش های بازاریابی محتوای تخصصی پزشکی
•    ابزار شناسی: شناخت ابزارهای کاربردی مخصوص تولید محتوا برای بهینه سازی محتوا
•    ایده پردازی: کشف ایده های جدید و خلاق برای تولید محتوای پزشکی
•    برنامه ریزی و اجرا: یادگیری نحوه ی برنامه ریزی و زمان بندی در اجرا
•    ارزیابی عملکرد: بررسی عملکرد محتوای تولید شده و بررسی میزان اثربخشی آن

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

برای تولید محتوای تخصصی پزشکی، ابتدا باید دانش و علم خود را در تخصصی که می خواهید محتوا تولید کنید، افزایش دهید تا کاربر به شما اعتماد داشته باشد. سپس با ترفندها و رعایت تمام قوانین اصول سئو، اقدام به نوشتن کنید.

برای تولید محتوا و جذب کاربر، هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. اگر نکاتی که در این مقاله ذکر کردیم را رعایت کنید، محتوایی جذاب و بی بدیل خواهید داشت که به زودی با سیر عظیمی از مشتریان مواجه خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید