الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

فهرست مطالب

با ما باشید تا با الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را درباره کسب فالوور زیاد به شما بگوییم. از اهمیت داشتن مخاطب زیاد حرف خواهیم زد و به شما نشان خواهیم داد که جذب دنبال کننده از چه راه هایی ممکن است.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در راستای تکمیل مفاهیم این نوشتار، مطالعه مقاله انواع تبلیغات در اینستاگرام را به شما توصیه می نماییم.

همچنین اطلاع از الگوریتم استوری اینستاگرام نیز برای فهم بهتر این مقاله ضروری است.

فهرست مطالب:
  1. الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی و فیک؟
  2. مهمترین نکات در خصوص الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام
  3. سخن پایانی

 

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی و فیک؟

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی و فیک؟
الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی و فیک؟

افزودن فالوور به روشی واقعی و فعال با افزودن فالوور کاذب و غیرفعال کاملاً فرق دارد. اگر تنها هدف این است که با خرید هر نوع فالوور بلافاصله فالوور اینستاگرام را افزایش دهید، در این صورت مشکل شما حل نخواهد شد.

خرید فالوور جعلی و غیرفعال نه تنها باعث توسعه و ارتقا ی page یا صفحه شما نمی شود، بلکه ممکن است صفحه اینستاگرام شما را در معرض خطر غیرفعال سازی، مسدود یا بلاک قرار دهد.

خرید فالوور با کیفیت بالا به معنای خرید فالوور فعال و واقعی است که تنها در صورت خرید فالوور از یک سایت و سرور امن می توان به آن دست یافت.

لطفاً به یاد داشته باشید که فقط افزایش واقعی فالوور است که می تواند مخاطب بیشتری جذب کند و بلافاصله اعتبار و محبوبیت صفحه شما را افزایش دهد. خرید فالوور جعلی و نامعتبر، تأثیر زیادی در روند کار شما نخواهد داشت.

با این حال خرید فالوور هم زیاد توصیه نمی شود. چرا که آن ها احتمالا جزو جامعه هدف شما نبوده و با زمینه فعالیت پیج شما نیز متناسب نخواهند بود. از این رو حفظ آن ها کار دشواری خواهد بود. لذا توصیه می کنیم که الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام را آموخته و طبق آن به فعالیت بپردازید و مطمئن باشید، چنان چه کار خود را به خوبی انجام دهید، به نتیجه ایده آل خود دست خواهید یافت.

مهمترین نکات در خصوص الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

مهمترین نکات در خصوص الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام
مهمترین نکات در خصوص الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر تجارت و کسب و کارتان واقعاً برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام بسیار محبوب شوید، با ما همراه باشید تا راه های واقعی و اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام را به شما بگوییم.

پیشنهاد می کنیم از پست محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام دیدن کنید.

نمایه یا پروفایل خود را جذاب کنید

نمایه یا پروفایل خود را جذاب کنید
نمایه یا پروفایل خود را جذاب کنید

در ابتدا بدانید که نمایه اینستاگرام شما مانند ویترین است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد، از مشتری دور می شوید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و اولین و آخرین کلمه در اینستاگرام تصویری است که باید پخش شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه ایجاد کنید و آن ها را در پروفایل خود منتشر کنید. بنابراین، در نگاه اول، کاربران شما مجذوب پروفایل شما می شوند و می خواهند سریعتر شما را دنبال کنند. صفحات جذاب زیادی وجود دارد و مردم آن ها را دنبال می کنند. فقط به خاطر این که جذاب هستند.

البته مهم است که با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیو عالی، پروفایل خود را چشمگیرتر کنید.

رعایت همه این موارد به جذابیت بیشتر نمایه شما کمک می کند و ممکن است هر بازدید کننده، مشتاق پیگیری و فالو صفحه شما باشد.

از هشتگ ها استفاده کنید

از هشتگ ها استفاده کنید
از هشتگ ها استفاده کنید

مورد بعدی که در الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام مهم محسوب می شود، استفاده از هشتگ است.

هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ می تواند به رشد تجارت شما در اینستاگرام کمک کند.

اخیراً، اینستاگرام عملکرد دنبال کردن هشتگ ها را در برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. این باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام می شود و استفاده مداوم از هشتگ در پست های شما باعث افزایش فالوور صفحه اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از برچسب های معروف و به اصطلاح داغ در زمینه خود پیدا کنید و آن ها را فهرست کنید. برای این کار از جست و جوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت هشتگ مبتنی بر جست و جو در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد، کدام هشتگ ها مشابه هشتگ هایی است که جست و جو کرده اید و بسیاری از عکس ها با آن برچسب گذاری می شوند.

در هنگام ارسال پست ها تا حد ممکن از آن ها استفاده کنید. طبیعتاً هر عکسی که با هشتگ در اینستاگرام قرار می دهید، باعث می شود که 3 نفر شما را دنبال کنند.

با پیج های همکاران خود تعامل کنید

با پیج های همکاران خود تعامل کنید
با پیج های همکاران خود تعامل کنید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در یک رویداد اینستاگرام انجام دهید، تعامل با همفکران و همکاران خود است. اگر در اینستاگرام فعال هستید، می توانید دامنه خود را بدون جست و جو پیدا کنید. شما به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید صفحات مرتبط زمینه کاری خود را دنبال کنید و فعالیت آن ها را در اینستاگرام زیر نظر بگیرید. مستقیماً با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هرازگاهی با آنه ا ارتباط برقرار کنید. اشتراک با صفحه  دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شما و جذب بیشترین افراد برای تجارت شما می شود.

هنگامی که با صفحه ای با همان مضمون خود ارتباط برقرار می کنید، این فرصت را خواهید داشت که به لیست پیشنهادهای آن ها وارد شوید که باعث افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام شما می شود.

راه اندازی مسابقات اینستاگرامی

راه اندازی مسابقات اینستاگرامی
راه اندازی مسابقات اینستاگرامی

این مورد هم جزو مهم ترین ها در الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام است.

یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام، سازماندهی مسابقات اینستاگرام است. زیرا بسیاری از صفحات محبوب در اینستاگرام و همچنین صفحات ناشناخته از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید هنگام طراحی مسابقات خلاق باشید و برای برندگان مسابقه از هدایای دلگرم کننده و ارزشمند استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان با ارزش تر باشد، افراد بیشتری نیز برای ورود به مسابقه شما ترغیب می شوند.

با توجه به زمینه کاری خود در اینستاگرام می توانید مسابقات زیادی را در موضوعات مختلف شروع کنید. اما نکته مهم این است که سعی کنید، شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال، از شرکت کنندگان بخواهید که 5 نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و حتماً از آن ها بخواهید، به عنوان مثال 2 نفر از دعوت کنندگان برای ورود به مسابقه باید صفحه را دنبال کنند.

همان طور که مشاهده می کنید، مسابقات اینستاگرام به سرعت دنبال کنندگان صفحه شما را افزایش می دهد. بنابراین سعی کنید هرازچندگاهی در صفحه اینستاگرام خود مسابقات را شروع کنید.

از وب سایت خود برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

از وب سایت خود برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید
از وب سایت خود برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

اگر وب سایتی دارید، ایده های خوبی مرتبط با آن برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام وجود دارد. یک وب سایت با بازدیدکنندگان جدید هر روز بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شما است.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید، قرار دادن بنر اینستاگرام در پایین همه پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب پیروان جدید دارید. زیرا مطمئناً بسیاری از افراد می توانند مقالات شما را در Google ببینند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کنند که باید جذاب باشد.

حتماً آدرس اینستاگرام خود را به عنوان یکی از راه های ارتباطی در سایت بنویسید.

سعی کنید کاربران خود را به دنبال کردن صفحه اینستاگرام خود از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دعوت کنید. برای پاسخ مثبت به دعوت نامه خود، همیشه یک پیشنهاد ویژه و مقاومت ناپذیر لازم است. بنابراین حتماً یک پیشنهاد ویژه برای کاربران خود در نظر بگیرید.

بیشتر اعضای سایت شما ممکن است تاکنون اینستاگرام شما را دنبال نکرده باشند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود، می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یکی از راه های ارتباطی به آن ها معرفی کنید. همچنین در صورت ارسال ایمیل توسط اعضای شما، ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا باشند.

در صفحات مربوطه تبلیغ کنید

در صفحات مربوطه تبلیغ کنید
در صفحات مربوطه تبلیغ کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، تبلیغ در صفحات مربوط به زمینه کاری شماست. در این روش ابتدا باید صفحات مربوط به زمینه کاری خود را با جست و جوی عناوین شغلی یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و پس از مشاهده و بررسی شرایط مناسب با آن ها برای تبلیغات مذاکره کنید.

سعی کنید در صفحات مربوطه که تاکنون تبلیغ نشده اند، تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما موثرتر خواهد بود.

از تگ لوکیشن استفاده کنید

از تگ لوکیشن استفاده کنید
از تگ لوکیشن استفاده کنید

اگر می خواهید افراد بیشتری پست های شما را ببینند، پیشنهاد می کنیم از برچسب های مکان استفاده کنید. زیرا اینستاگرام می تواند پست های مربوطه را به افراد منطقه نشان دهد. این به طرز عجیبی دنبال کنندگان شما را در اینستاگرام افزایش می دهد.

تولید محتوای مداوم داشته باشید

تولید محتوای مداوم داشته باشید
تولید محتوای مداوم داشته باشید

یکی از مهمترین عوامل رشد صفحات اینستاگرام، تداوم تولید محتوا است. پس از بررسی تعداد زیادی از صفحات اینستاگرام که در مناطق مختلف فعالیت می کنند، به این نتیجه رسیدیم که در طولانی مدت، تولید مداوم محتوا باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام می شود. مهم است که به اینستاگرام ثابت کنید که فعال هستید و طرفداران شما منتظر انتشار مطالب شما هستند.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، اگر فعالیت شما در اینستاگرام مداوم باشد، تعداد ریک روزانه شما روز به روز افزایش می یابد که این باعث می شود، پست های شما بیشتر به چشم بیایند. این امر همچنین به طور مستقیم بر دید پست های شما در Instagram Explorer  تأثیر می گذارد.

سعی کنید هر روز حداقل یک پست در اینستاگرام خود ارسال کنید. یک تقویم محتوایی وجود دارد که متناسب با اصول برنامه شما پست های مختلفی را منتشر می کند. البته این موضوع در زمینه فعالیت و رقبا نیز صدق می کند. اما به طور کلی، بیشتر صفحات در حال رشد، حداقل یک مطلب در روز منتشر می کنند.

تولید محتوای جالب

تولید محتوای جالب
تولید محتوای جالب

بسیاری از افراد در اینستاگرام به دنبال تفریح ​​هستند. می توانید در هر زمینه از کار خود پست های جالبی ارسال کنید. پست های جالب ارسال کنید اما سعی کنید از موضوع اصلی کار خود خارج نشوید. اگر می توانید برای جلب مخاطب خود پست های جذاب ایجاد کنید، مطمئن شوید که آن ها نیز بخواهند پست های شما را برای دوستانشان ارسال کنند. این باعث می شود تا پیروان شما با گذشت زمان رشد کنند.

ارسال پست های چالش برانگیز در اینستاگرام

ارسال پست های چالش برانگیز در اینستاگرام
ارسال پست های چالش برانگیز در اینستاگرام

توجه داشته باشید که این نوع پست باعث افزایش رابطه مخاطب شما با پیچ شما می شود و همچنین به جذابیت بیشتر پست شما کمک می کند. سعی کنید از هر 10 پستی که منتشر می کنید، حداقل یک پست چالش برانگیز داشته باشید تا تعامل مخاطب با صفحه شما کاهش پیدا نکند.

ماهیت پست های چالش برانگیز این است که بسیاری از افراد، دوست دارند که دوستان دیگرشان از پست های شما باخبر شوند. همین امر باعث می شود تا پست های شما برای بسیاری از افراد ارسال شود. نکته مهم این است که شما باید کاری کنید که به دنبال کنندگانتان کمک کند، صفحه شما را توسعه دهند.

از الگوریتم اینستاگرام تبعیت کنید

از الگوریتم اینستاگرام تبعیت کنید
از الگوریتم اینستاگرام تبعیت کنید

شما باید در مورد الگوریتم اینستاگرام اطلاعات کافی کسب کنید. شما باید دقیقاً نحوه کار الگوریتم اینستاگرام را درک کنید. به عنوان مثال، شما به هیچ وجه نباید از پیروان جعلی استفاده کنید.

یا نباید بیش از حد از هشتگ های بی ربط در پست های خود استفاده کنید. یا به عنوان مثال، شما نباید اقدامی برای کاهش تعامل کاربر با صفحه خود انجام دهید. تاکنون هر آن چه در مورد آن صحبت کردیم، ارتباط مستقیمی با الگوریتم اینستاگرام داشت

به طور کلی، اگر می خواهید با الگوریتم اینستاگرام دوست باشید، نباید فعالیت های غیرواقعی داشته باشید. شما نباید قوانین Instagram را نقض کنید. شما باید کاملاً طبیعی باشید و فعالیت خود را در اینستاگرام ادامه دهید تا تأثیرگذار باشید و مخاطبان خود را راضی نگه دارید.

شما در حال مطالعه مقاله الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام هستید. با ما بمانید.

ارسال پست در بهترین زمان

ارسال پست در بهترین زمان
ارسال پست در بهترین زمان

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود و افراد بیشتری آن ها را دوست داشته باشند، باید بهترین زمان برای ارسال پست های خود در اینستاگرام را پیدا کنید. فقط کافی است بینش اینستاگرام را مشاهده کرده و فعالیت فالوورها را در صفحه خود بررسی کنید. میزان تعامل کاربر را با برخی از پست های اخیر خود بررسی کنید تا زمان مناسب را برای ارسال پست بدانید. این امر به طور جدی در مشاهده پست های شما تأثیر می گذارد.

بدیهی است که اگر پست های شما در زمان مناسب منتشر شود، توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد و در نهایت، تعداد فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد.

ثابت کنید که یک ربات نیستید

ثابت کنید که یک ربات نیستید
ثابت کنید که یک ربات نیستید

طبق الگوریتم اینستاگرام که قبلاً به آن اشاره کردیم، باید مطمئن شوید که یک ربات اینستاگرام محور نیستید. اگر ثابت کردید که چیزی فراتر از یک ربات هستید، مطمئن شوید که اینستاگرام به صفحه شما توجه زیادی نشان می دهد، به این معنی که فعالیت شما توسط افراد بیشتری دیده می شود.

برخلاف ربات ها که به طور طبیعی با همه تعامل دارند. به عنوان مثال، همیشه مستقیم پاسخ دهید. سعی کنید ویس را مستقیم ارسال کنید. حتماً به پیام های مستقیم افرادی که شما را دنبال نمی کنند، پاسخ دهید.

فراموش نکنید که باید استوری بگذارید. کاملاً به نظرات پاسخ دهید و فقط با یک ایموجی خود را راحت نکنید. به طور کلی، برای اطمینان از این که شما یک ربات نیستید، از همه چیز اینستاگرام استفاده کنید.

سوال و جواب در استوری

سوال و جواب در استوری
سوال و جواب در استوری

ارسال داستان های سوالی در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است. وقتی یک استوری با پرسش ارسال می کنید، باعث افزایش تعامل کاربر با صفحه شما می شود. در واقع شما آن ها را مجبور می کنید که به سوالات شما پاسخ دهند و با گذشت زمان، این تعامل باعث می شود تا داستان شما از دیگران پیشی بگیرد و این باعث جذاب شدن داستان شما می شود.

اگر پرسش های چالش برانگیزی را در داستان خود بپرسید، باعث محبوبیت و در نهایت جذاب شدن داستان شما خواهد شد. البته هرچه داستان شما بیشتر دیده شود، فالوورهای بیشتری خواهید داشت.

بنابراین، این مورد هم جزو نکات مهم الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام است.

هشتگ و منشن در استوری

هشتگ و منشن در استوری
هشتگ و منشن در استوری

سعی کنید از هشتگ های مربوطه استفاده کنید و از افراد در داستان خود نام ببرید. این نکته، داستان شما را بیشتر به چشم می آورد. به عنوان مثال، اگر در داستان خود از یک فعال در زمینه فعالیت خود نام ببرید، او به صفحه شما می آید و شما را دنبال می کند. زیرا زمینه کاری او مربوط به کار شما است، پس ممکن است شما در لیست پیشنهادات او باشید، که باعث می شود پیروان شما به مرور زمان بیشتر شوند.

پخش زنده و پرسش و پاسخ

پخش زنده و پرسش و پاسخ
پخش زنده و پرسش و پاسخ

استفاده از آموزش پخش زنده و پرسش و پاسخ مستقیماً باعث افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام شما می شود. مردم دوست دارند یاد بگیرند. اگر آموزش های زنده یا پرسش و پاسخ دارید، حتماً آن ها را به بسیاری از افراد معرفی کنید. اینستاگرام همچنین به اجرای زنده با تعداد زیادی از افراد آنلاین توجه ویژه ای دارد.

بیشتر اوقات، برای فروش دوره های آموزشی گران قیمت، آموزش های زنده و پرسش و پاسخ زیادی وجود دارد که علاوه بر افزایش فالوور، فروش شما را نیز افزایش می دهد.

با فعالان حوزه خود تعامل داشته باشید

با فعالان حوزه خود تعامل داشته باشید
با فعالان حوزه خود تعامل داشته باشید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوورهای هدفمند در اینستاگرام، تعامل با فعالان حوزه شماست. سعی کنید به پست های آن ها واکنش نشان دهید. پست های آن ها را لایک کنید و درباره پست های آن ها نظر دهید. در صورت امکان، پخش زنده مشترک را با آن ها انجام دهید، زیرا این کار باعث تعویض پیروان شما می شود.

اینستاگرام همچنین اخیراً دسته موضوعی را راه اندازی کرده و صفحات مربوطه را به کاربران نشان می دهد. به همین دلیل، برای اینک ه توسط افراد بیشتری دیده شوید، بهتر است با فعالان حوزه خود ارتباط برقرار کنید.

کپشن حرفه ای بنویسید

کپشن حرفه ای بنویسید
کپشن حرفه ای بنویسید

نوشتن یک عنوان جذاب در اینستاگرام، یک هنر است. اگر توجه کرده باشید، بسیاری از پست های تعاملی در اینستاگرام دارای عناوین چشمگیر هستند. بر اساس پست خود، سعی کنید از عناوین خوب و مرتبط استفاده کنید. ارسال عنوان بر روی پست یکی از مهمترین دلایل شرکت کاربران در پست شماست. اینستاگرام همچنین از مفید بودن پست هایی که منتشر می کنید، برای مخاطبان شما اطمینان می دهد.

قانون تعامل 20 دقیقه ای

قانون تعامل 20 دقیقه ای
قانون تعامل 20 دقیقه ای

قانون تعامل 20 دقیقه ای به مرور زمان دنبال کننده های شما را افزایش می دهد. طبق این قانون، قبل از انتشار پست جدید، 20 دقیقه در تعامل با دیگران باشید.

پست های آن ها را لایک کنید و در مورد آن ها نظر دهید. به شما این امکان را می دهد که در ازای کارهایی که انجام داده اید، بلافاصله از صفحه شما دیدن کنند و پست جدید را لایک کنند. با گذشت زمان، این یک تعامل واقعی خواهد بود. به تدریج پیروان شما افزایش می یابند و پست های شما بیشتر دیده می شوند.

پست های زیادی ارسال نکنید

پست های زیادی ارسال نکنید
پست های زیادی ارسال نکنید

درست است که قبلاً به این موضوع اشاره کردیم و گفیم که شما باید در اینستاگرام فعال باشید، اما این به این معنی نیست که بدون برنامه پست بگذارید.

بعد از دیدن پست شما، بسیاری از پیروان شما تصمیم می گیرند که آیا با شما بمانند یا نه! اگر تعداد زیادی پست ارسال کنید، آن ها را مجبور خواهید کرد که دیگر شما را دنبال نکنند. باید سعی کنید، تعداد مناسب پست های روزانه را به دست آورید. این را می توان از طریق آزمون و خطا به دست آورد. زیرا از صفحه ای به صفحه دیگر متفاوت است.

همان طور که حساب شما رشد می کند و دنبال کنندگان بیشتری به دست می آورید، می توانید به تدریج تعداد پست ها را افزایش دهید. به عنوان مثال، یک صفحه 1000 فالووری باید روزانه 1 تا 2 پست ارسال کند. یا صفحه ای که حداکثر 10 هزار دنبال کننده دارد باید روزانه دو تا سه پست منتشر کند. علاوه بر این، برای صفحاتی که تعداد زیادی فالوور دارند، باید تعداد پست های روزانه افزایش یابد.

دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید

دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید
دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام، برچسب گذاری سایر افراد در پست های خود است. وقتی دوستان خود را در پستی تگ می کنید، در واقع این پست را به نمایه آن ها اضافه می کنید و آن را در قسمت پستی که آن ها برچسب گذاری کرده اند، قرار می دهید. با این کار دوستانتان می توانند پست های شما را ببینند که باعث افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام می شود.

بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام

بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام
بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام

مورد آخری که به عنوان یک الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام بررسی می کنیم، اکسپلور است.

یکی از بهترین و آسان ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام، ورود به اکسپلورر است. قبل از ورود پست ما به  Instagram Explorer، اولین کار بهینه سازی Instagram Explorer است. این بدان معنی است که برای مشاهده فقط پست های مربوط به حوزه کاری خود، باید اقدامات خاصی را در Explorer انجام دهیم.

برای این کار ابتدا باید پست های بی ربط را در Explorer پاک کنیم. در مرحله اول، پستی را که دوست نداریم در کاوش خود ببینیم، باز می کنیم و سه نقطه بالای تصویر را لمس می کنیم. گزینه “علاقه مند نیستم” را لمس کنید. با این کار دیگر پست های بی ربطی در کاوشگر خود مشاهده نخواهیم کرد.

در مرحله بعدی، ما باید به صفحه مربوط به حوزه خود برویم و پست های آن ها را لایک و ذخیره کنیم. اگر نظر بدهیم، عالی خواهد بود.

با این کار به اینستاگرام ثابت می کنیم که به حوزه کاری خود علاقه مند هستیم و با مخاطبان آن حوزه ارتباط برقرار می کنیم. مطمئن باشید که این روش جدید افزایش طرفداران کاملاً مطابق با الگوریتم اینستاگرام است که کاملاً کاربردی و درست است.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا مبحث الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام را واکاوی کرده و به مهم ترین راه های افزایش فالوور اشاره کنیم.

نا گفته پیداست که هر چه تعداد فالوور شما بیشتر باشد، فعالیت شما توسط افراد بیشتری دیده خواهد شد که این برای کسب و کار یا فعالیت هنری شما بسیار ارزش دارد.

امیدواریم با ارائه این مطلب توانسته باشیم به شما در جهت کسب یک طیف گسترده از مخاطب هدف کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید