افزونه Restrict Content Pro | سیستم اشتراک طلایی وردپرس + افزودنی ها

Restrict Content Pro free min

فهرست مطالب

با استفاده از افزونه Restrict Content Pro شما میتوانید بخش vip در وردپرس رو راه اندازی نمایید منظور از بخش VIP همان بخش اشتراک طلایی یا اشتراک ویژه در وردپرس است که توسط تیم بسیار قدرتمند و حرفه ای آماده سازی شده است و همچنین توسط آیلین وب به فارسی ترجمه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

[toc]

نصب restrict-content-pro
سیستم اشتراک طلایی وردپرس

چرا افزونه Restrict Content Pro؟

سوال اینه که ما در بین چندین افزونه بری اشتراک طلایی در وردپرس باید از این افزونه وردپرسی استفاده کنیم؟ چندین افزونه برای این کار وجود دارد و ما باید در بین این افزونه ها دنبال بهترین باشیم. از نظر محبوبیت و بهترین بودن افزونه Restrict Content Pro فارسی میتواند بهترین انتخاب برای هر سایت وردپرسی باشد.

پیشنهاد میشه : مقایسه افزونه های عضویت ویژه در وردپرس

این افزونه ویژگی های بسیار زیادی دارد و هیچ ابزاری رو از قلم ننداخته اند و سعی کرده اند تا یک افزونه بدون نقص در این زمینه طراحی و برنامه نویسی کنند. یکی از ویژگی های مهم و اساسی این افزونه اینه که با افزونه های ووکامرس و EDD سازگاری کامل دارد.

منظور از عضویت پولی در وردپرس یا اشتراک ویژه در وردپرس چی هست؟

این روش هم یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی برای سایت های میباشد و امروزه در کنار بهترین روش ها هم قرار گرفته است. کارکرد این سیستم به این صورت است که تمام محصولات رو محدود میکنید و پلن هایی رو توی سایت تعریف میکنید و کاربر یکی از این پلن ها رو انتخاب میکنه و یک وجهی رو پرداخت میکنه و میتونه تا مثلا یک ماه، 2 ماه، 1 سال و … از تمامی محصولات به صورت رایگان استفاده کنه. و توی سایت ها با نام های اشتراک VIP ، ععضویت پولی در وردپرس و … دیده میشه.

ویژگی های مهم افزونه اشتراک طلایی وردپرس

این افزونه ویژگی های بسیار زیادی دارد که در زیر بخشی از این ویژگی های حرفه ای افزونه Restrict Content Pro رو براتون آماده کردم.البته این امکانات فقط جزئی کوچک از این افزونه بزرگ است.

ارائه کدهای تخفیف عضویت ویژه وردپرس

میتوانید کدهای تخفیفی قرار دهید و با این کدها، تخفیف های ویژه ای به کاربران و بازدیدکنندگان ارائه دهید. این امکان میتواند بسیار کمک کند به شما تا به کایران ویژه خود کدهای تخفیف جشنواره ای و عیدانه و … اعمال کنید.

سازگاری با درگاه های پرداخت ایرانی

در هنگام پرداخت کاربران باید از دیگاه استفاده شود. این افزونه با درگاه های پرداخت ایرانی سازگاری دارد و میتوانید براحتی از این درگاه های استفاده کنید.

ارائه گزارش های کامل

گزارش های زیبا و کاربردی برای نشان دادن اینکه سایت عضویت شما به خوبی کار میکند یا نه. عملکرد ماه جاری یا هر دوره زمانی دیگر را به راحتی مشاهده کنید. گزارش ها به صورت روزانه، هفتگی ، ماهانه و … داده میشود.

نصب بسیار آسان

افزونه Restrict Content Pro براحتی با چند تا کلیک ساده نصب و راه اندازی میشود و نیازی نیست که برای هر قدم کدنویسی انجام دهید یا تنظیمات زیادی انجام بدید.

امکانات دیگه ای داره و فقط میشه با نصب و پیکربندی به این امکانات دسترسی داشت :

  • فارسی سازی شده
  • حجم بسیار کم
  • گرفتن خرورجی از داده ها
  • پشتیبانی رایگان
  • بروزرسانی رایگان
  • قیمت بسیار مناسب
  • مستندات آنلاین
  • ایمیل های اطلاع رسانی
  •  و …

توی گالری تصایر میتوانید اسکرین شات های افزونه را مشاهده کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/restrict-content-pro-0226888/restrict-content.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید