ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

شرکت های دیجیتال مارکتینگ در همه جای جهان وجود دارند. خدمات و سرویس های متنوعی که توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شوند به عرضه کنندگان این امکان را می دهد تا در میان حجم عظیمی از هرز نامه ها و اطلاعات انبوه در دنیای دیجیتال، پیام تبلیغاتی خود را به جامعه هدف مشتریان ارسال نمایند.

پیدایش دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر، نقطه عطفی بر فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی است و در های جدیدی را به روی صنعت بازاریابی گشوده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ بپردازیم و بهترین شرکت ها را در این زمینه معرفی کنیم.

تیم هشت با بهره گیری از متخصصان مجرب و نام آشنا در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ، بهترین کیفیت را در خدمات بازاریابی دیجیتال به شما ارائه می کند.

جهت دریافت مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

09120647344

خدمات مربوط به برندینگ، طراحی هویت سازمانی و برندینگ اینترنتی

در مورد خدمات مربوط به برندینگ، طراحی هویت سازمانی و برندینگ اینترنتی تبلیغات گسترده حرف اول و آخر را می زند.

البته نباید از استراتژی صحیح تبلیغات و برنامه ریزی دقیق در این زمینه نیز غافل بود.

 خدمات مربوط به سوشیال مارکتینگ (تبلیغات در شبکه های اجتماعی)

جهت دریافت خدمات مربوط به سوشیال مارکتینگ (تبلیغات در شبکه های اجتماعی) می توانید با ما در تماس باشید.

ما با داشتن روزمه بسیار درخشان و موفق آماده ایم تا برند و یا کسب و کار شما در این فضا رونق دهیم.

09120647344

خدمات مربوط به تبلیغات اینترنتی در سایت های هدف و پر بازدید

دمات مربوط به تبلیغات اینترنتی در سایت های هدف و پر بازدید نیز جزو پروسه های همکاری با ما در تیم هشت محسوب می شود.

البته قبل از هر چیز باید بررسی کنیم که آیا این تبلیغات موثرترین روش برای کسب و کار شماست یا خیر.

 خدمات ساخت تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافیک و انیمیشن

جهت دریافت مشاوره در زمینه خدمات ساخت تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافیک و انیمیشن می توانید روی ما حساب کنید. 

ما با داشتن ده ها نمونه موفق در این زمینه نیز در کنار شما خواهیم بود.

همان طور که می دانید یکی از روش های تولید محتوا در اینستاگرام یا حتی ویدیو مارکتینگ تولید ویدیو های موثر و با قیمت مناسب است.

پس با ما تماس بگیرید.

 شما در دیجیتال مارکتینگ به چه خدماتی نیاز دارید؟

بسته به نوع کسب و کار و مخاطبان آن ممکن است به روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ نیازمند شوید.

برخی بیزینس ها در اینستاگرام بسیار پربازده و موفق هستند در حالیکه برخی دیگر بهتر است روی ادوردز کار کنند.

برای اینکه بدانید کدام گونه دیجیتال مارکتینگ مناسب کار شماست با ما در تماس باشید.

09120647344

 سرویس های کامل تبلیغات دیجیتال را از ما بخواهید

شما می توانید  سرویس های کامل تبلیغات دیجیتال را از ما بخواهید. 

ما با 100 نمونه موفق و تجربه شده آماده هستیم تا جان تازه ای در رگ های کسب کار شما تزریق کنیم.

نگران نباشید و با ما تماس بگیرید تا با استفاده از آخرین راه کارها و ترفند های تبلیغاتی کار شما را رونق دهیم .

 خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تنها یکی از اسلحه های ما در نبرد مارکتینگ به شمار می رود.

ما می توانیم پس از آنالیز سایت رقبا و سایت خود شما به شما راهکارهای ویژه ای ارائه دهیم.

توصیه میکنیم در راستای اهداف این مقاله دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام را نیز مطالعه نمایید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

چرا دیجیتال مارکتینگ با اهمیت است؟

دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی چه تفاوتی دارد؟

دو روش در اجرای دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کنند؟

در دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می شود؟

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده شامل استفاده از ابزار های الکترونیکی مثل موبایل، اینترنت و… برای انجام فعالیت های تبلیغاتی است. گستره ی ابزار های مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ بسیار وسیع است و هر عاملی که با فضای دیجیتال مرتبط باشد در این دسته از بازاریابی جای می گیرد.

امروزه کمتر کسی دیجیتال مارکتینگ را به عنوان زیر مجموعه ای از مدیریت تبلیغات و مدیریت بازاریابی می شناسد. متخصصان بازاریابی در چند سال اخیر به این حقیقت رسیده اند که دیجیتال مارکتینگ یک دانش و مهارت جدید است و ابزار ها و تکنیک های مختص به خودش را دارد.

آنچه که در دیجیتال مارکتینگ با اهمیت است امکان طراحی و تدوین استراتژی های راهبردی است. بازاریابی دیجیتال به شما این قابلیت را می بخشد که نقشه ی راهی برای فعالیت های تبلیغاتی کسب و کار خود ترسیم نموده و برای قدم به قدم آن برنامه ریزی و بودجه بندی داشته باشید.

در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزار های قدرتمند مانند سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و… قادر خواهید بود نام برند خود را برای همیشه در ذهن کاربران حک کنید و مشتریان بیشتری را به مشارکت و فعالیت وادار سازید.

چرا دیجیتال مارکتینگ با اهمیت است؟

چرا دیجیتال مارکتینگ با اهمیت است؟
چرا دیجیتال مارکتینگ با اهمیت است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که با وجود روش های متعدد بازاریابی سنتی مثل تبلیغات شهری، تبلیغات تلفنی و… چرا توجه صاحبان کسب و کار ها تا این حد به دیجیتال مارکتینگ جلب شده است؟ دیجیتال مارکتینگ چه مزیت برجسته ای نسبت به بازاریابی سنتی دارد که همه ی عرضه کنندگان خواهان آن هستند؟ در این بخش از مقاله قصد داریم تا برای این پرسش ها پاسخ منطقی و قانع کننده ای ارائه دهیم.

دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی چه تفاوتی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی چه تفاوتی دارد؟
دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی چه تفاوتی دارد؟

مهم ترین تفاوت بین این دو شیوه بازاریابی در قابل‌اندازه گیری بودن آن هاست. در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزار هایی مثل متریکس و گوگل آنالیتیکس، می توانید داده های مربوط به پروژه های تبلیغاتی تان را به دقت آنالیز کنید و محاسبه نمایید که به کار گیری هر کدام از روش های بازاریابی با توجه به میزان بودجه ای که خرج آن کرده اید تا چه میزان به صرفه بوده است.

هر مدیری مایل است بداند از میان روش های تبلیغاتی که به کار گرفته است کدام روش موثر بوده و کدام یک بازدهی چندانی نداشته است. در دیجیتال مارکتینگ شما از این قابلیت کاربردی بهره مند هستید.

حتی با استفاده از ابزار های آنلاین می توانید هر لحظه از تعداد افرادی که بر روی لینک شما کلیک کرده اند یا به سایت شما وارد شده اند خبردار شوید و اگر به طور مثال ببینید که یکی از روش ها مثلا تبلیغات کلیکی بازخورد چندانی نداشته، می توانید آن را در همان لحظه متوقف کنید. در بازاریابی به روش سنتی هیچ کدام از این امکانات وجود ندارد و قادر نخواهید بود میزان کیفیت پروژه های تبلیغاتی تان را ارزیابی کنید.

اگر بدانید هر یک از برنامه هایی که برای بازاریابی در نظر گرفته اید تا چه حد با استقبال مشتریان روبرو بوده است می توانید بهترین مسیر را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید و به این روش از هدر رفت هزینه ها جلو گیری خواهید کرد.

تفاوت دیگر دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی، قابلیت تعامل مستقیم و ارتباط بر قرار کردن بی واسطه با مشتریان است. بستر دیجیتال فضای مناسبی برای گفتگو و مشارکت با مشتریان بالقوه و ترغیب آن ها به استفاده از خدمات یا کالا های شماست.

بازاریابی سنتی مبتنی بر باز داشتن مشتری و جلب توجه اجباری است

بازاریابی سنتی مبتنی بر باز داشتن مشتری و جلب توجه اجباری است. بسیاری از افراد این شیوه را نوعی مزاحمت تلقی می کنند و شاید از مشارکت با محصولات شما زده شوند.

اما در بازاریابی دیجیتال اساس تبلیغات بر ارائه ی اطلاعات مفید می باشد. این روش به مشتری احترام و اعتبار می بخشد و باعث ایجاد وفاداری به برند شما می گردد.

همچنین تبلیغات محتوایی در فضای دیجیتال نوعی کاشت و برداشت است یعنی با ارائه اطلاعات ارزشمندی که در ویدیو ها یا متن های تبلیغاتی تان بیان می کنید، مخاطب می تواند آزادانه تصمیم بگیرد و انتخاب کند و در آینده به جمع مشتریان بالفعل شما بپیوندد.

این در حالی است که در تبلیغات سنتی تنها برای مدت زمان کوتاهی توجه مخاطب را جلب می کنید و پس از مدت کوتاهی نام برند شما از خاطر مشتری حذف می شود. علاوه بر تمام این نکات، بازاریابی دیجیتال بسیار ارزان است و می توانید تنها در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها کاربران زیادی را از کیفیت و جزئیات خدمات خود مطلع کنید.

همه ی این دلایل باعث شده که امروزه کسب و کار های بزرگ کمتر روی بازاریابی سنتی تمرکز کنند و بخش عمده تبلیغات خود را به استفاده از بستر دیجیتال اختصاص دهند.

دو روش در اجرای دیجیتال مارکتینگ

دو روش در اجرای دیجیتال مارکتینگ
دو روش در اجرای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به دو روش آنلاین و آفلاین انجام می شود.

روش آنلاین

روش آنلاین
روش آنلاین

روش آنلاین شامل بازاریابی در بستر اینترنت است و اکثر افراد این روش را به عنوان کلیت دیجیتال مارکتینگ می شناسند. مزیت های برجسته ای که برای دیجیتال مارکتینگ نام برده ایم عمدتا مربوط به دیجیتال مارکتینگ آنلاین هستند. در این روش که به اختصار بازاریابی آنلاین نام دارد از عنصر ارتباط با مشتری و قابلیت اندازه گیری بازخورد ها بهره مند هستید.

روش آفلاین

روش آفلاین
روش آفلاین

در روش آفلاین به جای استفاده از اینترنت و موبایل، همان شیوه های سنتی به کار گرفته می شود اما با این تفاوت که از ابزار های الکترونیک برای اجرای طرح های تبلیغاتی استفاده می شود. تبلیغات در تلویزیون، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلفنی و نصب تابلو های الکترونیک در سطح شهر ها مثالی از کاربرد دیجیتال مارکتینگ به روش آفلاین می باشد.

در دیجیتال مارکتینگ آفلاین می توانید ماکت یا ورژن تبلیغاتی محصول خود را در دسترس عموم قرار دهید تا افراد کیفیت و راحتی استفاده از محصول شما را تجربه کنند و با خیال راحت در مورد آن تصمیم بگیرند.

نمونه ی این فعالیت را در نمایندگی های سامسونگ و فروشگاه های بزرگ در تهران می بینید. اما در روش آفلاین معایبی نیز وجود دارد که در ادامه در رابطه با آن توضیح داده ایم:

شما در حال خواندن مقاله ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید.

در دیجیتال مارکتینگ آفلاین چه معایبی وجود دارد؟

در دیجیتال مارکتینگ آفلاین چه معایبی وجود دارد؟
در دیجیتال مارکتینگ آفلاین چه معایبی وجود دارد؟

به طور کلی معایبی که در دیجیتال مارکتینگ به روش آفلاین وجود دارد مشابه با محدودیت هایی است که برای بازاریابی سنتی نام برده ایم. مهم ترین نقاط ضعف بازاریابی آفلاین عبارت اند از:

عدم امکان شخصی سازی محتوا:

عدم امکان شخصی سازی محتوا:
عدم امکان شخصی سازی محتوا:

وقتی تبلیغی را در تلویزیون یا بیلبورد های شهری نشان می دهید، محتوای آن برای همه ی افراد یکسان است. یعنی مشتریان بالقوه و فعال و حتی کسانی که در دایره مشتریان هدف شما نیستند همه یک پیام مشابه را دریافت می کنند.

در حالی که اگر می توانستید برای کسانی که با برند شما آشنا نیستند پیامی جداگانه بفرستید که به محصولات شما جذب شوند و برای مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده اند پیام دیگری با محتوای قدردانی و تخفیف ارسال کنید بازدهی کار شما بسیار بیش تر می شد.

در بازاریابی به روش آفلاین امکان ارائه تبلیغات هدفمند و شخصی سازی شده وجود ندارد و ناچارید به همه ی افراد یک محتوا را نشان دهید.

عدم سنجش و اندازه گیری کیفیت تبلیغات:

عدم سنجش و اندازه گیری کیفیت تبلیغات:
عدم سنجش و اندازه گیری کیفیت تبلیغات:

همان طور که در معایب بازاریابی سنتی توضیح داده ایم در این روش نیز قابلیت ارزیابی بازخوردهایتان را نخواهید داشت. مثلا اگر یک تبلیغ را در رادیو یا تلویزیون پخش کنید نمی توانید به طور دقیق بدانید که چند نفر تبلیغ شما را دیده اند و چند نفر به واسطه آن تبلیغ به خرید کردن از محصولات شما ترغیب شده اند.

از بین رفتن عنصر ارتباط با مشتری:

از بین رفتن عنصر ارتباط با مشتری:
از بین رفتن عنصر ارتباط با مشتری:

در دیجیتال مارکتینگ آفلاین شما یک محتوای تبلیغاتی تولید می کنید و آن را در معرض توجه عموم قرار می دهید. از این قسمت به بعد شما در روند بازاریابی محصولات تان نقشی ندارید. امکان گفتگو و تعامل بین مشتری و تولید کننده و مشارکت فعال در روش آفلاین به کلی از میان برداشته می شود و تنها قادر خواهید بود به صورت یک طرفه پیامی به جامعه هدف خود ارسال کنید.

در بازاریابی دیجیتال به روش آنلاین هیچ یک از این معایب وجود ندارد. البته با در نظر گرفتن همه ی این نکات بازاریابی دیجیتال به روش آفلاین باز هم از بازاریابی سنتی بسیار بهتر و موثر تر است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ شرکت هایی هستند که مسئولیت طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی شما را به عهده می گیرند. در این سازمان ها افراد متخصصی در حوزه های مختلف مانند متخصص سئو، متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی، متخصص تولید محتوا، طراح سایت و…حضور دارند و پس از آنالیز کامل وضعیت کسب و کار شما، یک استراتژی همه جانبه برای پیشبرد اهدافی که در بازاریابی مد نظر دارید طراحی می کنند.

سپس در مرحله ی بعد، با به کار گیری نیرو های حرفه ای در خط تولید خود قدم به قدم برنامه را اجرا می نمایند و تبلیغات شما در بستر دیجیتال بارگذاری می شود.

همکاری با آژانس های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند در مدتی معین مثلا شش ماه یا یک سال، به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کنند؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کنند؟
آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کنند؟

خدماتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهند بسته به نیاز شما متفاوت است. به طور مثال اگر در کار پوشاک و لباس هستید در فرایند دیجیتال مارکتینگ به شما پیشنهاد می شود تبلیغات در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام را انتخاب کنید و در کنار آن وبسایتی برای خرید و معرفی محصولات خود راه اندازی کنید.

یا مثلا اگر شرکت شما در زمینه ی مهندسی فعالیت می کند برای شما سایتی مبتنی بر اصول سئو طراحی می شود و امکان ثبت درخواست برای همکاری یا مشاوره به مشتریان داده می شود.

انتخاب این که چه نوع خدماتی برای بیزینس شما مناسب است

انتخاب این که چه نوع خدماتی برای بیزینس شما مناسب است پس از آنالیز کامل وضعیت کاری صورت می گیرد.  اگر به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای مراجعه نمایید ابتدا از شما سوالاتی درمورد وضعیت مالی شرکت، قشر هدف مشتریان، میزان بودجه و گردش مالی سالیانه، ویژگی های رقبا و… پرسیده می شود.

سپس سعی می کنند با دریافت دیتا های تخصصی و جزئی تر به درک کاملی از شرایط کسب و کار شما برسند. در نهایت با آنالیز داده های دریافت شده، یک استراتژی جامع و هدفمند برای شما طراحی می شود تا بتوانید با یک برنامه ی دقیق به اهداف تجاری خود دست پیدا کنید. ارائه ی یک برنامه مناسب با توجه به موقعیتُ شما در بازار از مهم ترین ویژگی های همکاری با آژانس های دیجیتال مارکتینگ است.

تیم دیجیتال مارکتینگ هشت با بررسی نقاط قوت کسب و کار شما در مقایسه با رقبایتان، دقیق ترین برنامه راهبردی برای پیشبرد اهداف شما تدوین می کند و قدم به قدم تا پیاده سازی کامل آن با شما همراه خواهد بود.

آن چه که تا به حال درباره ی فرآیند همکاری با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ گفته ایم به طور خلاصه از این قرار است:

آشنایی با برند شما و نقاط قوت و ضعف کسب و کار

تحقیق در مورد نیاز مشتریان و سلایق آن ها

تحلیل ویژگی های رقبا و یافتن برگ برنده شما در رقابت بازاریابی

تمرکز بر روی محتوای هدفمند و معنا دار

آنالیز کامل دیتا های مربوط به کسب و کار شما

طراحی یک استراتژی راهبردی برای فعالیت در بستر دیجیتال

پیاده سازی طرح ها

کنترل بازخورد و اندازه گیری میزان موفقیت پروژه های تبلیغاتی

 

در دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می شود؟

در دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می شود؟
در دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می شود؟

مهم ترین خدماتی که در دیجیتال مارکتینگ ارائه می شوند شامل موارد زیر هستند.

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (SEO):

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (SEO):
سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (SEO):

محتوایی که در وبسایت های خود منتشر می کنید نیازمند سازمان دهی و بهینه سازی است. بر طبق اصول سئو، متن ها و تصاویر طوری طراحی می شوند که کاربران با سرچ در موتور های جستجو راحت تر به آنها دسترسی داشته باشند.

وبسایت هایی که در صفحه اول گوگل به نمایش در می آیند لزوما بهترین محتوا را ندارند بلکه با بهره گیری از اصول و قوائد خاصی سازمان دهی شده اند که موتور های جستجو آن ها را در اولویت جستجو  قرار می دهند.

با به کار گیری ابزار هایی مانند سئو می توانید بازدید کنندگان بیشتری را از راه گوگل به سایت خود راهنمایی کنید و مشتریان بالقوه را در اولین قدم از فرایند مشارکت به سوی برند خود بکشانید.

سئو برخلاف بسیاری از ابزار ها هزینه کمی نیز دارد و به نسبت بازدید بالایی که جذب می کند بسیار مقرون به صرفه است. حتما این نکته را قبول دارید که کاربران در مواجهه با یک سوال، اولین کاری که می کنند جستجو در گوگل است. پس با استفاده از سئو می توانید همیشه در نتایج گوگل باشید و در بهترین زمان محصولات و کیفیت خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید.

بازاریابی از طریق موتور های جستجو (SEM):

بازاریابی از طریق موتور های جستجو (SEM):
بازاریابی از طریق موتور های جستجو (SEM):

در این روش شما به موتور های جستجو پول می دهید تا وب سایت شما را در کنار وب سایت های برتر نمایش دهند. حتما در گوگل دیده اید که برخی از سایت ها در صفحه ی اول جستجو برچسبی با عنوان Ad دارند. صاحبان این سایت ها با صرف هزینه زیادی از موتور های جستجو درخواست کرده اند که در اولویت بازدید ها قرار داشته باشند.

این روش در مقایسه با سئو بسیار پر هزینه تر است و ضمن اینکه تحقیقات می دهد درصد عظیمی از کاربران گوگل، نتایجی که به صورت تبلیغاتی و با برچسب Ad نمایش داده می شوند را نادیده می گیرند و به آن ها اعتماد نمی کنند.

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ:

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ:
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ:

ساده ترین کاری که برای ارسال یک پیام می توانید انجام دهید استفاده از ایمیل است. ایمیل فرستادن هیچ هزینه ای ندارد و قابلیت ارسال انواعی از محتوا را به شما می دهد.

می توانید به صورت گروهی به مشتریان بالقوه خود ایمیل بفرستید و توجه افراد را به محصولات خود جلب کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از موثر ترین روش ها در بازاریابی آنلاین است و نرخ بازگشت سرمایه بسیار خوبی دارد. به علاوه در این روش امکان ارسال تبلیغات هدفمند و شخصی سازی شده وجود دارد.

می توانید با استفاده از ایمیل با مخاطب خود وارد گفتگو شوید و ارتباط گرمی با مشتریان بر قرار کنید. جالب است که با وجود توسعه ی چشمگیر ابزار های دیجیتال همچنان ایمیل مارکتینگ در صدر خدمات پر بازده قرار دارد و بودجه زیادی از سوی عرضه کنندگان به این روش اختصاص می یابد.

بازاریابی محتوایی و استراتژی محتوا:

بازاریابی محتوایی و استراتژی محتوا:
بازاریابی محتوایی و استراتژی محتوا:

این دو ابزار هم پوشانی زیادی دارند و اغلب توسط افرادی که در حوزه بازاریابی فعالیت می کنند به جای یکدیگر به کار گرفته می شود. آن چه که در تبلیغات اهمیت دارد محتوای گیرا و جذاب است که روی مخاطب تاثیر می گذارد.

چنانچه که بیل گیتس می گوید: « محتوا پادشاه است.» در استراتژی محتوا، جریان پیوسته ای از اطلاعات به مخاطب ارائه می شود و در هر مرحله از فرایند مشارکت و خرید با او همراهی می کند.

به طور مثال در وبسایت های مربوط به برند های بزرگ، در هر صفحه طرح و شعار خاصی که مرتبط با آن قسمت از روند خرید است به مشتری نشان داده می شود و با این روش از اشتیاق مشتری به تعامل با آن برند مراقبت می شود. در واقع تولید کنندگان محتوا کاری می کنند که مخاطب هر لحظه از تصمیم خود برای خرید آن محصول مطمئن تر می شود.

تبلیغات بر اساس کلیک (PPC) :

تبلیغات بر اساس کلیک (PPC) :
تبلیغات بر اساس کلیک (PPC) :

در این روش بر مبنای تعداد کلیکی که بر روی تبلیغ شما می شود به سایت تبلیغ گیرنده پول پرداخت می کنید. تبلیغات کلیکی می تواند مقرون به صرفه باشد زیرا به هر حال درصدی از افرادی که = بر روی تبلیغ کلیک می کنند قصد خرید از شما را دارند و مجموع هزینه ی تبلیغات با سودی که از این راه کسب می شود تناسب دارد. البته اگر فردی بدون دلیل اقدام به کلیک کردن مکرر روی تبلیغ شما کند می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی:

بازاریابی در شبکه های اجتماعی:
بازاریابی در شبکه های اجتماعی:

حتما با شنیدن نام بازاریابی دیجیتال یکی از اولین موضوعاتی که به ذهن شما خطور کرده تبلیغات در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام است. شبکه های اجتماعی کاربران بسیار زیادی دارند و خیلی از افراد ممکن است مشتری بالقوه ی محصول یا برند شما باشند.

در شبکه های اجتماعی می توانید محتوا را در فرم های جذاب و متنوع به کاربران ارائه دهید و روی مخاطبان تاثیر بگذارید. یکی از اصلی ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در بازار امروز سوشال مدیا ها مثل همین اینستاگرام هستند که بازدهی بالایی در امر تبلیغات دارند.

اینفلوئنسر مارکتینگ:

اینفلوئنسر مارکتینگ:
اینفلوئنسر مارکتینگ:

مردم به چهره های محبوب اعتماد دارند و در زمینه های زیادی از آن ها تقلید می کنند. استفاده از قابلیت نفوذ و تاثیر گذاری سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها می تواند اعتماد را از سوی مردم به برند و محصولات شما جلب کند.

تنها یک بار دیده شدن برند تان در کنار چهره های مشهور کافی است تا برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی بمانید. روش اینفلوئنسر مارکتینگ به این دسته از بازاریابی که با استفاده از محبوبیت افراد معروف انجام می شود اختصاص دارد.

بازاریابی از طریق مشارکت در فروش:

بازاریابی از طریق مشارکت در فروش:
بازاریابی از طریق مشارکت در فروش:

در سیستم مشارکت در فروش یا Affiliate Marketing می توانید با یک فرد که تبلیغ گیرنده نام دارد توافق کنید که او در ازای هر خریدی که به واسطه ی تبلیغات او از شما صورت بگیرد درصدی از سود را دریافت کند. این روش در بازاریابی سنتی به نام بازاریابی پورسانتی هم شناخته می شود.

متخصصان تیم دیجیتال مارکتینگ هشت با تسلط بر کلیه ابزار های دیجیتال مارکتینگ، قوی ترین محتوای تبلیغاتی را متناسب با نیاز شما تولید می کنند و می توانید با تکیه بر مهارت و کیفیت، از پربازده ترین کمپین های بازاریابی برای شرکت تان بهره مند شوید.

پیشنهاد می کنیم از پست زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید.

استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ چقدر هزینه دارد؟

استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ چقدر هزینه دارد؟
استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ چقدر هزینه دارد؟

هزینه ها در فرایند دیجیتال مارکتینگ به نوع استراتژی ها وابسته است. به طور مثال اگر از دیجیتال مارکتینگ به روش آفلاین استفاده می کنید نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی برای تبلیغات تلویزیونی یا اجاره بیلبورد های پربازدید در سطح شهر دارید.

اما در روش آنلاین اکثر هزینه ها متناسب با میزان بازدهی کمپین ها می باشد و خرج زیادی برای اجرای پروژه های بازاریابی نخواهید داشت. بنابراین با توجه به بودجه خود هدف گذاری کنید و ابزار هایی که برای شما به صرفه تر است را انتخاب نمایید.

چه چالش هایی پیش روی دیجیتال مارکتینگ قرار دارد؟

چه چالش هایی پیش روی دیجیتال مارکتینگ قرار دارد؟
چه چالش هایی پیش روی دیجیتال مارکتینگ قرار دارد؟

بنا به نظر متخصصان این حوزه، سه چالش بزرگ در مسیر آینده ی دیجیتال مارکتینگ وجود دارد:

تنوع زیاد ابزار ها و دشواری در برنامه ریزی:

تنوع زیاد ابزار ها و دشواری در برنامه ریزی:
تنوع زیاد ابزار ها و دشواری در برنامه ریزی:

با وجود ده ها رسانه ی دیجیتال که هر کدم نقاط قوت و ضعف خود را دارند کار تصمیم گیری برای مدیران دیجیتال مارکتینگ سخت می شود. بسیاری از روش ها مشابه هم هستند و بازدهی نزدیک به هم نیز دارند. انتخاب نوع استراتژی ها و تکنیک های مورد نیاز، یکی از بزرگ ترین چالش ها در حوزه بازاریابی دیجیتال است.

بمباران اطلاعات و کاهش حساسیت مخاطب به پیام های تبلیغاتی:

بمباران اطلاعات و کاهش حساسیت مخاطب به پیام های تبلیغاتی:
بمباران اطلاعات و کاهش حساسیت مخاطب به پیام های تبلیغاتی:

در میان انبوه داده ها و هرزنامه ها در فضای دیجیتال، پیام های هدفمند و با محتوا گم می شوند و مخاطبان پس از مدتی نسبت به همه ی پیام های تبلیغاتی کم توجه می شوند. این اتفاق معضل بزرگی است که تنها با طراحی استراتژی های دقیق و به کار گیری تکنیک های حرفه ای می توان از عهده آن فائق آمد.

ارزان بودن خدمات و شکل گرفتن این تصور که دیجیتال مارکتینگ نیاز به تخصص خاصی ندارد:

ارزان بودن خدمات و شکل گرفتن این تصور که دیجیتال مارکتینگ نیاز به تخصص خاصی ندارد:
ارزان بودن خدمات و شکل گرفتن این تصور که دیجیتال مارکتینگ نیاز به تخصص خاصی ندارد:

بسیاری از مدیران این باور اشتباه را دارند و به صورت غیر حرفه ای به فضای دیجیتال هجوم می آورند. حضور برند های متعدد در این فضا باعث می شود رقابت به طرز شدیدی افزایش پیدا کند و این خود عاملی است که بمباران اطلاعاتی را تشدید می کند. دیجیتال مارکتینگ یک دانش و مهارت است و فعالیت در آن نیاز به تخصص و شناخت کافی دارد.

از اینکه تا انتهای پست ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما همراه بودید متشکریم.

اگر هنوز مردد هستید لطفا مقاله فواید دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید.

منبع

۱ دیدگاه دربارهٔ «ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ;

دیدگاهتان را بنویسید