آموزش راهکار های کسب درآمد ویژه از طریق وردپرس

money wp

فهرست مطالب

همانطور میدانید با گسترش اینترنت تقریبا همه افراد به اینترنت دسترسی دارند و این فضا بسیار گسترده شده است، این گستردگی اینترنت میتواند بهترین راه برای کسب درآمد باشد، اینترنت امروزه یکی از بهترین روش های کسب درآمد در دنیا است که افراد زیادی درآمد های میلیونی از آن دارند، اما کسب درآمد از اینترنت هم روش های مختلفی دارد و یکی از آنها کسب درآمد از وردپرس است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا بسیار حرفه ای است که میتواند به عنوان یک منبع درآمد بسیار بزرگ باشد، میتوانید به آموزش WordPress به صورت رایگان بپردازید، شما با استفاده از وردپرس میتوانید در منزل خود از طریق آن با روش های مختلفی در اختیار دارید کسب درآمد داشته باشید، ما در این مقاله سعی داریم شما را با تمامی روش های کسب درآمد از وردپرس آشنا کنیم و راهکار های آنها را به شما توضیح دهیم که بتوانید کسب درآمد خود را به بهترین شکل انجام دهید.

کسب درآمد از وردپرس
روش های عملی کسب درآمد از wordpress در سال 99

روش های کسب درآمد از وردپرس:

کسب درآمد از وردپرسهمانطور که گفته شد در وردپرس روش های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد و ما در این مقاله به معرفی آنها میخواهیم بپردازیم، توجه داشته باشید روش هایی که میخواهیم به شما معرفی کنیم کاملا تضمینی است و افراد زیادی توانسته اند از این راه ها کسب درآمد فوق العاده داشته باشند.

طراحی سایت با وردپرس:

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا به اصطلاح سایت ساز است که توانایی اجرای هر نوع سایتی را دارد و شما در طراحی سایت با وردپرس هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت، یکی از روش های کسب درآمد زا وردپرس هم این مورد است، شما میتوانید پروژه های طراحی سایت دریافت کنید و از طریق انجام این پروژه ها کسب درآمد داشته باشید، با گسترش اینترنت اکثر شرکت ها ها یا هایپر مارکت های فیزیکی نیاز به سایت دارند که این نیاز ها میتواند فرصتی بزرگ برای کسب درآمد شما باشد.

برای کسب درآمد از این روش حتما باید به وردپرس مسلط باشید و توانایی اجرای هر نوع وب سایتی را با استفاده از این سیستم داشته باشید، البته سایت های که با وردپرس هم طراحی میشوند دو نوع هستند که به توضیح مختصری از آنها میپردازیم.

طراحی سایت با قالب آماده:

کسب درآمد وردپرسافراد و یا شرکت هایی هستند که به تازگی میخواهند شروع به فعالیت در کنند، این افراد هم هزینه کمتری میپردازند و هم نیاز به سایت های اختصاصی ندارند، شما میتوانید با استفاده از قالب های آماده این سایت ها را طراحی و اجرا کنید، قالب های آماده بسیار زیادی برای انواع سایت ها وجود دارد که شما میتوانید برای طراحی هر نوع وب سایتی از آنها استفاده کنید، طراحی سایت با قالب های آماده برای شما هم مزیت دارد، یکی از مزایایی آن اجرای سایت بدون دردسر و در زمان کم است، شما با قالب های آماده میتوانید سایت مشتری های خود را در عرض 5 دقیقه اجرا کنید.

اگر پیدا کردن قالب وردپرس برای شما سخت است، میتوانید از ما قالب های حرفه ای را تهیه نمایید، که توسط تیم ما 24 ساعته پشتیبانی میشوند و هر مشکلی با قالب ها داشته باشید میتوانید از طریق پشتیبانی آنها را رفع نمایید.

طراحی سایت وردپرس با قالب اختصاصی:

یک سری پروژه های دیگر هم وجود دارند که نیاز است شما قالب اختصاصی برای آنها طراحی کنید و کارفرما انتظار یک سایت اختصاصی و حرفه ای را دارد، شما در این پروژه ها باید، به زبان های برنامه نویسی تحت وب مسلط باشید که بتوانید قالب وردپرس اختصاصی طراحی کنید، این نوع پروژه معمولا قیمت بیشتری نسبت به نوع قبلی دارند اما زمان بیشتری برای طراحی نیاز دارند و شما باید بسیار در طراحی آنها دقت کنید، اما اگر به زبان های برنامه نویسی را مسلط نیستید ما یک راهکار برای طراحی قالب اختصاصی برای شما داریم.

المنتور یار همیشگی شما: یادگیری زبان های برنامه نویسی تحت وب برای هر فردی ساده نیست و افرادی هستند که به زبان های برنامه نویسی علاقه ندارند، شما هم اگر وقت یادگیری زبان های برنامه نویسی را ندارید و یا علاقه ای به یادگیری آنها ندارید میتوانید از افزونه صفحه ساز قدرتمند المنتور استفاده کنید، المنتور یک افزونه بسیار پیشرفته و حرفه ای است که شما میتوانید تمامی بخش های یک سایت را بدون یک خط کد نویسی طراحی و اجرا کنید.

افزونه المنتور

شما با تهیه این افزونه نصب آن در وب سایت خود میتوانید با استفاده از روش کشیدن و رها کردن ( Drag and Drop ) هر نوع طرحی را در سایت خود اجرا کنید، اگر هم به این افزونه مسلط نیستید نگران نباشید آیلین وب در کنار شماست، ما یک دوره رایگان آموزش المنتور برای شما تهیه و تولید کرده ایم که میتوانید به صورت کامل به المنتور مسلط شوید و هر نوع سایتی را با استفاده از این افزونه قدرتمند طراحی کنید.

انجام خدمات تخصصی سئو وردپرس

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق وردپرس سئو تخصصی وب سایت های وردپرسی است که شما اگر به مباحث سئو مسلط باشید میتوانید از این طریق هم کسب درآمد ویژه ای داشته باشید، سئو یک سری اصول است که توسط موتور های جستجو مانند گوگل تعریف شده است که اگر سایت شما از این اصول پیروی کند در رتبه های بالاتری سایت شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

اصطلاحا به این اصول ها فاکتور می گویند، برای سئو هر وب سایت بیش از 300 فاکتور وجود دارد که شما باید تا حدی که میتوانید در سایت ها آنها را رعایت کنید تا توسط موتور های جستجو ارتقا رتبه داشته باشید، در واقع یکی از عوامل موفقیت هر وب سایت سئو است و برای همه وب سایت های سراسر اینترنت نیاز است.

پروژه های سئو امروزه بسیار زیاد شده اند به این دلیل که سایت ها برای به درآمد رسیدن و برند شدن حتما نیاز به سئو دارند تا در نتایج موتور های جستجو به نمایش در بیایند، این یک فرصت بزرگ برای شما است که میتوانید این فرصت را به درآمدی بزرگ تبدیل کنید، همانطور که میدانید وردپرس یک سیستم بهینه سازی شده برای موتور های جستجو است و شما نیاز نیست که اول خود وردپرس را بهینه سازی کنید، وردپرس علاوه بر بهینه بودن یک سری ابزار حرفه ای برای سئو سایت در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید از آنها به عنوان قدرتمند ترین ابزار های سئو استفاده کنید.

این ابزار ها در قالب افزونه هستند و شما میتوانید آنها را دانلود و در سایت خود نصب نمایید، ما به معرفی مختصری از آنها میپردازیم که با آنها آشنا شوید و بتوانید از آنها به بهترین وجه استفاده کنید.

افزونه yoast seo :

این افزونه بهترین ابزار سئو در وردپرس است که شما میتوانید از آن به عنوان یک همراه و راهنمای سئو استفاده کنید و وب سایت مشتریان خود را سئو کنید، این افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است، شما اگر میخواهید به صورت مبتدی بر روی سئو کار کنید میتوانید از نسخه رایگان افزونه که در مخزن وردپرس وجود دارد استفاده کنید، اما اگر میخواهید تمام امکانات این ابزار حرفه ای را در دسترس داشته باشید باید نسخه پریمویم آنرا از سایت اصلی افزونه خریداری کنید که به قیمت 86 دلار عرضه شده است.

افزونه یواست سئو

این هزینه در سایت اصلی یواست سئو با قیمت دلار فعلی بسیار زیاد است و هر کسی نمیتواند این افزونه را خریداری کند، ما این محصول را در آیلین وب با قیمت بسیار مناسب قرار داده ایم که میتوانید نسخه حرفه ای افزونه را با بروزرسانی همیشگی از سایت ما خریداری نمایید، آیلین وب دوستدار شماست.

افزونه All In One Seo Pack :

این ابزار به عنوان دومین افزونه برتر سئو در وردپرس شناخته میشود که امکاناتی مشابه یواست سئو دارد و تنها تفاوت آنها ظاهری است، اگر به هر دلیلی با افزونه یواست سئو مشکل داشتید بهتر است از این افزونه استفاده کنید، برای استفاده از افزونه هم مانند یواست سئو میتوانید از دو نسخه رایگان و پریمیوم استفاده کنید، که اگر نیاز به خرید افزونه All In One Seo Pack داشته باشید میتوانید از آیلین وب آنرا با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

توجه: اگر علاقه به وردپرس و سئو دارید حتما از این راه میتوانید کسب درآمد داشته باشید، اگر هم هنوز به سئو مسلط نیستید حتما میتوانید آموزش های سئو را در اینترنت به صورت رایگان پیدا کنید، ما در وبلاگ آیلین وب یک سری آموزش ها و نکات در زمینه سئو به شما ارائه میدهیم که میتوانید از لینک زیر به آنها دسترسی داشته باشید.

aylinweb.com/tutorials/seo-tutorial/

ارائه خدمات پشتیبانی وردپرس:

روش های کسب درآمد از طریق وردپرسپشتیبان سایت یکی از مهم ترین عواملی است که هر مدیر وب سایت باید به آن توجه داشته باشد، پشتیبان سایت وظیفه دارد خدماتی مانند بهینه سازی سایت، تامین امنیت سایت رفع خطا های سایت و… را به عهده بگیرد، این خطا ها ممکن است خیلی پیچیده باشند و شما اگر میخواهید از این مورد به عنوان یک شغل استفاده کنید، باید به صورت تخصصی با وردپرس کار کرده باشید و بتوانید تمامی مشکلات وردپرسی را رفع نمایید.

اگر به صورت مبتدی با وردپرس و طراحی سایت آشنا هستید اصلا نباید این شغل را برای خود انتخاب کنید، شما اگر نتوانید مشکلاتی که برای وب سایت مشتری های خود پیش میاید را رفع کنید ضرر های بزرگی به آن ها خواهید زد و ممکن است بار مالی  زیادی برای شما ایجاد شود که مجبور به پرداخت آن بشوید، یکی از مزایایی پشتیبان بودن وب سایت این است که شما محدود به مکان نیستید و در هر جایی که هستید میتوانید خدمات پشتیبانی خود را به مشتریان ارائه دهید.

اما به عنوان پشتیبان باید همیشه در دسترس باشید و درخواست هایی که از طرف مشتریان به شما اجرا داده میشود را سریعا بررسی کنید تا مشتری از شما رضایت کامل را داشته باشد، شما با تخصص در این شغل هم میتوانید پشتیبانی چندین سایت را به عهده بگیرید و یا هم میتوانید به شرکت هایی که به پشتیبانی سایت نیاز دارند مراجعه کنید و استخدام شوید و با یک حقوق خوب مشغول به کار شوید.

البته برای پشتیبان سایت بودن حتما نیاز است که چندین زبان برنامه نویسی تحت وب را مسلط باشید، زبان هایی که باید مسلط باشید ( php,html,css,javascript ) در کمترین حالت باید به این چهار زبان برنامه نویسی مسلط باشید چون ممکن است در وردپرس مشکلاتی از طریق کد ها به وجود بیاید و شما باید تسلط داشته باشید تا بتوانید آنها را رفع نمایید، برای آموزش html و آموزش css میتوانید از دوره رایگان ما در آیلین وب استفاده کنید که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد.

فارسی سازی قالب و افزونه وردپرس

اگر جزو دسته افرادی هستید که میخواهید درآمد های غیر فعال برای خود ایجاد کنید بهترین روش آن فارسی سازی افزونه و قالب های وردپرسی است که توسط تیم های برنامه نویسی خارجی طراحی و برنامه نویسی شده اند، این نوع کسب درآمد از وردپرس کاملا غیر فعال است و شما نیاز نیست که به دنبال پروژه باشید و از افراد یا شرکت های خاصی پروژه دریافت کنید، فقط نیاز است تخصص داشته باشید و بتوانید بهترین قالب ها و افزونه های خارجی را فارسی سای کنید و آنها را به فروش برسانید.

برای کسب درآمد از طریق فارسی سازی افزونه و قالب شما باید به مارکت های فروش قالب و افزونه خارجی مانند تم فارست که بزرگترین آنهاست مراجعه کنید، و قالب هایی که هنوز به زبان فارسی در ایران ترجمه نشده اند را پیدا کنید و آنها را خریداری کنید، بعد از خریداری محصول مورد نظر باید آنرا فارسی سازی و راستچین کنید که برای وب سایت های فارسی قابل استفاده باشد، بعد از فارسی سازی میتوانید محصول خود را در مارکت های فروش قالب و افزونه ایرانی برای فروش قرار دهید و فروش های میلیونی را تجربه کنید.

قالب های پر فروشی در ایران وجود دارند که اصلا توسط برنامه نویس های ایرانی طراحی نشده اند و فقط آنها ترجمه شده اند و در مارکت ها برای فروش قرار داده شده اند، یکی از آن قالب ها be theme است که تا کنون فروش بسیار زیادی را تجربه کرده است.

ارائه خدمات امنیتی وردپرس

ارائه خدمات امنیتی وردپرسهمیشه این مسئله وجود داشته که آیا وردپرس امن است یا خیر؟ در جواب آن باید بگوییم که بله وردپرس به تنهایی امنیت کافی را برای اجرای وب سایت و وبلاگ ها را دارد، اما افزونه ها و قالب هایی که درآن نصب میشود ممکن است یک سری مشکلات امنیتی و یا در اصل باگ برای وب سایت ایجاد کند، این باگ ها موجب میشوند که وب سایت هک شود.

شما اگر متخصص امنیت باشید میتوانید از این را در وردپرس کسب درآمد بسیار خوبی داشته باشید، این مورد بسیار تخصصی است و باید حتما در زمینه امنیت تخصص کافی را داشته باشید چون اگر وب سایت هایی که امنیت شان توسط شما تامین شده است هک شوند و یا مورد نفوذ قرار بگیرند شما ملزوم به پرداخت جریمه خواهید شد و باید هزینه بزرگی را در قبال اطلاعاتی که هک شده است بپردازید.

در وردپرس افزونه هایی وجود دارد که میتوانید از آنها به عنوان ابزار های تامین امنیت سایت استفاده کنید، این افزونه ها بسیار حرفه ای هستند و شما با انجام تنظیمات آنها میتوانید تا حدودی امنیت سایت ها را تامین کنید، البته این افزونه ها بسیار زیاد هستند اما ما یکی از برترین آنها را به شما معرفی میکنیم که در انتخاب افزونه های امنیتی سر در گم نشوید.

افزونه Ithemes security :

این افزونه به عنوان یکی از برترین افزونه های امنیتی وردپرس است که شما میتوانید از آن به عنوان یک عوامل تامین کننده وب سایت استفاده کنید، این افزونه هم مانند یواست سئو در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است و شما میتوانید از هر دو نسخه برای امنیت وب سایت استفاده کنید، تا کنون توانسته 900 هزار نصب فعال از مخزن وردپرس دریافت کند که این یعنی خیلی کاربردی و حرفه ای است که توسط کاربران انتخاب شده.

افزونه ithemes seurity

اما اگر میخواهید در تامین امنیت وب سایت خود توسط این افزونه محدودیتی نداشته باشید بهتر است نسخه پریمیوم آنرا خریداری کنید، در نسخه پریمیوم امکانات بسیار ویژه ای خدمت شما قرار میگیرد، اگر میخواهید خرید افزونه ithemes security را انجام بدهید بهتر است آنرا از ما خریداری کنید که با قیمت بسیار ویژه ای برای شما در فروشگاه آیلین وب قرار داده ایم.

سخن نهایی:

ما در این مقاله سعی داشتیم شما را با تمامی روش های کسب درامد از طریق وردپرس آشنا کنیم که اگر جزو افرادی هستید به دنبال یک شغل حرفه ای و پر درآمد هستید از این روش ها استفاده کنید، هر سوالی در مطالعه این مقاله برایتان پیش آمده زیر همین مقاله قسمت نظرات برای ما بنویسید سریعا به شما پاسخ خواهیم داد.

کسب درآمد از وردپرس
آموزش راهکار های کسب درآمد ویژه از طریق وردپرس

امیدواریم از خواندن مقاله لذت برده باشید، موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید