چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند

چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند

فهرست مطالب

امروز با موضوع چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند در خدمت شما هستیم.

هتشگ ها ابزاری در اینستاگرام هستند که کاربرد های مختلفی دارند. با استفاده از هشتگ ها می توان تمام پست هایی که آن هشتگ در آن ها استفاده شده است را دید و همچنین با استفاده از هشتگ ها می توان بر روی الگوریتم اینستاگرام تاثیر گذاشت و نرخ تعامل را بالا تر برد.

در بعضی از اوقات ممکن است این هشتگ ها کار نکنند که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در این مقاله بررسی شده است که چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند و علت این موضوع چیست.

فهرست مطالب و سوالات:

1- منظور از کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام چیست؟

2- چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند؟

3- چگونه بفهمیم هشتگ هایمان کار نمی کند؟

4- چگونه پیج را از شادوبن شدن حفظ کنیم؟

5- راه حل کردن  مشکل کار نکردن هشتگ ها چیست؟

 

منظور از کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام چیست؟

منظور از کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام چیست؟
منظور از کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام چیست؟

ابتدا بهتر است بررسی کنیم که منظور از کار نکردن هشتگ ها چه می باشد. هنگامی که درک بهتری از موضوع داشته باشید، راحت تر می توانید آن را حل بکنید. هنگامی که هشتگ ها در اینستاگرام کار نمی کنند، به این معنی است که هشتگ ها کارایی خود را از دست داده اند. هدف اصلی استفاده از هشتگ ها این است که نرخ تعامل پیج بالا تر برود و تاثیر مثبتی بر روی الگوریتم اینستاگرام داشته باشد.

هنگامی که هشتگ ها کار نمی کنند، منظور این است که هشتگ ها کاربردی ندارند و بر روی الگوریتم تاثیری نمی گذارند.در واقع این هشتگ ها نمی توانند نرخ تعامل پیج را بالا تر ببرند و در نتیجه از کار می افتند. این موضوع دلایل مختلفی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

همچنین برای این که راه حل های سایر مشکلاتی که برایتان در اینستاگرام افتاده است را پیدا کنید و آن ها را حل کنید، می توانید به سایت آیلین وب مراجعه نمایید و از مطالب آموزشی این سایت استفاده کنید.

چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند؟

چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند؟
چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند؟

این که هشتگ ها در اینستاگرام کار نکنند، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل این موضوع می تواند استفاده پر تکرار از هشتگ ها در زیر پست ها باشد.

به عنوان مثال اگر در تعداد زیادی از پست هایتان هشتگ هایی را مکررا استفاده کنید، ممکن است این هشتگ ها کار نکنند. در واقع استفاده ی تکراری و مکرر از هشتگ ها، باعث می شود تا آن ها کارایی خود را از دست بدهند و دیگر بر روی الگوریتم تاثیر نگذارند.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود تا هشتگ ها کارایی خود را از دست بدهند، استفاده ازهشتگ های زیاد زیر یک پست می باشد. هنگامی که تعداد بسیار زیادی هشتگ را زیر یک پست استفاده کنید، نه تنها مفید واقع نمی شوند، بلکه اثر خود را از دست می دهند و هیچ تاثیری بر روی الگوریتم نمی گذارند.

همچنین استفاده از بعضی از ربات ها برای اداره ی پیج نیز می تواند منجر به از کار افتادن هشتگ ها بشود. در واقع هنگامی که هشتگ ها از کار می افتند؛ به اصطلاح گفته می شود که پیج شادوبن شده است. در ادامه به راه های از بین بردن شادوبن و بازگرداندن حالت قبلی پیج پرداخته شده است.

چگونه بفهمیم هشتگ هایمان کار نمی کند؟

چگونه بفهمیم هشتگ هایمان کار نمی کند؟
چگونه بفهمیم هشتگ هایمان کار نمی کند؟

برای فهمیدن این موضوع تعدادی راه وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید. یکی از این راه ها این است که هشتگ هایی که در پست هایتان استفاده کرده اید را سرچ کنید و یا به سادگی روی آن ها کلیک کنید.

چون در کپشن پست شما این هشتگ ها استفاده شده اند، در نتیجه پست شما باید هنگامی که این هشتگ را سرچ می کنید به نمایش در بیاید. اگر پست شما در بین پست های اخیر این هشتگ نبود، به این معنی می باشد که پیج شما شادوبن شده است و هشتگ هایتان کار نمی کنند.

راه دیگری که می توانید این موضوع را بفهمید این است که از برنامه ها وربات هایی استفاده کنید که شادوبن شدن پیج را تست می کنند. غیر از این دو راه، راه دیگری وجود ندارد که بتوانید بفهمید پیجتان شادو بن شده است یا نه.

چگونه پیج را از شادوبن شدن حفظ کنیم؟

چگونه پیج را از شادوبن شدن حفظ کنیم؟
چگونه پیج را از شادوبن شدن حفظ کنیم؟

کار هایی هست که باعث می شود اینستاگرام پیج را جریمه بکند و آن را شادوبن کند. با جلوگیری از این کار ها می توانید از شادوبن شدن پیج جلو گیری کنید.

هنگام هشتگ گذاری زیر پست ها، باید از نوشتن هشتگ هایی که مخالف قوانین اینستاگرام باشد، خود داری کنید. به عنوان مثال هشتک هایی که حاوی مضامین ممنوع و غیر اخلاقی باشد، توسط اینستاگرام شناسایی می شوند و آن پست ریپورت می شود.

در نتیجه باعث می شود تا این هشتگ ها کار نکنند. به همین دلیل همیشه از هشتگ هایی استفاده کنید که اینستاگرام بر روی آن ها حساس نباشد.

از دلایل دیگری که باعث می شود تا هشتگ های اینستاگرام کار نکند

از دلایل دیگری که باعث می شود تا هشتگ های اینستاگرام کار نکند، استفاده از ربات ها می باشد. این ربات ها می توانند مفید نیز واقع بشوند اما اگر در استفاده از آن ها زیاده روی بکنید، ممکن است بر روی پیجتان اثر منفی بگذارد و نه تنها هشتگ ها، بلکه کل پیجتان را تحت تاثیر قرار بدهد.

این ربات ها برای افزایش تعامل و جذب فالوئر بسیار مفید می باشند اما استفاده ی بیش از حد از آن ها می تواند زیان بار باشد. توصیه می شود تا استفاده از این ربات ها را محدود بکنید و به عنوان مثال حداکثر 10 الی 15 نفر در یک ساعت را با استفاده از این ربات ها فالو بکنید.

همچنین به دلیل حساسیت و نظارت بسیار زیاد اینستاگرام بر روی لایک ها، بهتر است تا از ویژگی لایک خودکار این ربات ها استفاده نکنید. رعایت کردن این موارد هنگام استفاده از این ربات ها برای افزایش تعامل پیجتان باعث می شود تا از شادوبن شدن پیج خود جلوگیری بکنید.

استفاده کردن از هشتگ های تکراری در زیر پست ها

استفاده کردن از هشتگ های تکراری در زیر پست ها نیز یکی از مواردی است که باعث شادوبن شدن پست ها می شود. بسیاری از کاربران این موضوع را نمی دانند و به همین دلیل با استفاده از هشتگ های تکراری فراوان باعث شادوبن شدن پیج خود می شوند.  همچنین علاوه بر هشتگ های تکراری، استفاده ی بیش از اندازه از هشتگ ها و گذاشتن هشتگ های بسیار زیاد در زیر یک پست، باعث می شود تا هشتگ ها از کار بیفتند و پیج شادوبن بشود.

تعامل در اینستاگرام از طریق لایک، کامنت و فالو کردن اتفاق می افتد. الگوریتم اینستاگرام بر روی تعداد این تعاملات در مدت زمان های کوتاه مانند یک الی دو ساعت، حساس می باشد و به همین دلیل اگر تعداد این تعاملات از حدی بیش تر بشود، باعث شادوبن شدن پیج می شود و در نتیجه هشتگ ها از کار می افتند.

آخرین موردی که باعث می شود تا یک پیج در اینستاگرام شادوبن بشود، ریپورت شدن آن پیج می باشد

آخرین موردی که باعث می شود تا یک پیج در اینستاگرام شادوبن بشود، ریپورت شدن آن پیج می باشد. اگر کاربران زیادی پیجی را ریپورت کنند، این پیج برای مدتی توسط اینستاگرام به صورت کلی بن می شود هشتگ ها نیز از کار می افتند. تعداد افرادی که برای این کار باید پیج را ریپورت بکنند، به تعداد فالوئر های پیج بستگی دارد.

البته بدیهی است اگر افراد بسیار زیادی یک پست از پیج یا خود پیج را ریپورت بکنند، اینستاگرام پیج را بن می کند و در نتیجه هشتگ ها از کار می افتند. بنا بر این بهتر است محتوایی تولید نکنید که باعث خشم مخاطبان و در نتیجه ریپورت شدن بشود.

در صورتی که به مشکلات دیگری در اینستاگرام بر خورده اید و نمی توانید آن را حل بکنید، می توانید به سایت آیلین وب مراجعه نمایید و از مطالب آموزشی موجود در این سایت استفاده کنید و راه حلی برای مشکلتان بیابید.

راه حل کردن مشکل کار نکردن هشتگ ها چیست؟

راه حل کردن مشکل کار نکردن هشتگ ها چیست؟
راه حل کردن مشکل کار نکردن هشتگ ها چیست؟

مشکلی که وجود دارد این است که الگوریتم اینستاگرام قاعده ی مشخصی مدارد و بنا بر این کسی نمی داند که راه قطعی خارج شدن از شادوبن و حل مشکل کار نکردن هشتگ ها چیست. همچنین این کار، زمان بر می باشد و باید برای به ثمر رسیدن آن صبور بود. اما راه هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان کمی به این روند سرعت بخشید و باعث سریع تر شدن خروج از بن و کار کردن  هشتگ ها شد.

یکی از این راه ها که می توانید امتحان کنید، پاک کردن هشتگ ها از زیر پست های اخیرتان می باشد. در واقع باید بررسی کنید و ببینید از کدام پست و از چه زمانی هشتگ ها دیگر کار نمی کنند و بعد از آن، هشتگ ها را از زیر آن پست ها پاک بکنید.

کار دیگری که ضروری است انجام بدهید، این است که با عوض کردن رمز عبور خود مطمئن بشوید که کسی غیر از شما به پیجتان دسترسی ندارد و داخل آن فعالیت نمی کند. ممکن است اشخاص دیگری در پیج شما باشند و باعث بروز مشکلاتی بشوند.

در زمانی که هشتگ هایتان کار نمی کند

راه دیگری که بسیار مهم می باشد، این است که در زمانی که هشتگ هایتان کار نمی کند، فعالیت کمی در پیج خود داشته باشید. زیرا در این زمان الگوریتم نگاهی منفی به پیجتان دارد و به همین دلیل بهتر است تا با فعالیت نکردن روند درست شدن پیجتان را سریع تر بکنید. به عبارتی بهتر است تا حداقل 3 روز هیچ فعالیتی در پیج خود نداشته باشید و حتی می توانید از پیج خود خارج شده یا همان لاگ اوت بکنید.

پیشنهاد می کنیم از پست هشتگ های طنز اینستاگرام دیدن کنید.

بهتر است تا آن را برای مدتی تبدیل به چیج شخصی یا پرسونال بکنید

اگر پیجی تجاری دارید یا به عبارتی پیجتان بیزینس می باشد، بهتر است تا آن را برای مدتی تبدیل به چیج شخصی یا پرسونال بکنید و بعد از رفع شدن مشکل، دوباره به پیج بیزینس بر گردانید. دلیل این کار این است که اینستاگرام حساسیت بیش تری بر روی پیج های بیزینس دارد و تبدیل کردن پیج به پیجی شخصی، باعث می شود تا حساسیت الگوریتم بر روی پیج کم تر بشود.

همچنین می توانید به پشتیبانی اینستاگرام پیغامی بدهید و از آن ها بخواهید تا مشکل را در صورت امکان حل بکنند. البته نمی توان گفت که این کار باعث بهبود و حل مشکل بشود یا خیر. زیرا اینستاگرام دلیلی برای شادوبن کردن پیج افراد دارد و در صورتی که هشتگ هایتان کار نمی کند، به احتمال زیاد کاری بر خلاف قوانین اینستاگرام انجام داده اید.

اگر غیر از شادوبن شدن و کار نکردن هشتگ هایتان مشکلات دیگری نیز در پیج خود دارید، می توانید به سایت آیلین وب مراجعه کنید و از مطالب آموزشی موجود در این سایت استفاده کنید تا مشکلتان را حل بکنید.

جمع بندی:

جمع بندی:
جمع بندی:

اینستاگرام قوانین دارد که هر کاربر باید آن را رعایت بکند و در صورت رعایت نکردن آن ها، از طرف اینستاگرام مجازات می شود. یکی از این مجازات ها هم کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام می باشد که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مقاله به آن ها اشاره شد. همچنین روش هایی برای حل این مشکل در این مقاله آورده شد که می تواند برایتان مفید باشد.

۱ دیدگاه دربارهٔ «چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند;

دیدگاهتان را بنویسید