چرا صفحه ساز المنتور (Elementor) آینده ای درخشان دارد؟

why elementor pro aylinweb

فهرست مطالب

افزونه المنتور پرو یکی از قدرتمندترین افزونه ها برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که از زمان عرضه این افزونه تا کنون این افزونه توانسته است در حدود ۵۰ هزار کاربر را به خود جذب نماید و همچنین این افزونه در سال ۲۰۱۹ به عنوان برترین افزونه صفحه ساز در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به حساب آمده است.

این افزونه دارای قابلیت های بسیار متفاوتی می باشد که از جمله این قابلیت ها می توان به وجود المان های بسیار حرفه ای و انعطاف پذیراشاره نمود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی افزونه المنتور پرو بپردازیم پس اگر شما قصد خریداری این افزونه را دارید و می خواهید که در رابطه با این افزونه اطلاعات کاملی کسب نمایید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمودار محبوبیت المنتور
نمودار استفاده کنندگان از افزونه المنتور پرو

بررسی برخی از امکانات افزونه المنتور پرو

اگر شما از افزونه المنتور پرو استفاده نمایید این افزونه این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که شما می توانید به صورت مستقیم از طریق بخش کتابخانه ای که در افزونه المنتور پرو وجود دارد که بیش از ۴۰۰ قالب و همچنین ۴۰۰ سربرگ و پاورقی و موارد دیگر دست پیدا کنید و با استفاده از آنها بتوانید یک وب سایت بسیار زیبا و پویا را تولید نمایید تا از این طریق کاربران بسیار زیادی به وبسایت شما جذب گردند.

پنل کاربری افزونه Elementor Pro

یکی دیگر از قابلیت های موجود در افزونه المنتور پرو قابلیت درگ اند دراپ می باشد که شما دیگر نیازی ندارید تا همانند افزونه ویژوال کامپوزر تغییرات خود را اعمال نمایید و پس از اعمال تغییرات به بخش وب سایت بروید و آنها را مشاهده نمایید و شما می توانید به صورت آنلاین هر تغییری که بر روی صفحات وب سایت خود ایجاد می نماید را مشاهده نمایید و این یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در افزونه المنتور پرو می باشد که کار ایجاد صفحه ها را برای شما به بهترین شکل آسان می نماید.

علاوه بر این قابلیت‌ها، افزونه المنتور پرو از قابلیت های دیگری نیز بهره مند می باشد (میتوانید از آموزش رایگان المنتور هم دیدن فرمایید) که ما در ادامه هر یک از آنها را به صورت کامل برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

وجود ۸۰ المان آماده درون افزونه المنتور پرو

پس از اینکه شما افزونه المنتور پرو را نصب نمودید شما به بیش از ۸۰ المان دسترسی پیدا خواهید کرد و هر یک از این المان ها در نوع خود بهترین المان می باشند و می توانند وبسایت شما را به زیباترین وب سایت تبدیل نمایند. علاوه بر این موضوع اگر شما بر روی وبسایت خودتان از افزونه صفحه ساز دیگری مانند افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر استفاده می‌نمایید نیاز نیست این افزونه را از روی وب سایت خود حذف نمایید زیرا افزونه المنتور پرو دارای این قابلیت می باشد که می تواند با هر افزونه صفحه ساز دیگری به راحتی تعامل پیدا کند و در کنار این افزونه ها به کار خود بپردازد بدون اینکه هیچ‌گونه مشکلی به وجود بیاورد.

همچنین این افزونه دارای بسیاری افزودنی جامبی می باشد که تقریبا میشه با این افزودنی های جانبی المنتور هر سایتی رو در هر زمینه ای طرحی کرد و یکی از ویژ”ی های کلید نیز محسوب می شود.

صفحه ساز المنتور
محبوب ترین افزونه ساخت سایت در وردپرس

طراحی و ویرایش صفحات یک وب سایت به صورت زنده و آنلاین

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در افزونه المنتور پرو این قابلیت می باشد که به شما این امکان را در اختیار خواهید داشت که هرگونه تغییر و یا طراحی که بر روی صفحات وب سایت خود ایجاد می نمایید را به صورت زنده مشاهده نمایید و دیگر نیازی نیست مانند افزونه های صفحه ساز دیگر پس از اعمال تغییرات به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید و تغییرات اعمال شده را مشاهده نمایید. این قابلیت این امکان را به وجود می‌آورد که شما بتوانید با سرعت بیشتری صفحه‌های وب سایت خود را طراحی و ویرایش نمایید و همین قابلیت باعث شده است که این افزونه از سایر افزونه ها متمایز گردد.

وجود فونت ها و آیکون ها به صورت سفارشی

افزونه قدرتمند المنتور پرو در حالت پیش فرض از بیش از ۱۰۰ آیکون اختصاصی برخوردار می باشد که شما می توانید هر یک از این آیکون ها را بر روی وبسایت خود اعمال نمایید و به راحتی به سفارشی سازی صفحات وب سایت خود بپردازید. علاوه بر این قابلیت، قابلیت دیگری در افزونه المنتور پرو وجود دارد که آن قابلیت این می باشد که شما می توانید فونت های سفارشی را به این افزونه اضافه نمایید و آن ها را بر روی وبسایت خود اعمال نماید و بدین شکل فونت صفحات مختلف وب سایت خود را تعویض نمایید.

وجود افکت های انیمیشنی بسیار زیبا و جذاب درون افزونه المنتور پرو

وجود افکت های انیمیشنی بسیار زیبا و جذاب موجود درون افزونه المنتور پرو یکی دیگر از قابلیت های بسیار منحصر به فرد افزونه المنتور پرو میباشد که توانسته این افزونه را به خوبی از سایر افزونه های صفحه ساز برتر نماید. شما می توانید این افکت ها را بر روی متن های و همچنین تصاویر ها و حتی بر روی اسکرول صفحات مختلف وب سایت خود اضافه نمایید و بدین صورت یک وب سایت بسیار پویا را ایجاد نمایید.

این قابلیت به عنوان یکی از منحصر به فردترین قابلیت های افزونه المنتور پرو شناخته می شود که در بسیاری از افزونه های صفحه ساز وجود ندارد پس اگر به دنبال افزونه صفحه ساز میگردید پیشنهاد ما به شما این است که از افزونه المنتور پرو استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید