چرا باید از افزونه optinmonster استفاده کنیم؟ (بررسی کامل)

Optinmonster

فهرست مطالب

افزونه OptinMonster یک افزونه بسیار پرکاربرد در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که به عنوان یکی از بهترین افزونه های تبدیل نرخ کاربردهای بسیار زیادی را در سیستم تحت پوشش قرار می‌دهد.

افزونه OptinMonster
معرفی پلاگین OptinMonster

[toc]

آمار جالب که باید بدانید …

طبق آمارها و تحقیقات انجام شده چیزی در حدود ۷۰ درصد از بازدید کنندگانی که به یک سایت مراجعه می کنند بعد از آنکه از سایت مورد نظر خارج شدن هرگز به سایت باز نمی گردند و همچنین اکثر سایتها از هر 300 بازدید کننده که وارد سایت می شوند تنها موفق می شوند تا یک ایمیل را از فرد بازدید کننده دریافت کرده و در صندوقچه اطلاعات سایت ثبت نمایند و این موضوع نشان دهنده این است که مقدار بسیار زیادی از زحمت تلاش و همچنین وقت و هزینه سازندگان وب سایت ها به حدر رفته و نتیجه مثبتی را به ارمغان نمی آورد و در نتیجه سایت مورد نظر نتوانسته بازدید کننده سایت خود را به یک کاربر سایت به صورت دائم در سایت مورد نظر فعالیت داشته باشد تبدیل نماید.

بررسی OptinMonster
بررسی پلاگین OptinMonster

چرا این مشکل بوجود می آید؟ چطور این مشکل رو حل کنیم؟

از جمله مهمترین دلایلی که باعث به وجود آمدن چنین مشکل می گردد عدم استفاده اصولی و حرفه ای از ابزار جذب کننده مخاطبین و بازدید کنندگان یک سایت می باشد. به جرات می توانیم بگوییم بهترین راهکار استفاده از افزونه OptinMonster می باشد که بسیار فوق العاده و جذاب و منحصر به فرد و عالی در زمینه جذب بازدیدکنندگان یک سایت فعالیت کرده و اثرات بسیار موثری را ایجاد می نماید.

افزونه OptinMonster از متدها و روش های بسیار جذاب و منحصر به فردی برای جذب کاربران استفاده کرده و در نتیجه نرخ تبدیل را در سایت مورد نظر به حداکثر میزان خود می رساند. در صورتی که می خواهید این افزونه کاربردی یعنی افزونه OptinMonster اطلاعات مناسب کسب کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

معرفی افزونه OptinMonster

افزونه بسیار کاربردی و محبوب در زمینه تبدیل نرخ در سیستم مدیریت محتوای وردپرس فعالیت خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز نموده و راه اندازی شد معرفی افزونه من سر به عنوان یک افزونه بسیار محبوب در سیستم مدیریت محتوای وردپرس باعث شد تا کسب و کارها و وب سایت های بسیار زیادی رشد پیدا کرده و همچنین کسب و کارهای کوچک بتواند به شرکت های بسیار بزرگ و پایدار تبدیل شوند. در حالت کلی زمانیکه یک فرد که بر روی سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کند.

[su_note note_color=”#f7ed29″ text_color=”#000000″ radius=”10″]اگر افزونه وردپرس OptinMonster استفاده نماید می تواند تعداد مشتریان و کاربران سایت و همچنین فروش کلی فروشگاه را به صورت تصاعدی افزایش بدهد. در حال حاضر چیزی در حدود بیش از ۷۰۰ هزار سایت که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند، از افزونه OptinMonster استفاده کرده و ترافیک مورد نظر خود را به سایت خود هدایت کرده و در نتیجه بازدیدکنندگان سایت را تبدیل به کاربران و افرادی که کالاهای سایت مورد نظر را خریداری می‌کند تبدیل می نمایند. نصب و استفاده از افزونه OptinMonster در بیش از ۷۰۰ هزار سایت وردپرسی، نشان دهنده کیفیت کارایی و محبوبیت بالای این افزونه پرکاربرد وردپرسی می باشد.[/su_note]

امکانات موجود در افزونه OptinMonster

  1. افزونه OptinMonster یک افزونه بسیار محبوب در زمینه بهینه سازی نرخ تبدیل و یا افزونه در جهت متقاعد سازی مشتری به خرید و کاربر شدن یک سایت می باشد.
  2. افزونه OptinMonster برای فرد استفاده کنند این امکان را به ارمغان می آورد تا بازدیدکنندگان وب سایت را به کاربران و مشتریان تبدیل نمایند و همچنین این افزونه در سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن مشتریان بتوانند ایمیل بیشتر و مناسب‌تری دریافت نمایند.
  3. در افزونه یک سری فرم‌ های از پیش ساخته شده وجود دارد که به صورت کامل شخصی سازی شده اند و کاربر می‌تواند نسبت به ساختن و همچنین با استفاده از فناوری بسیار آسان و کاربردی کشیدن و رها کردن آنها را شخصی سازی و سفارشی نمایید.
  4. همچنین شما می توانید با استفاده از فرم های موجود افزونه وجود دارد کمپین‌هایی را ایجاد می‌کند که هر کاربر می تواند آنها را شخصی سازی کرده و بنابرین پیغام مدیرسایت در کمترین زمان ممکن به دست کاربران و بازدیدکنندگان سایت خواهد رسید.
کمپین های OptinMonster
ایجاد کمپین در افزونه

آیا از این افزونه OptinMonster استفاده کنیم؟

در حالت کلی استفاده از افزونه OptinMonster یک راه حل و پیشنهاد بسیار کارآمد برای کسب و کارها وب سایت ها و وبلاگ نویسان در صنعت تجارت الکترونیک به حساب می آید. در نتیجه پیشنهاد می گردد در صورتی که شما قصد دارید تا از ترافیک ورودی سایت وردپرسی خود جذب سرمایه و سود بیشتری نمایید حتما از افزونه در سایت خود استفاده کنید.

یه مثال میزنیم تا بهتر متوجه بشید

به عنوان مثال یکی دیگر از کارهای بسیار منحصر به فرد این افزونه این مورد می باشد که بتوانید سبد خرید های رها شده را به صورت کامل تجزیه و تحلیل و آنالیز کرده و در نتیجه بازدید کنندگان وب سایت و همچنین لیست ایمیل خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید. زمانی که یک سایت بتواند کاربران بیشتری را در خبرنامه خود عضو نماید با داشتن جامعه آماری بالاتر می‌تواند محصولات و یا خدمات خود را به کاربران بیشتری ارائه کرده و در نتیجه سود بهتری که از نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید