لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ

لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

امروز با موضوع لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما هستیم.

جهت دریافت قیمت های به روز و متناسب با شرایط بیزینس شما در زمینه ای مختلف دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید.

09120647344

هر شخصی که بخواهد از طریق اینترنت پول زایی کند و به در آمد برسد، باید در این راه از دیجیتال مارکتینگ استفاده کند. برای این منظور باید از قیمت ها و تعرفه های دیجیتال مارکتینگ و زیر مجموعه های آن آشنایی داشته باشد.

در نتیجه، بیش تر افرادی که می خواهند اینترنت را تبدیل به بستری برای درآمد زایی خود بکنند، از شرکت ها و تیم های مختلف در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ کمک می گیرند و به کار خود رونق می بخشند.

در این مقاله به لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ پرداخته شده است. همچنین برای انجام کار ها و پروژه های دیجیتال مارکتینگ خود، می توانید به سایت تیک هشت مراجعه کنید که بهترین تیم در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اگر خواهان قیمت ها و هزینه تولید محتوا هستید اینجا را ببنید.

جدول قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال 1400

لازم به ذکر است قیمت ها توسط تیم هشت تعیین گردیده اند و ممکن است در جاهای دیگر قیمت برخی خدمات بیشتر از ارقام قید شده باشند.

[wptb id=24231]

آیا امکان استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان وجود دارد؟

بله.

امکان استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان وجود دارد و شما می توانید مشاوره اولیه در زمینه قیمت یا نوع خدمات دیجیتال مارکتینگ را از ما جویا شوید.

09120647344

نحوه پرداخت هزینه های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

نحوه پرداخت هزینه های دیجیتال مارکتینگ معمولا به سه حالت است. 

  1. پرداخت نقدی در ایتدای کار
  2. پرداخت نیمی از مبلغ در ایتدا و نیم دیگر در انتها
  3. پرداخت بر اساس نتیجه و پورسانتی.

هر سه این حالات ممکن است از سوی کارفرما یا مجری پیشنهاد شود.

اما شما باید با توجه به شرایط خود تعیین کنید که میخواهید با کدام شرایط کار کنید و کدام شرایط مناسب شماست.

بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ برای برند من کدام است؟

برای این موضوع لازم است تا به شما مشاوره داده شود و در مواردی نیز بیزینس شما تحت آنالیز کامل قرار گیرد.

ممکن است گونه ای از تبلیغات یا مارکتینگ که برای نوع خاصی تجویز شود برای بیزینس شما کاملا بی اثر باشد و همه بودجه شما از بین برود.

به همین منظور حتما قبل از اقدام به هر کاری با ما تماس بگیرید.

09120647344

 استفاده از کدام یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه تر است؟

از نظر ما مقرون به صرفه یعنی کارآمد و موثر.

اینکه کدام نوع دیجیتال مارکتینگ برای بیزینس شما موثر است باید تحت نظر کارشناسان ما و با همفکری و اطلاعات شما بدست آید.

فهرست مطالب:

1- لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیز هایی است؟

2- قیمت تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟

3- قیمت طراحی سایت

4- هزینه ی سئو

5- هزینه ی تبلیغات

6- لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ به چه عواملی بستگی دارد؟

7- دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیز هایی است؟

لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیز هایی است؟
لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیز هایی است؟

امروزه تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده است و تبدیل به بخش بزرگی از زندگی مردم شده است. همچنین این امر سبب شده است تا نیاز های مردم تغییر بکنند و علاوه بر آن باعث شده است تا تولید و تقاضا نیز به شدت افزایش بیابد.

به همین دلیل اکثر بیزینس ها و کسب و کار ها، دیگر از روش های مدرن برای کسب و کار خود استفاده نمی کنند و روی به روش های مدرن آورده اند.

به عنوان مثال بیش تر مردم در این زمان، ترجیح می دهند تا کار های خود را به صورت مجازی و از طریق اینترنت انجام بدهند و حد الامکان سعی می کنند تا از انجام کار ها به صورت فیزیکی دوری نمایند.

هر چند که بعضی از کار ها نیاز مند حضور فیزیکی می باشد. به عنوان مثال در این روز ها مردم خرید های خود را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن های مختلف انجام می دهند و خرید هایشان را درب منزل تحویل می گیرند.

همانطور که درصد زیادی از ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز به شکل مجازی شده است و از طریق پیام رسان ها صورت می گیرد. کسب و کار ها و بیزینس ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در این مورد نیز بیش تر کار ها به شکل اینترنتی انجام می شود.

کرونا

مخصوصا در سال های اخیر و به خاطر پاندمی کرونا، کسب و کار ها بیش از پیش به سمت اینترنت روی آوردند. یکی از مواردی که امروزه بسیار رونق پیدا کرده است، دیجیتال مارکتینگ می باشد. دیجیتال مارکتنیگ همان بازاریابی آنلاین است که با استفاده از دستگاه های دیجیتال و الکترونیک صورت می گیرد.

به همین دلیل تفاوت های زیادی با بازاریابی سنتی دارد و می توان گفت تاثیر بیش تری نیز می گذارد. دیجیتال مارکتینگ یک ابزار است. از این ابزار استفاده می شود تا محصولات را در بستر اینترنت و فضای مجازی مانند پیام رسان های مختلف و شبکه های اجتماعی به فورش برسانند. دیجیتال مارکتینگ حوزه های مختلفی دارد.

به عنوان مثال تولید محتوا و تبلیغات دو نمونه از حوزه های دیجیتال مارکتینگ می باشد. به همین دلیل ضروری است تا از قیمت های حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ آگاهی داشته باشید و بدانید این قیمت به چه عواملی بستگی دارد.

تیم هشت که بهترین تیم در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ می باشد، با بهترین قیمت، بهترین خدمات را به مشتریان در تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد.

همچنین می توانید با مراجعه کردن به سایت تیم هشت، اطلاعات بیش تری راجع به نحوه ی کار و دیجیتال مارکتینگ به دست بیاورید و همچنین می توانید نمونه پروژه های تیم هشت را در سایت مشاهده کنید.

لیست قیمت دیجیتال مارکتنیگ شامل قیمت انواع خدمات می باشد

لیست قیمت دیجیتال مارکتنیگ شامل قیمت انواع خدمات می باشد. به عنوان مثال تولید محتوا هزینه ی خودش را دارد. تبلیغات در بستر اینترنت و فضای مجازی نیز یک هزینه ی مخصوص به خود دارد. در صورتی که بخواهید محتوایتان از نظر سئو بررسی شود و بر اساس اصول سئو باشد، باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

انواع مارکتینگ و بازاریابی وجود دارد که هر کدام هزینه ی مخصوص خودش را خواهد داشت. به همین دلیل آگاهی از قیمت ها و عوامل تاثیر گذار بر آن ها که در این مقاله به آن ها اشاره شده است، برای هر کسب و کاری ضروری می باشد.

همچنین بدیهی است که یک فرد نمی تواند در تمام زمینه های دیجیتال مارکتینگ به تنهایی فعالیت کند. به همین دلیل ضروری است تا برای کسب و کارتان از تیم ها متخصص و حرفه ای کمک بگیرید.

همچنین باید بدانید که ضرورتی ندارد تا در تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید. حوزه هایی که بیش ترین بازدهی را روی کسب و کارتان خواهند داشت، مناسب ترین حوزه ها می باشد.

به عنوان مثال ممکن است تولید محتوا اثر بیش تری بر روی کار شما بگذارد، در نتیجه باید سرمایه گذاری بیش تری روی تولید محتوا انجام بدهید.

در این صورت هزینه کردن بر روی سایر حوزه ها فقط تلف کردن زمان و پول خواهد بود. به همین دلیل بهتر است تا عوامل موثر بر روی قیمت حوزه های دیجیتال مارکتینگ را بدانید و از لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و از هدر رفتن پول و وقت تان جلوگیری کنید.

مطالعه مقاله انواع تبلیغات در اینستاگرام را به شما توصیه میکنیم.

قیمت تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی در تولید محتوا وجود دارد که می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد. اول از همه باید بدانید که در صورتی که کسب و کاری اینترنتی دارید و یا حتی بخشی از کسب و کارتان به اینترنت نیاز دارد و از طریق اینترنت انجام می شود، استفاده از دیجیتال مارکتینگ ضروری می باشد. تولید محتوا برای پلترفم های مختلفی انجام می شود.

پر کاربرد ترین تولید محتوا، تولید محتوا برای سایت می باشد. این کار قواعد خودش را دارد و نمی توان صرفا با کپی کردن مطالب از سایت های دیگیر موفق شد.

در تولید محتوایی که تیم دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای کسب و کار شما انجام می دهد، قواعدی رعایت می شود و به همین دلیل تاثیر زیادی بر روی کسب و کارتان می گذارد. از این قواعد می توان به اصول سیئو و اصول تولید محتوا اشاره کرد. هزینه ی تولید محتوا برای سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد.

تعداد کلمه ی مقاله

یکی از این عوامل تعداد کلمه ی مقاله می باشد. این قیمت به نوع مقاله بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مقاله تخصصی باشد، هزینه ی بیشتری برای نوشتن آن نیاز است.

در صورتی که مقاله ای عمومی باشد، به تبع هزینه ی کم تری را پرداخت خواهید کرد. همچنین زمان آماده شدن مقاله نیز از عواملی است که بر روی هزینه ی تولید آتن تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال اگر یک مقاله ی 1000 کلمه ای سفارش دهید، هزینه ی آن به مدت زمان سفارش بستگی خواهد داشت. در نتیجه اگر این هزار کلمه حداکثر یک روز وقت نیاز داشته باشد، هزینه ی بیش تری نسبت به وقتی که روز های بیش تری نیاز باشد؛ پرداخت خواهید کرد.

اگر در تولید محتوا اصول سئو رعایت بشود و تولید محتوا و کلمه ها و عبارت های انتخاب شده بر اساس سئو باشند، هزینه ی متفاوت تر و بیش تری نیاز خواهد بود.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت

همانطور که در مورد قبلی اشاره شد، تولید محتوا برای سایت انجام می شود. در نتیجه باید برای کسب و کارتان سایتی داشته باشید و طراحی کنید. طراحی سایت اصولی دارد و نیاز مند دانستن مطالبی مانند برنامه نویسی و ورد پرس می باشد. به همین دلیل باید به یک تیم حرفه ای سپرده بشود.

طراحی سایت از مهم ترین راه ها می باشد که با آن می توانید کسب و کار خودتان را رونق بسیاری بدهید. اگر یک سایت خوب داشته باشید، می توانید محصولاتتان را در آن قرار بدهید و بفروشید.

همچنین می توانید در آن تولید محتوا بکنید و به مشتری ها و مخاطبانتان اطلاعاتی در مورد کسب و کارتان بدهید. علاوه بر آن می توانید از سایت استفاده کنید تا اخبار را به مشتری ها و مخاطبانتان برسانید.

به عنوان مثال ممکن است در خدماتی که ارائه می دهید، تغییراتی به وجود آمده باشد و در نتیجه می توانید این تغییرات را در سایت به اطلاع مخاطبانتان برسانید.

همچنین اگر سایت را به خوبی طراحی کنید و یا این کار را به یک تیم مجرب و حرفه ای بسپارید، می توانید مخاطبان را جذب کنید و آن ها را به مشتری های بالفعل خود تبدیل کنید. در نهایت باید گفت که یک وبسایت خوب برای هر کسب وکاری که می خواهد در دنیای دیجیتال و از طریق اینترنت فعالیت کند، ضروری می باشد.

داشتن وبسایت مزایای دیگری نیز دارد

داشتن وبسایت مزایای دیگری نیز دارد. سایت علاوه بر این که محلی برای فروش محصول و یا دادن اطلاعات به مخاطبان می باشد، می تواند باعث بشود تا اعتبار شغلی تان نیز افزایش بیابد. البته این احتمال وجود دارد که کسب و کار شما از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها فعالیت بهتری دارد و در نتیجه به وبسایت نیاز کم تری دارید، اما توصیه این است که یک وبسایت داشته باشید.

هزینه ی ساخت و طراحی وبسایت به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برخی از وبسایت ها وجود دارند که با ورد پرس طراحی می شوند و آن چنان نیازی به برنامه نویسی ندارند.

بدیهی است که این وبسایت ها هزینه ی کمتری را برای طراحی خواهند داشت. مهم ترین نکته در طراحی یک سایت، راحت بودن استفاده از آن برای کاربران می باشد. به عنوان مثال وبسایتی خوب است که واکنش گرا باشد.

واکنش گرا بودن به این معنی است که بتواند تفاوت استفاده با موبایل و کامپیوتر را که ضفحه نمایش بزرگ تری دارد، تشخیص بدهد و بر اساس اندازه ی صفحه نمایش کاربر، تغییر کند تا کاربر بتواند به راحتی از سایت استفاده کند و مجبور نباشد از نقطه ای به نقطه ی دیگر به صورت مداوم زوم کند.

وبسایت هایی که به این شکل طراحی می شوند، نیازمند برنامه نویسی هستند

وبسایت هایی که به این شکل طراحی می شوند، نیازمند برنامه نویسی هستند و در نتیجه هزینه ی بیش تری برای ساخت آن ها نیاز مند است. در واقع بدیهی است که هر چه یک سایت پیشرفته تر باشد، هزینه ی بیشتری برای ساخت آن نیاز دارید. هر چه سایت جزییات بیش تری داشته باشد، هزینه بیش تری برای ساخت آن نیاز مند است.

به عنوان مثال اگر در سایت این امکان وجود داشته باشد که بتوانید محصولات را دسته بندی کنید و یا بر اساس دسته بندی های مختلف آن ها را  انتخاب بکنید، به این معنی است که سایت دارای برنامه نویسی است و در نتیجه هزینه ی بیش تری نسبت به سایت هایی که با ورد پرس ساخته شده اند، طلب می کند.

سایت ها تنها برای فروش محصول و دادن اطلاعات نیستند، بلکه محلی هستند که مشتری ها می توانند با پشتیبانی نیز ارتباط داشته باشند.

در واقع سایت ها باید ویژگی هایی داشته باشند که داشتن هر کدام از این ویژگی ها هزینه ای برای ساخت نیاز دارد. به عنوان مثال سایت ها نباید فقط محلی برای دیدن محصولات باشند، بلکه مشتری باید بتواند داخل سایت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کند و بتواند به درگاه پرداخت انتقال یابد و به آسانی هزینه را پرداخت بکند.

هر یک از این موارد، باعث ایجاد هزینه می شوند. علاوه بر آن طراحی سایت به خودی خود نیز هزینه بر است. زیرا دامنه ی سایت باید خریداری بشود.

داشتن یک وب سایت می تواند کمک بسیاری به کسب و کار شما بکند.

در نهایت می توان گفت داشتن یک وب سایت می تواند کمک بسیاری به کسب و کار شما بکند. البته وب سایتی که با کیفیت باشد و توسط تیمی حرفه ای ساخته شده باشد.

به همین دلیل می توانید از تیم هشت برای طراحی سایت خود استفاده کنید که بهترین تیم در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشند و می توانند سایتی بی نظیر برای شما طراحی بکنند که مخاطبان را به مشتری های بالفعلتان تبدیل کند.

همچنین بعد از طراحی سایت می توانید تولید محتوا برای سایت را نیز به تیم هشت بسپارید. برای دیدن نمونه پروژه های دیجیتال مارکتینگ و لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ می توانید به سایت تیم هشت مراجعه نمایید.

هزینه ی سئو

هزینه ی سئو
هزینه ی سئو

سئو علام بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. بعد از این که سایتی طراحی کردید و برای آن محتوا تولید کردید، در صورتی که سایتتان بازدید نداشته باشد، هیچ فایده ای نخواهد داشت. برای بازدید گرفتن سایت راه های مختلفی وجود دارد که می توان گفت موثر ترین آن ها، سئو می باشد.

سئو باعث می شود تا سایت تان در هنگام جستجوی کاربران به ابتدای لیست بیاید و در نتیجه بازدید بسیار بیش تری می گیرد. طبق بررسی هایی که انجام شده است، سه سایت اول در لیست جستجو ها، بیش تر از 50 درصد بازدید ها را به خود اختصاص داده اند.

در نتیجه اگر وبسایت شما در این بازه و یا حداقل در صفحه ی اول جستجو قرار بگیرد، بازدید خوبی خواهد گرفت. سئو کار باید حرفه ای باشد و بتواند محتوای تولید شده و سایت را بر اساس اصول سئو بررسی بنماید.

در نتیجه هر چه این کار حرفه ای تر انجام بشود، هزینه ی بیش تری نیاز خواهد داشت و همچنین سایت تان نیز در نتیجه های اول به نمایش خواهد در آمد. به همین دلیل هزینه کردن برای سئو کاری بسیار مفید خواهد بود زیرا با افزایش بازدید از سایت، بازدهی و سود دهی سایت بالا تر خواهد رفت و هزینه ی خرج شده با سودش باز خواهد گشت.

هزینه ی تبلیغات

هزینه ی تبلیغات
هزینه ی تبلیغات

تبلیغات یکی دیگر از حوزه های دیجیتال مارکتینگ می باشد. هدف تبلیغات جذب بازدید و مشتری بیش تر است. می توان گفت این حوزه گران ترین حوزه ی دیجیتال مارکتینگ می باشد. تبلیغات در پلتفرم های مختلفی انجام می شود که هر کدام هزینه ی خاص خودش را دارد.

به طور کلی هر چه تبلغیاتتان را به صفحه ای واگذار کنید که بازدید و دنبال کننده ی بیش تری دارد، هزینه ی بیش تری را پرداخت خواهید کرد.

البته تعداد زیاد دنبال کننده، به این معنی نیست که تبلیغات شما به صورت قطعی بازدهی زیادی خواهد داشت. تبلغیات نیز اصول خاصی دارد که برای اطلاعات بیش تر می توانید به سایت تیم هشت مراجعه کنید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، سایت های مختلف و انواع راه های دیگر انجام می شود که هر کدام از این راه ها هزینه ی مخصوص خودش را دارد.

اینستاگرام محبوب ترین پلتفرم شبکه های اجتماعی در ایران می باشد

اینستاگرام که محبوب ترین پلتفرم شبکه های اجتماعی در ایران می باشد، بیش ترین میزان تبلیغات را به خود اختصاص داده است و همچنین بازدهی زیادی نیز از تبلیغ در اینستاگرام حاصل می شود.

اما نکته ای که وجود دارد این است که دادن تبلیغات به پیج های اینستاگرامی که فالوئر بالایی دارند، هزینه ی زیادی را می طلبد. اما بازدهی بالایی نیز خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است در مقطعی از کسب و کارتان تبلیغات انجام دهید و کسب و کارتان را پر رونق تر بکنید.

راه های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که می توانید به سایت تیم هشت مراجعه کنید و از این راه ها اطلاع بیابید. همچنین می توانید تبلیغات خود را به سایت تیم هشت بسپارید که بهترین تیم در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ می باشند.

لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ به چه عواملی بستگی دارد؟
لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در موارد بالا اشاره شد، قیمت هر یک از حوزه های دیجیتال مارکتینگ هم بر کیفیت کار بستگی دارد و هم بر کمیت کار. در واقع این خدمات ترکیبی از خدمات کیفی و کمی هستند و در نتیجه هزینه ی این خدمات نیز به صورت ترکیبی خواهد بود.

یکی از پیشنهادات این است که در جلسه ی اول، یک جلسه ی مشاوره بین کارفرما و تیم دیجیتال مارکتینگ تشکیل بشود. این جلسه رایگان است و در این جلسه راجع به قیمت پروژه ها و خدمات صحبت می شود. بعد از توافق کارفرما با لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ، تیم دیجیتال مارکتینگ کار خود را آغاز می کند.

یکی از مواردی که بر روی قیمت پروژه های دیجیتال مارکتینگ تاثیر می گذارد، بستر فعالیت تیم می باشد. به عنوان مثال ممکن است از تیم خواسته بشود که یک سایت طراحی کند و یا یک اپلیکیشن برای موبایل بسازد. هر کدام از این موارد هزینه ی خاص خودشان را دارند و تغییر این بستر باعث تغییر هزینه می شود.

همچنین ساختن یک سایت بسیار سخت تر از ساختن یک پیج در شبکه های اجتماعی می باشد و در نتیجه هزینه ی بیش تری برای ساختن سایت نیازمند است.

پیشنهاد می کنیم از پست لزوم دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید.

ساختن این بستر یک مرحله از کار می باشد

همچنین ساختن این بستر یک مرحله از کار می باشد و مرحله ی دیگر مدیریت این صفحه ها و سایت ها می باشد که خود هزینه ای مستقل از ساخت دارد.

از موارد دیگری که بر روی قیمت دیجیتال مارکتینگ تاثیر می گذارد، مدت زمان قرار داد می باشد. پروژه های دیجیتال مارکتینگ پس از مدتی اثر خود را می گذارند و به همین دلیل این قرار داد ها به صورت مدت دار می باشد.

هر چه مدت قرار داد بیش تر باشد، تیم دیجیتال مارکتینگ مسئولیت بیش تری خواهد داشت و در نتیجه هزینه ی کار افزایش خواهد یافت. هنگامی که قرار دادی بین تیم دیجیتال مارکتینگ و کارفرما بسته می شود، مدت زمان قرار داد تعیین شده و لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ بر این اساس طراحی می گردد.

از مهم ترین مواردی که بر روی لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ تاثیر می گذارد، حجم و میزان فعالیت خواسته شده از تیم می باشد. به عنوان مثال در تولید محتوا، قیمت به تعداد کلمات خواسته شده در روز بستگی دارد.

یا در مثالی دیگر، برای تولید محتوا برای پیج اینستاگرام، قیمت به میزان ویدیو و عکس خواسته شده در ماه یا هفته بستگی دارد. به همین دلیل این موارد در جلسه ی مشاوره تعیین می شود و سپس لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ تعیین می گردد.

تیم هشت که بهترین تیم دیجیتال مارکتینگ می باشد، تمام این موارد با بهترین کیفیت و قیمت انجام می دهد. می توانید با مراجعه به سایت تیم هشت، نمونه پروژه های دیجیتال مارکتینگ را مشاهده کنید.

جمع بندی:

جمع بندی:
جمع بندی:

دیجیتال مارکتینگ از مهم ترین ابزار ها بری رونق دادن به کسب و کار های اینترنتی می باشد که هر کسب و کاری که در اینترنت و فضای مجازی فعالیت می کند، باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کند.

دیجیتال مارکتینگ نیز مانند هر فعالیت دیگری هزینه ی خاص خودش را دارد. در این مقاله به لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ پرداخته شد و عوامل موثر بر قیمت دیجیتال مارکتینگ آورده شد.

۱ دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ;

دیدگاهتان را بنویسید