قالب Xtra | قالب وردپرس فوق محبوب اکسترا + 8 دموی متنوع

xtra free min

فهرست مطالب

قالب XTRA از محبوبترین و پرفروش ترین قالب های وردپرسی عرضه شده برای وردپرس می باشد که توانسته است رکورد فروش خود را بزند این قالب در ایران هم توانسته است فروش بسیار بالایی را داشته باشد و از پر فروشترین قالب های وردپرسی در مارکت های فروش قالب است.

قالب اکسترا

انعطاف پذیری این قالب به حدی بالا است که برای شما به صورت چشمگیر خواهد بود و نظر شما را خیلی سریع به خود جذب خواهد کرد ، توجه داشته باشید که گفته شده است قالب XTRA تا 100 در 100 دارای انعطاف پذیری می باشد.

[toc]

قالبی کاملا منعطف

همانطور که مشخص است قالب XTRA دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد ، ولی این موضوع دلیل بر آن نخواهد بود که از دمو های آماده این قالب که به صورت تخصصی طراحی شده استفاده نکنید ، این قالب برای هر رسته شغلی دارای یک دموی زیبا و فوق العاده می باشد و شما می توانید از آن برای شروع کار خود استفاده کنید ، توجه داشته باشید که سفارش سازی این قالب نیازی به برنامه نویسی نداشته و شما می توانید به آسانی با دراگ و دراپ قالب خود را طراحی کنید.

این قالب برای چه کسانی مفید است؟

در صورتی که شما یک فرد مبتدی برای طراحی هستید و یا میخواهید قالب سایت خود را خیلی سریع راه اندازی کنید بدون شک برای شما استارت کار با قالب XTRA بسیار عالی خواهد بود.

شما می تواید با قالب XTRA تمامی خدمات مورد نظر خود را از نظر فروشگاهی ، وبلاگدهی و شرکتی از آن استفاده کنید ، همچنین انتخابی بسیار مناسب برای ایجاد صفحات تک صفحه ای می باشد.

از ویژگی مهم قرار داده شده برای این پوسته وردپرس بخش سفارش سازی وردپرس می باشد که شما در هنگام ایجاد تغییرات می توانید بلافاصله آن را مشاهده کنید و از سفارش سازی قالب خود لذت ببرید.

ویژگی های قالب XTRA چیست و چرا باید از این قالب استفاده کنیم !

در صورتی که قبلا با این مشکل مواجه شده اید که نتوانسته اید المان های قالب خود را در صفحات مختلفی استفاده کنید و یا جابجا کنید این مشکل در این قالب رفع شده است و شما می توانید آنچه که در ذهن شما ایجاد شده است را با المان های قرار داده شده برای شما ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که برای شما قالب XTRA ده ها الگو و همچنین دموی آماده قرار داده است و شما می توانید به وسیله صفحه ساز قرار داده شده یک قالب زیبا و شکیل را پیاده سازی کنید که مرتبط با گوشی شما شود.

برای بخش های مختلف این قالب ویدیو های آموزشی با کیفیتی قرار داده شده است و شما می توانید با یک سرچ کوچک به این ویدیو ها در سایت آپارات به آن دسترسی کاملی را داشته باشید.

ویژگی های کلیدی قالب اکسترا

برای قالب XTRA از آخرین نسخه ویژوال کامپوزر استفاده شده است و زیبا آن به صورت فارسی می باشد که در این نسخه قابلیت undo, redo نیز اضافه شده است.

فارسی سازی و راستچین سازی قالب XTRA با نهایت دقت انجام شده است و شما می توانید این قالب بومی سازی شده را با بهترین کیفیت ممکن استفاده کنید.

سرعت لود قالب XTRA به صورت چشمگیری بالا می باشد و شما می توانید در یک چشم بهم زدن قالب سایت خود را باز کنید و از سرعت لود بالای این قالب که از فاکتور های مهم سئو نیز می باشد بهره کامل را ببرید.

توجه داشته باشید که قالب XTRA به صورت کاملات بهینه شده و سئو شده می باشد و در صورتی که شما از این قالب وردپرس برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید خیلی سریع می توانید در رتبه های اول گوگل بدرخشید.

سرعت بسیار بالای قالب اکسترا
کارایی بالای xtra
سئوی بهینه xtra
قالب اکسترا با سئوی بالا
گالری پوسته فارسی xtra
پوسته فارسی اکسترا
انواع فوتر قالب اکسترا
فوتر های متنوع برای قالب فارسی شده xtra
طرح های سربرگ
طرح های متنوع هدیندگ یا سربرگ xtra
ابزارک های صفحه ساز
ابزارک های صفحه ساز قالب xtra

به دلیل ایرانی بودن حذف شد!

دیدگاهتان را بنویسید