قالب GridLove – قالب خبری و مجله گریدلاو (رایگان)

gridlove free min

فهرست مطالب

چرا قالب وردپرس گریدلاو GridLove ؟

قالب GridLove دارای امکانات بسیار زیادی می باشد، از جمله این امکانات می توان به سازگاری با افزونه های پرکاربرد،مگامنو پیشرفته ،سئو قدرتمند، طراحی منحصر بفرد ،ریسپانسیو و واکنش گرا بودن و دیگر موارد نیز اشاره نمود  ،قالب گریدلاو در دسته قالب های پر کاربرد خبری می باشد ،اگر به دنبال قالبی هستید که با استفاده از آن یک وبسایت خبری و مجله ایی را راه اندازی نمایید ما به شما قالب وردپرس GridLove پیشنهاد می کنیم ،برای آشنایی بیشتر با این قالب خبری با ما همراه باشید .

Gridlove یک قالب وردپرس خلاق شبکه ای با تمرکز بر وب سایت های خبری و مجله است. با بسیاری از پوسته و قالب های از پیش تعریف شده شما یک وب سایت فوق العاده عالی و در حال اجرا در هر زمان میتوانید طراحی و راه اندازی کنید.

سیستم مدیریت تبلیغات

دوستان عزیز قالب فارسی GridLove قسمت هایی از قالب را برای مدیریت تبلیغات در نظر گرفته یعنی شما می توانید به راحتی تبلیغات خود را در جای مخصوص بگذارید بدون اینکه تاثیر منفی بر روی وبسایت شما داشته باشد .

دارای پانل مدیریت پیشرفته

قالب گریدلاو دارای پانل پیشرفته تنظیمات می باشد که شما با استفاده از این پانل قدرتمند می توانید بدون اینکه سردر گم بشوید و بخواهید یک ساعت زمان خود را برای تنظیم قسمت های مختلف قالب هدر بدهید به راحتی تنظیمان آن را انجام دهید

قابلیت ریسپانسیو و واکنشگرا بودن

یکی دیگر از امکانات قالب وردپرس GridLove قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرا بودن می باشد، وبسایت شما با استفاده از این قابلیت قادر است بدون بهم ریختگی در هر دستگاهی قابل نمایش باشد همانطور که می دانید اکثر کاربران امروزه با استفاده از دستگاه خاص خود وبگردی می کنند اگر وبسایت شما در هر دستگاهی قابل نمایش باشد پس کاربران بسیار زیادی جذب وبسایت شما می شوند که علاوه بر بالا رفتن بازدید وبسایت شما باعث می شود رتبه وبسایت شما بالا برود.

دارای سازگاری با افزونه های حرفه ایی

با استفاده از افزونه ها می توانید هر قالبی را به وبسایتی حرفه ایی و پرکاربرد تبدیل نمایید ،افزونه هایی مثل ویژوال کامپوزر، روولوشن اسلایدر،wpml ،افزونه فرم تماس و دیگر موارد نیز اشاره نمود مثلا با استفاده از فرم های تماس پیشرفته می توانید با کاربرانتان در ارتباط باشید و یا با استفاده از پلاگین ویژوال کامپوزر می توانید بدون هیچ گونه کدنویسی به وبسایتتان برگه های گرافیکی اضافه نمایید،یا با استفاده از اسلایدر رولوشن می توانید به هر تعدادی که دوست دارید به وبسایتتان اسلایدر اضافه نمایید و در اختیار کاربرانتان قرار دهید.پس در انتخاب قالب فارسی gridlove شک نکنید!

فهرست ویژگی های قالب چندمنظوره Gridlove :

  • صدها پوسته زیبا – طیف گسترده ای از پوسته های از پیش تعریف شده را انتخاب کنید برای مطابقت با سلیقه شخصی خود، فقط با یک کلیک نصب کنید!
  • صفحه خانگی انعطاف را ایجاد کنید – با استفاده از امکانات طراحی از جمله صفحه ساز می توانید صفحات خانگی یا همان صفحه اصلی بسیار عالی طراحی کنید.
  • پست ها و ابزارک های برجسته – این قالی دارای بسیاری ابزارک اختصاصی می باشد که می توانید از قسمت ابزارک ها اضضافه و مدیریت کنید.
  • طرح بندی هدر چندگانه – وب سایت خود را با یکی از پوسته های هدر آماده با دقت طراحی کنید.
  • دسته بندی های مختلف – هر دسته در وب سایت می تواند طرح و رنگ خود را داشته باشد.
  • فونت ها و رنگ های نامحدودقالب Gridlove گزینه هایی برای فونت ها و ترکیب رنگ های نامحدود فراهم می کند، همچنین بخش های اختصاص یافته برای آپلود لوگو و آیکون های شما!
  • کسب درآمد از وب سایت خود – به راحتی آگهی بنر در صفحه اصلی، صفحات بایگانی یا صفحات تکی قرار دهید.
  • بهینه شده با سرعت بالا – قالب گریدلاو کاملا سئو شده و با سرعت بالا طراحی شده است و در هر نسخه بهینه تر می شود.
  • طراحی واکنشگرا – محتوای شما به صورت یکپارچه در تمام دستگاه های مدرن امروزه شامل دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه نمایش داده می شود.
  • محتوای سفارشی را در ماژول های پست اضافه می کند – پست ها را در ماژول ها با محتوای مانند متن، تبلیغات، فرم های خبرنامه و موارد دیگر جایگزین کنید
  • پشتیبانی از انواع پست های سفارشی – اگر هر نوع پست سفارشی عمومی ثبت شده باشد، به طور خودکار در ماژول ها شناسایی خواهد شد
  • ستون های فرعی نامحدود – اضافه کردن ستون های فرعی به همان اندازه که شما نیاز دارید. سپس نوار کناری خاص را به هر پست، صفحه یا یک دسته اختصاص دهید.
  • و بسیاری دیگر که می توانید در پیشنمایش قالب فارسی gridlove مشاهده کنید …
جزئیات قالب گریدلاو gridlove
ویژگی های قالب وردپرس گریدلاو gridlove

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/gridLove/gridLove-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید