قالب Course Builder | قالب وردپرس آموزشی پیشرفته (رایگان)

cource builder free min

فهرست مطالب

امروزه برگذاری دوره های آنلاین و سایت های آموزشگاهی بسیار رواج یافته و قالب Course Builder می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی سایت های آموزشگاهی باشد. این قالب می تواند برای سایت های آموزشگاهی، دبیران، دانشجویان،مراکز آموزشگاهی بسیار مفید باشد. پیشرفته بودن، انعطافپذیری و کار کرد آسان قالب آموزشگاهی Course Builder می تواند به شما کمک کند تا براحتی دوره های آنلاین، وبینار و … را راه اندازی کنید.

برای کار با این قالب آموزشگاهی وردپرس اصلا نیازی نیست که تخصصی بلد باشید و یا به کدنویسی احتیاج داشته باشید! چون می توانید با کشیدن و رها کردن موس یا همان درگ و دراپ، وب سایت خود را با بهترین کیفیت ممکن طراحی کنید و قدم اول رو برای کسب و کار اینترنتی بردارید.

در ادامه می خواهیم شما را با امکانات قالب فروشگاه آنلاین کورس بیلدر آشنا کنیم.

قالب فوق حرفه ای Course Builder فارسی سازی شده
بهترین انتخاب برای سایت های آموزشگاه آنلاین قالب Course Builder می باشد!

ویژگی هایی بی نظیر و قانع کننده برای انتخاب قالب فارسی Course Builder (توصیه میشه بخونید …)

در اینجا می خواهیم تا شما را با ویژگی هایی قانع کننده برای انتخاب قالب کورس بیلدر آشنا کنیم تا شکی برای انتخاب این قالب نداشته باشید.

  • طراحی سایت آموزشگاهی در وردپرس با افزونه مشهور WPLMS

شاید مشهورترین افزونه یا بهتر بگم سیستم راه اندازی آموزش آنلاین در جهان این افزونه محسوب میشود. اگر با این سیستم حرفه ای و محبوب آشنا نیستید می توان مختصری در رابطه با این افزونه براتون توضیح داد.

این سیستم دارای بیش از 20000 مشتری راضی در سطح جهان است و از دیگر رقبای خود یعنی (LearnDash، LifterLMS، CoursePress و Sensei) به صورت کامل فاصله گرفته و به یک سیستم بسیار پیشرفته برای سایت های آموزشگاهی، سازمانها، مدارس، دانشگاه ها و… تبدیل شده و شاید شندیدن این نکته برای شما بسیار جالب باشد که این سیستم کاملا رایگان است!

پس شما برای طراجی سایت های آموزشگاه آنلاین با قالب وردپرس Course Builder محدودیتی نخواهید داشت و براحتی می توانید فقط با درگ و دراپ موس (کشیدن و رها کردن) سایت های حرفه ای همانند Lynda،Udemy طراحی کنید و شما هم بتوانید آموزشهای خودتان را به فروش برسانید.

  • همراه با افزونه های رایگان و آپدیت

همران با این قالب حرفه ای افزونه هایی نیز ارائه شده است که طبق گفته سایت سازنده قیمت این افزونه ها برابر با 439$ که معادل 5 میلیون و 700 هزار تومان با پول ایران است. این افزونه ها کاملا پریمیوم و تحاری می باشند و در هر آپدیت قالب تمامی این افزونه ای بروز می شوند و میتوانید به صورت مادام العمر از آپدیت این افزونه ها و قالب استفاده کنید.

  • بسته نصبی فارسی قالب فروشگاه آنلاین Course Builder

مطمعنا اسم بسته نصبی به گوشتون خورده! با این بسته های نصبی یا همون (Quick Start) می تونید تمامی محتویات پیشنمایش فارسی در آیلین وب را کامل نصب کنید. یعنی با چند کلیک و به صورت ویزارد می توانید مراحل رو جلو برید و قالب را همانند پیشنمایش فارسی نصب کنید.

اگر با نصب بسته نصبی در وردپرس آشنا نیستید می تونید روی لینک کلیک کنید تا به صفحه و فیلم آموزشی هدایت شوید.

  • پنل کاربری اختصاصی برای هر دوره!

اگر شما از سایتهایی همانند لیندا و یودمی خرید کرده باشید، مطمعنا با داشبورد و پنل کاربری فیلم ها و دوره ها را دانلود کرده اید. این سایتها یک پنل کاربری به کاربران تخصیص می دهند که تجربه کاربر رو برای خرید دوباره بهبود میی بخشند و کاربر یک تجربه بسیار خوب از وب سایت پیدا می کند.

این استراتژی نیز در قالب Course Builder پیاده شده و برای هر دوره می توانید یک داشبورد اختصاصی تخصیص دهید و شما هم بتوانید تجربه کاربران رو بالا ببرید.

  • دارای شورتکد های اختصاصی و طراحی با Visual Composer

هر کسی دوست دارد که بهترین صفحه را برای کاربران خود طراحی کند و با این کار می تواند کاربران و بازدیدکنندگان را افزایش دهد. در قالب کروس بیلدر شورت کدهایی وجود دارد که هر مدرس می تواند با این شورت کدها صفحات بسیار زیبایی را طراجی کند. همچنین برای این کار افزونه ای به نام ویژوال کامپوزر موجود است که کار شما را بسیار راحت می کند، به طوری که با کشیدن و رها کردن موس صفحه های بسیار حرفه ای و پیشرفته می توانید طراحی کنید.

  • عضویت ویژه یا VIP در سایت با افزونه ووکامرس (Woocommerce)

سایت هایی وجود دارند که محصولات را به صورت فایل و تکی به فروش نمی رسانند. به طوری که یک بخش عضویت ویژه (VIP) برای سایت قرار می دهد و کابران با پرداخت وجه مورد نظر و انتخاب پلن می تواند از دوره های آموزشی به صورت ماهانه، سالانه و … استفاده کنید و بعد از پرداخت و انتخاب پلن دیگر برای استفاده از دوره ها هزینه ای پرداخت نمی کند تا زمان استفاده از پلن به پایان برسد.

این نوع کسب در آمد هم بسیار کاربردی می باشد و سایت های بسیار زیادی وجود دارند که امروزه از این روش استفاده می کنند و توانسته اند به درآمد های بسیار بالایی برسند. این کا را می توانید با افزونه ووکامرس انجام دهید و همچنین از درگاه های پرداخت ایرانی استفاده کنید.

امکانات نامحدود و حرفه ای
تمامیش قسمت های قالب کروس بیلدر را می توانید به صورت سفارسی سازی ویرایش کنید.
امکانات زیاد قالب حرفه ای کروس بیلدر
مطمعنا دانشجویان از این قالب خوششان می اید و عاشق قالب Course Builder می شوند!

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/coursebuilder/course-builder-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید