قالب Bazar Shop | پوسته وردپرس فروشگاهی و خلاقانه وردپرس بازار شاپ

bazar free min

فهرست مطالب

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز، امروز هم با معرفی یکی دیگر از قالب های وردپرس در خدمت شما عزیزان هستیم ،نام این پوسته جذاب ،قالب Bazar Shop می باشد، که در دسته قالب های فروشگاهی قرار دارد ،شما با استفاده از این قالب می توانید یک فروشگاه بی نظیر راه اندازی نمایید.

امکانات این قالب بسیار زیاد می باشد و شاید بعد از مشاهده پیشنمایش فارسی در ذهن خود بگویید که این قالب خیلی سادس و امکانانی نداره! الیته من حق را به شما میدم چون خودمم با این ساده بودنش موافقم! ولی اگه بدونید که چقدر امکانات داره مطمعنا یکی از بهترین قالب های ووکامرس در لیست شما خواهد بود.

قالب بازار شاپ، قالب جدید و خلاقانه است که با استفاده از افزونه قدرتمند ووکامرس برای ایجاد یک فروشگاه بسیار کارآمد وردپرس با گزینه های طرح بندی نامحدود و بسیاری از ویژگی های باور نکردنی اآماده شده است.

قالب بازار
Bazar Shop theme
دارای شورت کدهای اختصاصی
دارای کدهای کوتاه اختصاصی
نمایش لیستی
نمایش لیستی و گرید
سفارشی ساز محتوا
پوسته بازار شاپ
منوی پیشرفته
دارای مگامنوی بسیار یشرفته

قالب Bazar Shop در دسته قالب های فروشگاهی قرار دارد ، می توان گفت یکی از بهترین و زیباترین قالب های فروشگاهی می باشد ،این قالب دارای امکانات بسیار زیادی می باشد از جمله این امکانات می توان به طراحی اصولی و بسیار زیبا ،سازگاری با پلاگین های مختلف ، واکنش گرایی و ریسپانسیو بودن و دیگر موارد نیز می توان اشاره نمود برای آشنایی بیشتر با Bazar Shop با ما همراه باشید .

سئوی عالی و بهینه

وقتی وبسایت شما در بین موتورهای جستجو محبوبیت پیدا کند، زمانی که کاربرانی محتوایی از وبسایت شما جستجو می کنند وبسایت شما در لیست های اول جستجوها قرار می گیرد حالا شاید از خود می پرسید چرا وبسایت کسب وکار شما در موتور جستجو لیست شده است؟ زیرا گوگل به تنهایی بیش از 94/000 جستجو در هر ثانیه انجام می دهد هر ثانیه که وبسایت شما در گوگل ظاهر شود شما از صد ها نفر و حتی بیشتر از آن فرصت بازدید و استفاده از وبسایت شما را دارد.

طراحی اصولی و پر کاربرد

یکی دیگر از ویژگی های قالب Bazar Shop ،طراحی اصولی و پرکاربرد می باشد ، دوستان عزیز توجه داشته باشید امروزه اکثر کاربران در ابتدا به زیبایی یک وبسایت توجه می کنند اگر وبسایت شما زیبا نباشد و بهم ریخته باشد، کاربران کمتری به وبسایت شما مراجعه می کنند، قالب بازار شاپ بخاطر زیبایی که دارد کاربران زیادی را جذب خود نموده است ، Bazar Shop دارای رنگ بندی نامحدود می باشد  شما با استفاده از این قابلیت می توانید ،طرح و رنگ محتوا وبسایتتان را خودتان انتخاب نمایید ،این قالب وردپرس دارای هدرهای متفاوت می باشد که باعث می شود شما با استفاده از رنگی که انتخاب نموده اید هدری که دوست دارید را که طبق سلیقه شما می باشد را انتخاب نمایید.

دارای مگامنو اصولی و حرفه ایی

یکی دیگر از قابلیت های اصلی،پوسته Bazar Shop ، مگامنوی اصولی وبسیار حرفه ایی می باشد شما با استفاده از این قابلیت می توانید تمام موارد ومطالب وبسایتتان را به طور منظم با توجه به موضوع مشخص آن دسته بندی نمایید ،قابل توجه است اگر مطالب وبسایت شما بهم ریخته باشد و زمان کاربران هدر بدهد این باعث عدم رضایت و ناراضی بودن کاربران شما می شود و ممکن است کاربران در نیاز های بعدی دیگر به وبسایت شما مراجعه نکنند که این موضوع باعث می شود وبسایت شما در آمد چندانی نداشته باشد، دوستان عزیز داشتن یک مگامنوی اصولی باعث  می شود که کاربران وبسایت شما بدون هیچ گونه معطلی و اتلاف وقت به هر آنچه نیاز دارند دسترسی یابند که این امکان در زیبای و منحصر بفرد بودن وبسایت شما تاثیر بسزایی دارد.

دارای شورتکدهای اختصاصی

شاید شما بخواهید قسمت ها و یا عناصری را به وبسایت خود اضافه نمایید، برای اضافه کردن عناصر دیگر نیازی نیست از افزونه های وردپرس استفاده کنید چون این قالب دارای بیش از 200 شورتکد اختصاصی برای تمامی زمینه ها است.

دارای صفحه ورود اختصاصی
دارای صفحات ورود اختصاصی
دارای پنجره پاپ آپ
جزئیات قالب وردپرس بازار شاپ

برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • لیست علاقه مندی ها به صورت اختصاصی
  • قابلیت زوم در صفحه جزئیات محصول
  • افزونه پاپ آپ شامل نشان دادن پیشنهادات و اخبار
  • مگامنو با پشتیبانی از تصاویر؛ فهرست / صفحه نمایش در صفحه محصولات
  • 2 صفحات سفارشی پرداخت (یک صفحه پرداخت جدا)
  • مدیریت و استفاده از +300 کد کوتاه
  • پشتیبانی و بروزرسانی رایگان
  • فارسی و راستچین شده توسط تیم آیلین وب
  •  و …

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/bazar/bazar-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”http://aylinweb.ir/premium_themes/bazar/” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی[/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید