قالب Banda | قالب وردپرس سایت موزیک (رایگان)

banda free

فهرست مطالب

یکی دیگر از قالب های پرکاربرد وردپرس که در دسته قالب های موزیک قرار دارد، قالب Banda یک قالب حرفه ای و زیبا می باشد و این برای پخش خودکار موزیک های خود دیگر نیازی به نصب افزونه ندارید  🙂 این قالب وردپرس موزیک به گونه ای طراحی شده است که زمانی که شما موسیقی مورد نظر را در وب سایت خود قرار می دهید کاربران شما می توانند به طور خودکار موزیک را دانلود نموده و پخش نمایید و حتی شما می توانید بلیط کنسرت هم در سایت بفروش بزارید.

قالب باندا

نسخه جدید قالب باندا Banda

سازگاری با ووکامرس

همانطور که گفته شد شما می توانید بلیط کنسرت خوانندگان را در وب سایت خود بفروش برسانید ،این امکان با افزونه ووکامرس فراهم شده است که شما می توانید در وب سای خود یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود هم داشته باشید.

سازگاری از پلیرهای موزیک

شاید بعضی از وب سایت های موزیک را دیده اید زمانی که آهنگی را دانلود می کنید آهنگ شما فقط با یک پلیر مخصوص قابل پخش می باشد اما قالب باندا با تمام پلیرهای پخش موزیک سازگاری دارد.

قابلیت درج اخبار موسیقی

کاربران گرامی توجه داشته باشید قالب باندا برای وب سایت شما قسمت هایی تعبیه نموده است که شما می توانید اخبار و پست های مربوط به موسیقی را در این قسمت ها قرار دهید.

دارای دو تم روشن و تاریک

این قالب حرفه ای موزیک دارای دو طرح تیره و روشن می باشد که شما می توانید طبق سلیقه خودتان تم مورد نظر را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

دارای منو آبشاری

کاربران گرامی قالب باندا دارای منو آبشاری زیبایی می باشد که می توانید از قسمت فهرست ای وردپرس به ویرایش این قسمت اقدام کنید. همچنین این منو در موبایل هم قابل نمایش خواهد بود.

طراحی بسیار زیبا و ساده!

قالب Banda با طراحی فوق العاده خودش توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب نماید ،قالب باندا دارای هدر و فوتر های متفاوت می باشد که شما هر مدل هدر و فوتری که دوست دارید می توانید انتخاب نمایید و همچنین قالب وردپرس باندا دارای رنگ بندی نامحدود می باشد که شما کاربران می توانید طبق سلیقه خودتان هر رنگی که دوست دارید را انتخاب نمایید و در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

سرعت لود بالا

زمانی که قالبی سبک باشد پس بسیار راحت و با سرعت بالاتر لود می شود که این علاوه که به سود شما می باشد به سود کاربران شما نیز می باشد چون سریع به هر آنچه می خواهند دسترسی می یابند.

دارای پس زمینه تصویری

این امکان را به شما می دهد که برای پس زمینه وب سایت خود از تصویر استفاده نمایید توجه داشته باشید این قابلیت اینگونه نیست که پس زمینه تمام صفحات یکدست باشد شما می توانید تصاویر مختلف برای پس زمینه برگه های وب سایت انتخاب نمایید.

سازگار با تمام مرورگرها

قالب باندا با تمام مرورگرها سازگاری کامل دارد و این گونه نیست که برای لود وب سایت شما فقط با یک مرورگر بخصوص سازگاری داشنه باشد بلکه هر کاربری با هر مرورگری وارد وب سایت شما بشود به راحتی بدون هیچ مشکلی به آن دسترسی می یابد.

کاملا ریسپانسیو

از دیگر امکانات قالب Banda که می توان به آن اشاره نمود می توان به ریسپانسیو و واکنش گرایی این قالب موزیک اشاره نمود یعنی قالب شما با هر دستگاهی هر رزولوشنی که داشته باشد بدون نیاز به زوم کردن و بدن هیچ گونه بهم ریختگی قابل نمایش می باشد که واکنش گرایی در سئو وب سایت شما تاثیر بسیاری دارد.

دیگر ویژگی های قالب باندا Banda :

  • طرح زیبا و ساده
  • طراحی تعاملی
  • اسلایدر swiper js
  • 4 اسلایدر متنوع
  • ساخته شده با بوت استرپ 3.0
  • سئوی بهینه سازی شده
  • پوسته های تیره و روشن
  • رنگ های نامحدود
  • رویداد شمارش معکوس
  • پخش کننده صوتی html5
  • پس زمینه ویدئو HTML5

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/banda/banda-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی ندرد [/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید