قالب Angle | قالب وردپرس طرح فلت و رایگان آنجل

angle free min

فهرست مطالب

دوستان عزیز امروز هم قصد داریم قالب دیگر از دنیای وردپرس را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. نام این پوسته بسیار زیبا ،Angle می باشد،قالب آنجل در دسته قالب های چند منظوره قرار دارد که دارای امکانات و ویژگی های بسیار می باشد که شما دوستان می توانید با استفاده از آن وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نمایید و از آن استفاده نمایید،ما در ادامه این مطلب قصد داریم ،قالب Angle را بطور کامل به شما عزیزان معرفی نماییم ،پس با ما همراه باشید تا با این قالب بسیار جذاب بطور کامل آشنا شوید.

منظور از طراحی فلت که امروزه بسیار رایج شده و تمامی گرافیک ها الان دارن از حالت تخت یا فلت استفاده میکنند، اینه که فقط از رنگ های ثابت در قالب استفاده شده است. مثلا دو تصویر زیر طرحی فلت دارند ، چون از چندین رنگ قابت در طراحی استفاده شده است. البته با مشاهده پیشنمایش فارسی می توانید به با این طرح کلملا آشنا بشید.

قالب Angle
angle theme
بسته نصبی آسان
همانند پیشنمایش فارسی نصب کنید!

– برخی از ویژگی های قالب

دارای رنگ بندی بی نهایت و فلت

دوستان عزیز یکی از ویژگی های پوسته Angle رنگ بندی نامحدود و فلت آن می باشد ،شما می توانید در وبسایت خود برای متن و محتوای خود از هر رنگی که دوست دارید استفاده نمایید این رنگ بندی نامحدود باعث زیبایی وبسایت شما می باشد و شما می توانید بهترین و زیباترین وبسایت را داشته باشید.

کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا

یکی از ویژگی های فوق العاده ،قالب Angle ،واکنش گرایی و ریسپانسیو بودن این قالب زیبا و چند منظوره می باشد ،همانطور که می دانید کاربران دیگر از یک دستگاه برای وبگردی استفاده نمی کنند بلکه از دستگاه های مختلف استفاده می کنند حتی می توان گفت امروزه اکثر کاربران با گوشی های همراه خود سعی در رفع نیازشان می نمایند،پس وبسایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که بتواند در هر دستگاهی بدون بهم ریختگی لود و نمایش داده شود،که قالب وردپرس Angle با ویژگی واکنش گرایی و ریسپانسیو بودن آن قابل نمایش در هر دستگاهی می باشد که باعث می شود بازدید از سایت شما بالا برود و سود زیادی نصیب شما بشود. 😀

سازگاری با افزونه روولوشن اسلایدر

شما با استفاده از این امکان می توانید به هر تعدادی که دوست داشتید طبق سلیقه خودتان اسلایدرهای زیبایی به وبسایتتان اضافه نمایید و فقط با کشیدن ورها کردن موس این کار را انجام می دهید!

دارای صفحه ساز Visual Composer

این افزونه یک صفحه ساز بسیار قدرتمند است که می توانید صفحاتی پیشرفته و زیبا بدون اینکه حتی یک خط کدنویسی انجام دهید، طراحی کنیذ و همچنین پوسته آنجل هم از از این صفحه ساز پشتیبانی می کند.

دارای قسمت نمونه کار های زیبا

دارای قسمتی بسیار زیبا برای نمایش نمونه کار ها می باشد که به صورت پیشفرض در قالب فعال می  باشد و هم می توانید این قسمت را فعال و یا غیر فعال کنید. این قسمت دارای چندید افکت بسیار زیبا می باشد که این افکت ها توسط خود شما انتخاب می شود.

قالب آنجل
پوسته وردپرس فارسی آنجل

ویژگی های قالب angle

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/angle/angle-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”#” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی[/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید