قالب Alaska | قالب وردپرس هاستینگ (اورجینال و فارسی)

alaska free

فهرست مطالب

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد وردپرس می توان به قالب آلاسکا اشاره نمود در دسته قالب های میزبانی وب و فروش هاستینگ و دامنه می باشد ،این قالب بسیار حرفه ای طراحی شده است و توانسته کاربران بسیاری جذب نماید، در ادامه قصد داریم این قالب وردپرس را به صورت کامل برای شما شرح دهیم، پس ما همراه باشید.

قالب Alaska یک پوسته جاری وردپرس است که کاملا با پلاگین WHMCS-Bridge که بین وردپرس و WHMCS ارتباط برقرار می کند، پوسته alaska برای وب سایت های میزبانی وب و همچنین شرکت فناوری و نرم افزار، آژانس یا سازمان و… مناسب است.

[toc]

قالب آلاسکا Alaska
Alaska Theme

امکانات قالب Alaska

سازگار با افزونه WHMCS-bridge

این افزونه یکی از افزونه های کاربردی برای وردپرس می باشد که شما با استفاده از آن قادر هستید به راحتی بین وردپرس و WHMCs ارتباط برقرار نمایید شما به راحتی می توانید لیست قیمت های سرویس میزبانی وب خود را به صورت اتوماتیک در وب سایت نمایش دهید و حتی با استفاده از این افزونه می توانید جداول قیمت گذاری در وب سایت خود قرار دهید.

قابلیت نمایش ویدیو

بسیاری از وب سایت ها را دیده اید که برای نمایش ویدیو حتما باید آن ویدیو را دانلود کنیم و نمی توان به صورت آنلاین آن ویدیو را مشاهده نمود ،افزونه video player یکی از بهترین افزونه های وردپرس در زمینه اجرا فایل های ویدیویی در وردپرس می باشد که شما به راحتی با استفاده از ان می توانید ویدیوهای خود را برای کاربرانتان به نمایش بگذارید.

سازگار با افزونه فرم تماس با ما 7

دوستان عزیز شما با استفاده از این افزونه می توانید فرم تماس های متعددی در وب سایت خود ایجاد کنید و با کاربرانتان در ارتباط باشید و نیاز های آن ها را برطرف نمایید.

قابلیت افزودن گوگل آنالیتیکس

شما می توانید قابلیت گوگل آنالیتیکس را به راحتی از پانل تنظیمات به وب سایت خود اضافه کنید شما در گوگل آنالیتیکس می توانید مشخص کنید میزان بازدید از وب سایت شما چقدر است و چه کسانی از وب سایت شما بازدید نمودند .

ریسپانسیو یا واکنش گرا

قالب آلاسکا بصورت کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا می باشد این بدین معنا می باشد وب سایت شما در هر دستگاهی با هر رزولوشنی بدون بهم ریختگی برای کاربران شما قابل نمایش می باشد.

قابلیت نمایش اعضا تیم

قالب Alaska با افزونه Our Team Show Case سازگاری دارد شما می توانید اعضا تیم خود را بصورت کامل برای کاربرانتان معرفی کنید.

فرمت پست های مختلف

شما با استفاده از این ویژگی قالب وردپرس آلاسکا می توانید هر فرمتی را که دوست دارید برای پست های وب سایت خود انتخاب نمایید حتی می توانید برای هر پست یک فرمت انتخاب نمایید.

سازگار با افزونه Abot Us

شاید شما بخواهید کار خود و یا محصولی که ارائه می دهید را بصورت کامل برای کاربران خود شرح دهید ،قالب آلاسکا با افزونه About Us سازگاری دارد که شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود در وب سایت خود قسمتی را برای معرفی کسب و کار خود قرار دهید.

بخش نمونه کارها

این قالب بخشی را برای قرار دادن نمونه کار ها در اختیار شما می گذارد تا نمونه کارهایی که تا بحال انجام داده اید را جهت معرفی و آشنایی در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

سئو بسیار حرفه ایی

اگر سئو وب سایت شما حرفه ای باشد باعث می شود وب سایت شما در بین موتورهای جستجو محبوبیت پیدا کند و باعث می شود وب سایت شما با سرعت بسیار بالایی لود شود ،یک سئو قدرتمند باعث می شود وب سایت شما در صدر جستجو های کاربران قرار بگیرد حالا با خود فکر کنید در هر ثانیه ممکن است چه تعداد جستجو صورت بگیرد و این یعنی رتبه وب سایت شما چه قدر صعود کرده است.

سازگار با افزونه wpml

شما با استفاده از افزونه wpml می توانید در وب سایت خود حالت چند زبانه بوجود آورید.

جزئیات قالب وردپرس Alaska :

  • طراحی واکنشگرا و بسیار تمیز و زیبا.
  • افزونه اسلایدرهای حرفه ای شامل توانایی شما برای ایجاد زیبا ترین اسلایدر برای وب سایت شما.
  • صفحه ساز ویژوال کامپوزر، بنابراین شما می توانید وب سایت خود را با فقط با کشیدن و رها کردن
  •  زمینه های ویدئو و اختلاف منظر برای ویژوال آهنگساز شامل کمک به ایجاد اختلاف منظر بخش Backgorund از جمله زمینه پس زمینه اختلاف منظر
  • 3 نسخه ی نمایشی خانگی برای شما برای وب سایت شما انتخاب شده است.
  • بسیار معروف megamenu همچنین ساخته شده است در فضای بسیار زیادی برای وب سایت های سنگین محتوای و ناوبری خود را ایجاد، همچنین می تواند شامل تصویر، ویدئو و تقریبا هر چیزی را به آن.
  • 25 PSDs گنجانده شده است
  • گزینه تم قدرتمند بدون مارک
  • 8 فرمت ارسال
  • 600+ فونت وب گوگل. (تغییر عناصر فونت در تنظیمات تم)
  • به راحتی تجزیه و تحلیل گوگل را اضافه کنید.
  • و …

دوستان همیشگی وب سایت آیلین وب ،همان گونه که دیدید شما می توانید یکی از بهترین وب سایت های فروشگاهی در زمینه فروش دامنه و هاستینگ را داشته باشید و شایان به ذکر است قالب آلاسکا به صورت کاملا حرفه ایی توسط تیم قوی آیلین وب فارسی شده است،از اینکه با ما همراه بودید از شما عزیزان کمال قدر دانی و تشکر را داریم .

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/alaska/alaska-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”http://aylinweb.ir/premium_themes/alaska/” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی [/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید