قالب وردپرس چندمنظوره قُله Zenith کاملا فارسی (رایگان شد)

zenith theme free min

فهرست مطالب

پوسته وردپرس Zenith یک قالب وردپرس مدرن و واکنشگرا است که ترکیبی از قدرت سفارشی ساز وردپرس و صفحه ساز ویژوال کامپوزر است که به شما اجازه می دهد یک وب سایت برای تقریبا هر زمینه ای ایجاد کنید.قالب Zenith امکانات و ویژگی های بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

Zenith – یک قالب وردپرس واکنشگرای تلفن همراه برای وردپرس است که شما می توانید مطلقا هر چیزی که می خواهید را انجام دهید. Zenith یک ابزار قدرتمند برای کمک به رشد نام تجاری شما با ویژگی های شگفت انگیز و همچنین استفاده آسان است. ساختن هر سبک سایت بدون دانستن کدنویسی!  🙂

قالب وردپرس Zenith دارای سازگاری کامل با افزونه هایی است که به شما امکان می دهد تا سایت خود را کارآمدتر و پیشرفته تر کنید. یعنی می توان گفت که از تمامی افزونه ها پشتیبانی میکند و مشکلی در رابطه با افزونه ها نخواهید داشت. با قالب قله وردپرس شما می توانید خلاقیت به خرج دهید و سایت های بسیار حرفه ای طراحی کنید.

قالب وردپرس Zenith
قالب وردپرس چندمنظوره قُله Zenith

ویژگی های منحصر به فرد قالب وردپرس قُله Zenith :

کاملا واکنشگرا

ما می دانیم که واکنشگرایی بسیار مهم است وقتی که ما در دنیای تلفن همراه زندگی می کنیم. این کاملا ضروری است که وب سایت شما در همه دستگاهها همیشه در دسترس باشد. یعنی قالب وردپرس قله هیچگونه مشکلی در واکنشگرایی نخواهد داشت و در تمامی دستگاه ها از موبایل گرفته تا تبلت و دستگاه های نمایش دیگر بدون مشکل اجرا خواهد شد. البته این موضوع را میتوانید در پیشنمایش فارسی مشاهده کنید!

صفحه ساز ویژوال برای وردپرس (Visual Composer)

سازنده صفحه ویژوال کامپوزر (46 دلار) برای وردپرس به شما کمک می کند زمان زیادی را صرف کار بر روی محتوای سایت خود کنید. در حال حاضر شما می توانید طرح بندی پیچیده در عرض چند دقیقه ایجاد کنید! این صفحه ساز را می توان در وبسایت خود استفاده کنید تا کار شما را راحت تر کند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عنصر مورد نظر را بکشید و رها کنید و بلافاصله نتیجه را ببینید. باور نکردنیه!

افزودنیهای نهایی برای ویژوال کامپوزر

گسترش و پشرفته سازی ویژوال کامپوزر  و اضافه کردن قدرت بیشتری به آن! افزونه افزودنی های ویژوال کامپوزر می توانند امکانات و عناصر زیادی را به صفحه ساز ویژوال کامپوزر اضافه کند و محدودیت استفاده از عناصر را نخواهید داشت! این افزونه نیز به صورت رایگان همراه قالب Zenith عرضه می شود و می توانید از امکانات زیاد لذت ببرید.

عناصر جدید ویژوال کامپوزر

این نیز می تواند امکانات زیادی و همچنین اختصاصی به این قالب اضافه کند و با زیاد شدن عناصر می توانید خلاقیت خود را بیشتر کنید و وب سایت های خلاقانه ایجاد کنید.

بسته نصبی آسان همانند پیشنمایش فارسی

پوسته فارسی قله دارای بسته نصبی اسان است که با استفاده از افزونه Duplicator Pro آماده سازی شده است و براحتی می توانید با چند کلیک ساده قالب را همانند پیشنمایش فارسی نصب کنید.

رنگ نامحدود

قالب وردپرس Zenith همراه با رنگ نامحدود است، بنابراین شما می توانید طراحی سایت خود را تغییر دهید و رنگ های مورد علاقه خود را در چند ثانیه قرار دهید. که این مورد در پنل تنظیمات قالب موجود است و میتوانید این کار را انجام دهید.

برنامه زمانبندی پیشرفته برای وردپرس

یک افزونه قدرتمند و آسان برای استفاده در وردپرس است. این به شما کمک خواهد کرد تا یک دیدگاه جدول زمانی رویدادهای خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. ایده آل برای کلاس های سالن، کلاس های مدرسه و مهد کودک، بخش های پزشکی، کلوب های شبانه، برنامه های درسی، برنامه های غذایی و غیره. این برنامه با مدیریت رویدادهایی شبیه، رویدادهای کوتاه، ژنراتور کوتاه مدت زمانبندی و ابزارک رویدادهای آینده همراه است. این افزونه (به ارزش 26 دلار) که با خرید قالب Zenith می توانید به صورت رایگان دریافت کنید.

ابزارک های سفارشی

این قالب دارای ابزارک های اختصاصی می باشد و می توانید ابزارک مورد نطر را انتخاب و در قالب استفاده کنید.

اضافه کردن استایل های سفارشی

برای استفاده از استایل های سفارشی css نیازی نیست که قالب را ویرایش کنید. این قالب دارای css سفارشی است و می توانید در این قسمت استایل های سفارشی خود را وارد کنید.

افزونه روولوشن اسلایدر (Revolution Slider)

افزونه Revolution Slider یک افزونه اسلایدر بسیار قدرتمند و حرفه ای برای وردپرس است که براحتی با کشیدن و رها کردن می توانید اسلایدر های ویژه و بسیار حرفه ای ایجاد کنید. این افزونه امروزه در تمامی قالب های حرفه ای وردپرس استفاده می شود و همچنین با خرید پوسته Zenith این افزونه نیز همراه بسته نصبی عرضه می شود.

اسلایدر نوشته ها

شما می توانید یک اسلاید نوشته شگفت انگیز از نوشته های وردپرس ایجاد کنید. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که شما یک اسلاید ایجاد می کنید.

سازنده شبکه های پیشرفته

ویژوال کامپوزر همراه با سازنده شبکه های پیشرفته همراه است. نمایش پست ها، نمونه کارها، و هر گونه پست های سفارشی و یا رسانه ها به صورت شبکه ای و گرید. که دارای بالای 50 سبک از پیش تعریف شده است.

پس زمینه ویدئو

با این قابلیت قالب وردپرس قله قادر هستید تا از پس زمینه های ویدئویی استفاده کنید. یعنی شما می توانید از پس زمینه یوتیوب، ویمئو، یا هر ویدئوی دیگری استفاده کنید.

ویژگی های پوسته وردپرس Zenith دارای ابزارهای عالی برای ساخت هر نوع وب سایت بدون دانش کدنویسی است. برخی از عناصر و ویژگی های  Zenith را مشاهده کنید:

  • نسخه های طرح بندی جعبه یا تمام عرض
  • به روز رسانی به موقع و مادام العمر
  • 100٪ واکنشگرا
  • دارای بسته صنبی آسان همانند پیشنمایش فارسی
  • ستون های فرعی نامحدود
  • محتوا از نمونه کارها، اخبار، آیتم های فروشگاه
  • افزونه Revolution Slider شامل (26 دلار) رایگان
  • پنل مدیریت مفید و ساده
  • رنگ های نامحدود و فونت های گوگل
  • سازگار با فونت های گوگل
  • ابزارک ستون های فرعی و فوتر آماده
  • شامل کتابچه راهنما
  • آیکون های اجتماعی گنجانده شده است
  • بسیاری از کدهای کوتاه زیبا و آسان برای استفاده
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • استفاده از عکسهایی با کیفیت بالا
  • افزونه فرم تماس با 7 گنجانده شده است
  • کد کوتاه عضو تیم
  • کد کوتاه شبکۀ ای
  • کد کوتاه قیمت گذاری
  • افزونه توییتر گنجانده شده است
  • 25 ابزارک آماده
  • نقشه گوگل
  • 420 آیکون شگفت انگیز
قالب وردپرس چندمنظوره قُله Zenith کاملا فارسی
قالب وردپرس چندمنظوره قُله Zenith کاملا فارسی و 100 اورجینال

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/zenith/zenith-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”http://aylinweb.ir/premium_themes/zenith/” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی[/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید