دانلود رایگان افزونه WP Review Pro | ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل

WP Review Pro free min

فهرست مطالب

با آموزش ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل با استفاده از افزونه WP Review Pro در خدمت شما عزیزان هستیم و همانظور که از عنوان پیداست میخواهیم افزونه ای برای شما معرفی کنیم تا براحتی بتونید همانند سایت های بزرگ دیگه، مطالب خودتون رو توی گوگل ستاره دار کنید تا همواره نرخ کلیک کاربر رو افزایش بدید و سئوی سایت خودتون رو بالا ببرید.

افزونه WP Review Pro توسط یک شرکت های بزرگ توسعه دهنده وردپرس به نام MyThemeShop آماده شده و کمک میکند به مدیران سایت های وردپرسی تا بدون نوشتن حتی یک کلمه کدنویسی، مطالب و محتوای سایت از نوشته های گرفته تا محصولات و … رو توی گوگل ستاره دار کنن و همواره با الگوریتم های گوگل پیش برن.

ستاره داردکردن در گوگل
با این افزونه محتوای خود را توی گوگل ستاره دار کنید

آشنایی با افزونه ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل

در این جا میخواهیم تا برخی از امکانات افزونه WP Review Pro رو شرح بدم و هر چه بیشتر با این پلاگین وردپرس آشنا بشید و بتوانید همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید. البته این رو بهتون بگم که بهترین افزونه برای ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل محسوب میشه.

پشتیبانی از 14 نوع ریچ اسنیپ

افزونه WP Review Pro سیستم بررسی کاملی است که شما در حال مرور محصولات ، کتاب ها ، فیلم ها ، بازی ها یا هر چیز دیگری هستید. در مجموع 14 نوع ریش اسنیپ پشتیبانی می شود و می توانید قطعه مورد نظر خود را با چند کلیک انتخاب کنید.

پشتیبانی از 15 نو قطعه
پشتیبانی افزونه WP Review Pro از بیش از 14 قطعه یا ریچ اسنیپ

16 طرح از پیش تعریف شده

استایل نمایش ستاره های WP Review Pro با 16 قالب از پیش ساخته که می توانید بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید. برای تطبیق هر الگوی به طرح خود ، می توانید رنگ های هر الگوی و سایر عناصر را نیز از پنل کنترل تنظیم کنید.

16 طرح از پیش تعریف شده
طرح ها و استایل های زیبا برای نمایش سیستم بررسی

سیستم های رتبه بندی چندگانه برای ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل (ستاره ، نقطه ، درصد ، دایره ، انگشت وار)

محصولات مختلف به انواع مختلفی از بررسی نیاز دارند و افزونه WP Review برای همه آنها آماده استفاده است. می توانید از معیارهای رتبه بندی ستاره ، نقطه ، درصد ، انگشت وار نسخه پرو و حلقه نسخه پرو  استفاده کنید تا بررسی های کاملی را برای همه محصولات ایجاد کنید.

سیستم های رتبه بندی چندگانه
استایل های متنوع برای نمایش رتبه بندی

رتبه بندی و بررسی برای نظرات کاربران

با WP Review Pro ، حتی می توانید نظرات خوانندگان خود را در مورد محصولاتی که بررسی می کنید به نمایش بگذارید. کاربران می توانند ویژگی های نظرات را رتبه بندی کنند ، نظرات را در حال بررسی بگذارند و حتی نظرات دیگران را به عنوان پسندیده شده و یا ناپسندیده علامت گذاری کنند.

رتبه بندی نظرات کاربران
سیستم ستاره دار کردن برای نظرات کاربران

سازگار با هر قالب وردپرسی

WP Review Pro طوری طراحی و آماده شده است که با هر قالب وردپرس سازگاری کامل دارد. پس با خیال راحت هر قالبی که بر روی وردپرس نصب شده، افزونه ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل رو نصب و استفاده کنید.

سازگاری با هر قالب وردپرسی
این افزونه با تمامی قالب ها سازگاری کامل دارد

سازگاری با ووکامرس

بررسی ها و نقدها بخشی جدایی ناپذیر از هر فروشگاه تجارت الکترونیکی است. WP Review می تواند با جایگزین کردن فرم های اصلی بررسی ووکامرس با فرم های بررسی پیشرفته و قابل تنظیم در WP Review ، به شما در افزایش فروش در تجارت الکترونیک کمک کند.

سازگار با ووکامرس
افزونه ستاره دار کردن مطالب در وردپرس با ووکامرس سازگاری کامل دارد

البته تا اینجا فقط بخش کوچکی از امکانات افزونه WP Review Pro را بازگو کردم. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما پیشنمایش این افزونه وردپرس رو مشاهده کنید تا با امکانات کامل آشنا بشید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/wpreviewpro/wpreviewpro-558.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان افزونه WP Review Pro | ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل;

دیدگاهتان را بنویسید