دانلود رایگان افزونه Ultimate VC Addons + ویدئوی آموزشی

ulimate freee

فهرست مطالب

افزونه ویژوال کامپوزر را گسترش دهید و قدرت بیشتری به آن اضافه کنید!؟ (حرف نویسنده)

اضافات افزونه ویژوال کامپوزر (افزونه Ultimate VC Addons) چندین عنصر پیشرفته را در ویژوال کامپوزر در بالای آن اضافه کرده است که توسط WPBakery ارائه می شود. هر عنصر در بسته با بیشترین توجه به جزئیات و یک هدف ساده به شما یک تجربه نهایی را ارائه می دهد. ما زمان زیادی را صرف کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تمام عناصر انعطاف پذیر هستند تا فرصت های بی حد و حصر برای شما فراهم شود، در حالی که حفظ سادگی در هسته این افزونه هم هدف ما بوده است.

نسخه بروز شده Ultimate VC Addons
نسخه بروز شده Ultimate VC Addons

خرید افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر

[toc]

عناصر اضافه شده

آیکون ها – شما می توانید از این عنصر برای ادغام یک آیکون ساده (فونت و تصویر، هر دو نوع) در صفحه خود استفاده کنید. یا می توانید از شبکه های ویژوال کامپوزر استفاده کنید و یک لیست از آرم های مشتریان، شرکا، حامیان و غیره را نمایش دهید.

جعبه اطلاعات – شاید بیشترین روند در حال حاضر، جعبه اطلاعات است که واقعا می توانید جعبه های زیبایی به صفحه خودتون اضافه کنید.

لیست اطلاعات – فهرست های سنتی HTML خسته کننده هستند، این عناصر به سادگی لیست ها را اضافه می کنند. شما ممکن است فرصت داشته باشید و با استفاده از آن طراحی سرد برای نشان دادن برخی از فرآیند و یا به سادگی برجسته ترین محصولات / خدمات و ویژگی های محبوب / مرتبط خود را طراحی و نمایش دهید.

جعبه فیلیپ (Flip Box) – این عنصر به طور کامل بلوک “جعبه اطلاعات” و “انجام یک رویداد” را ترکیب می کند. در جلو، به نظر می رسد یک جعبه اطلاعات نرمال است، اما به عنوان بازدید کننده در بلوک، آن را با یک افکت CSS3 سرد خنثی و نشان می دهد.

شمارنده – آیا می خواهید نقاط عطف، دستاوردها و هر عدد دیگری را با عدد متحرک نشان دهید؟ این عنصر به شما کمک خواهد کرد!

بنر تعاملی – بسیاری از آگهی های تصویری مفید هستند، زیرا روش بسیار دقیق برای ارسال پیام شما است. این عنصر،  بلوک های تصویر را به شیوه ای جذاب و تعاملی نشان می دهد.

جعبه پاپ آپ حرفه ای – این یکی از عناصر بسیار مفید است که می تواند بر روی هر وب سایت قرار گیرد. ایجاد جعبه پنجره مجازی و جاسازی همه چیز را در داخل جعبه پنجره از طریق ویرایشگر WYSIWYG یا همون درگ و دراپ موس .

نقشه پیشرفته گوگلافزونه ویژوال کامپوزر به طور پیش فرض با عنصر نقشه گوگل همراه است. اما عنصر Maps Extended Googles از آخرین API ها استفاده می کند و به شما اجازه می دهد با آن بیشتر کار کنید. آپلود تصاویر مارکر، نوشتن HTML سفارشی در جعبه اطلاعات نقشه و کنترل همه چیز را با نقشه می شود انجام داد.

پس زمینه های خلاقانه – زمینه های خلاقانه واقعا برای وب سایت شما تنظیم شده است. بنابراین ما به شما ابزار آسان را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند تا سریعا از آنها را استفاده کنید.

اضافات افزونه ویژوال کامپوزر

امکانات اضافات افزونه ویژوال کامپوزر (افزونه Ultimate VC Addons)

پس زمینه تصویر ثابت
– تصویر را ثابت نگه می دارد در موقعیت آن در حالی که محتوای دیگر حرکت می کند در پیمایش صفحه.

اختلاف منظر افقی و عمودی
– پس زمینه با سرعت و در جهت های مختلف از محتوای شما حرکت می کند.

اختلاف منظر شناور
– پس زمینه به صورت خلاقانه با حرکت مکان نما حرکت می کند.

پس زمینه ویدئو 
– یک ویدیو در پس زمینه پخش می شود. پشتیبانی از رسانه وردپرس و همچنین فیلم های یوتیوب.

پاراگراف چندگانه شناور 
– طراحی یک اختلاف منظر 3D. برو جلو – تحت تاثیر قرار دادن کاربران خود

ویژگی های افزونه Ultimate VC Addons

انتظار طولانی در نهایت به پایان رسید … معرفی، مدیریت آیکون وردپرس!

این پروژه در ابتدا با یک هدف کمی متفاوت برای ایجاد یک قابلیت آغاز شد که به مردم کمک می کند به راحتی از آیکون ها در سایت وردپرس خود استفاده کنند. اما پس از آن، متوجه شدیم که فقط ارائه قابلیت فونت آیکون به اندازه کافی برای انجام آن نبود. لازم بود فونت های آیکون را برای کاربردهای وردپرس طبیعی و راحت تر بکنیم و این زمانی بود که تصمیم گرفتیم چندین عنصر ویژوال کامپوزر را ایجاد کنیم که استفاده از آیکون فونت ها را ساده تر می کند. بنابراین – “اضافات افزونه ویژوال کامپوزر – افزونه Ultimate VC Addons” از نظر فنی یک فرمت از دو چیز است؛ اول از مدیر فونت آیکون ها و در مرحله دوم، صفحه ساز پیشرفته!

همراه با فیلم آموزشی

ویژگی های مدیر فونت آیکون در افزونه Ultimate VC Addons

فونت آیکون خود را سفارشی کنید – ما متوجه هستیم که شما از تمام صدها آیکون غیر ضروری پیش ساخته که با هر یک از آن کتابخانه های محبوب مانند Font Awesome، Entypo و غیره استفاده می کنید؛ اما اینها دارای آیکون های کامل برای کسب و کار شما نیست!
به همین دلیل است که ما مدیر فونت آیکون ها را بسیار سازگار با API های معروف IcoMoon که در آن شما می توانید فونت سفارشی خود را با کوتاه کردن آیکون های مورد علاقه خود از انتخاب 2500 + آیکون ایجاد کنید! اگر این 2500 + آیکون هنوز هم کم است، IcoMoon همچنان شما را با قابلیت های شگفت انگیز خود که شما را در تبدیل طرح SVG خود در فونت های آیکون کمک می کند. پس دیگر نباید نگران آیکون های کم باشید.

جست و جوی ایجکس آیکون ها – همه ما میخواهیم به دنبال آیکون مورد نظر خود باشیم و از آن استفاده کنیم، در این کا یک امکان جدید اضافه شده است که می توانید به صورت ایجکس به دنبال آیکون مورد نظر خود باشید و در همان لحظه آیکون موردنظر خود را مشاهده و در صفحه مورد نظر درج کنید و فقط کافیست که نام آیکن ها را بزنید.

Ultimate VC Addons

معرفی افزونه به زبان اصلی

 

معرفی و آموزش افزونه به زبان فارسی (توسط آیلین وب)

 

تغییرات نسخه 3.18.0 :

26 بهمن 1397

روبان بزرگ، هنگامی که شما می خواهید برای نمایش برخی از پیشنهادات و یا اعلام در وب سایت خود قرار دهید. ما معمولا افرادی را می بینیم که تصاویری از این روبان ها را ایجاد می کنند و از آنها در وب سایت خود استفاده می کنند.

اما، چرا آن را پیچیده می کنید زمانی که می توانید با چند کلیک ایجاد کنید؟

بله،در نسخه 3.18.0 افزونه Ultimate VC Addons، ما عنصر Ribbon (روبان) را معرفی می کنیم که به شما امکان ایجاد روبان های مرسوم و جذاب را می دهد که پیشنهاد شما را در صفحه برجسته می کند!

افزونه عنصر ربان
افزونه عنصر ربان

می توانید یک صفحه دمو از عنصر روبان رو  مشاهده کنید (پیشنمایش روبان ها)

این فقط بخشی از تغییرات است که ما در این بروز رسانی منتشر میکنیم. شما می توانید نگاهی سریع به تغییرات در اینجا بیاندازید :

جدید: معرفی عنصر روبان.
بهبود: اضافه شدن گزینه انیمیشن برای نشانگر در نقشه گوگل.
رفع: مسئله رندر پیشرفته چرخ فلک هنگام بازخوانی صفحه.

تغییرات نسخه 3.16 :

آیا تا به حال فکر کرده اید که تعبیه یک ویدیو بدون تاثیر بر سرعت بارگذاری صفحه آسان تر خواهد بود؟ ما این امکان را داریم!

با افزودنی های نهایی برای نسخه WPBakery Page Builder 3.16.0، ما عنصر ویدیویی جدید را معرفی می کنیم که نه تنها شما را قادر می سازد یک ویدیو با چند کلیک جاسازی کنید، بلکه گزینه های سفارشی سازی و گزینه های مختلفی را بدون تاثیر بر بارگذاری صفحه به شما ارائه می دهد.

به نظر جالب میاد؟

بارگذاری فیس بوک سریعتر بدون تاخیر!

آیا می دانستید که یک ویدیو تنها بیش از 50 مگابایت جاوا اسکریپت در یک صفحه را بارگیری می کند؟ هنگام استفاده از عنصر ویدئوی جدید و بهینه سازی شده، می توان آن را به میزان ناچیز کاهش داد. بنابراین، این را می توان سریعترین عنصر ویدئویی نامید که دوست خواهید داشت!

بارگذاری فیس بوک سریعتر بدون تاخیر!

تعداد مشترکین خود را با نوار اشتراک اختیاری افزایش دهید!

نیاز به افزایش تعداد مشترکین در کانال یوتیوب خود دارید؟ عنصر ویدئویی افزونه های نهایی برای WPBakery Page Build همراه با گزینه ای برای اضافه کردن یک نوار اشتراک YouTube همراه با ویدیو برای تشویق کاربران برای اشتراک در کانال خود را بدون رفتن از وب سایت.

نوار اشتراک اختیاری

با استفاده از این، شما می توانید تعداد مشترکین را بدون تاثیر بر میزان جست و جو افزایش می دهید.

سفارشی کردن تصویر بند انگشتی، دکمه اشراک ها، زیرنویس ها و غیره

عنصر ویدئو به شما آزادی کامل را برای تنظیم همه چیز در ویدئو را می دهد. با تصویر بند انگشتی شاید به طور پیش فرض خوشحال نیستید؟ یا فکر نمیکنم که مناسب صفحه شما باشد؟ فقط با یک کلیک آن را جایگزین کنید. نیاز به دکمه بازی مرسوم، مد روز و متحرک دارید؟ شما می توانید آن را نیز قرار دهید.

همه این ویژگی ها با ویژگی های بیشتر در عناصر ویدئویی افزودنی های نهایی قرار گرفته است. شما میتوانید در اینجا تغییرات سریع را بیابید.

سفارشی کردن تصویر بند انگشتی

جدید : معرفی عنصر ویدئو
بهبود : Toolip در صورت لینک در Just Icon نمایش داده می شود.
ثابت : Fancy Text در گزینه Slide up سازگار نیست.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/Ultimate%20Addons%20for%20Visual%20Composer/Ultimate_VC_Addons.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید