دانلود رایگان افزونه Social Auto Poster (نسخه فارسی)

Social FREEE

فهرست مطالب

 

افزونه Social Auto Poster یک انتخاب عالی برای ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی معروف مانند فیس بوک، LinkedIn، توییتر، Tumbler، BufferApp، Instagram و Pinterest در وردپرس است. شما می توانید حساب های اجتماعی خود را پیکربندی کنید و محتویات جدیدی را ارسال کنید و محتوای قدیمی خود را به صورت زنده منتشر کنید تا آن را بروز نگه دارید و به حداکثر مخاطب دسترسی داشته باشید. SAP یک ویژگی شگفت انگیز است برای اینکه محتوای خود را با برنامه ریزی و زمانبندی دقیق در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید. این افزونه همچنین با پروفایل های شخصی، صفحات کسب و کار، گروه ها و غیره هم کار می کند.

[toc]

افزونه Social Auto Poster
ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی

انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی کاری مهم!

امروزه به اجبار گوگل فعالیت در شبکه های اجتماعی بسیار بسیار مهم و حیاتی شده است و همچنین اهمیت خاصی به سایت هایی می دهد که در شبکه های اجتماعی فعال باشند و بتوانند مشتریان و کاربران را از طریق شبکه های اجتماعی به سایت اصلی هدایت کنند. گذاشتن پست و مطلب در شبکه های اجتماعی امر بسیار مهمی است که هر کسب و کاری باید در نظر داشته باشد اما چطور؟

گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی 2 روش دارد که یکی از این روش ها این است که به صورت جدا هر یک از شبکه های اجتماعی خود را بروز کنید یعنی به صفحه شخصی خود مراجعه و مطلب و محتوای مورد نظر را قرار دهید که این کار برای شبکه های اجتماعی زیاد کار سختی است. روش دوم اینه که یک محتوای درون سایت ایجاد کنید و آن را به صورت اتوماتیک و خودکار به شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید و دیگه نیازی نباشه که هر دفعه به صفحه شخصی خود مراجعه کنید و مطالب مورد نظر را بنویسید! افزونه Social Auto Poster یکی از بهترین افزونه ها برای ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی است که در ادامه به بررسی ویژگی های این افزونه پیشرفته می پردازیم.

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی
افزونه Social Auto Poster

امکانات Social Auto Poster

ارسال خودکار پست جدید : اجازه ارسال خودکار پست جدید / قدیمی به شبکه های اجتماعی را میتوانید پیکربندی کنید. تقریبا هر شبکه اجتماعی محبوب پشتیبانی می شود.

پشتیبانی از انواع ارسال سفارشی : پست های سفارشی در وردپرس و همچنین در ووکامرس را میتوانید در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و تمامی کار ها به صورت خودکار انجام می شود.

پیکربندی نامحدود از هر رسانه اجتماعی : به شما اجازه می دهد محتوای خود را به چند حساب در هر یک از شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده به اشتراک بگذارید. بدون محدودیت در انواع و تعداد پروفایل در شبکه های اجتماعی و حتی تعداد ارسال محتوا! 😯

برنامه ریزی شده : شما می توانید زمان دقیق ارسال خودکار پست را زمانبندی کنید و در همان زمان پست ها در شبکه های اجتماعی منتشر شوند.

گزینه زمان بندی: ساعتی، دقیقه ای، هر 20 دقیقه، 2 روز یک بار، یک هفته یک بار و … . شما همچنین می توانید پست خود را با عنوان پست، تاریخ، نوع پست یا rendomly برای پست های برنامه ریزی شده تنظیم کنید.

هشتگ از برچسب ها یا دسته ها : برای پست ها می تواند هشتگ های خودکار تولید کند. SAP می تواند تگ ها، دسته ها و سایر لغات وردپرس را به عنوان هشتگ ارسال کند.

SAP همچنین می تواند تصاویر را از پست های وبلاگ بطور خودکار جمع آوری کند و سپس آنها را به اشتراک های رسانه های اجتماعی شما متصل کند.

کوتاه کننده لینک ها : امکان کوتاه کردن URL های طولانی به TinyURL با TinyURL.com، bit.ly، shorte.st، Google یا ساخته شده در کوتاه کننده لینک وردپرس.

ردیابی : سیستم موجود برای ردیابی فعالیت های ارسالی در شبکه های اجتماعی.

آمار ارسالی : نمایش گرافیکی پست های شبکه های اجتماعی با امکان فیلتر کردن پست ها.

حذف دسته های خاص : محتویاتی را که نمی خواهید به شبکه های اجتماعی ارسال کنید متعلق به یک دسته خاص را می توانید حذف کنید.

به اشتراک گذاشتن پست بیش از یک بار : SAP اجازه می دهد تا شما به صورت دستی هر پست را ویرایش و دباره ارسال کنید و یا یک پست را دوباره ارسال کنید.

سفارشی کردن قالب پیام : امکان اضافه کردن پیام سفارشی برای هر حساب به صورت جداگانه.

انتشار یک پست به چند پروفایل : امکان ارسال همزمان یک پست به تمام حساب های پیکربندی شده تنها با یک کلیک.

نشانی اینترنتی منحصر به فرد : URL منحصر برای هر پست ایجاد می کند برای جلوگیری از ارسال محتوای تکراری.

فارسی سازی شده کامل : این افزونه به صورت کامل توسط تیم آیلین وب به فارسی ترجمه شده است و براحتی می توانید از این افزونه استفاده کنید.

پشتیبانی ایموجی (Emoji) : پشتیبانی از کدهای Emoji برای ارسال در رسانه های اجتماعی.

پیگیری کمپین گوگل آنالیز : این امر به شما اجازه می دهد تا ببینید که پست های شما محبوب هستند و نظارت دقیق بر ترافیک پست های ارسالی با استفاده از Google Analytics داشته باشید

شبکه های پشتیبانی شده در افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی :

  • فیس بوک
  • توییتر
  • LinkedIn
  • وبلاگ Tumblr
  • BufferApp
  • Pinterest

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/Social%20Auto%20Poster/social-auto-poster-aylinweb.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید