دانلود رایگان افزونه Layered popups | افزونه پاپ آپ پیشرفته وردپرس

LAYREDP FREE

فهرست مطالب

 

پنجره های پاپ آپ امروزه در بسیاری از کسب و کار های بزرگ تبدیل به یک استراتژی شده است و تمامی سایت ها و کسب و کار های بزرگ امروزه از این نوع پنجره ها استفاده می کنند. منظور از پنجره پاپ آپ، به پنجره هایی گفته می شود که در هنگام لود صفحه، پیمایش صفحه و یا خروج از صفحه به بازدیدکننده نمایش داده می شود. برای همین منظور ما امروز یک افزونه بسیار قدرتمند و حرفه ای معرفی می کنیم که بهترین افزونه حال حاضر در طراحی پنجره های پاپ آپ وردپرس است. پس در ادامه با ما همراه باشید…

قوی ترین و سریع ترین افزونه پاپ آپ در بازار!

اینترنت پر از پنچره های پاپ آپ خسته کننده است. بنابراین، زمان خلاص شده از این همه پنجره پاپ آپ هاست. برای همین با افزونه لایر پاپ آپ فارسی در خدمت شما عزیزان هستیم. با استفاده از افزونه layered popups شما می توانید تخیل خود را تحقق بخشید و لوگو های متحرک منحصر به فرد چند لایه خود را ایجاد و طراحی کنید و یا از بیش از 200 قالب حرفه ای طراحی آماده شده کتابخانه این افزونه استفاده کنید. این افزونه با 82 شرکت ارسال خبرنامه سازگاری دارد و براحتی می توانید فرم خبرنامه هودتون رو ایجاد کنید.

افزونه لایر پاپ
layered popups plugin

می توانید پنجره های پاپ آپ های طراحی شده را هنگام ورد به صفحه، خروج از صفحه و یا پیمایش صفحه نمایش دهید. علاوه بر این شما می توانید از هر پنجره به عنوان بخشی از محتوای پست / صفحه یا ابزارک نوار کناری استفاده کنید. که وب سایت خود را جذاب تر و توجه کاربران را به موارد خاصی جلب کند.
با سیستم پیشرفته جدید افزونه layered popups، تنظیم نحوه نمایش پنجره پاپ آپ بسیار آسان شده است  این می تواند پست ها، صفحات، محصولات و حتی هر نوع پست سفارشی فیلتر شده توسط هر طبقه بندی موجود، تاریخ، نقش کاربر، و غیره. را نشان دهد. که وقعا انعطاف پذیر است!

امکانات افزونه layered popups
امکانات پلاگین layered popups

پنجره های چند لایه

تعداد نامحدودی از پنجره های پاپ آپ لایه ای ایجاد کنید. تخیل خود را بیابید و توجه کاربر را جلب کنید.

چندین حالت نمایش

پنجره های پاپ آپ را می توانید در انواع حالت ها نمایش دهید مثلا وقتی کاربر به صفحه مورد نظر وارد شد و یا از صفحه موردنظر خارج شد و یا حتی وقتی صفحه مورد نظر را پیمایش کرد.

کتابخانه پاپ اپ ها

در این افزونه شما دسترسی نامحدود به طور مداوم با کتابخانه پاپ آپ های آماده با بیش از 150 قالب حرفه ای طراحی شده برای انواع زمینه ها دارید. نقطه شروع بزرگ برای خلاقیت شما.

حالت های پنجره ای و درون خطی

شما می توانید از هر پنجره ای به عنوان یک پنجره ی منظم استفاده کنید یا به راحتی آنها را در محتویات صفحه قرار دهید (فقط کدهای مربوطه را به محتوای صفحه وارد کنید که همان کدهای کوتاه هستند). یعنی می توانید پاپ آپ ها را در صفحات سفارشی و یا در داخل نوشته ها قرار دهید.

[irp posts=”1786 “]

ادیتور کاملا آنالوگ افزونه layered popups

پاپ آپ خود را ایجاد کنید و تغییراتی که در صفحه ایجاد می کنید را به صورت زنده مشاهده کنید.

پشتیبانی از اکثر سیستم های بازاریابی ایمیل

افزونه لایر پاپ آپ از تمامی سیستم های بازاریابی ایمیل مانند MailChimp، AWeber، Constant Contact، GetResponse، iContact، Mad Mimi، Sendy، Interspire، Campaign Monitor، ActiveCampaign و غیره پشتیبانی می کند.

کمپین های A / B تست و آمار

تعداد نامحدودی از کمپین های آزمایشی A / B را ایجاد کنید، آمار جدا برای هر پنجره انتخاب کنید و بهترین ها را برای اهداف خود انتخاب کنید. ترافیک خود را افزایش دهید.

عملکرد بهتر افزونه لایر پاپ آپ

افزونه لایر پاپ آپ برای PageSpeed گوگل بهینه سازی شده است و هیچ مشکلی از لحاظ سرعت در دستگاه ها نخواهد داشت. گوگل شما را دوست خواهد داشت!

جزئیات مهم افزونه لایر پاپ در یک نگاه

جزئیات مهم افزونه لایر پاپ در یک نگاه
جزئیات مهم layered popups در یک نگاه

افزونه لایر پاپ یا افزونه layered popups یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس در کل جهان است که با فروش بیش از 13000 در تم فارست محبوبیت و بهترین بودن خود را اثبات کنید. این افزونه طوری طراحی شده است که فقط با درگ و دراپ موس اقدام به طراحی و ساخت پاپ آپ می کنید و نیازی نیست که حتی از یک خط کدنویسی هم استفاده کنید. این افزونه را سایت های بزرگ هم امروزه استفاه می کنند.

نمونه اول
نمونه اول
نمونه دوم
نمونه دوم : استفاده از تصویر موبایل در لایر پاپ آپ
نمونه سوم
نمونه سوم : ایجاد پا آپ خبر نامه در layered popups

 

نمونه چهارم
نمونه چهارم : ثبت نام در خبرنامه

پشتیبانی و بروزرسانی مادام العمر

با خرید افزونه لایر پاپ (افزونه layered popups) از پشتیبانی رایگان و همچنین بروزرسانی رایگان و ماام العمر می توانید بهره مند شوید به طوری که فایل بروز افزونه به محض قرار گرفتن در سایت اصلی و یا تم فارست در پنل کاربری شما در آیلین وب هم قرار می گیرد.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/layered-popups_aylin/layered-popups.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید