دانلود رایگان افزونه Commentator | سیستم نظرات وردپرس

Commentator free min

فهرست مطالب

با معرفی افزونه Commentator با ما همراه باشید، قسمت نظرات در هر سایتی یکی از مهم ترین بخش های آن سایت محسوب می شود که در هر سایتی در اینترنت موجود است اما ویرایش و شخصی سازی قسمت نظرات نیاز به کدنویسی می باشد که باید حداقل زبان های HTML و CSS رو یاد داشته باشید تا بتوانید نیاز های خودتون رو به بخش نظرات اضافه کنید. اما در این جا ما افزونه ای حرفه ای برای معرفی و آماده کردیم که براحتی می توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی و حتی تجربه کاری قسمت نظرات وردپرس را حرفه ای تر کنید و استایل خاصی به این بخش اعمال کنید.

[toc]

افزونه حرفه ای سازی قسمت نظرات وردپرس
افزونه Commentator

معرفی افزونه

افزونه Commentator وردپرس یک سیستم نظرات زیبا و حرفه ای کامل برای وب سایت وردپرس شماست , توسط تیم قدرتمند  برنامه نویسی شده است که به شما امکان می دهد تا به راحتی تعداد بحث های خود را بالا ببرید. برای استفاده از این افزونه وردپرس نیازی نیست که کار خاصی انجام بدید و فقط کافیست که افزونه را دانلود و نصب نمایید و معجزه این افزونه را بر قسمت دیدگاه های وردپرس مشاهده کنید و همچنین می توانید در قسمت تنظیمات این افزونه استایل های زیبایی انتخاب کنید و یا سفارشی سازی کنید.

فزونه Commentator 
افزونه حرفه ای سازی قسمت نظرات وردپرس

ویژگی های افزونه سیستم نظرات وردپرس

  • نسخه v2.4 : پشتیبانی از تصاویر – می توانید تصویر به کامنت ها یا دیدگاه ها اضافه کنید (اگر در تنظیمات فعال باشد؛). یعنی در قسمت نظرات وردپرس می توانید تصویر مورد نظر خودتون رو پلود کنید و در دیدگاه ها نشان دهید.
  • نسخه v2.3 : انتخاب و حذف – می توانید دیدگاه ها و نظرات خودتون رو که منتشر کردید انتخاب و یا حذف کنید.
  •  نسخه v2.1 : جعبه قالب ها  – افزونه کامنتور وردپرس دارای جعبه مجموع قالب است که می توانید از درون این جعبه قالب مورد نظر خودتون رو انتخاب و اعمال کنید.
  • نسخه V1.5 : قالب تاریک– قالب تاریک برای وب سایت های تاریک موجود است و براحتی می توانید با یک کلیک قالب تاریخ را بر روی قسمت نظرات اعمال کنید.
  • نسخه V1.4 : پرچم برای دیدگاه ها – پرچم گذاری دیدگاه ها به صورت اختصاصی.
  • نسخه V1.3 : صفحه بندی ایجکس – اگر تعداد دیدگاه ها و نظرات افزایش پیدا کردند و نیاز بود تا صفحه بندی بشن این افزونه این صفحه بندی را به صورت ایجکس انجام می دهد نیازی به لود مجدد صفحه نیست.
  • نسخه v1.2 : ورود با شبکه های اجتماعی – از Linkedin، Twitter، Facebook یا Google برای نظر دادن استفاده کنید.
  • فرم نظر سنجی ایجکس – نظر دادن در این افزونه به صورت ایجکس هست و دیگه نیازی نیست که صفحه بارگذاری مجدد شود.
  • ورود و ثبت نام ایجکس– در این افزونه وردپرس ورود و ثبت نام هم به صورت ایجکس هست و دیگر صفحه بارگذاری مجدد نمی شود.
  • آیکون ها و رنگ های قابل برنامه ریزی – شما می توانید آیکون های ارائه شده توسط هر یک از خانواده FontAwesome را جایگزین کنید.
  • فارسی سازی حرفه ای توسط آیلین وب – این افزونه وردپرس به صورت کامل راستچین شده است و به صورت کامل فارسی ترجمه شده است..

امکان آپلود عکس در افزونه Commentator

یکی از ویژگی های خوب این افزونه این است که مانند فیس بوک به شما امکان آپلود عکس را می دهد و سایر کاربران نیازی به بارگذاری عکس های خود در سایت دیگری ندارند که این اتلاف وقت است. همچنین می توانید این ویژگی را برای کاربران فعال یا غیرفعال کنید..

پین کردن نظرات در افزونه Commentator

می توانید نظرات کاربر را حذف کنید یا آنها را به عنوان نظرات دلخواه انتخاب کنید.

بعضی اوقات کاربران یک سوال تکراری در نظرات خود می پرسند. افزونه WordPress Commentator به شما امکان می دهد یک نظر را اصلاح کرده و پاسخ دهید.

آن را بدهید تا سایر کاربران که سوالات مشابهی دارند دیگر آن را نپرسند.

علاوه بر این ، این افزونه وردپرس از جعبه جذاب و زیبایی استفاده می کند تا کاربران بتوانند به راحتی سوالات مطرح شده و پاسخ های داده شده به این سوالات را درک کنند و بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

این افزونه وردپرس همچنین دارای دو طرح است که بسته به سبک یا تیره بودن الگوی وب سایت وردپرس قابل تغییر است اما به طور پیش فرض طرح واضح است.

امکان فرستادن دیدگاه بدون پر کردن فرم درCommentator

همه ما می دانیم که کاربران سایت دوست ندارند وقت زیادی را برای پر کردن نظرات تلف کنند.

در افزونه WordPress commentator می توانید بدون پر کردن فرم ، نظرات خود را ارسال کنید.

کاربران می توانند از طریق حساب کاربری فیس بوک یا Google خود ، فقط با کلیک بر روی نماد رسانه های اجتماعی ، فرم نظر را به طور خودکار پر کنند. یکی دیگر از ویژگی های این افزونه که می توان به آن اشاره کرد این است که کاربران می توانند نظرات کاربران دیگر را پسندیده و دوست نداشته باشند تا کاربران بتوانند خودشان به نظرات امتیاز دهند.

افزونه نظرات حرفه ای وردپرس commentator

با اطمینان می توان گفت که افزونه کامنتور از بهترین و کاملترین افزونه ها برای بخش کامنت وردپرس است.

شما می توانید با دانلود و نصب این افزونه به راحتی آب خوردن بخش کامنت سایت وردپرسی خود را طراحی کنید.

افزونه سیستم نظرات قدرتمند وردپرس

با خیال راحت از افزونه سیستم نظرات قدرتمند وردپرس استفاده میکنیم و می دانیم که این افرونه کاملا مشکلات ما را حل خواهد کرد. 
دانلود افزونه سیستم نظرات قدرتمند وردپرس در آیلین وب کاملا رایگان است. 

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/commentator%20plugin/commentator-aylinweb.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان افزونه Commentator | سیستم نظرات وردپرس;

دیدگاهتان را بنویسید