دانلود رایگان افزونه کوپن تخفیف چرخان Coupon Wheel

Coupon Whee free

فهرست مطالب

افزونه کوپن تخفیف چرخان Coupon Wheel یک افزونه بسیار جذاب می باشد که از وسیله سرگرمی بسیار مشهور اسپینر الهام گرفته شده است و افزونه کوپن تخفیف چرخان این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید برای وب سایت خود کد تخفیف تولید نمایید. اگر شما قصد دارید که فروش فروشگاه قالب وردپرس یا هر سایت فروشگاهی خود را تا حد زیادی افزایش دهید پیشنهاد ما به شما این است که از این افزونه بسیار جذاب استفاده نمایید.

افزونه Coupon Wheel
افزونه کوپن تخفیف چرخان Coupon Wheel | بهترین راه برای افزایش فروش

این روش از ارائه تخفیف با استفاده از دریافت اطلاعات کاربر انجام می گردد و علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا بتوانید فروش فروشگاه خود را تا حد زیادی افزایش دهید ایمیل لیست بسیار منحصر به فردی را نیز برای شما گرد آوری می‌نماید که این ایمیل لیست می‌تواند تا حد زیادی در رونق کسب و کار و فروشگاه اینترنتی شما نقش داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی افزونه کوپن تخفیف چرخان بپردازیم پس اگر شما قصد تهیه افزونه کوپن تخفیف چرخان را دارید و میخواهید در رابطه با این افزونه اطلاعاتی کسب نمایید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و اطلاعات کاملی در رابطه با افزونه کوپن تخفیف چرخان به دست آورید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :

بررسی افزونه کوپن تخفیف چرخان Coupon Wheel

همانطور که می دانید هر فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهد و شروع به ارائه تخفیف های مختلف به مشتریان و بازدیدکنندگان خوب وب سایت خود می کند. البته باید این نکته را بگویم که نحوه ارائه تخفیف فروشگاه با توجه به استراتژی صاحب فروشگاه متفاوت می باشد. ارائه کوپن تخفیف به بازدیدکنندگان و یا خریداران اگر باعث فروش نشود اما یک تبلیغ بسیار موثر می باشد.

همان طور که می‌دانید در تخفیف هایی که امروزه به کاربران مختلف ارائه می گردد هر کاربر با تخفیف ‌های چند درصدی روبرو می شود که اگر آن کاربر این تخفیف‌ها را مورد استفاده قرار ندهد طبیعتاً پس از گذشت مدتی کاربر تخفیف آن فروشگاه را فراموش خواهد کرد. اما افزونه کوپن تخفیف چرخان این قابلیت را دارد که در هنگام ارائه تخفیف اطلاعات را از کاربر دریافت نماید که شما با استفاده از این اطلاعات می تواند در آینده برای افزایش فروش استفاده نمایید.

افزونه گردونه شانس
افزونه گدونه شانص در وردپرس | Coupon Wheel

مزایای استفاده از افزونه Coupon Wheel

  1. افزونه کوپن تخفیف چرخان دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که این مزایا به شرح زیر می باشند:
  2. افزونه کوپن تخفیف چرخان روش بسیار خلاقانه برای ارائه تخفیف ها ارائه می دهد که این روش از سرگرمی بسیار جالب اسپینر الهام گرفته شده است.
  3. این افزونه بسیار قدرتمند و روشی را ارائه نموده است که کاربران برای اینکه بتوانند کد تخفیف خود را دریافت نمایند باید اطلاعاتی را درون وبسایت وارد نمایند تا بتوانند از کد تخفیف خود استفاده نمایند در این صورت کاربر طبق میل خود اطلاعات خود را در اختیار به وب سایت شما قرار می دهد و شما می توانید از اطلاعاتی که کاربر برای دریافت کوپن تخفیف خود به در وب سایت وارد می نماید برای افزایش فروش استفاده نمایید.

رسپانسیو بودن افزونه کوپن تخفیف چرخان در موبایل ها

  • پس از اینکه یک کاربر چرخ تخفیف جادویی را چرخاند و تخفیفی به مشتری تعلق گرفت افزونه در قالب یک ایمیل و هم با استفاده از نوار ابزار اطلاع رسانی که در فروشگاه وجود دارد کد تخفیف را به کاربر نمایش می دهد و کاربر می تواند از این کد تخفیف استفاده نمایید.
  • پس از این که مشتری کد تخفیف را دریافت نمود افزونه این امکان را دارد که یک محدودیت زمانی برای استفاده از این تخفیف در نظر بگیرد تا در نتیجه مشتری برای اینکه از این کد تخفیف استفاده نمایند مجبور شود در مدت زمان کمتر از این کد تخفیف استفاده نماید و این خود یکی از روشهای افزایش فروش می باشد که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از این روش استفاده می نمایند.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/coupon-wheel3225002/coupon-wheel-for-woocommerce-and-wordpress.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید