دانلود راگان افزونه Digits | بهترین افزونه ثبت نام و ورود با موبایل

Digits free

فهرست مطالب

افزونه Digits یکی از افزونه های بسیار کاربردی و حرفه ای در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به حساب می آید که با استفاده از آن می‌توان نسبت به ورود و ثبت نام کاربران با استفاده از شماره موبایل آنها اقدام نمود و در واقع هدف اصلی افزونه Digits استفاده از سیستم ثبت نام و ورود به سریع به سایت از طریق موبایل و یا ایمیل می باشد.

افزونه Mobile Number Signup این امکان را دارد تا در سیستم ووکامرس وردپرس نیز به خوبی فعالیت کرده و مورد استفاده قرار گیرد.

افزونه Digits Mobile Number Signup Login
افزونه Digits Mobile Number Signup Login فارسی

معرفی افزونه Mobile Number Signup

در حالت کلی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های بسیار زیادی برای ورود و ثبت نام وجود دارند که هم به صورت رایگان و به صورت تجاری قابل دسترس می باشند. اما افزونه Mobile Number Signup یک افزونه در جهت سیستم ثبت نام و ورود سریع برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس به حساب می آید که با استفاده از تنظیمات بسیار ساده حرفه ای و در عین حال کاربرپسند موجود در این افزونه این امکان را برای کاربران به وجود می آید که این افزونه را بر روی سایت خود پیاده سازی کرده و در نتیجه کاربران می‌توانند به صورت بسیار آسان و بی دردسر و در کمترین زمان ممکن با استفاده از شماره موبایل و ایمیل ثبت نام نموده و وارد سایت شوند.

افزونه Digits برخلاف انواع دیگر افزونه‌های موجود در زمینه ورود و ثبت نام تنها وظیفه ورود و ثبت نام سریع را برعهده دارد و حساب کاربری ایجاد نمی نماید. از مهمترین قابلیت های موجود در افزونه Digits امکان وجود تایید ایمیل و شماره موبایل کاربران می باشد که در چه کارهایی باید با استفاده از کد بدین که برای آن را به شماره موبایل آنها و یا ایمیل شان ارسال شده این کد را تایید کرده و در چه پرده ثبت نام آنها به صورت درست انجام شده و بتوانند وارد سایت شده و یا در سایت ثبت نام نمایند.

افزونه digits
افزونه ورورد و ثبت نام با موبایل در وردپرس

صفحه لاگین وردپرس پس از نصب افزونه

ویژگی های مثبت به وجود افزونه Mobile Number Signup می باشد که این امکان وجود دارد تا مسیر لینک ها را بعد از ورود ثبت نام و همچنین خروج کاربر در صورت فراموشی رمز عبور تغییر داده که در نتیجه مدیر سایت می تواند انتخاب کند تا کاربران بعد از هر کدام از اقدامات نام برده شده به کدام یک یا چند صفحه از سایت مورد نظر شما ارجاع داده شوند.

همچنین با استفاده از افزونه Mobile Number Signup به این امکان وجود دارد تا مدیر سایت قسمت های مختلف ورود و ثبت نام سایت خود را به صورت کامل شخصی سازی کرده و آن را با توجه به سلیقه خود تغییر داده و همچنین از استایل ها و تیپ های موجود در تنظیمات افزونه Mobile Number Signup استفاده کرده آنها در سایت خود به کار گیرد. همچنین یک قسمت ترجمه برای وارد کردن برچسب های مختلف در بخش فرم های افزونه نیز تعبیه شده است.

مهم ترین ویژگی های افزونه Mobile Number Signup

  • پشتیبانی کامل از ووکامرس در سیستم مدیریت محتوای وردپرس
  • امکان ورود و ثبت نام از طریق موبایل و همچنین دریافت پسورد
  • پشتیبانی کامل از تمامی فیلد های سفارشی و شخصی سازی
  • پشتیبانی از تمامی درگاههای پیامک پیشرفته از جمله فایربیس گوگل و یا کیت اکانت فیسبوک و بسیاری موارد دیگر…
  • امکان انجام سفارشی سازی و شخصی سازی در فرم های مربوط به ورود و ثبت نام
  • امکان استفاده از کوتاه ترین کد های ممکن
  • پشتیبانی کامل از انواع مختلف سرویس های پیامکی مانند سرویس پیامک ملی سرویس پیامکی فراز پیامک سرویس پیامکی قاصدک و غیره
  • امکان ورود به سیستم بدون رمز عبور و همچنین بدون ایمیل
  • امکان فعال و غیر فعال سازی ایمیل در هنگام ثبت نام و لاگین و همچنین فعال و غیر فعال سازی رمز عبور در هنگام لاگین به ثبت نام
  • و بسیاری موارد دیگر
افزونه Mobile Number Signup
ورود با مویابل

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/digits/digits.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید