تولید محتوا برای کلینیک زیبایی

تولید محتوا برای کلینیک زیبایی

فهرست مطالب

با ما همراه شوید تا بیشتر با تولید محتوا برای کلینیک زیبایی آشنا شوید.

جهت سفارش محتوا برای وب سایت یا اینستاگرام کلینیک زیبایی خود با ما در تماس باشید. 

09120647344

تولید محتوا برای کلینیک زیبایی چیست؟

اقدامات لازم تولید محتوا برای کلینیک زیبایی چیست؟

توصیه میکنیم مقاله دیجیتال مارکتینگ کلینیک زیبایی را نیز مطالعه نمایید.

تولید محتوا برای کلینیک زیبایی

امروزه به دلایل مختلف انجام فعالیتهای زیبایی در میان افراد، علی الخصوص بانوان رواج خاصی پیدا کرده است. با پیشرفت تجهیزات و علم پزشکی، از نگهداری پوست گرفته تا جراحی های کوچک زیبایی را میتوان در کلینیکهای زیبایی به انجام رساند.

پزشکان متخصصی که در این کلینیکها مشغول به کار هستند ترجیح میدهند که از طریق تبلیغات مجازی، اطلاعات خود و کلینیک را در اختیار عموم قرار دهند و بدین وسیله جذب مشتری و درآمد بیشتری داشته باشند.

بهترین راه این است که مناسبترین اطلاعات، جهت تولید محتوا برای کلنیک زیبایی مورد نظر، انتخاب گردد و طی فرایندهای تخصصی در سایت و یا شبکه های اجتماعی قرار گیرد.

این محتوا باید به گونه ای تولید گردد که مخاطب خاص خود را به راحتی جذب و به سمت کلینیک هدایت کند. از آن جایی ‌که اکثر این متخصصان با علم تولید محتوا آشناییت کاملی ندارند، مجموعه مشاوران سایت آیلین وب، با رزومه ای درخشان در تولید محتوای جذاب متنی و تصویری پیرامون فعالیتهای کلینیک زیبایی، در خدمت شماست.

تولید یک محتوای با کیفیت رمز موفقیت در دستیابی به بالاترین قسمت موتور جستجوگر گوگل، افزایش مخاطب و مشتری و در نتیجه سود بیشتر است. در ادامه شما را با راههای تولید یک محتوای کامل درباره ی کلینیک زیبایی آشنا خواهیم کرد.

اقدامات لازم تولید محتوا برای کلینیک زیبایی

اقدامات لازم تولید محتوا برای کلینیک زیبایی
اقدامات لازم تولید محتوا برای کلینیک زیبایی

اقدامات زیادی ممکن است در یک کلینیک زیبایی انجام گردد، از جمله خدمات پوست و مو، خدمات رفع نواقص با عملیات تزریق، خدمات جراحی های کوچک و بسیاری موارد دیگر. قطعا تولید محتوا در این زمینه ها، اطلاعات زیادی را در برمیگیرد. در ادامه گام به گام شما را در انجام این امر راهنمایی خواهیم کرد و در صورت مواجهه با هر گونه سوال یا ابهام میتوانید از سایت آیلین وب کمک بگیرید.

گام اول

۱- گام اول این است که اطلاعات مختصری راجع به کلینیک زیبایی فراهم کنید، از جمله اطلاعات تاریخ تاسیس، مکان و آدرس کلینیک، راههای ارتباطی از جمله شماره تماس، بیان تخصص‌ها و گواهینامه ها ، تعداد پرسنل، اطلاعات طبقات یا بخشها، و بسیاری اطلاعات دیگر که جنبه ی معرفی اولیه داشته باشد. این اطلاعات به مخاطب کمک میکند که از محیط این مجموعه به درک کاملی برسد.

گام دوم

۲- در گام دوم لازم است کلیه ی خدمات زیبایی که در کلینیک انجام میگردد معرفی گردد و اگر تمایل داشتید، اطلاعات کامل و اما مختصر هر یک از خدمات را نیز بیان کنید. سعی کنید از عکس و فیلم نیز در کنار متن استفاده کنید. به عنوان مثال، بیان قسمتهای مختلف جراحی زیبایی به تفکیک با ذکر توضیحات مفید یا هرگونه خدمات پوست و مو در کنار تصاویر موفقیت آمیز.

نکته: تجربه ثابت کرده است که کلینیکهای موفق، در تولید محتواهای تبلیغاتی خود، از انتشار تصاویر قبل و بعد از دریافت خدمات استفاده کرده اند. چرا که اصولا نشان دادن تغییرات مثبت، در جذب مخاطبان نقش بسزایی دارد. ما این عکسها را با عناوین قبل از عمل و بعد از عمل میشناسیم.

گام سوم

۳- در گام سوم، ترجیحا نام متخصص هر فعالیت زیبایی را با ذکر اطلاعات مهم از جمله جنسیت، مدارک تحصیلی، مهارتهای دریافتی و غیره به همراه زمانهای حضور در کلینیک و طریقه ی نوبت دهی را در محتوای تولیدی بگنجانید. بیان تجربیات موفق پزشکان فعال در کلینیک را فراموش نکنید.

گام چهارم

۴- در گام چهارم، قرار دادن برخی مقاله های مربوط، از پزشکان کلینیک یا سایر افرادی که در مورد خدمات کلینیک زیبایی مقاله ای ارائه داده اند، باعث افزایش جذابیت و بار علمی برای مخاطب خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم از پست قالب تولید محتوا اینستاگرام دیدن کنید.

گام پنجم

۵- در گام پنجم عموما برای انجام هر کاری، باید اطلاعات آن را دانست، پس سوالات متداولی که ممکن است در رابطه با فعالیتهای زیبایی مطرح گردد را در قسمتی از تولید محتوا برای کلینیک زیبایی قرار دهید تا مخاطبانتان جواب سوالات خود را آن جا بیابند.

بخشی را به عنوان باشگاه مشتریان قرار دهید که بیانگر مواردی باشد که برای مخاطب جذاب یا لازم است. به عبارت دیگر در این قسمت مطالبی از جمله جشنواره ها و تخفیفات، راه های ارتباطی و سایر موارد را بیان کنید.

گام ششم

۶- در گام ششم میتوان فضایی را ایجاد کنید که لینکهایی از مراکز مرتبط دیگر، در اختیار مخاطب قرار گیرد و به این ترتیب با تبادل لینک میان شما و چند مرکز دیگر، سطح مخاطبانتان افزون تر خواهد شد .

به عنوان مثال لینک داروخانه و یا لینک آزمایشگاه هایی که با کلینیک زیبایی شما همکاری میکنند. علاوه بر لینک میتوانید راه های دیگر ارتباطی مانند آدرس و تلفن و مزایایی که مشتری میتواند در صورت رجوع به موارد ذکر شده دریافت کند از جمله تخفیف، را نیز ذکر کنید.

گام هفتم

۷- در گام هفتم از بخش های دیگری که میتوان در تولید محتوا برای کلینیک زیبایی از آن استفاده کرد، معرفی جراحی های سرپایی که قابل اجرا در کلنیک است، میباشد. از جمله ی این جراحی ها میتوان به عمل پلک اشاره کرد. در این بخش علاوه بر بیان اطلاعات مفید مربوط به جراحی، میتوان از عکسهای مرتبط نیز بهره برد. از جمله جراحی هایی که میشود در کلینیک انجام داد و از آنها در هنگام تولید محتوا نام برد، موارد زیر است:

جراحی پلک، بازسازی صورت، رفع مشکلات ساده ی پوستی مانند خال و غیره، اتوپلاست یا رفع بزرگی گوش، ایمپلنت یا برجسته سازی صورت، لیپوساکشن اجزای ساده ی صورت، برولیفت یا رفع چروک پوست، ریتیدکتدمی یا کشیدن همزمان پوست صورت و گردن و سایر موارد.

در تولید محتوا راجع به این جراحی ها میتوان مطالب کم اما مفیدی را قرار داد و در کنار آن از جراحی های موفق کلینیک و تجربیات پزشکان فعال در آن و همچنین هزینه ها نیز میتوان سخن گفت.

گام هشتم

۸- در گام هشتم، محتوای علمی و مناسب راجع به رعایت دستورات پزشکی و مراقبتهای لازم قبل و بعد جراحی، باید تهیه گردد که مخاطب در صورت نیاز بتواند به آنها رجوع و اتکا کند. سعی کنید مطالب تهیه شده را در دسته بندی های مرتب و با عنوان بندی درست مورد استفاده قرار دهید تا تفکیک شده در اختیار خواننده قرار بگیرد.

اگر برای یک سایت تولید محتوا میکنید و در شبکه های اجتماعی نیر فعال هستید حتما ادرس آنها را نیز در قسمتی از سایت وارد کنید و اگر برای شبکه های مجازی مانند اینستاگرام محتوا تولید میکنید سعی کنید ضمن ارائه ی پست های جذاب، با قرار دادن هشتک نیز جذب مخاطب کنید. به عنوان مثال #کاشت مو یا #زیبایی

یکی از مجموعه های حرفه ای در صنعت تولید محتوا برای سایت یا شبکه های اجتماعی، سایت آیلین وب است. این مجموعه توانسته است موفقیتهای فراوانی را برای بخشهای مختلف از جمله کلینیک های زیبایی به ثبت برساند و نتیجه ی  اقدامات مشاوران آیلین وب را میتوانید در سایت خود این شرکت مشاهده کنید.

تولید محتوای سئو شده برای کلینیک زیبایی:

تولید محتوای سئو شده برای کلینیک زیبایی:
تولید محتوای سئو شده برای کلینیک زیبایی:

از آن جایی که توجه به زیبا سازی و سلامت پوست و مو امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد و مدام در سایتها و شبکه های مجازی شاهد جستجوهای متفاوت مربوط به این زمینه هستیم  و از طرف دیگر، کلینیکهای زیبایی زیادی نیز در حال فعالیت هستند، میبایست در تولید محتوا برای این گونه کلینیکها، نهایت دقت را انجام داد و علاوه بر انتخاب محتوای درست و بهینه، از محتواهای سئو محور نیز پیروی کرد.

این دقت عمل برای این منظور است که ما قصد داریم در بین این همه رقبا، جذب مخاطب بیشتر و بهتری داشته باشیم. تشخیص محتوا و کلمات کلیدی سئو، قطعا از عهده ی هر شخصی برنخواهد آمد.

به همین جهت باید از مجموعه های متخصص این نوع فعالیتها، کمک و مشاوره گرفت. یکی از حرفه ای ترین و با تجربه ترین مجموعه ها در این زمینه، سایت آیلین وب است. این سایت، نمونه های موفق زیادی در زمینه ی تولید محتوا برای سالن زیبایی و کلمات سئو شده در این زمینه دارد.

تولید محتوا برای کلنیک زیبایی در اینستاگرام

تولید محتوا برای کلنیک زیبایی در اینستاگرام
تولید محتوا برای کلنیک زیبایی در اینستاگرام

یکی از پربازدید ترین شبکه ی اجتماعی، اینستاگرام است که امروزه در معرفی کار و جذب مشتری نقشی مهم ایفا میکند. مشاغل زیادی با ورود به اینستاگرام رونق فراوان و سود عالی را تجربه کرده اند.

از جمله مشاغلی که به راحتی میتواند در اینستاگرام تبلیغ گسترده داشته باشد و جذب مخاطب کند، کلینیک زیبایی است. مهمترین حرکت ایجاد موفقیت در این راه، تهیه ی محتوای به روز و مناسب و ارائه ی آن به مخاطبین در قالب پست و استوری است.

تولید محتوا در هر حرفه ای پیچیدگی های خاص خود را دارد و ساخت یک محتوای با کیفیت نیاز به تجربه و توانایی بالایی دارد، چرا که ایده های ساخت محتوا به سرعت قدیمی میشوند و ایده های نو جای آن را میگیرد. مراجعه به سایت آیلین وب، گره گشای این مشکل شما خواهد بود.

از جمله محتواهایی که میتوان در اینستاگرام تولید کرد، موارد زیر است:

از جمله محتواهایی که میتوان در اینستاگرام تولید کرد، موارد زیر است:
از جمله محتواهایی که میتوان در اینستاگرام تولید کرد، موارد زیر است:

محتوای متنی:

محتوای متنی:
محتوای متنی:

متن ها میتوانند شامل توضیحات پزشکی بابت هر فعالیت زیبایی، سخنان یا مقاله های پزشکان بزرگ و حرفه ای، تجربیات مشتریانی که از کلنیک خدمات زیبایی دریافت کرده اند، مقاله های مراقبتی مربوط به هر فعالیت از جمله جراحی ها، رژیم های غذایی مربوط به پیشبرد هر فعالیت، و بسیاری موارد دیگر باشند.

تولید محتوای تصویری:

تولید محتوای تصویری:
تولید محتوای تصویری:

یک پست ممکن است  حاوی عکس یا فیلمهایی باشد که در قالب محتوای مفید در اختیار بازدید کننده قرار میگیرد. این موارد تصویری ممکن است شامل، عکس های پزشکان یا پرسنل شاغل در کلینیک زیبایی، تصاویر گواهینامه های پزشکی و مجوزهای طبابت، فیلمهای قابل پخش از انجام فعالیتها و جراحی های زیبایی- درمانی، تصاویر قبل و بعد از عمل، عکس نوشته های آموزشی، تصاویری از تجهیزات و امکانات کلینیک و غیره باشد.

نکته: انتشار تصاویر و فیلمهای گرفته شده از بخشها و فعالیتهای مختلف کیلینیک زیبایی باعث ایجاد تاثیرات مثبت تری روی مشتری میگردد و وی را ترغیب به مراجعه میکند. چرا که با نحوه و کیفیت کار شما بیشتر آشنا شده و زودتر اعتماد میکند.

تعاملی که یک مخاطب با پستهای شما برقرار میکند به شدت به محتوای تولیدی آن پست بستگی دارد، پس حتما از مشاوران سایت آیلین وب کمک بگیرید تا کیفیت و جذابیت پستهایتان، نسبت به رقبایتان، بالاتر برود.

مقررات تولید محتوا برای سالن زیبایی در اینستاگرام:

مقررات تولید محتوا برای سالن زیبایی در اینستاگرام:
مقررات تولید محتوا برای سالن زیبایی در اینستاگرام:

سعی کنید محتوای تهیه شده را تغییر دهید تا به صورت کپی منتشر نگردد، اغلب مخاطبین با دیدن محتوای کپی شده، احساس میکنند قبلا آن را در همین مکان مطالعه کرده اند و از آن مطلب یا از کل پیج عبور خواهند کرد، بدون این که باقی مطالب را چک کنند. پس یک محتوای غیر کپی تهیه کنید.

به عنوان مثال در مورد جراحی پلک به جای کپی و انشار عکس و متن های سایر سایتهای زیبایی، کافی است از تجربیات و اطلاعات پزشک کلینیک یا عکس های واقعی گرفته شده در همان کلینیک استفاده کنید.

لازم نیست برای تولید محتوا اضافه گویی کنید

لازم نیست برای تولید محتوا اضافه گویی کنید، همین که اصل مطلب را برسانید کافیست. توضیحات هر بخش کلینیک زیبایی را تا جایی ادامه دهید که مخاطب از مطالعه ی آن احساس خستگی نکند.

سعی کنید از تصاویر و عکس نوشته ها برای انتقال محتوا استفاده کنید. تجربه ثابت کرده است که عکس و فیلم، نسبت به متون جلوه ی جذاب تری برای خواننده داشته است.

اگر میخواهید محتواهایی که انتشار میدهید، بازدید قابل قبول داشته باشد باید علاوه بر واقعی بودن، بی نقص باشد. به عنوان مثال انتشار یک عکس غیر واقعی از کاشت مو، شاید در دید اول جذاب به نظر برسد اما مخاطب خیلی زود متوجه نادرستی عکس میگردد و نه تنها از پزشک کاشت مو، که از کل کلینیک مایوس میگردد.

سایت آیلین وب، از جمله معتبرترین سایت های مشاوره و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ است که با تجربه ی فراوان در امر تولید محتوا در اینستاگرام، همواره توانسته است، در فعالیتها و پیجهای معتبر بیشماری، راهنمایی های سازنده ارائه دهد و ایجاد موفقیت کند. با مراجعه به سایت آیلین وب، کسب و کار خودتان را بیمه کنید.

نتیجه گیری:

نتیجه گیری:
نتیجه گیری:

مخاطبی که به یک کلینیک زیبایی مراجعه میکند، به دنبال دریافت زیبایی میباشد، او قرار است موفقیت و کیفیت کار شما را ابتدا از دور مشاهده کند و سپس تصمیم بگیرد برای رسیدن به هدفش، شما یا دیگری را انتخاب کند.

محتواهای متنی و تصویری، که شما در سایت یا پیجهای شبکه های مجازیتان تولید میکنید، نقش معرف شما وفعالیتتان را دارد. هر چی با وسواس و صداقت بیشتری در کیفیت مطالب ارائه شده دقیق شوید، متوجه رشد روز افزون مخاطبان و مشتریان خود خواهید شد. در رسیدن به این هدف از مشاوره های سازنده ی سایت آیلین وب غافل نشوید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید