برون سپاری دیجیتال مارکتینگ

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

در این مقاله مضوع برون سپاری دیجیتال مارکتینگ را بررسی می کنیم. تا انتهای این مقاله کاربردی، همراه شما هستیم.

در صورتیکه قصد دارید دیجیتال مارکتینگ بیزینیس خود را برون سپاری نمایید با ما در تماس باشید. 

09120647344

خیالتان راحت باشد که با بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در تماس خواهید بود.

اینفوگرافیک مزایا و معایب برون سپاری دیجیتال مارکتینگ

در زیر می توانید لیستی از مزایا و معایب اوت سورس کردن دیجیتال مارکتینگ را در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده نمایید.

اینفوگرافیک مزایا و معایب برون سپاری دیجیتال مارکتینگ
اینفوگرافیک مزایا و معایب برون سپاری دیجیتال مارکتینگ

در سال های اخیر تعداد کاربران اینترنت بسیار افزایش پیدا کرده است و این افزایش بی سابقه ی کاربران اینترنت باعث شده است که بسیاری از بزرگسالان و جوانان نوع خرید خود را از خریدهای فیزیکی و حضوری، به خریدهای آنلاین و از راه دور تغییر دهند.

بنابراین امروزه اینترنت به بستری برای کسب و کارها تبدیل شده است که به همین دلیل بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

امروزه تمامی شرکت ها و کسب و کارهای پیشرفته از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک روش بسیار موثر برای کسب مشتری و افزایش فروش استفاده می کنند.

در این مطلب، قصد داریم که در مورد دیجیتال مارکتینگ مطالب مهمی را به شما آموزش دهیم و همچنین به بررسی اهمیت برون سپاری دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام را در کنار این مقاله بیاموزید.

آن چه در نوشتار برون سپاری دیجیتال مارکتینگ، مورد ارزیابی و مطالعه قرار می دهیم:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

 دلایل برون سپاری دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ بر خلاف آنچه اکثر مدیران بیزنس فکر میکنند کاری بسیار پیچده و چند وجهی است.

برای مثال اگر بخواهیم چند بخش کلی آن را بررسی کنیم به بخش هایی مثل تولید محتوا و سئو وب سایت و همچنین تولید محتوای سوشال و برگزاری کمپین های تبلیغاتی برمیخوریم.

اگر فقط به بخش تولید محتوای وب سایت نگاه بیاندازیم و بنا باشد برای سایتی با اندازه متوسط ماهانه 100 هزار کلمه محتوا تولید شود قطعا این کار از عهده یک نفر خارج خواهد بود.

حال بیایید و بخش های دیگر ماجرا مثل تولید محتوای حرفه ای برای اینستاگرام و … را هم در نظر بگیریم.

همان طور که می بینید دیجیتال مارکتینگ کار یک تیم است نه یک فرد.

فقط هلدینگ های بسیار بزرگ می توانند و باید به ایجاد یک تیم دیجیتال ماکرتینگ بزرگ مستقر در شرکت فکر کنند چون هزینه ها و مدیریت آن به حدی پیچیده و سخت خواهد بود که می تواند هر مدیر خبره ای را با چالش های جدی مواجه کند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از اینجا با ساختار تیم دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

قبل از برون‌سپاری و سفارش تولید محتوا به آژانس‌ها، این نکات را بدانید

در زیر به نکاتی بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که قبل از برون سپاری دیجیتال مارکتینگ باید حتما مورد توجه شما باشد.

برون‌سپاری تولید محتوا به بیرون سازمان

هنگام برون سپاری باید کیفیت را در نظر گرفت، اما چه کارهایی باید انجام شود و برای دستیابی به این مهم چه مواردی در نظر گرفته شده است؟

در واقع، ما قصد داریم نکات و راهکارهایی را به شما ارائه دهیم که می توانید با استفاده از آنها رویکرد افکتیو  در برون سپاری محتوای خود داشته باشید.

قبل از اینکه سفارش محتوا را در نظر بگیرید، باید نیازهای فعلی خود را بدانید.

اولین قدم، برنامه ریزی یک برنامه بازاریابی محتوا و شناسایی مهارت هایی است که قبلاً در تیم خود دارید.

سپس می توانید فعالیت هایی را که باید به خارج از مجموعه یا سازمانتان سپرده شوند شناسایی کنید.

اگر بدون اطلاع از نیازهای خود اقدام به برون سپاری کنید، یا بیش از حد برای استخدام پیمانکاران هزینه خواهید کرد یا وقت آنها را هدر خواهید داد.

زیرا هنوز مهارت ها یا دانش افرادی را که می خواهید استخدام کنید شناسایی نکرده اید.

نرخ بازگشت سرمایه

گام بعدی برآورد میزان بازدهی برون سپاری به بخشهای مختلف فعالیتهای بازاریابی محتوا است.

اگر ایجاد و طراحی پست های وبلاگ برای تیم داخلی شما زمان زیادی را می طلبد، یا اگر ایده های ارائه شده توسط افراد تیم داخلی شما چندان کارآمد نیستند، می توانید این مسئولیت ها را برون سپاری کنید.

با ارزیابی صحیح از میزان بازده، می توانید فعالیت های بازاریابی محتوا را که از تیم داخلی شما وقت و هزینه زیادی می گیرد، شناسایی کنید (یا فعالیت هایی که اعضای تیم داخلی را تحت فشار زیادی قرار می دهد).

هنگامی که این ارزیابی را انجام دادید، بهتر است بخشهایی از بازاریابی محتوا را که در حال حاضر دارای میزان بازگشت نامناسبی است، به متخصصانی که قادر به انجام فعالیتهای مرتبط در کوتاهترین زمان است، برون سپاری کنید.

نکته دیگری که باید در ارزیابی میزان بازدهی فعالیتهای مختلف مورد توجه قرار گیرد، در نظر گرفتن فعالیتهایی است که برای انجام آنها به موقع نیست.

در صورت اجرای این فعالیت ها، آیا نرخ بازده بالا خواهد بود؟

اگر پاسخ این سوال منفی است، احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که به طور کلی این فعالیت ها را کنار بگذاریم.

برنامه بازاریابی محتوای شما باید تا حد امکان با فعالیت هایی با بازده بالا باشد تا بتوانید از سرمایه خود بیشترین بهره را ببرید.

هنگام ارزیابی نرخ بازده سرمایه گذاری، باید همچنین در نظر بگیرید که چه مقدار از اطلاعات داخلی شرکت خود را می توانید در اختیار نویسنده خارجی قرار دهید.

بنابراین، هنگام ارزیابی میزان بازدهی پروژه های خود و زمانی که می خواهید فعالیتی را برون سپاری کنید، این نکته را بخاطر بسپارید و آن دسته از فعالیتهایی را که حاوی اطلاعات مهم و حساس تا حد امکان در داخل شرکت هستند ، در نظر بگیرید و این کار را با تیم فعال انجام دهید در شرکت.

اینفوگرافیک درصد شرکت های موفق و ناموفق در برون سپاری محتوا

با تمام موارد گفته شده در بالا شما با توجه به شناخت از وضعیت شرکت یا کسب و کار خود در یکی از سه حالت موفق،نیمه موفق و یا ضعیف هستید.

اینفوگرافیک زیر نشان می دهد چند درصد از افرادی که در وضعیت کنونی شما هستند تولید محتوا را برون سپاری کرده اند.

اینفوگرافیک درصد شرکت های موفق و ناموفق در برون سپاری محتوا
اینفوگرافیک درصد شرکت های موفق و ناموفق در برون سپاری محتوا

 

چگونه باید به مسئول دیجیتال مارکتینگ نظارت داشته باشیم؟

خوب همانطور که می دانید اگر بنا باشد دیجیتال مارکتینگ را برون سپاری کنید دیگر نیروی دیجتال مارکتینگ در سازمان شما حضور ندارد و شما باید بر اساس معیارهایی کارکرد و کارایی یا عدم کاریی او را بسنجید.

معیارهایی برای سنجش نیروی دورکار دیجیتال مارکتینگ وجود دارد.

معیار نتیجه

یک یا چند المان را به عنوان نتیجه قرار دهید.

مثلا تعداد تماس.

این عدد معمولا با هیچ تکنیکی قابل دستکاری نیست.

معیار گزارش کارکرد

نیروی مارکتینگ شما باید موظف باشد تا گزارش کارکرد خود را به صورت آنلاین یا آفلاین برای شما ارسال کند.

این گزارش می تواند بر مبنای کار بر ساعت یا حجم کار انجام شده باشد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

از بیست سال گذشته پدیده ی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ بسیار مورد توجه شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته است. یکی از مهم ترین دلایل این پدیده را می توان در توسعه ی اینترنت و افزایش تعداد کاربران جست و جو کرد.

البته باید اشاره کرد که دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتا جدیدی نیز نمی باشد و تقریبا برای اولین بار در دنیا از طریق رادیو انجام شد. در آن موقع شنوندگان رادیو نیز شمار بسیار زیادی افراد را شامل می شد و به همین دلیل تعداد زیادی از شرکت ها و برندها به فکر انجام تبلیغات در رادیو افتادند.

امروزه دیجیتال مارکتینگ به صورت اختصاصی در مورد بازاریابی در اینترنت و فضای مجازی به کار می رود. معمولا برای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ تعریف های بسیار متنوع و مختلفی ارائه می شود. اما به طور کلی می توان گفت که دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی ابزارها و فعالیت هایی می باشد که به منظور بازاریابی محصولات و خدمات در فضای مجازی و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر از 65 درصد افرادی که قصد خرید محصولات مورد نیاز خود در فضای اینترنت را دارند

بر اساس آخرین آمارهای جهانی ثبت شده، بیشتر از 65 درصد افرادی که قصد خرید محصولات مورد نیاز خود در فضای اینترنت را دارند، قبل از خرید در موتورهای جست و جوگر در مورد آن به جست و جو می پردازند. در این جست و جوی اولیه معمولا به بررسی و مقایسه ی قیمت و همچنین مشاهده ی محصولات مشابه و … پرداخته می شود. در این مرحله است که نقش دیجیتال مارکتینگ خود را نشان می دهد.

به عبارت دیگر دیجیتال مارکتینگ باید توانسته باشد که مقالات و مطالب مرتبط با نیاز افراد مختلف را تهیه کرده و در سایت های معتبر قرار داده باشد. معمولا این بخش از کار دیجیتال مارکتینگ بر عهده ی کارشناسان تولید محتوا بوده و این افراد، محتوا را به گونه ای تولید می کنند که بر اساس قوانین سئو (SEO) بوده و به همین دلیل در صورت جست و جوی کلمات کلیدی توسط کاربران، در صفحه ی نخست جست و جو در اختیار آن ها قرار داده شود.

بیشتر ما در هنگامی که مطلب خاصی را در موتورهای جست و جوگر مانند گوگل جست و جو می کنیم، معمولا دو یا سه صفحه ی اول را باز می کنیم  و از میان آن ها به مقایسه می پردازیم.

شرکت ها و کسب و کارهایی که به صورت حرفه ای از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند

شرکت ها و کسب و کارهایی که به صورت حرفه ای از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند، به این مسئله توجه بسیار زیادی دارند و سعی می کنند که مطالب را به گونه ای هدفمند به کاربران نمایش دهند تا رضایت کاربران از نتیجه ی جست و جوی خود جلب شده و تعداد بیشتری از افراد، تبلیغات مورد نظر را مشاهده کرده و جذب آن شوند.

به این ترتیب در صورتی که مشتری جذب تبلیغات شده و محصول مورد نیاز را از این سایت تهیه نماید، در صورت راضی بودن از قیمت و کیفیت محصول در آینده نیز برای خریدهای مجدد از این سایت اقدام کرده و حتی ممکن است که این سایت را به دوستان خود نیز معرفی نماید.

پیشنهاد می کنیم از پست لزوم دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید.

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ممکن است که محصولات مورد نیاز بعدی مشتری را نیز پیش بینی کنند

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ممکن است که محصولات مورد نیاز بعدی مشتری را نیز پیش بینی کنند و با ارسال پیام های ترغیب کننده، او را به خرید مجدد از این سایت ترغیب کنند. به طور مثال یک کاربر، گوشی هوشمند مورد نیاز خود را از یک سایت خریداری کرده و سپس محصول را تحویل می گیرد.

در این هنگام ممکن است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ با پیش بینی موضوع، پیامکی را برای او ارسال کنند که کاربر می تواند محصولات جانبی مورد نیاز خود را (به طور مثال گلس ضد ضربه، کاور و … ) با تخفیف مناسبی از این سایت خریداری نماید.

به این ترتیب باید گفت که در دیجیتال مارکتینگ هر عملی که در آن از ابزارهای مختلف دیجیتال برای انجام تبلیغات، فروش، معرفی محصولات و … انجام می شود، به نوعی بازاریابی دیجیتال به شمار می رود.

دیجیتال مارکتینگ یک دنیای بسیار وسیع و گسترده می باشد که از ابزارهای مختلفی برای آن استفاده می شود. در ادامه، ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ را نام می بریم و سپس به بررسی اهمیت برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می پردازیم. با ما بمانید.

ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ چیست؟
ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ برای جلب کاربران و ترغیب آن ها به خرید محصولات و یا استفاده از خدمات شرکت های مورد نظر، از ابزارهای بسیار پیشرفته و دقیقی بهره می برند.

در صورتی که کسب و کارها و شرکت های تازه تأسیس بخواهند به صورت مستقل از این ابزارها استفاده کنند، ممکن است که هزینه های بالایی را برای آن ها به ارمغان بیاورد. در ادامه ی این مطلب کاربردی، قصد داریم که شما را با تعدادی از ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.

  • تجزیه و تحلیل و آنالیز داده ها به صورت تخصصی و بهینه
  • بهینه سازی موتورهای جست و جوگر و نمایش تبلیغ شرکت در صفحه اول جست و جو
  • ایمیل مارکتینگ
  • انجام تبلیغات با استفاده از یک کلیک (تبلیغات کلیکی)
  • انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی با تعداد کاربران زیاد
  • مدیریت و آنالیز صفحات در شبکه های مجازی
  • انتشار رپورتاژ آگهی ها
  • کوتاه کننده ی لینک های تبلیغ
  • چت آنلاین

 

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟
برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تا این بخش از مطلب، با مفهوم دیجیتال مارکتینگ و همچنین به اهمیت آن برای کسب و کارها و شرکت ها اشاره کردیم. اما پس از آشنایی بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها با با دیجیتال مارکتینگ، به این فکر می کنند که آیا می توانند تا دیجیتال مارکتینگ را توسط شرکت خود انجام دهند یا باید آن را به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ بسپارند.

اما در پاسخ این سوال باید گفت که در صورتی که فردی را در اختیار ندارید که تخصص دیجیتال مارکتینگ داشته باشد، بهتر است که این کار را به آژانس های بازاریابی دیجیتال یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، دیجیتال مارکتینگ یک دنیای بسیار گسترده و وسیع می باشد که برای موفقیت در آن باید از افراد متخصص استفاده کنید. یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای می تواند به گونه ای برنامه ریزی را برای شرکت شما انجام دهد که در مدت زمان کمی، شاهد رشد هر چه بیشتر مشتریان خود باشید.

برون سپاری

برون سپاری به این معنی است که یک شرکت یا کسب و کار برای انجام فعالیت ها و فرایندهای لازم برای دیجیتال مارکتینگ، یک کارشناس یا یک سازمان را استخدام کرده که در ازای دریافت مبلغ مشخصی، کارهای مربوط به بازاریابی دیجیتال را انجام دهد.

به عبارت دیگر برون سپاری به معنای یک عمل تجاری می باشد که فرد یا سازمانی از خارج شرکت و کسب و کار، برای انجام خدمات یا تولید کالاهایی می باشد که یا قبلا توسط کارمندان خود شرکت انجام شده و یا شرکت جدیدا قصد انجام این فعالیت ها را دارد، استخدام می کند.

یکی از مهم ترین دلایل برون سپاری

یکی از مهم ترین دلایل برون سپاری، کاهش هزینه های شرکت بوده و برون سپاری از گذشته های دور و برای امور بسیار گسترده و متفاوتی انجام شده است. برون سپاری به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از استراتژی شرکت ها و کسب و کارها می باشد که از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است.

اما امروزه به دلیل گسترش صنعت دیجیتال مارکتینگ ، امر برون سپاری دیجیتال مارکتینگ نیز مطرح شده است. در این روزهایی که تجارت و خرید و فروش در اینترنت گسترش یافته و امر دیجیتال مارکتینگ به یک تخصص بسیار مهم و ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده است، برون سپاری دیجیتال مارکتینگ نیز یکی از امور بسیار مهم می باشد. از مزیت های اصلی برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توان به صرفه جویی در هزینه و زمان اشاره کرد.

همان طور که می دانیم، برای یک شرکت و کسب و کار، زمان و هزینه دو عامل بسیار مهم به حساب می آید. زیرا کسب و کارها باید در زمان مناسب، کم ترین هزینه را متحمل شده و به سود آوری مورد نظر خود برسند.

به این ترتیب کسب و کارها و بیزنس ها بهتر است که از یک شخص یا سازمان دیگر که تخصص انجام بازاریابی دیجیتال را دارند، برای انجام کا های دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنند.

در صورت استفاده از برون سپاری دیجیتال مارکتینگ، مدیران شرکت ها نیز زمان بیشتری برای پرداختن به امور خود دارند تا از آن استفاده ی بهینه تری بکنند.

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟
برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟

بسیاری از افرادی که به تازگی کسب وکار خود را شروع کرده اند و برای کسب و کار خود در شبکه های مجازی به تبلیغ پرداخته اند، با عدم موفقیت خود در انجام تبلیغات و افزایش تعداد مشتریان رو به رو شده اند.

در رابطه با این مسئله می توان دلیل را در عدم بازاریابی مناسب و استفاده از یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ جست و جو کرد. همان طور که می دانیم، فضای مجازی و اینترنت یک فضای بسیار گسترده و وسیع می باشد که پیچیدگی های بسیار زیادی را نیز دارد. به همین دلیل بازاریابی در این فضا نیازمند تخصص و دانش مخصوص به خود می باشد.

به دلیل گستردگی فضای اینترنت و متنوع بودن شبکه های مجازی، بازاریابی و انجام تبلیغ در هر کدام از این شبکه ها نیازمند یک مشاور متخصص در این زمینه می باشد.

به طور مثال؛ در صورتی که قصد دارید تا برای کسب و کار یا شرکت خود، بازاریابی را در فضای اینستاگرام انجام دهید، باید از یک مشاور با تخصص در بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید و در صورتی که قصد بازاریابی در فضای وب سایت را دارید، به یک کارشناس متخصص در زمینه ی سئو نیاز خواهید داشت.

باید به این نکته اشاره کرد که مزایای برون سپاری دیجیتال مارکتینگ با توجه به شرایط شرکت و کسب و کار می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان یکی از مزیت های اصلی برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توان به کاهش هزینه کارکنان و افزایش مشتریان اشاره کرد. در ادامه ی این مطلب، قصد داریم تا برخی از مزایای برون سپاری دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم.

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش هزینه ها می شود.

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش هزینه ها می شود.
برون سپاری دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش هزینه ها می شود.

مدیران شرکت های تازه تأسیس و یا قدیمی باید به این نکته توجه کنند که در صورتی که مقداری از سرمایه ی خود را صرف برون سپاری دیجیتال مارکتینگ کنند، سرمایه ی خود را به خوبی حفظ کرده و شاهد برگشت چندین برابری آن نیز خواهند بود.

امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ با استخدام بازاریاب دیجیتال حرفه ای و تشکیل واحد دیجیتال مارکتینگ در شرکت خود، برای خود سود آوری بالایی را تضمین کرده اند.

اما برخی از کسب و کارهای جدید ممکن است که توانایی تشکیل واحد دیجیتال مارکتینگ در شرکت خود را نداشته باشند و به همین دلیل برون سپاری دیجیتال مارکتینگ برای این شرکت های تازه تأسیس یک روش بسیار مناسب به منظور کاهش هزینه ها می باشد. با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توانید با صرف هزینه ی کم برای انجام پروژه های کوتاه مدت خود نیز از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ دسترسی به امکانات تسهیل می شود.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ دسترسی به امکانات تسهیل می شود.
با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ دسترسی به امکانات تسهیل می شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد برون سپاری دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، این است که شرکت ها و کسب و کارها با استفاده از دیجیتال مارکتینگ به امکانات ویژه ای دسترسی پیدا می کنند که در صورت عدم برون سپاری دیجیتال مارکتینگ، باید مبالغ زیادی را برای بهره بردن از آن ها پرداخت نمایند.

به عبارت دیگر؛ کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای انجام کار خود از ابزارها و امکاناتی استفاده می کند که به صورت جداگانه نیازمند پرداخت هزینه می باشند.

این امکان برای کسب و کارهای تازه تأسیس بسیار مهم می باشد. زیرا ممکن است که این کسب و کارها در ابتدای شروع فعالیت خود بودجه ی کمی داشته باشند.

ابزارهای پیشرفته ای که در دیجیتال مارکتینگ به منظور بازاریابی استفاده می شود، بسیار دقیق و حرفه ای می باشند و تأثیر بسیار شگرفی را در افزایش تعداد مشتریان خواهند داشت.

به همین دلیل استفاده از این امکانات و ابزارها در صورت عدم برون سپاری دیجیتال مارکتینگ ممکن است که هزینه های زیادی را برای کسب وکارها در پی داشته باشد.

با افراد متخصص همکاری خواهید کرد.

با افراد متخصص همکاری خواهید کرد.
با افراد متخصص همکاری خواهید کرد.

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ یا آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارای دانش کافی و تخصص لازم برای بازاریابی در عرصه ی دیجیتال می باشند. به همین دلیل؛ این افراد و کارشناسان، در شیوه ی صحیح و اصولی تبلیغات و جذب مشتری تخصص داشته و به شما این امکان را می دهند که در مسیر رشد و افزایش سود دهی قدم بردارید.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توانید میزان اثر بخشی بازاریابی را به دست آورید.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توانید میزان اثر بخشی بازاریابی را به دست آورید.
با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توانید میزان اثر بخشی بازاریابی را به دست آورید.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که برون سپاری دیجیتال مارکتینگ  و انجام تبلیغات در فضای مجازی دارد، این است که نسبت به روش های تبلیغ قدیمی بسیار کارآمد تر بوده و می توان از طریق آن اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد سلیقه ی مخاطبان و موارد دیگر به دست آورد.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توان از ابزارهای تخصصی و ویژه ی آن برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کرد و این تجزیه و تحلیل ها را برای بهبود عملکرد شرکت خود به کار گرفت.

عدم نیاز به استخدام کارمند اضافه در شرکت

عدم نیاز به استخدام کارمند اضافه در شرکت
عدم نیاز به استخدام کارمند اضافه در شرکت

از دیگر مزایای برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از این امکان دیگر نیازی نیست که یک کارمند جدید را به صورت دائم برای شرکت خود استخدام کنید و به صورت مداوم به فکر پرداخت حقوق او باشید.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توانید در زمانی که به بازاریابی دیجیتال نیاز ضروری دارید، با آژانس های دیجیتال مارکتینگ قرارداد کوتاه مدت را امضا کنید و برای افزایش فروش و رشد کسب و کار خود اقدام کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نخواهید داشت که یک کارشناس بازاریابی دیجیتال را به صورت دائم در شرکت خود استخدام نموده و به کار بگیرید.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به صورت هدفمند بازاریابی کنید.

با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به صورت هدفمند بازاریابی کنید.
با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به صورت هدفمند بازاریابی کنید.

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به شرکت و کسب و کار شما این امکان را می دهد که مشتریان مورد نظر خود را در بین تعداد بی شماری کاربر فضای مجازی پیدا کرده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم، محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفی نمایید. همان طور که می دانیم، امروزه تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه در فضای مجازی حضور فعال دارند.

اما تمامی این افراد مجموعه ی مخاطب شما نبوده و صرفا تعدادی از آن ها به دنبال خدمات و محصولات شرکت شما هستند. با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ می توانید علاوه بر برقراری ارتباط با این افراد، به ترغیب کردن سایر کاربران به سمت محصولات و خدمات خود نیز بپردازید.

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را در اختیار ما قرار می دهد؟
برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

معمولا آژانس هایی که تخصص آن ها در حیطه ی دیجیتال مارکتینگ می باشد، یک تیم متخصص و حرفه ای را در اختیار دارند که صفر تا صد خدمات را در کم ترین زمان برای شما انجام می دهند.

انجام تمامی کارهای دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه ای و تخصصی می تواند تأثیر مستقیمی را بر افزایش تعداد مشتریان و سودآوری شرکت داشته باشد. در ادامه ی این نوشتار علمی کاربردی، قصد داریم تا برخی از خدماتی که در صورت برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها ارائه می شود را نام ببریم.

مشاوره

مشاوره
مشاوره

معمولا شرکت های تازه تأسیس قبل از انجام دیجیتال مارکتینگ در باره ی آن اطلاعات زیادی نداشته و ممکن است که در بهره گیری از خدمات آن دچار اشتباه شوند. اما در صورت برون سپاری دیجیتال مارکتینگ، مدیران شرکت ها می توانند با کارشناسان بازاریابی دیجیتال مشورت کنند و این کارشناسان روش انجام ارزیابی در فضای مجازی را به آن ها توضیح داده و در باره ی تأثیرات و مزایای آن به این مدیران مشاوره های لازم را بدهند.

برنامه ریزی

برنامه ریزی
برنامه ریزی

یکی از مهم ترین کارهایی که برای بازاریابی انجام می شود، برنامه ریزی است. در صورت برون سپاری دیجیتال مارکتینگ، مدیران می توانند برنامه ریزی دقیقی را از کارشناسان دریافت کنند که در چه موقعی تبلیغ آن ها انجام شده و میزان بازخوردهای گرفته شده ی آن ها به چه صورت می باشد.

نظارت مستقیم

نظارت مستقیم
نظارت مستقیم

برون سپاری دیجیتال مارکتینگ این امکان را به مدیران می دهد تا به صورت مستقیم بر تبلیغات خود نظارت کرده و به صورت مستقیم مشاهده کنند که چه تعدادی از کاربران تبلیغ آن ها را مشاهده کرده و نسبت به آن ها جلب شده اند. همچنین این نظارت توسط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ نیز انجام می شود و روش های انجام بهتر تبلیغ نیز در نظر گرفته می شود.

تولید محتوا

تولید محتوا
تولید محتوا

اگر شرکت یا کسب و کار خود را تأسیس کرده اید و قصد انجام تبلیغات برای آن را دارید، اما هنوز نتوانسته اید که محتوای خاصی را برای انجام تبلیغات تولید کنید، نگران نباشید. برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به شما در تولید محتوا کمک می کند و کارشناسان تولید محتوا به صورت حرفه ای محتوای لازم را برای شما تولید می کنند. این محتواها می تواند شامل محتواهای متنی، ویدیویی، پادکست و موارد مشابه دیگر باشند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همان طور که می دانیم، امروزه تعداد کاربران شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … بسیار افزایش یافته و تقریبا تمامی افراد جامعه از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که به همین دلیل انجام تبلیغ در این فضا بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد. اینفلوئنسرها و بلاگرها در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دارای فالوور و دنبال کننده های بسیار زیادی می باشند که معمولا این دنبال کنندگان تحت تأثیر این صفحات می باشند.

به همین دلیل تبلیغات در این صفحات می تواند بازخورد بسیار مناسبی را برای کسب و کارهای تازه تأسیس و آشنایی کاربران با آن ها را داشته باشد. انجام تبلیغات اصولی و مناسب در فضای اینستاگرام نیازمند تخصص و دانش خاصی می باشد که بهتر است که توسط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ انجام شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید