افزونه Woocommerce Product Addons (افزودنی های ووکامرس)

Woocommerce Product Addons free

فهرست مطالب

 

افزونه Woocommerce Product Addons به مشتریان اجازه می دهد تا محصولات خود را در هنگام خرید در فروشگاه آنلاین شخصی سازی کنند. یعنی مشتریان یک سفارش دقیق انجام دهند. این قابلیت در سایت های بزرگی مثل آمازون استفاده می شود که در برخی از محصولات خود قرار داده است یعنی مشتری می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارشی سازی نماید به طوری که قیمت های محصول متغیر می شود.به طور مثال اگر محصول شما خرید تی شرت می باشد می توانید در قسمت سفارشی سازی فیلد هایی مانند نوع جنس، رنگ، شرکت، یا هر فیلد دیگری را برای سفارشی سازی اضافه کنید.

افزونه Woocommerce Product Addons
افزودنی های ووکامرس

[toc]

افزونه Woocommerce Product Addons : 

گزینه ها را از طریق جعبه های متن، کشویی ها، ناحیه های متن، چک باکس ها، ورودی های قیمت سفارشی، حتی تصاویر نمونه میتوانید اضافه کنید. همچنین می توانید به صورت زنده تفاوت و بالا پایین شدن قیمت ها را به صورت مشاهده کنید.

پلاگین Woocommerce Product Addons
افزودن محصول

گزینه های مورد نظر خود را به مشتریان خود بدهید

پلاگین Woocommerce Product Addons یکی از محبوب ترین افزونه های موجود برای ووکامرس است. این به شما و مشتریان گزینه های بیشتری را می دهد که در زیر به آنها اشاره داریم :

انتخاب های مبتنی بر تصویر

یک تصویر ارزش هزار کلمه دارد، پس چرا گزینه های شخصی سازی مشتری را توضیح می دهید وقتی می توانید آنها را با تصویر نشان دهید؟ با انتخاب های مبتنی بر تصویر، مشتریان می توانند قبل از خرید آنها را ببینند.

هزینه های متقابل

می توانید هزینه ای را به عنوان درصدی از مشتریان دریافت کنید که این کار را می توانید در افزونه پیکربندی کنید و یه درصد کمی از مشتری برای مالیات یا … دریافت کند.

ورودی متن

اجازه دهید تا مشتریان محصول و یا امکانات خود را در

جعبه ها یا چک باکس ها

باکس متن بنویسند که امروزه در سایت های بزرگ فروشگاهی این گزینه کاربرد های زیادی را دارد.

فیلد کشویی

شما می توانید یک فیلد کشویی به محصول خود اضافه کنید تا مشتری بتواند امکانات محصول درخواستی را انتخاب و سفارش دهد.

میتوانید امکان چک باکس را به محصولات سفارشی خود اضافه کنید تا مشتری بتواند تیک گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

قیمت سفارشی

می توانید همچنین یک قیمت سفارشی برای مشتری ایجاد کنید تا مشتری خود یک قیمت پیشنهادی را برای شما ارسال کند. یعنی مشتریان می توانند قیمت درخواستی خود را به مدیر سایت پیشنهاد دهند و در صورت قبول کردن می توانند محصول را به قیمت درخواستی بخرند.

قیمت سفارشی
پیشنمایش افزونه
پیشنمایش
Woocommerce Product Addons

زمینه های ورودی و منطقه متن

فیلدهای ورودی سفارشی را با انواع مختلف مانند متن، شماره، رمز عبور، ایمیل و غیره اضافه کنید. همچنین می توانید قیمت را براساس تعداد کاراکترها تنظیم کنید یا با مقدار وارد شده کاربر قیمت را چند برابر کنید.

فیلد (ناحیه متن) Textarea می تواند برای جمع آوری متن های چندخطی از مشتریان استفاده شود.

انتخاب فیلد و آپلود فایل

می توانید فیلد هایی از پیش تعرفی شده اضافه کنید همانند سایز و … .  و هم می توانید از قسمت آپلد فایل نمونه برای کاربران قرار دهید تا نمونه محصول خود را اسرال کنند.همچنین می توانید قیمت مشترک برای همه زمینه ها و همچنین قیمت های مختلف برای هر زمینه تنظیم کنید.

فیلد آپلود فایل می تواند برای جمع آوری فایل از کاربران استفاده شود. فایل ها می توانند تصاویر، فیلم ها، اسناد و هر چیزی که توسط  وردپرس پشتیبانی می شوند. فایل آپلود شده در پوشه آپلود ذخیره می شود و می تواند از طریق آدرس URL از وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

قرار دادن زمان قرار

فیلد تاریخ، زمان هم در این افزونه موجود است. کاربران می توانند تاریخ را از تقویم سفارشی طراحی کرده و همچنین می توانند به طور مستقیم آن را وارد کنند. فیلد های زمان نیز به روش مشابه کار می کنند، لیستی از روزها زمان را نشان می دهد که کاربر می تواند آن را انتخاب کند.

انتخابگر تصویر و گروه رنگ

انتخابگر تصویر کمک می کند تا تصاویر دلخواه را انتخاب کنید. مدیر می تواند بسیاری از تصاویر در هر اندازه به عنوان گزینه جدا اضافه کند. یعنی برای هر محصول می توانید چند تصویر انتخاب کنید و کاربر تصویر موردنظر را انتخاب کند.

هم می توانید از پالت رنگ های متنوع استفاده کنید و کاربر رنگ مورد نظر خود را که ندیر قرار داده است را انتخاب کند. این گزینه در بسیاری از سایت های فروش لباس استفاده می شود.


[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20plugins/Woocommerce%20Product%20Addons/woocommerce-product-addons-aylinweb.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#5eff3b” color=”#000″ size=”8″ center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: shopping-cart” icon_color=”#3c2222″ text_shadow=”0px 0px 0px “]دانلود رایگان افزونه[/su_button]

۱ دیدگاه دربارهٔ «افزونه Woocommerce Product Addons (افزودنی های ووکامرس);

دیدگاهتان را بنویسید