آموزش نصب افزونه ووکامرس

در این جلسه میخواهیم تا با نصب افزونه ووکامرس شروع کنیم و اولین جله هم از سری آموزش های ووکامرس محسوب میشه و در این ویدئو شما میتونید افزونه ووکامرس رو از مخزن وردپرس و همانند دیگر افزونه وردپرس ها نصب کنید.

شاید نیاز باشه تا یکم در مورد افزونه ووکامرس و نصب woocommerce بدونیم، افزونه ووکامرس یک افزونه فروشگاه ساز وردپرس هست که به صورت رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است که با قالب های وردپرس براحتی میتوانید وب سایت های فروشگاهی حرفه ای طراحی کنید.

شما هم وب سایت های فروشگاهی بسیاری رو مشاهده کردید و شاید بخواهید بدانید که این وب سایت ها رو چطور طراحی میکنن و با چه زبان های برنامه نویسی و … باید بگم که سایت های بزرگ بسیاری در ایرن و جهان از ووکامرس و وردپرس استفاده می کند و اصلا محدودیتی در ساخت فروشگه اینترنتی نخواهید داشت.

WooCommerce Product Sort and Display

با نظراتتان ما را خوشحال کنید

۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش نصب افزونه ووکامرس | Woocommerce;

  1. سلام عالیه این دوره هایی که قرار میدید
    من توی لوکال هاست هستم و طبق آموزش پیش میرم و توی فزونه های افزودن میرم و افزونه ووکامرس رو سرچ میکنم و میاره ولی وقتی روی دکمه هم اکنون نصب کن کلیک میکنم در حال نصب مینویسه و ۱۰ دقیقه هم صبر کنی نصب نمیشه.
    این مشکل رو باید چیکار کنم حتما باید رو هاست آنلاین باشم؟
    ممنونم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      البته من آموزش رو توی هاست آنلاین ضبط کردم و شاید یکم تفاوت باشه توی لوکال و هاست، شما باید این افزونه رو به صورت دستی نصب کنید و مشکلتون برطرف میشه، مراحل زیر رو دنبال کنید :
      ۱ – به لینک زیر برید :
      https://wordpress.org/plugins/woocommerce/
      2 – روی دکمه آبی رنگ Download کلیک کنید و منتظر بشید که افزونه دانلود بشه.
      ۳ – فایل زیپ افزونه که دانلود شد رو از طریق افزونه ها » افزودن و سپس بارگذاری افزونه نصب کنید.
      تمام.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید