آموزش افزودن محصول فیزیکی به ووکامرس

در این جلسه و قسمت میخواهیم تا آموزش افزودن محصول فیزیکی به ووکامرس رو برای شما آموزش بدیم و شما بتوانید هر محصولی رو که خواستید با تمامی امکانات به فروشگاه خود اضافه کنید و همچنین میتوانید از قالب flatsome هم استفاده کنید

منظور از محصول فیزیکی در ووکامرس محصولی هست که قابل لمس باشد همانند لباس، ابزار، و…. که توی ووکامرس این محصولات رو میتوانید براحتی در یک صفحه اضافه کنید همچنین میتوانید از آموزش ساخت فرم در وردپرس هم استفاده بکنید.

چون در ووکامرس میتوانید هم محصول دانلودی به فروشگاه اضافه کنید به طوری که کاربر بعد از پرداخت وجه محصول شما رو بتونه دانلود کنه، و هم محصول فیزیکی که کاربر بعد از پرداخت وجه شما باید محصول رو از طریق پست ارسال کنید.

اگر نمیدانید که کاربر چطور وجه رو پرداخت میکنه میتوانید از آموزش دریافت درگاه پرداخت ووکامرس و همچنین آموزش اتصال درگاه پرداخت به ووکامرس استفاده کنید.

screen shot 2017 03 24 at 15 31 13

با نظراتتان ما را خوشحال کنید

۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش افزودن محصول فیزیکی به ووکامرس + فیلم آموزشی;

  1. سلام .من در وبسایتم محصولات آموزشی دارم ومیخواستم بدونم چطور در فروشگاه امکان انتخاب خرید به صورت دانلودی و پستی قرار بدم .یعنی انتخاب کنه که محصول رو دانلودی بخره یا پستی و در صورت خرید پستی هزینه یپست هم اعمال بشه .ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ
      • خیلی ممنون از پاسخ گویی شما .ولی درست متوجه نشدم آیا منظورتون اینه که یک محصول رو دوبار (یک بار دانلودی و یک بار مجازی وارد کنم )یا اینکه یکبار (هم مجازی و هم دانلودی ) ؟و در مورد سوال قبلیم آیا پلاگینی وجود نداره که این قابلیت رو داشته باشه؟بی نهایت سپاسگذار

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید