قالب Travelo | قالب وردپرس گردشگری و مسافرتی (رایگان)

travello the free min

فهرست مطالب

با سلام خدمت شما دوستان عزیز، قصد داریم یک قالب مسافرتی ،گردشگری،تفریحی را خدمت شما دوستان عزیز معرفی نماییم 😉 ،نام این قالب وردپرس گردشگری،قالب تراولو می باشد،قالب travelo با توجه به امکانات زیادی که دارد می توان گفت یکی از بهترین قالب های گردشگری برای رزرو هتل و … می باشد اگر شما به دنبال قالبی در زمینه گردشگری می باشید ما به شما  قالب بسیار کاربردی travelo را معرفی می نماییم ،برای آشنایی بیشتر با قالب تراولو با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین قالب خود در زمینه گردشگری را انتخاب نمایید.

قالب وردپرس تواولو travelo

نسخه 5

قالب تراولو travelo

دارای درگاه پرداخت

شما با استفاده از قالب travelo می توانید به صورت کاملا آنلاین هتل ها را به صورت پیشرفته جستجو کرده و پس از انتخاب هتل مورد نظر و با امکاناتی که که هتل یا تور مسافرتی در اختیار شما می گذارد رزرو نمایید و جالب است بدانید ،قالب تراولو دارای درگاه پرداخت می باشد که مشتری سریعا پس از رزرو هتل خود می تواندبه صورت آنلاین بدهی یا فاکتور خود را پرداخت کند.

دارای تاریخ به صورت شمسی

قالب travelo دارای تاریخ به صورت شمسی می باشد که شما با این امکان می توانید در هر لحظه با خیال راحت با توجه به تاریخ سفر خود هتل و تور خود را رزرو کنید.

دارای تعداد زیادی صفحه اصلی

قالب travelo گردشگری دارای تعداد زیادی صفحات اصلی می باشد ،این صفحات اصلی خود یک مزیت به حساب می آید زیرا شما با این امکان می توانید مهمترین مطالب خود را در این صفحات قرار داده و در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

دارای طراحی فوق العاده

این قالب دارای طراحی فوق العاده می باشد،و همچین ندارای طرح هدر و فوتر متنوع می باشد، که این امکان علاوه بر زیبایی که به وبسایت می دهد دست شما را برای انتخاب هدر و فوتر زیبا با سلیقه خودتان باز کرده است ،که طراحی اصولی و حرفه ایی باعث جذب کاربران میشود.

دارای منو چسبان

قالب تراولو دارای منوی چسبان می باشد،در سایت های مختلف منو های چسبان را دیده اید ،این منو ها در بالای صفحه وب قرار دارد. منوهای چسبان اکثر مواقع ثابت هستند ودر تمام صفحات دیده می شوند در واقع شما لینک های مفید خود را این منوهای چسبان اختصاص داده اید که این امکان خود یک مزیت به شمار می آید.

دارای صفحه بندی آژاکس

قالب travelo دارای صفحه بندی آژاکس می باشد،بعضی مواقع نیاز داریم صفحات ما یا برخی از قسمت های صفحات ما بدون رفرش بروزرسانی بشوند که آژاکس این امکان را برای شما فراهم می کند.

سیستم قدرتمند مدیریت هتل

این قالب دارای سیستم اختصاصی مدیریت هتل به می باشد که توسط کاملا فارسی سازی شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، و می توانید با این سیستم قدرتمند هتل های رزرو شده را مدیریت کنید.

سیستم قدرتمند مدیریت هتل

طراحی 100% فلت و واکنش گرا

قالب تراولو دارای طراحی کاملا فلت می باشد و در انواع صفحات نمایش مانند موبایل و تبلت یا … بدون مشکل نمایش داده می شود که دارای طراحی جدا برای موبایل می باشد.

صفحات آماده مدیریت

این قالب دارای صفحات آماده برای مدیریت کارها می باشد که می توانید تمامی قسمت های سایت را مدیریت کنید مانند هتل ها، پرداختها و …

این قالب دارای صفحات آماده برای مدیریت کارها می باشد که می توانید تمامی قسمت های سایت را مدیریت کنید مانند هتل ها، پرداختها و ...

دارای بالای 55 شورتکد آماده

می توانید از بیش از 55 شورتکد آماده برای زیبایی طرح ها و صفحات خود استفاده کنید که از ویرایشگر وردپرس می توانید به این شورتکدها دسترسی پیدا کنید.

دارای بالای 55 شورتکد آماده

بسته آیکون های سفارشی

قالب تراولو دارای بسته های آیکون می باشد که می توانید در تمامی قسمت های قالب از این آیکون ها استفاده کنید. این آیکون ها در نسخه های جدید این قالب بروز می شوند و بسته های جدیدتری به قالب اضافه می شوند.

بسته آیکون های سفارشی قالب travelo

دوستان عزیز قالب travelo به صورت کامل و حرفه ایی فارسی شده است و در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته ،امیدواریم از این قالب گردشگری لذت برده باشید و با امکانات آن آشنایی کامل پیدا کرده باشید و بتوانید با قالب وردپرس travelo یک وبسایت تور و گردشگری بسیار حرفه ایی طراحی نمایید البته برای مشاهده امکانات دیگر ان قالب حتما پیشنمایش فارسی قالب را مشاهده کنید.

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/travelo/travelo-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button]

[/su_box]

۱ دیدگاه دربارهٔ «قالب Travelo | قالب وردپرس گردشگری و مسافرتی (رایگان);

دیدگاهتان را بنویسید