قالب Boldial | قالب وردپرس تک صفحه ای (رایگان + بسته نصبی)

boldial free

فهرست مطالب

یکی دیگر از محصولات کاربردی دنیا وردپرس قالب Boldial می باشد که در دسته قالب وردپرس چندمنظوره قرار دارد یعنی شما با استفاده از این قالب چند منظوره می توانید وب سایت های مختلفی از جمله وب سایت های شرکتی ،تجاری، معرفی محصول و … ایجاد نمایید و توجه داشته باشید این قالب چند منظوره به صورت تک صفحه ای می باشد که با امکانات بسیار حرفه ایی خودش توانسته است کاربران بسیاری جذب کند ،برای آشنایی با امکانات حرفه ایی و پر کاربرد این قالب چند منظوره وردپرس با ما همراه باشید.

قالب وردپرس بولدیال boldial

قالب Boldial به صورت کاملا ریسپانسیو

دوستان عزیز یکی از ویژگی های قالب بولدیال ریسپانسیو و واکنش گرایی این قالب بسیار کاربردی می باشد، وب سایت شما با استفاده از این ویژگی در تمام گوشی های همراه با هر ابعادی که باشند قابل نمایش می باشد.

سازگاری با افزونه ووکامرس

شما با استفاده از این ویژگی می توانید در وب سایت خود یک فروشگاه اینترنتی آنلاین ایجاد نمایید و محصولات خود را به فروشگاه اضافه کنید و در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

طراحی بسیار زیبا و فلت

این قالب وردپرس تک صفحه ای توانسته با زیبایی منحصر به فرد خود کاربران بسیار زیادی را جذب نماید، این قالب دارای رنگ بندی نامحدود می باشد این به معنا می باشد که شما می توانید رنگ تمام قسمت ها و محتوای قالب خود را با سلیقه خودتان انتخاب نمایید،قالب Boldial دارای هدر و فوتر های بی نظیری می باشد شما می توانید با استفاده از رنگی که انتخاب نموده اید هدر و فوتر متناسب با آن را انتخاب نمایید ،کاربران عزیز این قالب چند منظوره دارای منوی آبشاری زیبا برای دسته بندی مطالب شما می باشد .

سازگار با افزونه ویژوال کامپوزر

شاید شما بخواهید یک برگه اختصاصی به وب سایت خود اضافه نمایید یا بخواهید قسمت های مختلف وب سایت خود را به سلیقه خودتان تغییر دهید کاربران گرامی افزونه ویژوال کامپوزر که یک برگه ساز گرافیکی می باشد به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی قسمت های مختلف وب سایت خود را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

دارای قسمت نمونه کارها

شاید شما بخواهید در وب سایت خود قسمتی برای نمونه کارهای خود مطابق با کسب و کار تجارت خود داشته باشید ،کاربران گرامی این قالب علاوه بر اینکه این امکان را دارد  قسمت نمونه کارهای آن به حالت چرخشی و زیبایی طراحی شده است و شایان به ذکر است که قالب بولدیال قسمت نمونه کار ها را بصورت سه بعدی نمایش می دهد.

پنل مدیریتی بسیار ساده

قالب Boldial دارای پنل مدیریتی بسیار ساده ای می باشد که شما بدون هیچ گونه سردرگمی می توانید قسمت های مختلف وب سایت خود را مدیریت نماید و همچین توجه داشته باشید پانل مدیریتی قالب چند منظوره به صورت فارسی می باشد که این برای شما کاربران بسیار سودمند می باشد.

سازگار با تمام مرورگرها

شاید شما وب سایت هایی را مشاهده نموده اید که فقط با یک مرورگر لود می شود و در مرورگرهای دیگر حالت بهم ریخته و نامنظمی دارند ،کاربران گرامی این قالب چند منظوره با تمام مرورگرها : فایرفاکس،موزیلا ،کروم و… سازگاری دارد و وب سایت شما به راحتی بدون بهم ریختگی لود می شود.

سرعت بارگذاری بالا

کاربران وردپرسی از دیگر ویژگی های قالب بولدیال که می توان به آن اشاره نمود سرعت بارگذار بالای این قالب می باشد توجه داشته باشید این قالب وردپرس چون سبک می باشد بشیار راحت و با سرعت بالایی لود می شود.

به صورت کاملا فارسی و راستچین شده

دوستان عزیز تیم حرفه ای وب سایت آیلین وب این مژده را به شما کاربران گرامی می دهد که قالب Boldial بصورت کاملا حرفه ایی فارسی سازی شده است و دز اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

همه ویژگی ها قالب بولدیال (قالب Boldial):

  • کاملا واکنشگرا
  • کشیدن و رها کردن صفحه ویژوال صفحه + کتابخانه های کد کوتاه
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و فارسی سازی شده
  • 3D مکعب و نمونه کارها Flip 3D + گزینه های نمونه کارها
  • دارای افزونه ووکامرس
  • سازگاری با آخرین نسخه وردپرس
  • چندین طرح نمایش نمونه کارها
  • دارای ابزارک های نامحدود
  • پشتیبانی 5 ستاره
  • بیش از 300 آیکون Fontello & amp SVG
  • دارای بسته نصبی آسان
  • رنگ سفارشی نامحدود، اثر اختلاف منظر
  • بروزرسانی رایگان
  • سازگاری با انواع افزونه های فرم ساز
  • دارای قالب فرزند
  • طراحی فوق العاده کامل طراحی وب وبلاگ

همانگونه که متوجه شدید قالب وردپرس Boldial که از دسته قالب هایتک صفحه و چندمنظوره وردپرسی میباشد یک قالب بسیار جذاب و فوق العاده زیبا می باشد ، امیدواریم این قالب چند منظوره برای شما بسیار مفید بوده و شما بتوانید با استفاده از آن سود و در آمد بی نظیری را داشته باشیداز اینکه با ما همراه بودید از شما کاربران عزیز کمال تشگر و قدر دانی را داریم.

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://dl.aylinweb.com/premium%20themes/boldial/boldial-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”http://aylinweb.ir/premium_themes/boldial” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی [/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید