قالب Ave | قالب وردپرس چندمنظوره اورجینال (رایگان شد!)

ave theme free min 1

فهرست مطالب

درود عزیزان آیلین وب. امروز هم مثل هر روز با یکی دیگر از قالب های چند منظوره وردپرس در خدمت شما عزیزان علاقه مند هستیم. قالب چندمنظوره Ave که یکی از قالب های جدید و حرفه ای برای وردپرس است رو در این مقاله میخواهیم به شما معرفی کنیم تا بتوانید هر چه سریعتر سایت خودتون رو یدون هیچ دردسری طراحی کنید و پاتون رو به دنیای کسب و کار اینترنتی بزارید.

200 نمونه آماده قالب چند منظوره ave
بیش از 200 نمونه آماده که می توانید با یک کلیک نصب کنید!
سازگاری کامل با ووکامرس
قالب ave به صورت کامل از ووکامرس پشتیبانی می کند!

هر چه سریع تر میریم سراغ امکانات بی نظیر قالب جدید Ave (حتما بخونید متحیر بشید!)

–> دستتون تو طراحی باز تره!

با ویرایشگر حرفه ای و کاربر پسندی که داره دستتون باز تره و میتوانید سایت های بسیار حرفه ای فقط با کشیدن و رها کردن طراحی کنید. محدودیتی در طراحی با عناصر حرفه ای و متنوع نخواهید داشت.

–> مهارت و یا دانشی نیاز ندارید!

هیچ گونه کد نویسی و یا طراحی خسته کننده ای در قالب موجود نیست و تمامی کارها و طراحی ها را می توانید با موس انجام دهید و حتی به کی بورد دست هم نزنید!!

–> طراحی فروشگاه بسیار حرفه ای

می توانید براحتی یک فروشگاه آنلاین راه اندازی نمایید و محصولات خود را به فروش برسانید. همچنین دمویی موجود هست که از قبل طراحی شده و فقط باید شما قسمت ها را شخصی سازی کنید.

–> دارای بسته نصبی (تمامی دموها)

تمامی دمو های آماده و فارسی قالب Ave موجود است و در صورت نیاز میتوانید تمامی دموها یا پیشنمایش ها را با چند کلیک نصب و راه اندازی کنید. یعنی در جند دقیقه سایتی همانند پیشنمایش فارسی داشته باشید.!

–> دارای دمو های متنوع (انواع زمینه ها)

قالب وردپرس اوه دارای 9 پیشنمایش فارسی و از قبل طراحی شده است که می تونید تمامی این دمو ها را ببینید و آنها را نصب کنید. آنقدر دمو و طراح های آماده موجود است که نیازی به طراحی ندارید و از همان نمونه های آماده می توانید استفاده کنید.

–> صفحه ساز بسیار حرفه ای

صفحه سازی که قالب فارسی Ave داره می توانید صفحات و سایت های بسیار کاربر پسند طراحی کنید بدون اینکه حتی یک کلمه کدنویسی انجام دهید. همچنین این قالب دارای المنت های اختصاصی است و میتوانید از تمامی قسمت ها استفاده کنید.

–> کاملا رسپانسیو و واکنش گرا (سازگاری گارمل با انواع دستگاه های نمایشی)

امروزه باید هر قالبی امکان رسانسیوی داشته باشه یعنی طوری که به بهترین شکل ممکن توی موبایل و دیگر دستگاه ها نمایش داده بشه و بدون این که کاربر بخواهد از سایت خارج شود.

–> افزونه های منحصر به فرد و رایگان

در قالب Ave از افزونه ای متنوع پریمیم یا همون پولی استفاده شده و برای خرید جدای این افزونه ها باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. برای راحتی کاربران تمامی این افزونه های پریمیم به صورت رایگان در پکیج قالب موجود است و همچنین تمامی این افزونه ها در آپدیت های بعدی قالب بروز می شوند.

دیگر ویژگی ها که تمومی نداره!

–> اسلایدر های متنوع

اسلایدر ها برای زیبایی و پیشرفته بودن سایت بسیار مهم و ضروری است. قالب وردپرس Ave اسلایدر های زیادی داره که میتوانید از این اسلایدر ها در صفحات و نوشته های خودتون استفاده کنید.

–> انیمیشن های مختلف

انیمیشن ها در هر وب سایتی مشاهده می شوند و منظور این است که در سایت و صفحات از افکت های زیبا استفاه کنیم. قالب اوه دارای انیمشن های زیادی است که می توانید برای عناصر صفحه استفاده کنید.

–> اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Ave شما را قادر می سازد تا سیستم اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی در وب سایت خود راه اندازی نمایید و با کاربران خود در شبکه های اجتماعی ارتباط داشته و محصولات جدید را هر جه سریع تر معرفی کنید.

–> ایجاد خبرنامه پیشرفته

این قالب با افزونه Mailchimp سازگار شده است و براحتی می توانید فرم های خبرنامه حرفه ای را طراحی و با یک کلیک به صفحات خود اضافه کنید.

–> سازگاری 100% با GDPR

ما می دانیم که این موضوع بسیار اهمیت دارد، پس قالب حرفه ای ave از GDPR پشتیبانی 100% می کند.

–> فارسی سازی حرفه ای و کامل

به صورت کامل و بهینه به فارسی ترجمه شده و هیچ مشکلی در کار با قالب نخواهید داشت. همچنین از قبل هم این قالب به صورت راستچنین نیز ارائه شده است!.

–> چند زبانه کردن سایت با WPML

وب سایت خود را براحتی ترجمه و حالت چندزبانه شدن را به وب سایت اضافه کنید، از جمله افزونه هایی  که خیلی محبوب مانند WPML، qTranslate، Loco و Polylang.

–> استفاده از کدنویسی بسیار اصولی

ما علاقه زیادی به برنامه نویسی سبک داریم. این تنها یک اولویت نیست بلکه یک عادت برای ماست. یعنی ave به صورت کامل اصولی برنامه نوسی شده است و سعی شده از آخرین متدهای برنامه نویسی استفاده شود تا آخرین حد از حجم کدها کاسته شود.

–> پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF

می توانید از تصاویر متحرک گیف (GIF) د رتمامی قسمت های وب سایت استفاده کنید زیرا قالب فارسی اوه از GIF پشتیبانی کامل می کند.

–> امکان نمایش سریع محصولات در فروشگاه

کاربر می توانمد به صورت سریع محصولات را مشاهده کند به طوری که یک گزینه به عنوان “نمایش سریع” به محصولات اضافه  میشود و کاربر می تواند با کلیک روی این دکمه محصول را به صورت ایجکس و بدون لود دوباره صفحه مشاهده نماید. تاثیر بسزایی در افزایش فروش خواهد داشت.

–> جستجوگر حرفه ای و کاربر پسند

جستجو یک امر بسیار مهمی است که باید سایت ها این امکان رو داشته باشه تا کاربر بتواند محصول و یا نوشته مورد نظور خود را  بدون هیچ سردرگمی و وقت تلف کردن جستجو کند. سیستم جستجوی پیشرفته قالب فارسی Ave این امکام رو به کاربر می دهد تا هر چه سریع تر کلمه مورد نظر خود را جستجو و به صفحه هدف خود برسد.

–> هدر ساز حرفه ای و آسان!

یک هدر از پیش ساخته شده را میتوانید با یک کلیک انتخاب کنید یا یک طرح هدر سفارشی ایجاد کنید که کاملا مناسب نیازهای شما باشد. حتی می توانید یک طراحی جدا برای موبایل هم داشته باشید.

–> فونت آیکون های جدید / SVG

آیکون ها و اشکال شما سریعا بارگیری می شود و در هر صفحه که دوست دارید می توانید استفاده کنید. این فرمت ها باعث می شوند که صفحه شما هر چه سریعتر لود شود.

–> دارای قالب فرزند یا به زبان اصلی Child Theme

همچنین قالب Ave دارای چایلد تم است و می توانید با |دیت قالب تمامی سفارشی سازی ها را نگه دارید!

–> بروز رسانی های مادامالعمر

ابن قالب دارای بروزر سانی می باشد و در هر بروز رسانی می توانید فایل تکی قالب را دوباره از پنل کاربری در آیلین وب دانلود و جایگزین قالب قدیمی نمایید. همچنین با یک خرید می توانید از آپدیت های بعدی به صورت رایگان استفاده کنید.

طراحی قالب و وبسایت فقط با موس!
سایت خودتون رو میتونید فقط با کشیدن و رها کردن موس طراحی کنید!
راه اندازی فروشگاه آنلاین با قالب اوه
براحتی سایت فروشگاهی خودتون رو با قالب وردپرس اوه راه اندازی کنید
امکانات و ویژگی های کلیدی قالب فارسی ave
امکانات و ویژگی های کلیدی قالب فارسی ave

ویژگی های خارق العاده دیگر

  • دارای پنل تنظیمات پیشرفته
  • استفاده از رنگ های فلت
  • سفارشی سازی تمامی قسمت
  • استفاده از فونت دلخواه
  • سرعت بارگذاری بسیار بالا
  • سئوی بهینه
  • اسلاید شو های متنوع
  • پنجره های پاپ آپ زیبا
  • ابزارک های اختصاصی
  • انوع مختلف جایگاه منو و فهرست
  • طرح های روشن و تیره
  • دارای مگامنو (منوی چند ستونه)
  • رنگ بندی نامحدود
  • روولوشن اسلایدر
  • دارای صفحه تعمیر(بزودی بر می گردیم)
  • و …
قالب وردپرس 5 ستاره در تم فارست
قالب وردپرس 5 ستاره در تم فارست

لینک دانلود حذف شد!

دیدگاهتان را بنویسید