ساخت پست تایپ در وردپرس + کار با زمینه دلخواه در المنتور

در این آموزش، با کار با زمینه دلخواه در المنتور آشنا میشیم و یاد میگیریم که چگونه با استفاده از افزونه ACF زمینه های دلخواه بسیاری و در المنتور به کار ببریم با تمامی امکانات و فیلد ها.

همچنین با نحوه ساخت پست تایپ در وردپرس هم آشنا میشیم که باز هم یکی دیگر از مباحث این ویدئو می باشد و سعی کردم که این 2 مبحث رو در یک ویدئو آموزش بدم و با هر 2 آشنا بشید.

acf in elementor

با نظراتتان ما را خوشحال کنید

۶ دیدگاه دربارهٔ «ساخت پست تایپ در وردپرس + کار با زمینه دلخواه در المنتور;

  1. سلام
    یه دوره اموزشی هم درباره ساخت متاباکس ها برای وردپرس با استفاده از وردپرس و المنتور و قالب آن ها و اختصاصی سازی آن ها بسازید .
    مثلا با وردپرس قالبی داریم که با المنتور صفحه ای طراحی شده و طراحی آن هم تکمیل شده تحویل مشتری دادیم اما مشتری کاری به المنتور و استایل ها و غیره نداره و فقط میخاد بتونه محتوی رو تغییر بده آیا امکان این هست در قسمت بک اند وردپرس متاباکس هایی برای صفحه اصلی طراحی کنیم که فقط بتونه محتوی رو ویرایش کنه بدون اینکه به المنتور یا کد کاری داشته باشه. ؟؟؟؟؟
    ممنون میشم .

    پاسخ
    • سلام
      این مورد رو توی وردپرس میشه انجام داد و با یه فریمورک و یکم کد نویسی مییشه یه پنل تنظیمات قدرتمند برای وب سایت ایجاد کرد. ولی عنون خوبی هست و حتما توی اولین فرصت بررسی میشه و آموزشش توی وب سایت قرار میگیره و سعی میشه زود تر این کار انجام بشه.

      پاسخ
      • با سلام
        اگر اینکار انجام بشه خیلی عالیه چون هم میتونه یه پنل کاربری قدرتمند تبدیل بشه وهم پنل کاربری برای قالب طراحی شده یا صفحه طراحی شده با المنتور باشه . و قالب های طراحی شده یا صفحات طراحی شده با المنتور رو به حالت فوق العاده حرفه ای و کاربردی در بیاره که انگار قالب اختصاصی با کد سفارش دادیم در حالی که همش با المنتوره و یه پنل تنظیمات قدرتمند داره.
        من به شخصه همچنین اموزشی رو توی وب فارسی به این شکل تا حالا ندیدم اگر این اموزش تولید بشه میتونه جدید و منحصر به فرد باشه.
        منتظریم
        با ارزوی موفقیت برای شما

        پاسخ
  2. سلام راهی هست که توی قسمت دسته ها یه فیلد آپلود آیکون بذاریم و این آیکون رو کنار navbar سایتمون نمایش بدیم ؟ یا اینکه یه فیلد آپلود عکس برای هر کاربر بذاریم و عکس هر کاربر رو وقتی لاگین میکنه نشون بدیم ؟ کلا اگه یه دوره افزودن متاباکس به سایتتون اضافه کنید خیلی خوب میشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید