دانلود رایگان قالب وردپرس Movedo + بسته نصبی آسان

movedo free min

فهرست مطالب

قالب چندمنظوره movedo از قالب های تمام حرفه ای عرضه شده برای پوسته وردپرس می باشد که دارای یک برنامه نویسی فوق العاده حرفه ای به کار رفته شده می باشد و شما می توانید به وسیله این قالب چند منظوره آن سایتی که مد نظر شما می باشد را از طریق پنل حرفه ای فارسی قرار داده شده و همچنین صفحه ساز قرار داده شده بدون داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی را بارگذاری کنید.

قالب movedo
قالب وردپرس movedo فارسی

قالب چندمنظوره movedo به صورت کامل به همراه پنل آن فارسی سازی شده است و شما می توانید از این قالب قدرتمند برای پیاده سازی آن چیزی که در نظر شما می باشد استفاده کنید.

ویژگی های خاص قالب movedo

از ویژگی های خاص به کار رفته شده برای قالب چندمنظوره movedo افکت های پارالاکس می باشد که در چند سال اخیر این افکت ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و در صورتی که برای قالب سایت خود از افکت های پارالاکس استفاده کنید می توانید خیلی سریع نظر مشتری یا مخاطب خود را برای ماندگاری بیشتر در سایت به خود جلب کنید.

در صورتی که شما دارای یک دانش برنامه نویسی نیستید و به دنبال یک قالب مدرن هستید که مدیریت کردن آن آسان بوده و شما علاوه بر سادگی دارای امکانات بسیار زیادی نیز باشید بدون شک برای شما محصول قالب چندمنظوره movedo انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

قالب فارسی movedo
بهترین قالب وردپرس آموزشگاهی

شما می توانید با استفاده از قالب چندمنظوره movedo سایت دلخواه خود را به صورتی که دوست دارید بسازید و حتی از خاص ترین سایت های موجود در رسته شغلی خود در طراحی قالبش باشید.

ویژگی های خاص قالب چندمنظوره movedo چیست و چرا از این قالب وردپرس استفاده کنیم !

توجه داشته باشید شما می توانید با قالب چندمنظوره movedo هر مدل سایتی که میخواهید را پیاده سازی کنید و این کار برای شما مانند کشیدن قالب بر روی کاغذ خواهد بود زیرا که سادگی در کنار حرفه ای بودن را شما می توانید با این قالب تجربه کنید.

توجه داشته باشید که قالب movedo به صورت چند منظوره طراحی شده است ، پس شما می توانید از این قالب وردپرس برای سایت های فروشگاهی ، تجاری ، شرکتی ، ایجاد کسب و کار اینترنتی ، برون سپاری ها ، موسسه تبلیغاتی ، سایت خبری ، وبلاگی ، مزون ها و… استفاده کنید ، به طور کلی باید گفت که این قالب با حرفه ای بودن خود دست شما را برای طراحی و نوع رسته شغلی که میخواهید کسب و کار خود را ایجاد کنید باز گذاشته است.

قالب موودو
قالب چندمنظوره وردپرس

طرح های به کار رفته در قالب

طراحی به کار رفته شده برای ایجاد قالب چندمنظوره movedo به صورت خلاقانه بوده و از گرافیکی جذاب و دیدنی نیز برای این پوسته وردپرس استفاده شده است که به دلیل ویژگی های گفته شده هر مخاطبی را میتواند به خود جلب کند.

همانطور که مشخص است از مهمترین نکات در راه اندازی و طراحی سایت جذب مخاطب می باشد و در صورتی که شما کسب و کار خود را بدون هدف در ایجاد جذب مخاطب ایجاد نمایید بدون شک با شکست مواجه خواهید شد.

پس شما می توانید با استفاده از یک قالب با طراحی زیبا و جذب کنند مخاطبین خود را به سمت سایت روانه کنید و تایم ماندگاری بازدیدکنندگان خود را نیز افزایش بدهید تا توانسته باشید از کسب و کار خود سود دهی مناسبی را نیز دریافت کرده باشید.

عناصر طراحی قالب movedo
movedo

سئو در قالب چندمنظوره movedo

همانطور که میدانید از مهمترین موارد در سئو زمان ماندگاری کاربر داخل سایت و بانس ریت پایین می باشد و مواردی که برای این موضوع تاثیر گذار خواهد بود محتوای سایت شما و قالب سایت شما می باشد.

شما در صورتی که یک قالب مناسب را برای یک سایت انتخاب کنید می توانید کاربر را داخل سایت نگه داشته و از خروج کاربر جلوگیری کرده باشید که تمامی این ویژگی ها در قالب چندمنظوره movedo مد نظر قرار داده شده است.

[su_box title=”لیست دانلود رایگان” box_color=”#F44336″ radius=”5″]

میتوانید از لینک های زیر برای دانلود اقدام کنید.

[su_button url=”http://aylinweb.ir/premium_themes/movedo/wp-snapshots/movedo-quickstart.zip” target=”blank” style=”flat” background=”#F44336″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]دانلود بسته نصبی[/su_button] [su_button url=”http://aylinweb.ir/premium_themes/movedo/” target=”blank” style=”flat” background=”#f39c12″ color=”#ffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”5″ icon=”icon: angle-double-down” icon_color=”#ffff”]پیشنمایش فارسی [/su_button]

[/su_box]

دیدگاهتان را بنویسید